بهترین هتل های 4 ستاره پوکت

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/09/06
بازدید: 4102

کشور تایلند یکی از پرطرفدار‌ترین و معروف‌ترین کشور‌ها بوده و سالانه تعداد زیادی از گردشگران به منظور بازدید از جاذبه‌های تفریحی و دیدنی این کشور، به تایلند سفر می‌کنند. یکی از مناطق ساحلی و بسیار زیبای تایلند، شهر پوکت است که جزء شهر‌های گردشگری معروف این کشور نیز به حساب می‌آید. همین موضوع سبب شده تا هر ساله توریست‌های بسیاری برای بازدید از این شهر، رهسپار تایلند شوند. یافتن هتل مناسب و باکیفیت در این شهر یکی از چالش‌های توریست‌ها و گردشگران به شمار می‌رود. در ادامه شما را با بهترین هتل‌های ۴ ستاره شهر پوکت آشنا نموده و در خصوص ویژگی‌های آن‌ها اطلاعاتی را برایتان بازگو می‌کنیم.

هتل 4 ستاره پوکت

هتل چهار ستاره آنداکیرا پوکت Andakira Hotel

یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین هتل‌های ۴ ستاره در شهر پوکت تایلند، هتل آنداکیرا است. این هتل در نزدیکی ساحل پاتونگ واقع شده و تنها با طی ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل دسترسی پیدا کنید. همچنین در این هتل شاتل رایگان به ساحل پاتونگ وجود دارد. جالب است بدانید در زمان اقامت در این هتل سه مدل غذا برای انتخاب خواهید داشت و می‌توانید هر کدام از آن‌ها را که ترجیح داده‌اید، میل نمایید. همچنین در این هتل استخر بسیار بزرگ و زیبایی تعبیه شده که می‌توانید در صورت علاقه‌مندی در آن شنا کنید.

آنداکیرا پوکت

خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی هتل آنداکیرا پوکت

از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به این مورد اشاره کرد که مسافران قادر خواهند بود ارز‌های خود را در صرافی آن به واحد پولی بات تبدیل نمایند. همچنین سرویس اتاق‌ها به صورت روزانه انجام خواهد شد و مسافران در صورت نیاز می‌توانند شستشو یا اتوی لباس‌های خود را با استفاده از خشکشویی موجود در هتل انجام دهند. البته برای انجام این کار لازم است هزینه اضافی پرداخت شود. در این هتل برای مسافرانی که قصد بازدید از جاذبه‌های تفریحی و طبیعی این شهر را دارند، شاتل‌های رایگانی در نظر گرفته شد. البته اگر می‌خواهید به فرودگاه بروید لازم بوده تا هزینه شاتل را پرداخت کنید.

سفر به کشور تایلند با جاذبه‌های گردشگری فوق العاده دیدنی!

در این هتل اتاقی مخصوص به جلسات وجود دارد که دارای دستگاه‌های فکس و فتوکپی بوده که در صورت قصد استفاده از آن‌ها لازم است هزینه اضافی بپردازید. اتاق‌های این هتل در ساعت ۱۴ به مسافران تحویل داده می‌شوند و در روز آخر در ساعت ۱۲ ظهر از آن‌ها تحویل گرفته خواهند شد. در صورت مسلط بودن به زبان انگلیسی و تایلندی می‌توانید به راحتی با کارمندان هتل ارتباط برقرار کرده و با آن‌ها صحبت کنید. همان‌طور که پیش از این ذکر کردیم در این هتل استخر بسیار بزرگی وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند در آن شنا کنند. 
همچنین جالب است بدانید که نیازی به داشتن حوله استخری نیست، کارکنان این هتل برای شما حوله آماده خواهند کرد. اگر علاقه‌ای به شنا ندارید می‌توانید در تراس و باغ کوچک و بسیار زیبای هتل قدم بزنید و از هوای مطبوع آن لذت ببرید. همچنین در این هتل انبار چمدانی تعبیه گردید که در صورتی که زمان تحویل اتاق و پروازتان با هم اختلاف زیادی داشت، می‌توانید چمدانهایتان را در آن گذاشته و به گشت و ‌گذار در داخل شهر بپردازید. 

جاذبه های گردشگری پوکت - آشنایی با زیباتری جاهای دیدنی پوکت که باید از آن ها دیدن کنید!

از مهم‌ترین امکانات رفاهی این هتل می‌توان به استفاده از اینترنت بی‌سیم در تمامی قسمت‌های هتل که کاملاً رایگان نیز بوده اشاره کرد. از جمله دیگر امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهویه هوای مطبوع
  • سیگار کشیدن ممنوع 
  • پارکینگ رایگان
  • اتاق‌های سیگار ممنوع
  • گاوصندوق 
  • کرایه خودرو 
  • سرویس شاتل 
  • اینترنت بی‌سیم رایگان 
  • آسانسور 
  • خدمات خشکشویی و اتوشویی 
  • صرافی

هتل 4 ستاره پوکت

هتل نووتل وینتیج پارک پوکت Novotel Phuket Vintage Park

یکی دیگر از بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌هایی که در نزدیکی ساحل بسیار زیبا و پرجنب و جوش پاتونگ قرار گرفته است، هتل نووتل وینتیج پارک پوکت نام دارد. شما با حدود ۳ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از این هتل به ساحل معروف پاتونگ برسید. این هتل دارای اتاق‌های بسیار شیک و مدرن برای مهمانان بوده که قصد اقامت در آن را دارند. همچنین اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیار زیادی به خرید دارید، لازم است این مژده را به شما بدهیم که فاصله این هتل تا مرکز خرید جونگسلیون بسیار کم بوده و با حدود ۵ کیلومتر پیاده‌روی می‌توانید به این مرکز خرید برسید. امکانات این هتل به قدری کافی و مطلوب هستید که می‌توانید اقامت بسیار خوبی را در آن تجربه نمایید. 

خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی هتل نووتل وینتیج پارک در پوکت

از جمله مهم‌ترین خدمات و امکانات رفاهی این مجموعه می‌توان به پاسخگویی و خدمات متنوع ۲۴ ساعته پذیرش این هتل اشاره کرد. در این هتل یک پارکینگ رایگان و همچنین انبار چمدان وجود دارند که می‌توانید چمدان‌های خود را در این انبار‌ها قرار داده و به گشت و گذار داخل شهر پوکت بپردازید. همچنین جالب است بدانید که این هتل باکیفیت امکانات خاصی را برای افراد ناتوان و کم توان ارائه می‌دهد. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید انواع واحدهای پولی خود را به بات در هتل نووتل وینتیج پارک تبدیل نمایید. 

همچنین یکی دیگر از مهم‌ترین امکانات رفاهی این هتل، اینترنت وای فای رایگان است که در تمامی نقاط هتل در دسترس خواهد بود و می‌توانید از آن‌ استفاده کنید. توجه داشته باشید که کشیدن سیگار و وارد کردن حیوانات خانگی به اتاق‌های این هتل ممنوع بوده و نمی‌توانید حیوانات خود را در سفر با خود همراه کنید. اگر نیازمند شستشو و اتوکشی لباس‌های خود هستید، می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه این خدمات را از هتل دریافت نمایید. 

پوکت بهشتی در تایلند - آشنایی و معرفی کامل درباره زیباترین شهر تایلند!

افراد در صورت نیاز به برگزاری جلسات در هتل می‌توانند از اتاق‌های جلسات و اتاق‌های برگزاری کنفرانس‌ که در این هتل وجود دارند، استفاده کنند. البته لازم است تا برای استفاده از این اتاق‌ها هزینه‌ مجزایی را بپردازید. مسافران مقیم در این هتل می‌توانند در ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل گرفته و ساعت خروج از هتل ساعت ۱۲ ظهر خواهد بود. 

در صورت مسلط بودن به هر کدام از زبان‌های چینی، فیلیپینی، تایلندی، فرانسوی و انگلیسی می‌توانید با کارمندان و خدمه هتل ارتباط گرفته و صحبت کنید. از جمله دیگر امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می‌توان به باشگاه بدنسازی، استخر روباز، خدمات زیبایی گوناگون، باشگاه بازی کودکان، تهیه بلیط جاذبه‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در هتل، خدمات نگهداری از کودکان، آسانسور و اجاره ماشین اشاره کرد.

هتل 4 ستاره پوکت

هتل آماری پوکت Amari Hotel Phuket

سومین هتل ۴ ستاره تایلند، هتل آماری پوکت است که تنها یک دقیقه از ساحل فاصله دارد. بنابراین افراد مقیم در این هتل می‌توانند منظره چشمگیری از دریا را داشته باشند. همچنین جالب است بدانید این هتل بسیار زیبا و باکیفیت دارای یک ساحل اختصاصی بوده و اتاق‌های این هتل بسیار روشن و دلپذیر هستند؛ که مسافران می‌توانند از اقامت در این هتل نهایت لذت را ببرند. 

تفریحات پوکت - آشنایی با بهترین تفریحاتی که باید در پوکت تجربه کنید!

خدمات و امکانات رفاهی و تحصیلی هتل آماری پوکت

در شهر پوکت جاذبه‌ها و مکان‌های تفریحی بسیاری وجود دارند که گردشگران و مسافران می‌توانند در این موارد از راهنمای گردشگران هتل کمک بگیرند. اگر مسافران و گردشگران نیاز به تبدیل ارز داشته باشند می‌توانند در این هتل این کار را انجام دهند و همچنین اگر بین ساعت پرواز و تحویل اتاق آن‌ها فاصله زیادی وجود داشته، می‌توانند چمدان‌های خود را به انبار چمدان تحویل داده و به گشت و گذار در شهر بپردازند.  جالب است بدانید که در این هتل پارکینگ رایگانی در نظر گرفته شده که نیاز به رزرو قبلی نداشته و مسافران و گردشگران می‌توانند در صورت لزوم از آن استفاده کنند. 
اگر مسافران و گردشگران مقیم در این هتل نیازمند به شستشوی لباس‌ها یا اتوی آن‌ها بوده‌اند، می‌توانند با پرداخت هزینهای مجزا از خدمات اتوشویی این هتل بهره ببرند. همچنین یکی دیگر از نکات مثبت این هتل پاسخگویی ۲۴ ساعته کارکنان پذیرش آن است. به علاوه در لابی این هتل مغازه‌هایی برای خرید مواد غذایی و همچنین سوغاتی وجود دارند که افراد می‌توانند در صورت نیاز از آن‌ها استفاده نمایند. در اتاق‌های هتل آماری پوکت استعمال سیگار و همچنین ورود حیوانات خانگی ممنوع خواهد بود. 
مسافران مقیم این هتل می‌توانند اتاق خود را در ساعت ۱۴ تحویل بگیرند و در روز خروجشان آن را در ساعت ۱۲ ظهر تحویل دهند. مسئولان این هتل خدمات تفریحی بسیاری را برای افراد مقیم در هتل فراهم نموده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به استخر روباز هتل، جکوزی هتل، تراس آفتابگیر و باشگاه بدنسازی اشاره کرد. همچنین در این هتل برای کودکان باشگاه بازی بسیار مفرحی تعبیه شده که می‌توانند در آن حسابی خوش گذرانده و لذت ببرند. اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به غواصی و اسنورکلینگ دارید لازم است این مژده را به شما بدهیم که امکانات انجام این تفریحات در ساحل این هتل فراهم شده‌اند.

هتل 4 ستاره پوکت

هتل کی ریزورت پوکت Kee Resort Phuket

این هتل یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۴ ستاره شهر پوکت کشور تایلند به حساب می‌آید که مناسب افرادی است که علاقه بسیار زیادی به آرامش و سکوت دارند.  هتل کی ریزورت پوکت دسترسی بسیار خوبی تا ساحل پاتونگ داشته و افراد مقیم در آن می‌توانند با تنها چند دقیقه پیاده‌روی به این ساحل دسترسی پیدا کنند. نکته جالب در خصوص این هتل دکوراسیون بسیار زیبا و گرم اتاق‌های آن است که هر بیننده ای را مجذوب خود می‌کند. 

خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی هتل کی ریزورت پوکت

مسافران مقیم در این هتل می‌توانند واحد پولی خود را به واحد پولی تایلند در این هتل تبدیل کرده و در هر زمان که نیاز بوده از دستگاه atm موجود در این هتل استفاده نمایند. انجام نظافت در هتل کی ریزورت پوکت به صورت روزانه صورت گرفته و مسافران می‌توانند با پرداخت هزینهای جداگانه خدماتی همچون خشکشویی و اتوشویی را نیز دریافت کنند. همچنین پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مهمانان خواهد بود. به طور کلی در اکثر نقاط هتل استعمال سیگار ممنوع بوده و برای افرادی که سیگار می‌کشند اتاق‌های جداگانه‌ای وجود دارند.  

بهترین رستوران های تایلند - آشنایی با خوشمزه ترین رستوران های کشور تایلند

همچنین برای افرادی که نیازمند اتاق‌های کنفرانس و جلسات کاری هستند؛ لازم به ذکر است که استفاده از این اتاق‌ها با پرداخت هزینهای جداگانه مقدور بوده و همچنین افراد می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی از دستگاه فکس و کپی نیز استفاده نمایید. مسافران در صورتی که به زبان‌های تایلندی و انگلیسی مسلط باشند، قادر خواهند بود تا با کارکنان و خدمه هتل ارتباط بگیرند و با آن‌ها صحبت کنند. 
در خصوص ساعت تحویل اتاق‌ها باید بیان نمود که تحویل اتاق‌ها در ساعت ۱۴ صورت گرفته و برای خروج از هتل لازم است اتاق‌ها را در ساعت ۱۲ ظهر تحویل دهید. از جمله دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به فروشگاه‌ها، مغازه‌های خرید سوغاتی، آسانسور، خدمات نگهداری از کودکان، باشگاه فیتنس، اتاق‌های بازی و در حدود شصت بوتیک اشاره کرد.

هتل 4 ستاره پوکت

هتل دوآنجیت پوکت Duangjitt Resort Phuket 

یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره شهر پوکت تایلند هتل دوآنجیت نام داشته که محوطه اطراف آن بسیار زیبا و دیدنی است. مسافران مقیم در این هتل می‌توانند با تنها ۳ دقیقه پیاده‌روی به ساحل دسترسی پیدا کنند. همچنین مناطق گرمسیری بسیار زیبایی در فاصله ۲۰۰ متری این هتل قرار گرفته‌اند که مسافران می‌توانند با گشت و گذار در آن‌ها لذت فراوانی را نصیب خود نمایند. محوطه این هتل در حدود ۳۶ هکتار بوده که مملو از درختان و گیاهان بسیار زیبا و سبز است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره خواهد کرد. 

معابد تایلند - زیباترین و معروف‌ترین معابد تایلند با معماری شگفت‌انگیز

خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی هتل دوانجیت پوکت    

این هتل به سبب محوطه بسیار زیبا و دیدنی که دارد گزینه بسیار مناسبی برای خانواده‌ها و زوج‌های جوان به حساب می‌آید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان آن که در تمامی نقاط هتل قابل استفاده بوده اشاره نمود. همچنین اتاق‌های این هتل به صورت روزانه نظافت می‌شوند. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مسافران مقیم در آن خواهد بود و افراد میتوانند برای دریافت اتاق خواب و همچنین سوالات خود به این پذیرش مراجعه کنند. 
میهمانان می‌توانند در صورت نیاز به شستشو و اتوی لباس‌های خود با پرداخت هزینه‌ای جداگانه از خدمات خشکشویی این هتل استفاده نمایید. همچنین هتل دوآنجیت پوکت خدمات بسیار زیادی را برای کودکان فراهم نموده که این خدمات شامل زمین بازی کودکان، باشگاه کودکان و ... می‌شوند. اگر شما زودتر از ساعت تحویل اتاق‌های خود به هتل رسیده‌اید نگران نباشید زیرا می‌توانید وسایل و چمدان‌های خود را به محل نگهداری چمدان‌ها و صندوق امانات بسپارید و با خیال راحت به گشت و گذار در شهر پوکت بپردازید. 
در صورتی که مسافران مقیم این هتل به زبانهای تایلندی، چینی، ژاپنی و انگلیسی مسلط باشند، قادر خواهند بود با کارکنان و خدمه هتل به راحتی ارتباط برقرار کنند. در خصوص پارکینگ لازم به ذکر است که استفاده از پارکینگ هتل رایگان بوده و این هتل ترانسفر فرودگاهی را به صورت رایگان در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد؛ اما در صورت نیاز قادر خواهید بود با پرداخت هزینه از پارکینگ عمومی که در خیابانی نزدیک به هتل قرار دارد نیز استفاده نمایید. 
زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۲ بعدازظهر و زمان تحویل دادن آنها ۱۲ ظهر خواهد بود. این هتل امکانات فراوانی را برای افراد توانخواه مهیا نموده؛ البته لازم به ذکر است که این هتل آسانسور نداشته و همچنین ورود حیوانات به آن ممنوع است. از جمله دیگر امکانات رفاهی جالب و جذاب این هتل می‌توان به حمام آب گرم آن اشاره کرد. این حمام آب گرم مساحتی در حدود ۴۸۰۰ متر‌مربع داشته و همچنین دارای یک سونا و سوئیت‌های حمام است که میهمانان این هتل می‌توانند به صورت رایگان از این فضا استفاده کنند. 
دیگر خدمات این هتل شامل فضا‌‌هایی برای افراد سیگاری، اتاق‌هایی برای افراد غیرسیگاری، سه استخر در فضای باز و دو رستوران می‌شوند. رستوران‌های موجود در این هتل هم غذاهای تایلندی و هم به طور کلی غذا‌های آسیایی و بین‌المللی را برای مهمانان سرو خواهند کرد. همچنین در این رستوران‌ها نوشیدنی‌های متنوع و سرگرمی‌های خارق‌العاده‌ای همچون موسیقی زنده وجود دارند. هتل دوآنجیت پوکت برای سرگرمی، تورهای روزانه‌ای را برای میهمانان خود برنامه‌ریزی نموده که آن‌ها می‌توانند به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنند.

هتل 4 ستاره پوکت

هتل ۴ ستاره نووتل ریزورت پوکت Novotel Resort Poket 

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۴ ستاره شهر پوکت در کشور تایلند، هتل نووتل ریزورت پوکت است. این هتل از این جهت که در کنار دریا قرار داشته و همچنین به این سبب که اطراف آن را ۸ هکتار از زیباترین باغ‌های استوایی پوشانده‌اند، یکی از زیباترین مناظر را در بین سایر هتلها دارد.  

سواحل تایلند - بهترین و زیباترین سواحل تایلند کامند؟

امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی هتل نووتل ریزورت پوکت 

هتل نووتل ریزورت پوکت یکی دیگر از بهترین هتل‌های این شهر بوده که دارای امکانات ویژه‌ای از جمله پاسخگویی کارمندان و خدمه به صورت ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در تمام نقاط هتل و همچنین پارکینگ رایگان است. همچنین در صورتی که مهمانان هتل به شستشو و اتوی لباس‌های خود نیاز داشته باشند، می‌توانند خدمات خشکشویی و اتوشویی را از این هتل به صورت رایگان دریافت نمایید. 
به علاوه لازم به ذکر است در صورتی که افراد قصد گردش در شهر را داشته باشند، می‌توانند از هتل یک راهنمای گردشگری دریافت کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را از او دریافت نمایند. در هتل نووتل ریزورت پوکت تایلند امکانات دیگری از جمله اتاق‌های جلسات وجود دارند که افراد می‌توانند در این اتاق‌ها از دستگاه‌های فکس و کپی به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه استفاده کنند. ساعت تحویل اتاق‌ها در این هتل در ساعت ۱۴ و آخرین ساعتی که مجاز به خروج از اتاق‌ها هستید ساعت ۱۲ خواهد بود. 
در صورتی که مهمانان هتل مسلط به زبان‌هایی همچون تایلندی، فیلیپینی، ژاپنی و انگلیسی باشند، می‌توانند با کارمندان این هتل صحبت کنند. همچنین مهمانان این هتل می‌توانند با پرداخت هزینه مجزا از ترانسفر فرودگاهی و همچنین سرویس حمل و نقل هتل استفاده نمایند. از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر شنای روباز آن اشاره کرد که در کنار آن امکاناتی همچون صندلی، تخت و چتر آفتابگیر نیز تعبیه شده‌اند. 
اگر شما از دسته افرادی هستید که به ورزش‌هایی همچون یوگا علاقه دارید، جالب است بدانید که در این هتل کلاس‌های یوگای فوق‌العاده‌ای برگزار می‌شوند که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. همچنین باشگاه بدنسازی نیز برای افراد علاقه‌مند در نظر گرفته شد. امکانات دیگر این هتل به شرح زیر هستند‌: 

  • خدمات مخصوص افراد توانخواه
  • آسانسور  
  • آرایشگاه مردانه و زنانه 
  • اجاره ماشین  
  • سونا 
  • جکوزی 
  • باشگاه بدنسازی 
  • باشگاه کودکان 
  • دارت 
  • میز پینگ پنگ 
  • زمین بازی کودکان 
  • زمین تنیس 
  • زمین گلف

هتل 4 ستاره پوکت

هتل کامالا بیچ استیت پوکت Kamala Beach Estate Phuket

یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره شهر پوکت که نزدیک به دریا نیز واقع گردیده، هتل کامالا بیچ استیت پوکت نام دارد که افراد می‌توانند تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی به ساحل دسترسی داشته باشند. سواحل نزدیک به این هتل، بنگ تائو و پاتونگ هستند. اتاق‌های این هتل از بالکن‌های بسیار بزرگی برخوردارند که افراد می‌توانند به واسطه آن‌ها چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دریا و باغ هتل داشته باشند. به علاوه این هتل زیبا دارای یک رستوران و استخر بیرونی نیز بوده که جالب است بدانید رستوران این هتل روی بالکن واقع شده و انواع غذاهای تایلندی و بین‌المللی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد‌.  

خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی هتل کامالا بیچ استیت پوکت

هتل کامالا بیچ استیت پوکت دارای امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی بسیاری است که از جمله این خدمات می‌توان به امکان استفاده از پارکینگ به صورت رایگان و همچنین پذیرش ۲۴ ساعته این هتل اشاره کرد.  افرادی که  به منظور سفر کاری در این هتل اقامت دارند، قادر خواهند بود با پرداخت هزینهای اضافی از فضاهای کنفرانس و اتاق‌های جلسات تعبیه شده در این هتل استفاده کنند. همچنین در این هتل امکانات ورزشی منحصربه فردی در نظر گرفته شده‌اند که مهمانان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته از آن‌ها استفاده نمایند‌.  
مسافران برای گشت و گذار در شهر می‌توانند چمدان‌های خود را در انبار چمدان موجود در هتل قرار دهند. همچنین هتل کامالا بیچ استیت پوکت خدماتی همچون حمل و نقل فرودگاه و راهنمای خدمات تور را با پرداخت هزینهای اضافه برای مهمانان فراهم خواهد کرد. با این که در این هتل نظافت اتاق خواب‌ها به صورت روزانه صورت می‌گیرد اما میهمانان ملزم هستند برای اتوشویی و خشکشویی هزینه جداگانه پرداخت کنند‌. اگر مهمانان قادر باشند به زبان‌های انگلیسی و تایلندی صحبت کنند، می‌توانند با خدمه و کارکنان این هتل به راحتی ارتباط برقرار نمایند.  
اگر کودکتان در سفر همراه شما است، می‌توانید با پرداخت هزینهای اضافی برای ساعاتی او را به اتاق‌های مراقبت از کودکان که در این هتل وجود دارند، بسپارید. به علاوه این هتل وای فای رایگان نیز برای رفاه مسافران در نظر گرفته که در تمام نقاط آن قابل دسترسی است‌. از جمله دیگر امکانات رفاهی هتل می‌توان به صبحانه بدون هزینه اضافه، دستگاه فکس، ایستگاه کامپیوتر و خدمات نگهبانی هتل اشاره کرد. ساعت پذیرش و دریافت اتاق از این هتل از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ خواهد بود و برای تحویل دادن اتاق به هتل لازم است تا قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.  
از جمله خدمات تفریحی این هتل می‌توان به کافه بسیار زیبای آن اشاره کرد که مهمانان می‌توانند با صرف نوشیدنی یا دسر در محیط دنج و دلنشین آن ساعات بی نظیری را بگذراند. همچنین در این هتل استخری در فضای باز تعبیه شده که مخصوص کودکان و نوجوانان نیز بوده است. افرادی که علاقه بسیاری به ورزش‌های آبی دارند، قادر خواهند بود تا از تجهیزاتی که هتل برای قایقرانی و ورزش‌های آبی آماده کرده است، استفاده کنند. به علاوه این هتل به علاقه‌مندان به دوچرخه ‌سواری تجهیزات این ورزش دلنشین را نیز ارائه می‌دهد.

هتل 4 ستاره پوکت

هتل رویال پارادایس پوکت The Royal Paradise Hotel

یکی دیگر از هتل‌های بسیار زیبا در شهر پوکت، هتل رویال پارادایس نام دارد که به علت وجود آب گرم مشهوری در آن، بسیار معروف است. فاصله این هتل تا ساحل پاتونگ بسیار کم بوده و میهمانان می‌توانند تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به این ساحل بسیار زیبا دسترسی داشته باشند. این هتل امکانات بسیار عالی را فراهم نموده که از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به وای فای رایگان آن که در تمام نقاط هتل در دسترس است و همچنین پارکینگ رایگان آن اشاره کرد.  
اتاق‌های این هتل به سبک شیک و لوکسی طراحی شده‌اند که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کنند. از جمله سایر امکانات این هتل می‌توان به رستوران با انواع غذاهای بین‌المللی، رستوران با غذاهای محلی و چینی، ترانسفر فرودگاهی و درون‌ شهری و کافی شاپ اشاره کرد. داخل اتاق‌های این هتل نیز امکانات مورد نیاز میهمانان فراهم شده‌اند. هتل رویال پارادایس به مناطقی همچون سنترال فستیوال و جانگ سیلون و همچنین پارک تفریحی پوکت فانتاسیا نیز دسترسی بسیار خوبی دارد.

تفریحات پاتایا - اگر قصد سفر به پاتایا را دارید برای آشنایی با تفریحات آن اینجا کلیک کنید.

هتل ۴ ستاره کاسیو پوکت Cassia Phuket

یکی دیگر از معروف‌ترین هتل‌های ۴ ستاره در شهر پوکت، هتل کاسیو پوکت نام دارد؛ البته تفاوت بسیار فاحش این هتل با سایر هتل‌ها در این بوده که این هتل به ساحل بانگ تائو از دسترسی بسیار خوبی برخوردار است. مهمانان مقیم در این هتل در صورتی که به زبان‌هایی همچون یونانی، آلمانی، تایلندی و انگلیسی مسلط باشند، می‌توانند با خدمه و کارکنان این هتل به راحتی ارتباط برقرار نمایند. 
از جمله نکات مثبت در خصوص این هتل می‌توان به اتاق‌های بسیار بزرگ و راحت آن اشاره کرد که چشم‌انداز آنها بسیار زیبا و به سمت باغ است. از جمله خدماتی که این هتل به میهمانان خود ارائه می‌دهد می‌توان به استخر روباز، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر درون شهری، تراس و‌ ... اشاره نمود.  از آن جایی که هتل کاسیان در منطقه معروفی برای اسب سواری و بازی گلف قرار دارد، افراد مقیم در این هتل می‌توانند به راحتی به این مکان‌ها دسترسی داشته و در صورت علاقه به اسب سواری و گلف بپردازند.  به علاوه در نزدیکی این هتل کلاب ساحلی وجود دارد که افراد می‌توانند به این کلاب نیز سری بزنند.

هتل4 ستاره پوکت

هتل ۴ستاره سنترا اشلی پوکت Ashlee Hub Hotel Patong

یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره‌ای که در نزدیکی ساحل پاتونگ واقع شده است، هتل سنترا اشلی پوکت بوده که مسافران می‌توانند اقامت بسیار خوب و دلنشینی را در این هتل تجربه کنند. این هتل بسیار زیبا خدماتی همچون خشکشویی، اتوشویی، کرایه اتومبیل، وای فای رایگان، ترانسفر درون شهری، ترانسفر فرودگاهی، اتاق‌های نگهداری از کودکان و پارکینگ رایگان را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. به علاوه اتاق‌های این هتل امکانات بسیار خارق‌العاده‌ای دارند و به صورت بسیار زیبا و جذابی طراحی و دیزاین شده‌اند که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب خواهند کرد. 

همه چیز درباره پاتایا - پاتایا شهر گناه یا شهر سفرهای به یادماندنی؟!

از جمله امکانات موجود در اتاق‌های این هتل می‌توان تراس اختصاصی، تلفن، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره‌ای، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، مینی بار، صندوق امانت و ... را نام برد. همچنین این هتل امکانات تفریحی بسیاری را برای مهمانان خود فراهم کرده که این امکانات شامل یک استخر روباز که روی پشت بام هتل قرار دارد، سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ و همچنین اتاق بخار هتل می‌شوند. رستوران‌هایی که در این هتل وجود دارند علاوه بر سرو غذاهای بین‌المللی و آسیایی، می‌توانند غذاهای محلی تایلندی را نیز سرو کنند.

هتل های 4 ستاره پوکت

کلام آخر
شهر پوکت در کشور تایلند یکی از زیباترین شهرهای این کشور بوده که سواحل فراوانی را نیز در خود جای داد. به همین سبب سالانه تعداد بسیاری از مسافران و گردشگران به این شهر به منظور تفریح و سرگرمی سفر می‌کنند. البته تعداد اندکی از افراد نیز به منظور سفر کاری ملزم به اقامت در این شهر هستند. یافتن هتل مناسب در هر شهری یکی از چالش‌هایی است که بسیاری از گردشگران و مسافران با آن مواجه خواهند شد. در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین هتل‌های ۴ ستاره موجود در شهر پوکت تایلند و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی هر کدام از آنها آشنا کنیم.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.2 از 5 | از 101 کاربر