علت مسافرت ایرانیان به تایلند

زمان مطالعه: 8 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/30
بازدید: 8474
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

علت مسافرت ایرانیان به تایلند چیست؟ تایلند یکی از کشورهای زیبا و پرطرف‌دار است که هر ساله گردشگران زیادی از جاهای مختلف دنیا به ویژه ایران به این کشور سفر می‌کنند. این کشور مملو از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی بوده و علت اصلی سفر به این کشور نیز همین مسئله و طبیعت زیبای آن است. برای سفر به تایلند راه‌های مختلفی وجود دارد که محبوب‌ترین و مقرون به‌ صرفه‌ترین روش شرکت در تور تایلند است. در ادامه همراه ما باشید تا با علت‌های اصلی سفر به تایلند آشنا شوید.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. تایلند؛ کشوری با جاذبه‌های گردشگری فراوان
  2. شب‌گردی در تایلند؛ فرصتی برای تفریحات شبانه
  3. سواحل تایلند؛ دری به سوی بهشت روی زمین
  4. سفر به تایلند؛ سفری مقرون به صرفه
  5. قیمت ویزای تایلند؛ مناسب‌تر از کشورهای دیگر
  6. تاریخ تایلند؛ آشنایی با فرهنگی غنی از تمدنی کهن
  7. غذاهای خیابانی آسیای شرقی؛ علتی دیگر برای سفر به تایلند
  8. شرکت در فستیوال‌‌ها؛ تجربه حضور در جشن‌‌های مذهبی
  9. ماجراجویی در دل طبیعت؛ فرصتی برای دوستداران طبیعت
  10. بازارهای تایلند؛ تجربه خریدی متنوع و مقرون به صرفه
  11. سفر به تایلند؛ فرصتی برای آشنایی با فرهنگ‌های مختلف
  12. آب و هوای بکر تایلند؛ فرصتی برای زندگی دوباره
  13. معابد مسحورکننده بودایی؛ بازدید از آثار تاریخی
  14. تایلند؛ کشوری با هتل و رستوران‌های رویایی
  15. تجربه سفری مهیج؛ با تفریحات آبی در تایلند
  16. حیات ‌وحش خارق‌العاده؛ آشنایی با گونه‌های خاص جانوری
  17. تایلند؛ کشوری با مردم خونگرم و مهمان‌نواز
  18. سیستم‌های مختلف حمل‌ و نقل؛ از سنتی تا مدرن
  19. تور تایلند؛ سفری مقرون به صرفه به این کشور

علت مسافرت ایرانیان به تایلند

تایلند؛ کشوری با جاذبه‌های گردشگری فراوان

یکی از دلایل اصلی سفر ایرانیان به تایلند گردشگری و تفریح است. تایلند به خاطر سواحل خیره‌کننده، جنگل‌های سرسبز و حیات وحش متنوع معروف است. جذابیت جزایر تایلند مانند پوکت، کوه سامویی و کوه فی فی، با آب‌های شفاف و مناظر زیبا، گردشگرانی را که به دنبال آرامش و تجدید قوا هستند، جذب می‌کند.

علاوه بر این، شهرهای شلوغ تایلند مانند بانکوک مدرنیته و سنت را در هم می‌آمیزند و بازارهای خیابانی پر جنب و جوش، معابد الهام‌بخش، و غذاهای لذیذ تایلندی را ارائه می‌دهند. فرهنگی غنی و تنوع تایلند آن را به مقصدی فریبنده برای کسانی که به دنبال یک تجربه سفر کامل هستند تبدیل کرده است.

تایلند - کشوری با جاذبه های گردشگری

شب‌گردی در تایلند؛ فرصتی برای تفریحات شبانه

علت سفر به تایلند برای برخی تفریحات هیجان‌انگیز و شبگردی در خیابان‌های این کشور است. به هر کدام از شهرهای تایلند که سفر کنید، یکی از تفریحات شرکت در جشن‌های ساحلی، رستوران گردی و قدم‌ زدن در خیابان‌های شلوغ شهر در شب خواهد بود. گشت‌وگذار در بازارهای شبانه و پیاده‌روی در محله‌های مختلف نیز از دیگر جاذبه‌های شبگردی به شمار می‌روند. اگر از افراد علاقه‌مند به موسیقی هستید در کنسرت‌های شبانه حتماً شرکت نمایید و از موسیقی زنده لذت ببرید. شما در شب‌های تایلند همراه با تورهای شبانه می‌توانید به تفریحاتی چون دوچرخه‌سواری در کوهستان یا جت اسکی نیز بپردازید.

آیا می‌دانید چرا ایرانیان تایلند را دوست دارند؟ هنوز هم هستند عده‌ای که تصور می‌کنند علت سفر ایرانیان به تایلند به دلیل تفریحات خاص و غیراخلاقی انجام می‌شود؛ اما لازم به یادآوری است که در تایلند جاذبه‌ها و تفریحات سالم و فوق‌العاده زیادی وجود دارد که ایرانیان را به سوی خود جذب می‌کنند. یکی از همین تفریحات شبگردی در شهر همیشه زنده بانکوک یا دیگر شهرهای تایلند به شمار می‌آید. 

سفر به کشور تایلند با جاذبه‌های گردشگری فوق العاده دیدنی!

سواحل تایلند؛ دری به سوی بهشت روی زمین

سواحل زیبای این کشور در شهرهای توریستی، یکی از مهم‌ترین دلایل سفر ایرانیان به تایلند محسوب می‌شود. شما حین گشت‌وگذار در ساحل می‌توانید از تفریحات و ورزش‌های هیجان‌انگیز دریایی نیز لذت ببرید. در بین جزایر این کشور، پوکت بزرگ‌ترین و زیباترین جزیره تایلند به شمار می‌آید. سواحل شنی سفید رنگ در کنار آب‌های فیروزه‌ای رنگ دریا از یک طرف و سرسبزی جنگل‌های پوکت از طرف دیگر ترکیب زیبایی پدید می‌آورند.

در این جزیره نیز تفریحات متنوع آبی برای سرگرمی محیا است که یکی از این تفریحات غواصی در آب‌های زیبای دریای آندمان محسوب می‌شود. آب‌های دریا به قدری تمیز و شفاف هستند که از تماشای دنیای زیبای زیر آن‌ها سیر نخواهید شد. به دلیل آب‌وهوای تایلند، تفریح در ساحل‌های شنی و زیبای این کشور در اغلب ایام سال امکان‌پذیر است. از دیگر شهرهای ساحلی این کشور که می‌توانید غواصی را در آن‌ها تجربه نمایید شهرهای بانکوک و پاتایا به شمار می‌آیند.

سواحل تایلند - دری به سوی بهشت روی زمین

سفر به تایلند؛ سفری مقرون به صرفه

یک سفر هیجان‌انگیز با تفریحات متنوع و جذاب اگر هزینه کمتری به همراه داشته باشد، سفری ایده‌آل برای مسافران خواهد بود. سفر به تایلند از همه نظر یک سفر مقرون به صرفه محسوب می‌شود. شما با یک بررسی کلی متوجه خواهید شد تورهای گردشگری تایلند نسبت به دیگر تورهای مسافرتی از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. در این سفر با استفاده از خطوط هواپیمایی با قیمت‌ پایین‌تر و همچنین استفاده از اتوبوس و قطار در حمل‌ونقل درون شهری تا حدود زیادی می‌توانید در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی نمایید.

به لطف طبیعت زیبا و امکانات متنوع گردشگری، تایلند از نظر اقامتگاه و هتل جایگاه مناسبی دارد. شما با یک بررسی ساده در هزینه اقامتگاه‌ها می‌توانید گزینه مناسب جیبتان را پیدا نمایید. هتل‌های ساحلی بسیار لوکس هستند و امکانات خوبی نیز دارند، اما اقامت در آن‌ها هزینه بالایی برای شما خواهد داشت.

از طرفی در تایلند غذاهای خوشمزه محلی و خیابانی را با هزینه مناسبی می‌توانید تهیه و میل کنید. دقت داشته باشید غذاهای دریایی جزء غذاهای گران ‌قیمت در تایلند محسوب می‌شوند، اما بد نیست یک بار این هزینه را پرداخت نمایید و مزه لذیذ غذاهای تایلندی را بچشید.

راهنمای سفر به تایلند - آخرین شرایط سفر به تایلند برای ایرانی ها در سال ۲۰۲۳

قیمت ویزای تایلند؛ مناسب‌تر از کشورهای دیگر

هر مقصدی در خارج از کشور نیاز به پاسپورت و سپس ویزا دارد و سفر به تایلند نیز از این قاعده مستثنا نیست. اگر شما با تورهای گردشگری قصد سفر به این کشور را داشته باشید، از طریق تور می‌توانید جهت اخذ ویزا اقدام نمایید. اخذ این ویزا شرایط خاصی نیاز ندارد. پس از ارائه مدارک این ویزا را که 60 روز اعتبار دارد، بعد از یک هفته به شما تحویل می‌دهند. از مزایای دریافت ویزای این کشور صدور ویزای فوری نیز محسوب می‌شود، این ویزا بعد از 2 روز صادر می‌گردد.

قیمت ویزای تایلند- مناسب‌تر از کشورهای دیگر

تاریخ تایلند؛ آشنایی با فرهنگی غنی از تمدنی کهن

باوجود پیشرفت و مدرن شدن جامعه شهری تایلند، تاریخ و فرهنگ غنی این کشور همچنان با ریشه‌هایی قوی و قدرتمند پابرجا و استوار است. یکی دیگر از دلایل سفر ایرانیان به تایلند، همین تاریخ و فرهنگ ریشه‌دار محسوب می‌شود. تاریخ و تمدن کهن تایلند در مراسم‌های سنتی و آثار به جای مانده از دیرباز تاکنون قابل مشاهده هستند. این کشور دارای معابد و مکان‌های تاریخی باشکوهی از جمله کاخ بزرگ در بانکوک، وات آرون و پارک تاریخی آیوتایا است. این مکان‌های بینش عمیقی در مورد فرهنگ، تاریخ و معماری تایلند ارائه می‌دهند و مسافرانی را که تمایل به اکتشاف فرهنگی دارند جذب می‌کنند.

تاریخ تایلند - آشنایی با فرهنگی غنی از تمدنی کهن

غذاهای خیابانی آسیای شرقی؛ علتی دیگر برای سفر به تایلند

در تایلند رستوران‌ها و غذاخوری‌های خیابانی و ساحلی جذابی وجود دارند که مکان مناسبی برای صرف غذا و استراحت محسوب می‌شوند. مردم تایلند نیز غذای خود را اغلب در رستوران‌های خیابانی و عمومی صرف می‌نمایند. طعم غذاهای این کشور خاص و متفاوت است و به قدری تنوع دارد که در طول سفر شما یک غذا را دو بار میل نخواهید کرد؛ همین مسئله می‌تواند علت سفر به تایلند به شمار آید. غذاهای لذیذ تایلندی با ادویه زیاد طبخ می‌شوند و اکثراً تند هستند. در تایلند غذاهای دریایی خوش طعمی نیز می‌توانید میل نمایید.

در انتخاب رستوران برای صرف غذا، غذاخوری‌های خیابانی غذاهایشان را با قیمت پایین‌تری نسبت به رستوران‌ها به مشتریان ارائه می‌دهند. در انتخاب این غذاخوری‌ها دقت نمایید و در نظر داشته باشید که هر کدام از غرفه‌ها که شلوغ‌تر بود نشان می‌دهد غذاهای خوشمزه‌تر و باکیفیت‌تری دارد. در تایلند می‌توانید غذاهایتان را در فودکورت‎های مراکز خرید یا رستوران‌های ساحلی نیز میل نمایید. قیمت غذا در رستوران‎های ساحلی بسیار گران‎تر از دیگر رستوران‌های تایلند است و گاهی به علت شلوغی باید از قبل در این رستوران‌‎ها میز رزرو کنید.

غذاهای خیابانی آسیای شرقی - علتی دیگر برای سفر به تایلند

شرکت در فستیوال‌‌ها؛ تجربه حضور در جشن‌‌های مذهبی

فستیوال‌ها و جشن‌های بزرگ تایلند سالانه و در ماه‌های مختلفی اجرا می‌گردند. اکثر مسافران برنامه سفر خود را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کنند که در زمان برگزاری این جشن‌ها به تایلند رسیده باشند. بسیاری از این جشن‌ها براساس تقویم قمری و رویدادهای مذهبی برگزار می‌گردد. از معروف‌ترین فستیوال‌های تایلند می‌توان فستیوال Songkran را نام برد.

آشنایی با کشور تایلند - همه چیز درباره کشور تایلند

ماجراجویی در دل طبیعت؛ فرصتی برای دوستداران طبیعت

طبیعت زیبا و بکر، سواحل متعدد، پارک‌های کوهستانی و ملی تایلند یکی دیگر از دلایل سفر به تایلند محسوب می‌شود. دریاچه صورتی با نیلوفرهای زیبای آبی که در ماه‌های نوامبر و فوریه شکوفه‌های قرمز زیبای آن باز می‌شوند چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای خلق می‌کند. همچنین باغ‌ زیبای سوآن نونگ نوچ در پاتایا، با گیاهان زینتی و گرمسیری، خانه‌های زیبا، گیاهان دارویی، مجموعه ارکیده و بزرگ‌ترین نخل جهان روزانه بازدیدکنندگان بسیاری به خود جذب می‌نمایند.

مسیرهای جنگلی و طبیعت منحصربه‌فرد تایلند موقعیت مناسبی برای دوستداران طبیعت‌گردی و ماجراجویان به شمار می‌آید. در این گشت‌وگذارها کوله گردان‌های زیادی نیز از سراسر دنیا خواهید دید که به دل طبیعت زده‌اند و در کنار آن‌ها می‌توانید سفرتان را ادامه دهید. در این سفر هیجان‌انگیز برای کوله‌گردان‌ها اقامتگاه‌های ارزان ‌قیمتی مانند هاستل‌ها گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.

ماجراجویی در دل طبیعت - فرصتی برای دوستداران طبیعت

بازارهای تایلند؛ تجربه خریدی متنوع و مقرون به صرفه

در بازارهای تایلند انواع محصولات متنوع از اشیاء قدیمی و گران‌بها تا وسایل دسته دوم به فروش می‌رسند. این بازارها حال و هوای خاصی دارند و گشت‌وگذار در آن‌ها و خرید از محصولات برند و معتبر با قیمت‌های مناسب یکی دیگر از دلایل سفر ایرانیان به تایلند محسوب می‌شود. بازارهای تایلند سنتی و بسیار جذاب هستند و حتی کسانی که قصد خرید ندارند، ساعت‌ها در این بازارها قدم می‌زنند و سرگرم می‌شوند.

در بازارهای رنگارنگ تایلند غذاهای محلی، صنایع دستی و انواع خوراکی‌های خوشمزه برای خرید سوغاتی عرضه می‌شوند. قیمت اجناس در این بازارها همیشه مناسب است و اگر در ایام جشنواره به این کشور سفر کنید از تخفیفات خوبی نیز می‌توانید استفاده نمایید. در این جشنواره که از اواخر بهار تا اواسط تابستان ادامه دارد، فروشندگان روی محصولات خود 10 تا 80 درصد تخفیف می‌گذارند.

سفر به تایلند؛ فرصتی برای آشنایی با فرهنگ‌های مختلف

تایلند آداب و رسوم متفاوتی نسبت به دیگر کشورهای جهان داراست. فرهنگ مردم تایلند ترکیبی از فرهنگ مردم در کشورهای جنوب شرقی آسیا نظیر چین، کامبوج و هند است. جشنواره‌ها و فستیوال‌های متعدد مذهبی و فرهنگی که سالانه در تایلند برگزار می‌شوند نماد خوبی از فرهنگ این کشور هستند. مردم مهمان‌نواز و خوش‌برخورد تایلندی، به این جشنواره‌ها بسیار اهمیت می‌دهند. جشن آب، جشن گل، نمایشگاه میوه، مسابقه بوفالوها، جشن بالن آرزوها، جشن کبوتر و گردهمایی‌ فیل‌ها از جمله فستیوال‌های این کشور بوده که بهانه خوبی برای سفر به تایلند به شمار می‌آیند. تایلندی‌ها از آیین بودا پیروی می‌کنند و برای اماکن مقدس خود مانند معابد، ارزش خاصی قائل هستند.

علت مسافرت ایرانیان به تایلند

آب و هوای بکر تایلند؛ فرصتی برای زندگی دوباره

آب‌وهوای مناسب تایلند سبب شده است تا در بیش‌تر ایام سال این کشور پذیرای مسافران از سراسر دنیا به خصوص ایران باشد. این کشور سه فصل اصلی دارد، فصل خشکی، فصل گرما و فصل بارندگی. در جواب به سؤال، چرا ایرانیان سفر به تایلند را انتخاب می‌کنند؟ باید گفت که تفریحات ساحلی بیشترین علت سفر ایرانیان به تایلند به شمار می‌آید. طبیعت سرسبز این کشور سبب گردیده است تا در فصل بارندگی نیز علاقه‌مندان زیادی به بانکوک و شهرهای شمالی تایلند سفر نمایند. به‌طورکلی هر فصلی برای سفر به این کشور مناسب است، شما با توجه به علاقه خود می‌توانید زمان مناسب را انتخاب نمایید.

جاهای دیدنی تایلند - آشنایی با 22 جاذبه گردشگری تایلند که ایرانیان عاشق آنند.

معابد مسحورکننده بودایی؛ بازدید از آثار تاریخی

تایلند کشوری با فرهنگ کهن و غنی با قدمت تاریخی بیش از 5 هزار سال، بناهای تاریخی و دیدنی بسیاری دارد. در هر قسمت از این کشور، معابد باشکوه و بزرگی را می‌توانید مشاهده نمایید که معماری‌های خاص و منحصربه‌فردی دارند. در تایلند بیشتر از 40 هزار معبد وجود دارد که برخی از این معابد بسیار قدیمی هستند. ما ایرانیان علاقه خاصی به اماکن مذهبی و تاریخی داریم، لذا می‌توان گفت از دلایل سفر ایرانیان به تایلند، بازدید از این اماکن زیبا و جذاب به شمار می‌آید. تایلند یک کشور تاریخی است که علاوه‌بر معابد، بناها و شهرهای تاریخی دیگری نیز دارد که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست.

معابد تایلند - زیباترین و معروف‌ترین معابد تایلند با معماری شگفت‌انگیز

تایلند؛ کشوری با هتل و رستوران‌های رویایی

تایلند به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری در جهان، هتل‎ها و اقامتگاه‌های متنوعی از نظر امکانات و هزینه در تمام شهرهای خود جای داده است. اقامت در هر کدام از این هتل‌‌ها بستگی به این دارد که قصد دارید چقدر برای سفر خود هزینه کنید. هتل‌های رویایی و مجلل در شهرهای مختلف این کشور، مکانی مناسب برای یک استراحت دلچسب و خاطره‌انگیز محسوب می‌شوند. این هتل‌ها با استخرهای اختصاصی بزرگ و اقیانوس دست نخورده یک اقامت رویایی را برای مسافران به همراه دارند.

در ساحل غربی پوکت، این هتل‌های زیبا و رویایی را می‌توانید مشاهده نمایید. در پوکت هتل‌های مجلل دیگری نیز مشاهده می‌شود که اقامت در هر کدام از آن‌ها خاطره شب‌های آرام ساحلی و طبیعت بکر را به همراه دارد. در سواحل زیبای تایلند رستوران‌های خاص و خیال‌انگیزی نیز وجود دارند که صرف غذا در آن‌ها فوق‌العاده و خاص به نظر می‌رسد.

تایلند؛ کشوری با هتل و رستوران‌های رویایی

تجربه سفری مهیج؛ با تفریحات آبی در تایلند

تایلند به سرزمین سواحل زیبا و چشم‌نواز معروف است و همین موضوع علت سفر به تایلند از سوی علاقه‌مندان به این اماکن محسوب می‌شود. تفریحات ساحلی در سواحل شنی و در میان درختان نخل خاطرات به یاد ماندنی برای مسافران رقم می‌زند. یکی از تجربیات هیجان‌انگیز ساحلی غواصی در آب‌های فیروزه‌ای اقیانوس است که در قسمت‌های قبلی به آن اشاره کردیم. قدم زدن و خرید از بازارهای ساحلی نیز یکی دیگر از جذابیت‌های سواحل تایلند است که پیشنهاد می‌کنیم این سرگرمی هیجان‌انگیز را از دست ندهید.

نقشه تایلند - نقشه آنلاین کامل تایلند 1403

حیات ‌وحش خارق‌العاده؛ آشنایی با گونه‌های خاص جانوری

گردشگرانی که به حیات‌وحش علاقه‌مند هستند، در سفر به تایلند از مناطق حفاظت شده و اقیانوس آبی که بخشی از این حیات وحش محسوب می‌شوند، ساعات هیجان‌انگیزی سپری می‌نمایند. گردشگران در تپه فیل خائو سوک می‌توانند از نزدیک پرورش فیل‌ها را مشاهده نمایند یا در جزیره تائو به تماشای کوسه‌های نهنگ مانندی که از آنجا عبور می‌کنند بنشینند. پارک‌های ملی و مناطق کوهستانی در تایلند، بکر و حفاظت شده هستند. در این مناطق حیوانات را می‌توانید از نزدیک مشاهده کنید. توجه داشته باشد در این گردش فوق‌العاده به حیوانات غذا ندهید و هرگز به آن‌ها نزدیک نشوید.

علت مسافرت ایرانیان به تایلند چیست

تایلند؛ کشوری با مردم خونگرم و مهمان‌نواز

مردم تایلند به گردشگران بسیار علاقه دارند و احترام خاصی برای آن‌ها قائل هستند، معاشرت با این مردم سفری به یادماندنی برای شما می‌سازد. اهالی تایلند بسیار مهمان‌نواز بوده و اغلب گردشگران را به خانه‌های خود دعوت و از آن‌ها پذیرایی می‌نمایند. سفر به تایلند موقعیت مناسبی است تا شما با فرهنگ و آداب و رسوم یک خانواده تایلندی از نزدیک آشنا شوید. برخورد صمیمانه و دوستانه این مردم تا مدت‌ها در خاطر شما باقی خواهد ماند.

اختلاف ساعت ایران و تایلند - اختلاف ساعت ایران و تایلند چقدر است؟

سیستم‌های مختلف حمل‌ و نقل؛ از سنتی تا مدرن

در تایلند به دلیل حجم بالای مسافران و گردشگران در بیشتر ایام سال، وسایل حمل‌ونقل عمومی متنوع و مختلفی به مسافران خدمات می‌رسانند. هزینه حمل‌ونقل در این کشور مانند بیشتر مقاصد گردشگری بستگی به انتخاب مسافران دارد. شما می‌توانید باتوجه به بودجه‌ای که در نظر دارید هر کدام از این وسایل را انتخاب نمایید و با آن به گشت‌وگذار در شهر بپردازید. در ادامه به 10 مورد از این وسایل اشاره می‌کنیم:

  • توک توک
  • تاکسی
  • موتورسیکلت
  • سونگ تاو
  • اتوبوس
  • ترن هوایی
  • مترو
  • قطار
  • خطوط هوایی
  • حمل‌ونقل آبی

تور تایلند؛ سفری مقرون به صرفه به این کشور

در مطالب فوق علت مسافرت ایرانیان به تایلند را مطرح کردیم. سفر به تایلند یک موقعیت مناسب برای شما است تا با هزینه نسبتاً پایینی از تعطیلات خود لذت ببرید و مدتی به استراحت بپردازید. علت مسافرت ایرانیان به تایلند نیز استفاده از طبیعت زیبا و به دست آوردن آرامش در کنار سواحل شنی این کشور است. به علاوه شما در این سفر هرچه از هزینه خورد و خوراک و هتل خود کم کنید در عوض می‌توانید از بازارهای مختلف خریدهای بیشتری داشته باشید. شما تا به حال به این کشور ساحلی سفر کرده‌اید؟ به نظر شما چرا ایرانیان سفر به تایلند را انتخاب می‌کنند؟ حتماً تجربیات خود را در این خصوص و همچنین از تفریحات ساحلی و طبیعت‌گردی در این کشور با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

  1. فریبا شهریاری فریبا شهریاری 1402/10/03
    0 نفر پسندیدند
    چه غذاهایی رو پیشنهاد می کنید که حتما تست کنیم؟

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 105 کاربر