بهترین هتل های تفلیس

زمان مطالعه: 0 دقیقه
بروزرسانی: 1402/08/20
بازدید: 2084
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

به دلیل دسترسی راحت و آسان به کشور گرجستان، امروزه این کشور و شهر‌های آن به یکی از مقاصد پر طرفدار گردشگری تبدیل شده است. مردمان این مناطق بسیار مهمان نواز بوده و شما با حضور در شهر تفلیس به هیچ عنوان احساس غریبی نخواهید کرد. یکی از عوامل جهت ساختن سفری خوب و خوشایند، انتخاب درست و مناسب محل اقامت است. در واقع شما با برگزیدن محلی مناسب، می‌توانید در سراسر روز‌های اقامت خود، آرامش خاطر داشته و بدون هیچگونه اغتشاش ذهنی به بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر بپردازید.

هتل مرکیور تفلیس اولد تاون

با کدام تور به تفلیس سفر کنیم؟

مناسب‌ترین هتل‌ها در تفلیس

از آنجایی که انتخاب محلی مناسب جهت حضور و اقامت شما حین مسافرت، از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است، پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید تا مناسب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین هتل‌های شهر تفلیس را به شما معرفی کنیم. در واقع شما می‌توانید در این شهر، در هتلی با تمام امکانات و در عین حال با قیمتی مناسب اقامت کرده و دیگر نگران محل استقرار خود نباشید.

1.هتل مرکیور تفلیس اولد تاون (Hotel Mercure Tbilisi Old Town)

هتل Mercure Tbilisi Old Town که همه ساله میزبان مسافران متعددی بوده، هتلی ۴ستاره در شهر تفلیس است. اگر به بازدید از مناظر سرسبز و دلنشین این شهر مشتاق هستید، توصیه می‌کنیم این هتل را انتخاب کنید. چرا که این هتل دارای نمای ۳۶۰درجه به محیط اطراف بوده و باعث جذب تعداد زیادی از افراد می‌شود. همچنین به جهت امکانات موجود و برخورد مناسب بخش پذیرش، این محل از امتیاز ویژه‌ای میان مسافران برخوردار است. 

امکانات
یکی از نکات انتخاب محلی مناسب جهت اقامت، امکانات و تمایز آن نسبت به سایر هتل‌هاست. حال در اینجا قصد داریم به امکانات و ویژگی‌های این هتل اشاره کنیم.

  • اگر با اتومبیل شخصی خود به این شهر سفر کرده‌اید، نیاز به هیچگونه نگرانی نیست. چرا که این هتل دارای پارکینگ رایگان بوده و شما جهت استفاده از آن نیاز نیست هیچگونه مبلغی پرداخت کنید.
  • در تمام قسمت‌های داخلی و خارجی هتل ( تا حدود مشخصی) استفاده از اینترنت رایگان، امکان‌پذیر است.
  • اگر قصد برگزاری جلسات و کنفرانس دارید، می‌توانید از سالن جلسات این هتل استفاده کنید.
  • ممکن است هنگام پیاده روی یا بازدید از جاذبه‌های گردشگری این منطقه، لباس شما دچار آلودگی یا کثیفی شود. این هتل دارای بخشی جهت شست و شوی البسه بوده و شما می‌توانید با پرداخت مبلغی اندک، شستن و خشک نمودن آن را به افرادی مجرب واگذار کنید.
  • از مزیت‌های مهم و کاربردی، می‌توان به فعالیت شبانه روزی قسمت پذیرش اشاره نمود. در واقع دیگر نیاز به هیچگونه نگرانی جهت ورود دیر یا زود به مقصد نیست.
  • در صورت تمایل می‌توانید برای کسب انرژی و تجدید قوا به حمام ترکی یا سونا که در داخل هتل وجود دارد، مراجعه کنید.
  • اگر فردی هستید که در سفر نیز از انجام ورزش و حضور در باشگاه غافل نمی‌شوید، می‌توانید اوقات خود را جهت سرگرمی و آرامش در باشگاه‌های مجهز این هتل بگذارنید.

راهنمای سفر به تفلیس - راهنمای کامل و جامع سفر به پایتخت زیبای گرجستان

رستوران

اگر علاقه به چشیدن طعم غذا‌های بومی و محلی این شهر دارید، این هتل شما را به خواسته و آرزوی قلبی‌تان می‌رساند. شما می‌توانید در رستوران این هتل انواع و اقسام خوراک‌های محلی و سایر غذا‌ها را به صورت سلف سرویس نوش جان کنید. این هتل به دلیل حضور سرآشپزان ماهر در آن، همیشه زبانزد خاص و عام بوده و می‌تواند خوراکی خوش طعم را برای مهمانان خود آماده و سرو کند.نوشیدنی‌های رستوران ASADO STEAKHOUSE، علاوه بر طعم بی‌نظیر از ظاهر بسیار دلربایی نیز برخوردار هستند. شما می‌توانید با انتخاب غذا و نوشیدنی مورد نظر خود، به تماشای مناظر اطراف بپردازید.

مشخصات اتاق‌ها
برای این هتل فرقی نمی‌کند تنها سفر کرده‌اید یا همراه خانواده و دوستانتان! در اینجا انواع و اقسام اتاق‌ها جهت رفاه حال شما وجود دارد. شما می‌توانید با در نظر گرفتن تعداد نفرات، یکی از اتاق‌های دوبل پریویلیج، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق توئین استاندارد، اتاق دوبل استاندارد و اتاق سینگل استاندارد را انتخاب کنید. امکانات فضای داخلی اتاق، بسیار کامل بوده و شما می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه هوا، یخچال، کتری برقی، فضای نشیمن، فضای غذاخوری، وسایل شست‌وشو، میز کار، تلویزیون، تلفن، مبلمان و سونا از امکانات موجود در داخل تمام اتاق‌ها است و هیچ توفیری ندارد که شما کدام نوع را انتخاب کرده باشید.

معرفی بهترین هتل های 3 ستاره تفلیس - معرفی کامل به همراه عکس هتل ها

2.هتل بیلتمور تفلیس (The Biltmore Hotel)

اگر از نظر مالی در تنگنا قرار ندارید، می‌توانید به هتل The Biltmore Hotel سفر کنید. این هتل نسبت به سایر اقامت گاه‌ها، به دلیل چشم انداز و امکاناتش، دارای قیمت بالاتری است. اما در برابر دریافت این مبلغ به شما این اطمینان را می‌دهد که شب‌های دلنشین و به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. از این هتل به سبب ارتفاع بسیار بلند آن، به عنوان آسمان خراشی عظیم و هنرمندانه یاد می‌کنند. بدون تردید نام این هتل میان هتل‌های لوکس و شیک این شهر قرار دارد.

امکانات
این هتل به نسبت دریافت مبلغ بیشتر جهت اقامت، مزایا و امکاناتی افزون در مقایسه با سایر هتل‌ها و اقامتگاه‌ها دارد. اما مطمئن باشید با انتخاب این گزینه، هیچگاه پشیمان نخواهید شد و سفر بسیار لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

  • اگر برای دقایقی قصد استراحت یا تماشای مناظر اطراف را دارید، لابی هتل به دلیل دلباز بودن و معماری مناسب، می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد.
  • اگر از بدن درد رنج می‌برید، می‌توانید با حضور در سالن‌های اسپا که تحت نظر افراد متخصص گردانده می‌شود، درد خود را تا حد چشم‌گیری کاهش دهید.
  • از مهم‌ترین نکات و مزایای این هتل، نزدیکی به اغلب جاذبه‌های گردشگری این منطقه است.
  • گاهاً رخ می‌دهد که افراد حاضر در پذیرش هتل، به خوبی متوجه بیان و صحبت‌ ما نشوند. این عدم درک به دلیل تفاوت زبان گویشی بوده که با حضور در این هتل، این بحران نیز حل می‌شود. چون افراد به چند زبان زنده دنیا مسلط بوده و می‌توانند شما را در انجام امور راهنمایی کنند.
  • جالب است بدانید سطح خدمت‌رسانی این هتل BB است. توصیه می‌کنیم سطح درخواست خود را با توجه به این امر تنظیم نمایید.

رستوران
از آنجا که از این هتل، به عنوان هتلی لوکس و قیمتی یاد می‌شود، قطعاً بخش سرو غذا نیز از تجملات خاصی برخوردار است. شما می‌توانید انواع و مدل‌های مختلفی از غذا‌های موجود در این شهر و همچنین کشور گرجستان را سفارش داده و نوش جان کنید. این اطعام به دست آشپزانی ماهر و زبردست پخته شده و به شما ارائه می‌گردد. از جمله غذا‌های پیشنهادی این هتل، استیک بوده که با توجه به سلیقه شما می‌تواند به شکل‌های مختلفی طبخ شود. توصیه می‌کنیم برای یک بار این طعم و مزه استثنایی را امتحان کنید.

مشخصات اتاق‌ها
شما می‌توانید از میان ۲۱۴ اتاق و سوییت موجود در این هتل، اتاق مدنظر خود را انتخاب کنید. با توجه به میل و سلیقه شما و همچنین تعداد افراد حاضر، امکان انتخاب اتاق‌های تویین لوکس، اتاق پریمیوم، اتاق لوکس، اتاق گرند پریمیوم، سوییت اختصاصی بزرگ، سوییت کوچک، سوییت گرند لوکس و سوییت رویال وجود دارد. که هر کدام از آن‌ها دارای امکانات و مزایای مخصوص به خود هستند.

ارزان ترین هتل های تفلیس - معرفی کامل [ امکانات ، عکس و آدرس ]    

3.هتل ماریوت (Tbilisi Marriott Hotel)

هتل Tbilisi Marriott، به دلیل مجاورت و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری همچون سالن اپرا و باله و موزه هنر گرجی از محبوبیت ویژه و خاصی میان عموم برخوردار است. اگر قصد دارید در هتلی اصیل و قدیمی اما به سبک معماری مدرن اقامت کنید، هتل ماریوت می‌تواند گزینه مطلوبی باشد.
امکانات
با آگاهی و علم نسبت به امکانات یک هتل، می‌توانید آن را با سایر گزینه‌ها تطابق داده و بررسی نمایید. در نهایت با توجه به تمکن مالی و سلیقه خود، مقصد مورد نظر را انتخاب کنید.

  • تخت‌های این هتل، بسیار نرم و طبی بوده که شما می‌توانید با استفاده از آن، خوابی آرام و آسوده را برای خود رقم بزنید.
  • در فضای داخلی هتل، از جمله لابی‌ها، اتاق‌ها، سرویس بهداشتی و... سیستم تهویه بسیار قوی قرار داده شده است.
  • صبحانه را می‌توانید در این هتل به صورت رایگان نوش جان کنید. برای افراد حاضر در این هتل، این وعده به صورت سلف سرویس قرار داده شده و انواع مختلف خوراکی‌های مخصوص صبحانه را ارائه می‌کنند.
  • اگر قصد برگزاری جلسه یا وبیناری در زمان مشخصی دارید، می‌توانید از طریق هماهنگی با نفرات مربوطه، سالن جلسات را برای خود رزرو نموده و در زمان مناسب از آن استفاده کنید.

رستوران
رستوران، استراحتگاه و کافه پارناس در این هتل قرار دارد. شما می‌توانید در این رستوران انواع و اقسام گوناگون نوشیدنی‌ها، غذا‌های ملل، غذا‌های محلی و بومی را سفارش داده و نوش جان کنید. این محیط برای تمام وعده‌های غذایی از جمله صبحانه، ناهار و شام آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

مشخصات اتاق ها

اگر اهل باخبر شدن از مسائل روز دنیا هستید، لازم به ذکر است یکی از امکانات اتاق‌ها، تحویل روزنامه در صبح است. به دلیل معماری قدیمی و اصیل این هتل، دکوراسیون تمام اتاق‌ها کاملاً اصولی بوده و بسیار آرامش بخش است. همچنین برای افرادی که استعمال دخانیات دارند، اتاقی خاص تعبیه شده تا دیگر افراد از بوی آن آزرده نشوند. در مرحله آخر نیز لازم به ذکر است، با انتخاب اتاق درجه‏executive، شما می‌توانید از امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاه، تنقلات، نوشیدنی و شام به صورت رایگان بهره‌مند شوید.

4.هتل لایت هاوس اولد سیتی (Light House - Old City)

هتل Light House - Old City یکی از هتل‌های ۴ستاره تفلیس است. اگر قصد سفر و بازدید از جاذبه‌های گردشگری این منطقه را دارید، می‌توانید از ‌ایستگاه متروی آولاباری که کمتر از ۵۰۰متر با هتل فاصله دارد استفاده کنید. همچنین اگر قصد سفر به ناحیه‌ای به وسیله قطار را دارید، ‌ایستگاه قطار تفلیس در نزدیکی هتل قرار دارد.
امکانات
امکانات این هتل بسیار متعدد بوده و به دلیل وجود چنین مزایایی میان عموم، محبوب و پر طرفدار شده است. از مزایای موجود در این هتل می‌توان به: اینترنت بی‌سیم، آسانسور، آلارم بیدار باش، برق اضطراری، پارکینگ، حمل چمدان به اتاق، خشکشویی روم سرویس ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه بوفه، صبحانه در اتاق، ناهار در اتاق، شام در اتاق، صندوق‌ امانات، فضای سبز، مترجم برای مهمانان خارجی، نمازخانه، تهویه مطبوع، حوله و دمپایی به تعداد نفرات، سرویس کافی شاپ در اتاقک، مد دیواری همراه با جا لباسی، سشوار، مسواک، خمیر دندان صابون، سونا، رستوران، کافه سنتی، کافی شاپ و ماهواره اشاره نمود.

5.هتل رادیسون بلو ایوریا (Radisson Blu Iveria Hotel)

هتل Radisson Blu Iveria، هتلی ۵ ستاره جهت انتخاب افراد لوکس و مجلل پسند است. اگر می‌خواهید امنیت، آرامش، رفاه و امکانات مناسب را همزمان تجربه کنید، می‌توانید به این هتل سفر کنید.

رستوران 
اگر اهل چشیدن و تجربه طعم‌های تازه و نو هستید، انتخاب رستوران این هتل باب میل شما دوست‌داران غذا است. یکی از مهم‌ترین رکن‌ها در طراحی فضای رستوران، دکور و چیدمان آن بوده که این رستوران به خوبی به آن اهمیت داده است. همچنین در این محل موسیقی زنده نیز پخش می‌شود. اگر علاقه دارید در فضایی آرام و دل‌انگیز به صرف نوشیدنی یا غذا بپردازید، انتخاب این گزینه بسیار مناسب است.

مشخصات اتاق‌ها
این هتل عظیم و مجلل، دارای ۷۸ اتاق بوده که هر کدام دارای سبک و معماری منحصر به فردی است. به علت امکانات و آرامش موجود در اتاق‌های این هتل، شما می‌توانید خوابی آرام را سپری کنید. همچنین می‌توانید با در نظر گرفتن شرایط خود اتاق‌های دبل، تریپل و سینگل را انتخاب کنید. این هتل به تراس‌های خود معروف و مشهور بوده؛ چرا که حضور در آن و تماشای منظره اطراف بسیار دلپذیر و خوشایند است.علاوه بر آن، امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، حمام، حوله، ملزومات بهداشتی شخصی، سشوار، تخت‌های نرم، دمپایی، کتری برقی، قهوه ساز، یخچال، تلویزیون، سیستم گرمایشی و... در تمامی اتاق‌ها وجود دارد.

بهترین رستوران های تفلیس - آشنایی با بهترین رستوران‌های پایتخت گرجستان مخصوص گردشگران

سخن پایانی

شما می‌توانید برای تور تفلیس با توجه به روز‌های اقامت خود و بررسی هتل‌های معرفی شده، محل اقامت مناسب خود را انتخاب کنید. لازم به ذکر است نحوه پذیرش و خدمات تمام هتل‌های معرفی شده بسیار مناسب بوده و یقیناً روز‌های دلپذیری را برای شما رقم خواهند زد. اگر می‌خواهید از سفر به کشور گرجستان خاطره خوبی در ذهنتان به جا بماند، تفلیس را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده و در یکی از هتل‌های بی‌نظیر آن ساکن شوید.
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر