چگونه از قشم به کیش برویم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/18
بازدید: 3448

دو جزیره زیبا قشم و کیش هر ساله مقصد بسیاری از گردشگران هستند. این دو جزیره جاذبه‌های شگفت‌انگیزی دارند که بازدید از آن‌ها اوقات خوشی را برای شما ایجاد می‌کنند. بسیاری از افرادی که به قشم سفر می‌کنند ممکن است علاقه داشته باشند که از کیش نیز دیدن کنند. ممکن است برای شما سوال پیش آید که چگونه از قشم به کیش برویم؟  فاصله این دو جزیره از هم زیاد نیست. بنابراین امکان رفتن از قشم به کیش برای شما وجود دارد. در ادامه به چگونگی راه‌های سفر از قشم به کیش می‌پردازیم تا به راحتی امکان این کار را داشته باشید.

فاصله قشم تا کیش

فاصله قشم تا کیش چقدر است؟

اگر به نقشه نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که مسافت این دو جزیره از یکدیگر 195 کیلومتر است. اگر شما قصد دارید که از قشم به کیش سفر کنید، مسیر سفرتان به وسیله شناورها انجام می‌گیرد. به همین دلیل است که میان این دو جزیره مسیر مستقیمی وجود ندارد. بنابراین شما می‌توانید به وسیله بندرهای میان این دو جزیره از قشم به کیش سفر کنید.

آیا سفر هوایی از قشم به کیش امکان دارد؟

نزدیک بودن این دو جزیره نسبت به یکدیگر سبب شده است که بسیاری از افراد تصور کنند پرواز مستقیم از قشم به کیش یا برعکس وجود دارد. در صورتی که هیچ پرواز مستقیمی از قشم به کیش یا برعکس در فرودگاه‌های این دو انجام نمی‌گیرد.

سفر به جزیره های زیبا و توریستی خلیج تا ابد فارس

مناسب ترین مسیر فاصله قشم تا کیش کدام است؟

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید از قشم به کیش سفر کنید، شاید برای شما سوال پیش آید که مناسب‌ترین مسیر برای سفر از قشم به کیش کدام است؟ اینکه کدام مسیر برای شما مناسب است بستگی به شما دارد. بهترین گزینه برای سفر از قشم به کیش، سفر دریایی خواهد بود. برای انجام این کار باید از بندر چارک به کیش سفر کنید. تعداد شناورهایی که از بندر چارک به کیش سفر می‌کنند، زیاد است. همچنین شناورها سرعت بیشتری دارند و می‌توانند شما را به سرعت به مقصد برسانند.

از قشم تا کیش

سفر از قشم به کیش از طریق بندر چارک

بهترین مسیر برای سفر از قشم به کیش از طریق بندر چارک انجام می‌شود. برای انجام این کار شما باید سوار لنج‌ها شوید تا به کیش برسید. فاصله بندر چارک از کیش 32 کیلومتر است. به همین دلیل است که بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند که از این مسیر برای سفر به کیش استفاده کنند. با کلیک بر روی لینک معرفی جزیره قشم با این جزیره بیشتر آشنا شوید.

کیش - همه چیز درباره جزیره زیبا و مرجانی کیش !

سفر از قشم به کیش از طریق بندر آفتاب

یکی دیگر از راه‌های سفر از قشم به کیش از طریق بندر آفتاب است. برای استفاده از این مسیر شما باید از مسیر بندر آفتاب از قشم به بندر پل رفته و سپس به صورت زمینی به بندر آفتاب بروید. در نهایت با استفاده از شناورها می‌توانید خود را به کیش برسانید. مسیر قشم تا بندر پل 14 کیلومتر و بندر پل تا بندر آفتاب 230 کیلومتر است. همچنین برای رفتن از بندر آفتاب به کیش باید 35 کیلومتر را طی کنید.

از قشم تا کیش

سخن پایانی
جزایر قشم و کیش ایران از پرجاذبه‌ترین جزایر ایران هستند که هر ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را جذب شگفتی‌های خود می‌کنند. این دو جزیره به دلیل وجود آب‌های نیلگون خلیج‌فارس و آب‌ و هوای دل‌پذیر، طرفداران بسیاری دارند. شما نیز می‌توانید با استفاده از کشتی‌های مسافربری و شناورها روی آب‌های این جزیره لذت سفر را چندین برابر کنید. هر یک از این دو جزیره زیبایی‌های منحصربه‌فردی داشته و نمی‌توان گفت که کدام یک از آن‌ها مهیج‌تر است. اگر به قشم سفر کردید، می‌توانید برای بازدید از جزیره کیش نیز از طریق راه‌های زمینی و هوایی اقدام کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر