هتل های 3 ستاره کوش آداسی

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/16
بازدید: 1234
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهر کوش آداسی یا جزیره پرنده، به علت دارا بودن جاذبه‌های گردشگری، محیط زیستی زیبا و... در این چند سال اخیر بسیار مورد پسند مخاطبان و گردشگران قرار گرفته است. اگر می‌خواهید به ترکیه سفر کنید؛ گزینه مناسب جهت انتخاب، بهترین هتل‌های سه ‌ستاره کوش آداسی است. در صورت عدم انتخاب مکانی مناسب به عنوان محل اسکان خود، قطعاً آن طور که باید از سفر خود لذت نمی‌برید. چرا که امکانات و مزایای متعددی در مشهورترین هتل‌های سه‌ ستاره در کوش آداسی وجود دارد که ممکن است از آن‌ها بی‌نصیب بمانید.

هتل های 3 ستاره کوش آداسی

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

هتل سانتور (سنتور)

یکی از مراکز اقامتی مورد پسند افراد به ویژه بانوان‌، santur hotel است. محل استقرار یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره کوش آداسی در مجاورت مراکز خرید و فروشگاه‌های معتبر بوده و شما می‌توانید بدون نیاز به فوت وقت، جهت خرید به فروشگاه‌ها مراجعه نمایید. مراکز شهر‌ها همیشه از امکانات، مزایا و توجه بسیار زیادی برخوردار هستند و همین امر سبب محبوبیت این هتل سه‌ ستاره شده است. اگر با وسایل نقلیه عمومی نیز سفر کرده‌اید، نکته خوب و مثبت این قضیه این است که این هتل در نزدیکی فرودگاه عدنان مندرس قرار دارد.

آنتالیا یا کوش آداسی - کدام شهر را برای سفر انتخاب کنیم؟

امکانات هتل

بخش اعظمی از دلیل انتخاب یک هتل یا اقامتگاه، وجود امکانات و مزایایی است که مطابق میل و خواسته ما باشد. اگر با خودرو شخصی به این شهر سفر کرده باشید، پارکینگی رایگان در فضای داخلی محوطه هتل تعبیه شده که استفاده از آن رایگان است. این هتل علاوه بر سرویس‌دهی رستوران و کافی‌شاپ در فضای باز، امکان درخواست هر نوع سرویس غذایی را داخل اتاق نیز دارد. وقتی وارد این شهر خوش آب و هوا و خاص می‌شوید، دلیلی برای حضور همیشگی در اتاق وجود ندارد اما لازم است بدانید امکانات اتاق‌های هتل santur hotel ، تلویزیون، ماهواره، تلفن، اینترنت رایگان، سشوار و... است.
این هتل برای تفریح، سرگرمی و سلامت مهمانان نیز ارزش و توجه به خصوصی قائل است. در اینجا شما می‌توانید از باغچه‌های گل‌کاری شده همراه با درختان عظیم لذت ببرید. برای آقایان، خانم‌ها و کودکان زمان‌های اختصاصی جهت استفاده از استخر‌های روباز و سربسته معین شده است که در صورت تمایل از آن می‌توانید استفاده کنید. این هتل قسمت بسیار مشهوری برای ماساژ دارد. اگر قصد دارید برای چند دقیقه در خلسه فرو بروید، از بهره‌مندی این مزیت غافل نشوید.

هتل سانتور کوش آداسی

هتل مینای کوش آداسی

این هتل برای بانوان شناگر و مشتاق به شنا مناسب است. هتل Minay یک هتل  ۳ستاره بوده که دارای ۵ طبقه و حدوداً ۶۵ اتاق است. معماری و سبک طراحی این هتل و فضای داخلی و خارجی آن همیشه مورد استقبال عموم قرار گرفته و این مکان به اغلب تفرجگاههای موجود در این شهر دسترسی راحتی داشته و شما می‌توانید به آسانی به مقصد مورد نظر خود مراجعه کنید. این هتل نسبت به سایر اقامتگاه‌ها دارای چندین حسن بوده که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

سواحل کوش آداسی - آشنایی با بهترین و زیباترین سواحل کوش آداسی

امکانات هتل

دیگر نیازی به نگرانی نیست! شما هر ساعتی که به این شهر رسیده باشید، پذیرش این هتل ۲۴ ساعته شبانه روز پاسخگو خواهد بود. این هتل برای افراد دچار معلولیت ارزش و احترام خاصی قائل بوده و امکاناتی جهت رفاه و آرامش حال این عزیزان فراهم نموده است. وعده‌های غذایی این هتل بسیار دلچسب و خوش طعم بوده و اگر یکبار از طعم آن‌ها چشیده باشید برای همیشه خواستار آن‌ها خواهید بود. گاهاً ممکن است جلسات کاری، مهمانی یا موارد دیگر رخ دهد که در این صورت هتل Minay شرایط و امکانات مورد نیاز را برای شما فراهم می‌سازد. در فضای داخلی این هتل؛ استخر، جکوزی، سونا و سالن ماساژ نیز تعبیه شده است. افراد ماهر و زبده‌ای در بخش ماساژ فعال هستند و پیشنهاد می‌شود اگر علاقه به رفع بدن درد دارید، این موهبت را تجربه کنید. قیمت هتل‌های ۳ ستاره کوش آداسی بسیار مناسب است. یکی از این هتل‌ها که علی رغم امکانات و مزایای موجودش، هزینه‌ای مقرون به صرفه دارد، همین اقامتگاه است.

هتل مینای کوش آداسی

هتل سورتل

هیچ روزی گمان نمی‌کردید که هتلی وجود داشته باشد که مجهز به ساحل اختصاصی است. Surtel Hotel این رویا را به واقعیت تبدیل کرده که موقعیت استقرار این هتل در مرکز شهر بسیار مطلوب بوده و از امکانات مناسبی بهره‌مند است. به سبب جذابیت منظره مجاور با هتل، افراد ساکن در اقامتگاه همیشه از سفر به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز خود یاد می‌کنند.

بهترین زمان سفر به کوش آداسی - چه فصلی به کوش آداسی برویم؟

امکانات هتل

برخی از هتل‌ها هوای خفه و دلگیری دارند و همین امر باعث می‌شود مشتری‌های آنجا کاهش پیدا کند. تمام محیط داخل هتل مانند رستوران، کافه، اتاق‌های شخصی، سرویس‌های بهداشتی و... از تهویه مناسب برخوردار هستند. اگر جهت استراحت در اتاق خود حضور دارید، می‌توانید از تلویزیون ماهواره استفاده کنید که بر تمام شبکه‌ها واقف است. در اتاق‌های شخصی، مینی بار‌های جالب و هوشمندانه‌ای جهت رفاه حال شما عزیزان قرار داده شده و این هتل جهت جلوگیری از حمل وسایل اضافی به فکر شما بوده و به کمک شما خواهد امد، همچنین در سرویس بهداشتی هر اتاق، سشوار قوی و مناسبی را جهت رفاه عزیزان قرار داده است.

هتل سورتل کوش آداسی

هتل یوسلن

ساحل کوستور که از امکانات کاملی همچون چتر، زمین بازی، سرویس بهداشتی، سورتمه، رستوران، کافه و... برخوردار است در مجاورت هتل یوسلن قرار دارد. همچنین در صورت وجود وقتی آزاد جهت گشت و‌گذار می‌توانید از جاذبه‌های موجود در اطراف هتل دیدن فرمائید. روستای قدیمی و اصیل شیرینجه با هتل ۲۵ کیلومتر فاصله دارد و اکثراً یکی از مقاصد گردشگری مسافران است.

امکانات هتل

وجود افرادی خون گرم و مهربان در پذیرش یک هتل، همیشه سبب آرامش و دل گرمی مسافران می‌شود. شما می‌توانید این موهبت را در این هتل تجربه کنید. در قسمت پذیرش کادری صبور و مجرب همیشه پاسخگوی شما در تمام مسائل از جمله معرفی فضای داخلی هتل، جاذبه‌های گردشگری و... هستند. در تمام محوطه هتل، چه داخل و چه خارج هتل می‌توانید از اینترنت رایگان بهره‌مند شوید. همچنین فضای بیرونی با باغچه‌ای زیبا و دلنشین مزین شده است.

هتل فلورا سوئیتس

هتل Flora Suites با قسمتی از منطقه آتاسهیر مجاورت دارد. اطراف هتل فلورا سوئیتس می‌توانید مراکز خرید، مراکز تفریحی و فروشگاه‌های معتبر را بیابید و جهت خرید یا تفریح به آنجا مراجعه کنید. این هتل با دومین فرودگاه استانبول، صابیحا گوکجن فاصله کمی داشته و اگر قصد سفر با هواپیما را دارید نیاز به طی کردن مسافت زیادی نیست.

امکانات

برخلاف سایر هتل‌ها که در فضای بیرونی مراکز خرید و فروشگاه‌هایی وجود دارد، این هتل این امکان را برای شما میسر ساخته است تا نیاز به طی کردن مسافت زیادی نبوده و شما بتوانید خرید خود را از مغازه‌های موجود در هتل انجام دهید. تمام اجناسی که در این فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد، بسیار مناسب بوده و قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز دارد. جهت نگهداری طلا، جواهر یا وجه نقد می‌توانید کالای خود را به صندوق‌امانات این هتل واگذار کنید و دیگر هیچگونه استرس و اضطرابی نداشته باشید.

هتل فلورا سوئیتس

نئوپل هتل دلوکس

از هتل‌های بنام و مشهور شهر کوش آداسی، هتل Deluxe Hotel است. اگر علاقه به شن بازی و گرفتن آفتاب در سواحل دارید، انتخاب این هتل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. چرا که فاصله میان شما و ساحل شنی فقط و فقط ۵ کیلومتر است.

امکانات هتل

گاهاً رخ می‌دهد که افراد نیاز به تغییر واحد پولی خود داشته باشند. به دلیل عدم شناخت و آگاهی نسبت به صرافی‌های موجود، این اقامتگاه کار شما را آسوده کرده و درون هتل صرافی شبانه روزی قرار داده است. شما می‌توانید با اقامت در این هتل از منظره طبیعی موجود لذت ببرید و خاطره خوشی را برای خود ثبت کنید.

نئوپل هتل دلوکس

هتل باخوس گست هاوس

در کوشی آداسی، هتل‌های مجلل و مناسبی ساخته شده است. یکی از آن‌ها هتل Bakkhos Guesthouse بوده که با روی باز پذیرای تمام مسافران در تمام روز‌های سال بوده و شما می‌توانید احساس آرامش، خوشحالی و... را در این محیط تجربه کنید. کارکنان این هتل بسیار منظم، خوش برخورد و صبور هستند که شما را از ابتدا اقامت تا انتهای اقامتتان راهنمایی می‌کنند.

امکانات هتل

از نکات مثبت اقامت در این هتل، می‌توان به اتاق‌های تمیز، سیستم تهویه هوا مطبوع، ماشین‌های شخصی جهت حمل و نقل، کتابخانه، باغچه و... اشاره نمود.

هتل باخوس گست هاوس

هتل اسمارتلین لیون

هتل اسمارتلین لیون در مقایسه با هتل نئوپل هتل دلوکس از فاصله کمتری نسبت به ساحل شنی قرار دارد. اگر قصد شما از سفر به این منطقه، انجام بازی‌ها و تفریحات آبی است، بهترین گزینه می‌تواند انتخاب این هتل باشد. چرا که به دلیل وجود ساحل شنی، تمام امکانات مناسب جهت تفریحات دریایی فراهم است و شما می‌توانید با خیالی آسوده به اقامت چند روزه خود بپردازید.

امکانات

شما می‌توانید از فروشگاه‌های اطراف این هتل، مایحتاج مورد نیاز خود را تهیه کنید. در فروشگاه‌های اطراف می‌توانید با کیفیت‌ترین اجناس را با مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایید. لازم به ذکر است در محوطه هتل اینترنت به صورت رایگان وجود نداشته و شما می‌بایست با پرداخت مبلغ، بسته و حجم مورد نظر خود را خریداری کنید.

بهترین زمان سفر به کوش آداسی - چه فصلی به کوش آداسی برویم؟

هتل نووا بیچ

اگر اهل مسافرت با خانواده یا دوستانتان هستید، هتل نووا بیچ به سبب داشتن ساختاری خانوادگی و ‌ایده‌آل پیشنهاد مطلوبی برای انتخاب محسوب می‌شود. تعداد زیادی از افراد نزدیکی فرودگاه به محل اقامت‌شان، از اهمیت زیادی برخوردار بوده و در تلاش هستند تا محیطی که انتخاب می‌کنند دارای این امکان باشد. شما می‌توانید خود را تنها با طی کردن مسافتی تقریباً ۶۵کیلومتر به فرودگاه AYT برسانید.

امکانات

از آنجا که محیط داخلی هتل، کاملاً خانوادگی بوده کارکنان این مجموعه به فکر کودکان نیز بوده‌اند و زمین بازی برای خردسالان تدارک دیده‌اند. شما می‌توانید با خیالی راحت و آسوده کودکان خود را در محوطه بازی ر‌ها کرده و از دور به تماشای آنان بپردازید. در اطراف این محوطه رستوران‌ها و کافه‌هایی نیز وجود دارند که طعم غذا و نوشیدنی‌های آن‌ها، به یاد ماندنی بوده و تا ابد در مخیله شما ثبت خواهد شد.

هتل نووا بیچ

هتل تورکاد

اگر خواستار شرکت در جشن‌ها و برنامه‌های مفرح هستید، توصیه می‌کنیم هتل تورکاد را امتحان کنید. فاصله شما از هتل تا مرکز توریستی کوش آداسی بسیار کم بوده و با انجام دقایقی پیاده روی به مقصد مورد نظر می‌رسید. در خیابان‌های مشرف به هتل، آب و هوای مناسب، طعم و رنگ، جوش و خروش و انرژی مثبت فراوانی موجود است.

امکانات

مساحت این هتل، در ۶ طبقه خلاصه شده است. هتل تورکاد از آسانسوری زیبا و مجهز برخوردار بوده و شما می‌توانید هر زمان که برایتان مقدور بود جهت پذیرش و ثبت اقامت خود اقدام کنید. چرا که کارکنان بخش پذیرش شبانه روزی مشغول ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. همچنین می‌توانید وسایل نقلیه خود را مانند ماشین، دوچرخه و موتور با خیالی آسوده به پارکینگ بسپارید. در اقصی نقاط هتل و فضای بیرونی آن، اینترنت رایگان جهت استفاده عموم وجود دارد.

هتل تورکاد

لیمان هتل

این هتل از امتیاز مناسبی جهت استقرار مهمانان برخوردار است. اگر قصد اقامتی چند روزه در کوش آداسی را دارید، می‌تواند گزینه مناسبی برای شما و خانواده‌تان باشد.

امکانات

امکانات و مزایای این هتل، با توجه به تعداد ستاره‌های موجود آن کاملاً مناسب و کافی بوده و می‌تواند رضایت اکثر افراد را جلب کند. ماشین‌های شستشو، سیستم گرمایشی، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، آشپزخانه مجهز و... از امکانات حاضر در Hotel Liman است.

سواحل کوش آداسی - آشنایی با بهترین و زیباترین سواحل کوش آداسی

اگریا پارک هتل

اگر اهل سفر و تفریح باشید، امکان ندارد نام مرکز داوودلار را نشنیده باشید! فاصله هتل تا آنجا ۳۰دقیقه است و راه بسیار مطلوب و مناسبی دارد. فاصله هتل اگریا پارک تا فرودگاه ازمیر عدنان مندرس مسافتی تقریباً ۸۰کیلومتر و تا فرودگاه بدروم میلاس مسافتی معادل با ۱۲۰ کیلومتر دارد.

امکانات

ظرفیت اتاق‌های موجود در این هتل دو تخته بوده که تعداد آن‌ها ۵۶ عدد است و در ۴ طبقه خلاصه می‌شود. ممکن است شاهد این اتفاق باشید که افراد نیاز به تغییر واحد پولی خود داشته باشند. به دلیل عدم شناخت و آگاهی نسبت به صرافی‌های موجود، این اقامتگاه کار شما را آسوده کرده و درون هتل صرافی شبانه روزی قرار داده است. شما می‌توانید با اقامت در این هتل از منظره طبیعی موجود لذت ببرید و خاطره خوشی را برای خود ثبت کنید.

اگریا پارک هتل

سخن پایانی

شاید در نگاه اول، این مکان برای شما بسیار ناشناخته باشد، اما کاملاً در اشتباه هستید! این شهر که در کشور ترکیه و استان آیدین قرار دارد، میزبان مسافران خوش ذوق در تمام روزهای سال هستند. به دلیل امکانات موجود، مهمان نوازی، وجود فروشگاه‌های معتبر جهت خرید مایحتاج، سرگرمی‌های دریایی و... افراد جذب چنین محیط مطلوبی می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم اگر نیاز به سفر دارید، از انتخاب این شهر در روزهای تعطیل خود غافل نشوید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.5 از 5 | از 100 کاربر