هتل‌ های 4 ستاره باتومی

زمان مطالعه: 0 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/14
بازدید: 4675
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

باتومی شهری ساحلی است و در نزدیکی دریای سیاه واقع گردیده و با توجه به توریستی بودن آن هتل‌های متنوع و متعددی در سراسر این شهر قرار گرفته‌اند؛ که می‌توان انتخاب یک هتل مناسب را با توجه به بودجه و مکان قرارگیری آن از نکات مهم پیش از سفر دانست. آشنایی با برترین هتل‌های ۴ ستاره این شهر قبل از سفر، می‌تواند به استفاده از امکانات متنوع آن‌ها کمک نماید. لازم به ذکر است که هتل‌های بسیار با کیفیتی در شهر باتومی در حال فعالیت هستند که باعث شده‌اند مسافران و گردشگران بتوانند از خدمات ارزنده این هتل‌ها بهره ببرند. 

هتل Best Western Palace Batumi

1. هتل Best Western Palace Batumi

یکی از بهترین هتل‌هایی که در شهر باتومی گرجستان به خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران می‌پردازد هتل بست وسترن پالاس باتومی نام دارد. برای هر شب اقامت در هتل بست وسترن باید ۱۳۵ دلاری پرداخت کنید. این هتل دارای محوطه ساحلی و همچنین یک محوطه خصوصی بوده که منظره‌ای بسیار زیبا و دلنشین را در معرض نمایش گذاشته است. منظره رو به دریای این هتل سبب شده تا بسیار مورد استقبال قرار بگیرد. این هتل فاصله کمی با آکوا پارک باتومی داشته و انواع نوشیدنی‌ها در هتل بست وسترن پالاس باتومی سرو می‌شوند؛ لذا بسیاری از مسافران و میهمانان می‌توانند از انواع نوشیدنی‌های این هتل استفاده نمایند.

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از هتل بست وسترن باتومی پارکینگ آن است که برای مسافرانی که با اتومبیل شخصی به این هتل مراجعه می‌کنند رایگان خواهد بود. در بسیاری از اتاق‌های این هتل مبل کاناپه و یک بالکن تعبیه شده که می‌توان از منظره زیبای دریا در مجاورت این هتل نهایت استفاده را برد. همچنین میز تحریر و گاوصندوق دیجیتالی نیز از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌روند. انواع غذا‌های باکیفیت در رستوران‌های این هتل موجود هستند.

بهترین هتل ‌های تفلیس - اقامت در لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین هتل‌های تفلیس!

امکانات و آدرس

هتل بست وسترن پالاس باتومی در نزدیکی آکوا پارک باتومی قرار داشته و از منظره‌ای رو به دریا بهره می‌برد. امکانات بسیار زیاد و متنوعی در این هتل وجود دارند. به عنوان مثال مسافران و گردشگران می‌توانند از پارکینگ رایگان این هتل استفاده کنند و همچنین امکان استفاده از اینترنت وای فای رایگان هتل فراهم است.

از دیگر امکانات هتل بست وسترن پلاس می‌توان به گاوصندوق دیجیتالی، کتری برقی و همچنین سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، دوش و همچنین آسانسور، صندوق ‌امانات و پاسخگوی ۲۴ ساعته اشاره نمود. در این هتل نظافت به‌صورت روزانه انجام می‌شود. امکاناتی چون شاتل فرودگاهی و همچنین خشکشویی در این هتل فراهم بوده که موجب گردیده تا این هتل یکی از بهترین هتل‌های شهر باتومی به شمار رود.

2.هتل Aisi Batumi

2.هتل Aisi Batumi

هتل آیسی باتومی یکی از بهترین و مناسب‌ترین هتل‌های ۴ ستاره شهر باتومی گرجستان به حساب می‌آید. این هتل دارای امکانات بسیار زیادی مانند پارکینگ رایگان و همچنین منظره‌های بسیار زیبا و رو به دریا است. لازم به ذکر بوده که این هتل در نزدیکی دلفیناریوم قرار داشته که در مرکز شهر باتومی واقع گردید. برای رزرو این هتل می‌توانید به واسطه وب ‌سایت‌های مختلف اقدام نمایید. 
همچنین قیمت حدودی اقامت در هتلAisi  باتومی شبی ۱۵۰ لاری تخمین ‌زده شده است. هتل Aisi حدود ۶۵۰ متر با دریای سیاه فاصله دارد که این یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این هتل به شمار می‌رود. در دکور این هتل رنگ‌های روشن مورد استفاده قرار گرفته و رستوران‌های بسیار باکیفیتی را در خود جای داده که انواع غذا‌های گرجی نیز در آن طبخ می‌شوند.

معرفی بهترین هتل های 3 ستاره تفلیس - معرفی کامل به همراه عکس هتل ها

امکانات و آدرس

این هتل امکانات بسیار متنوعی را به گردشگران و مسافران ارائه می‌دهد. برخی از امکانات مانند تهویه هوا، کفپوش و تلویزیون‌های صفحه تخت و مینی بار از امکانات رایج در این هتل محسوب می‌شوند؛ همچنین هتل Aisi باتومی دارای مرکز بدنسازی بوده و مسافران و گردشگران می‌توانند از وای فای رایگان این هتل بهره ببرند. این هتل در نزدیکی خیابان مرکزی  ZURABواقع شده که تنها دو دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین ‌ایستگاه قطار باتومی از این هتل ۳ کیلومتر فاصله داشته و فرودگاه بین‌المللی باتومی در فاصله ۵ کیلومتری از این هتل قرار گرفته است.

2.هتل Aisi Batumi

3.هتل Piazza Boutique Batumi

از معروف‌ترین هتل‌های ۴ ستاره در باتومی گرجستان می‌توان به هتل پیازا بوتیک باتومی اشاره کرد. برای اقامت در این هتل نیاز است تا ۱۲۰ لاری پرداخت نمایید. سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران برای اقامت در شهر باتومی از این هتل استفاده می‌کنند. این هتل یکی از هتل‌های بنام شهر باتومی بوده که فاصله چندانی با دریا ندارد. به جرات می‌توان گفت این هتل به عنوان لوکس‌ترین هتل‌های ۴ ستاره شهر باتومی معرفی می‌شود. از نکات بسیار مهم این هتل می‌توان به معماری و طراحی بسیار زیبای آن اشاره نمود. 

این هتل ۱۶ واحد اقامتی را در خود جای داده که امکانات بسیار متنوعی را به گردشگران ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که این هتل برخی قوانین را شامل شده که لازم می‌دانیم پیش از رزرو هتل در رابطه با قوانین هتل اطلاعاتی را داشته باشید. در هتل پیازا بوتیک باتومی ورود حیوانات خانگی ممنوع بوده و اتاق‌های رزرو شده این هتل در ساعت ۱۵ به بعد در هر روز تحویل داده می‌شوند و همچنین استعمال دخانیات در اتاق‌های هتل ممنوع است.

سفری ارزان به کشوری اروپایی

آدرس و امکانات

امکانات بسیار زیادی در این هتل تعبیه شده‌ است. به عنوان مثال در اتاق‌های این هتل یخچال کوچک و همچنین صندوق ‌امانات و سیستم تهویه مطبوع، تلفن، حمام اختصاصی، میز مطالعه و همچنین سیستم گرمایشی و تلویزیون صفحه نمایش تخت وجود دارند. برخی از امکانات عمومی دیگری نیز در این هتل به چشم می‌خورند که شامل رستوران و پارکینگ و همچنین اتاق بازی برای کودکان و دستگاه خودپرداز می‌شوند. 

همچنین از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سیستم تهویه مطبوع در مشاعات هتل و همچنین محوطه بازی سرپوشیده آن اشاره کرد. هتل پیازا بوتیک باتومی در مجاورت باتومی پیازا قرار گرفته و به‌طور تقریبی با دریا ۹ دقیقه فاصله دارد. همچنین این هتل در فاصله ۳ کیلومتری مسجد باتومی و ۵ کیلومتری فرودگاه باتومی قرار گرفته است.

هتل Admiral Batumi

4.هتل Admiral Batumi

این هتل نیز یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر باتومی به حساب می‌آید که هزینه هر شب اقامت آن معادل ۲۰۰ لاری است. موقعیت مکانی این هتل باعث شده تا محبوبیت زیادی در بین گردشگران کسب کند. این هتل دارای طراحی و بنای بسیار زیبایی بوده که در ساخت آن رنگ‌بندی‌های متفاوتی مورد استفاده قرار گرفت.

به جرأت می‌توان گفت حتی از بیرون هتل نیز می‌توانید تفاوت‌های این هتل را در مقایسه با سایر هتل‌های موجود در شهر باتومی تشخیص دهید. چرا که تمامی واحد‌های هتل ادمیرال دارای تراس‌های اختصاصی هستند که نظر هر مسافر و گردشگری را جلب می‌نمایند. یکی از عواملی که باعث شده تا این هتل شهرت زیادی یابد وجود بهترین رستوران تراس شهر باتومی در این هتل است.

از مزیت‌های بسیار منحصربه‌فرد اقامت با تور گرجستان در این هتل می‌توان به تنوع مناسب اقامتگاه‌های آن اشاره نمود و در حقیقت با هر بودجه‌ای می‌توانید یکی از اتاق‌های این هتل را رزرو نمایید. لازم به ذکر است در صورتی‌که می‌خواهید سفری اقتصادی داشته باشید می‌توانید از اتاق‌های اکونومی این هتل بهره ببرید. این اتاق‌ها مساحتی در حدود ۲۰ تا ۲۳ متر دارند و امکانات رفاهی بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

آدرس و امکانات

امکانات رفاهی مناسب در هتل ادمیرال سبب شده تا گردشگران بسیار زیادی از آن استقبال کنند. از امکانات کلی اتاق‌ها و همچنین سوئیت‌های این هتل می‌توان به اینترنت پرسرعت و همچنین گاوصندوق برای تمامی سوئیت‌ها، سرویس‌دهی ۲۴ ساعته، مینی بار و همچنین تلویزیون بزرگ، سرویس‌های بهداشتی و حمام اشاره نمود. 
رستوران تراس مخصوص هتل ادمیرال به عنوان یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شهر باتومی شناخته می‌شود که یکی از امکانات فوق‌العاده این رستوران نیز به حساب می‌آید. چرا که غذا‌های متنوعی مانند پاستا و غذا‌های دریایی و همچنین پیتزا‌های خاص در این رستوران طبخ خواهند شد. از نظر موقعیت مکانی هتل ادمیرال باتومی پنج دقیقه با معروف‌ترین بلوار باتومی و ۳ دقیقه در حالت پیاده‌روی با دریا فاصله دارد.

Golden Palace Batumi

5.هتل Golden Palace Batumi

این هتل یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر باتومی به حساب آمده که برای اقامت در هر شب آن به پرداخت ۱۸۰ لاری نیاز است. در حقیقت یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این هتل شده موقعیت جغرافیایی آن بوده؛ چرا که این هتل تنها ۱۳ کیلومتر با فرودگاه باتومی فاصله دارد. همچنین امکاناتی مانند کلاب موجود در این هتل به محبوبیت آن افزوده‌اند. در این هتل کلاب‌ی بسیار مدرن با مساحت حدود ۷۰۰ مترمربع قرار داشته که خدماتی بسیار خاطره‌انگیز را به گردشگران ارائه می‌دهد. از این کلاب برای برگزاری بسیاری از مسابقات و همچنین برنامه‌های مهیج و سرگرم‌کننده استفاده می‌شود. 
مهمانان ویژه می‌توانند از مسیری کاملاً مجزا و تفکیک‌ شده وارد شوند. پرسنل و خدمه‌هایی که در این هتل اقدام به خدمت‌رسانی می‌کنند بسیار حرفه‌ای و کارآزموده هستند و این هتل برای تربیت این افراد وقت زیادی را صرف در نظر می‌گیرد. همچنین این پرسنل به بیشتر زبان‌های زنده دنیا مسلط بوده و می‌توانند به شیوه‌های هتلداری بین‌المللی عمل نمایند. گردشگران و مسافران می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز مشکلات خود را با این پرسنل در میان بگذارند. یکی دیگر از مزایای هتل گلدن پالاس باتومی قیمت بسیار مناسب آن است؛ لذا توصیه می‌شود در صورتی‌که برای سفر‌های کاری قصد مسافرت به شهر باتومی را دارید از امکانات این هتل بهره ببرید.

آدرس و امکانات

از امکانات این هتل می‌توان به مکان مناسب برای پیاده‌روی، لابی، اینترنت پرسرعت و رایگان، همچنین آسانسور و پارکینگ اشاره کرد. امکانات بسیار زیادی در این هتل به مسافران و گردشگران ارائه می‌شوند که به‌طور مختصر می‌توان به اینترنت بی‌سیم، آسانسور، آلارم بیدار باش، برق اضطراری، حمل چمدان به اتاق، خشکشویی، پاسخگویی ۲۴ ساعته، صندوق ‌امانات، فضای سبز، تهویه مطبوع و مناسب، سرویس کافی شاپ، یخچال یا مینی بار، سنسور‌های دود و ضد حریق، رستوران و همچنین انواع کافی شاپ‌ها، تراس و ماهواره اشاره نمود. 
هتل گلدن پالاس باتومی در مجاورت میدان تئاتر و میدان اروپا باتومی قرار گرفته و از این هتل می‌توانید مجسمه مدیا را مشاهده کنید. همچنین این هتل در فاصله کمی با دریا قرار دارد.

هتل های نزدیک به میدان آزادی تفلیس را بشناسید - معرفی هتل های پرطرفدار تفلیس

6.هتل Boutique Hotel O. Galogre

هتل بوتیک او گالگر در شهر باتومی قرار دارد و برای هر شب اقامت در این هتل باید ۱۶۵ لاری پرداخت گردد. این هتل یکی از زیباترین و خوش‌بنا‌ترین هتل‌های شهر باتومی گرجستان به شمار می‌رود. این هتل می‌تواند یک پیشنهاد ویژه برای شما به حساب آید. این هتل لوکس و ۴ ستاره در بهترین منطقه شهر باتومی واقع شده که می‌تواند اوقات بسیار زیبا و خاطره‌انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد. در صورت اقامت در این هتل تنها ۹ دقیقه به صورت پیاده با دریا فاصله خواهید داشت. همچنین انواع غذا‌های خوش‌طعم و بسیار باکیفیت در رستوران‌ها و کافی شاپ‌های موجود در این هتل سر می‌شوند. 
مهم‌ترین نکته در انتخاب این هتل خدمات رفاهی مناسب مانند باغ‌های زیبا، زمین دوچرخه سواری و همچنین پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و اینترنت است که باعث می‌شود سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران از این هتل استفاده نمایند. وجود اتاق‌های لوکس و همچنین راحت و تمیز با دکوراسیون‌های جذاب و دلنشین در کنار تهویه مناسب و حمام اختصاصی سبب گردیده تا این هتل از امکانات رفاهی بسیار مناسبی برخوردار باشد.

آدرس و امکانات

این هتل در نزدیکی استرونومیک قرار گرفته و در صورت پیاده‌روی با دریا ۹ دقیقه فاصله دارد. امکانات کلی هتل شامل صندوق ‌امانات، آسانسور، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، محوطه باغ و حیاط، خدمات فکس و کپی، پذیرش ۲۴ ساعته و سالن میتینگ می‌شود. 
همچنین امکانات ورزشی و تفریحی متنوعی مانند اجاره دوچرخه و همچنین اجاره اتومبیل نیز از دیگر امکانات این هتل به حساب می‌آیند. در رابطه با امکانات اتاق‌های هتل می‌توان گفت تمامی اتاق‌های موجود دارای بالکن اختصاصی هستند. انواع رستوران‌ها و کافی شاپ در محوطه این هتل مشاهده می‌شوند. پارکینگ رایگان یکی دیگر از امکانات موجود در این هتل است.

راهنمای سفر به تفلیس - راهنمای کامل و جامع سفر به پایتخت زیبای گرجستان

هتل World Palace Batumi

7.هتل World Palace Batumi

این هتل در مرکز شهر باتومی قرار گرفته و دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان و همچنین پذیرش ۲۴ ساعته است. این هتل امکانات رفاهی بسیار مجهز و همچنین تهویه مطبوع، تلویزیون‌های تخت، مینی بار و حمام اختصاصی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. رستوران‌هایی که در این هتل وجود دارند دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا از دریای سیاه هستند و انواع غذا‌های خوشمزه اروپایی در این رستوران‌ها سرو می‌شوند. 
یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این هتل دسترسی آن به مجسمه می‌دیا و همچنین برج الفبا و بلوار زیبای ساحلی و بندر باتومی است. در حقیقت این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری آن با بسیاری از جاذبه‌های شهر باتومی فاصله چندانی ندارد؛ و گردشگران و مسافران می‌توانند در زمان اقامت در این هتل به سادگی اقدام به تردد به جاذبه‌های متعدد شهر باتومی نمایند.  

آدرس و امکانات    

اینترنت رایگان و همچنین استفاده از گاوصندوق دیجیتالی، تلویزیون صفحه تخت و دکوراسیون‌های بسیار زیبا که باعث شده‌اند تا اتاق‌های این هتل بسیار چشم‌نواز باشند از مهم‌ترین امکانات هتل ورد پالاس باتومی محسوب می‌شوند. از نظر موقعیت جغرافیایی این هتل با دریای سیاه تنها ۱۵۰ متر فاصله داشته و در مرکز شهر باتومی واقع شده است. بسیاری از گردشگران و مسافران به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که این هتل دارد به اقامت در آن اقدام می‌کنند. همچنین وجود امکانات رفاهی مناسب از دیگر دلایل اقامت در این هتل به حساب می‌آید.


 هتل  Piazza Four Colours

8. هتل Piazza Four Colours

یکی از هتل‌هایی که برای سفر‌های دو نفره پیشنهاد می‌شود این هتل خواهد بود. با توجه به این‌که شهر باتومی یک شهر توریستی به حساب می‌آید سالانه تعداد بسیار زیادی از مسافران به این شهر مسافرت می‌کنند. به دلیل قرارگیری این هتل در مرکز شهر باتومی یکی از هتل‌هایی به شمار می‌رود که محبوبیت زیادی را در بین دیگر هتلها و گردشگران از آن خود کرد. این هتل تنها ۲۰۰ متر با دریای سیاه فاصله داشته که همین امر باعث جلب نظر بسیاری از توریست‌ها و گردشگران گردید. فرودگاه باتومی با این هتل تنها ۶ کیلومتر فاصله دارد و فرودگاه کوتایسی در فاصله ۱۲۰ کیلومتری این هتل واقع شده است. 
وجود امکانات رفاهی بسیار مناسب در این هتل سبب شده تا گردشگران بتوانند خدمات ارزنده‌ای را دریافت کنند. به عنوان مثال برای کودکان و همچنین بزرگسالان زمین بازی سرپوشیده‌ای تعبیه شده که می‌توانند انواع بازی‌ها و سرگرمی‌های مهیج را تجربه نمایند و یک خاطره‌سازی دلنشین را در این هتل داشته باشند. وجود رستوران هتل که همواره اقدام به طبخ و تهیه انواع غذا‌های اروپایی و گرجی نموده نیز از دیگر مزیت‌های این هتل محسوب می‌شود.

آدرس و امکانات

این هتل در فاصله ۲۰۰ متری دریای سیاه قرار داشته و فاصله آن تا کلیسای جامع مادر مقدس ۶۰۰ متر و مسافت آن تا مجسمه علی و نینو ۷۵۰ متر است. لذا این هتل با بلوار باتومی تنها حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به وای فای رایگان و همچنین مینی مارکت و بار برای استفاده از انواع نوشیدنی‌ها اشاره کرد. همچنین در لابی هتل انواع مغازه‌ها قرار گرفته‌اند که به فروش سوغاتی اقدام می‌کنند. از دیگر امکاناتی که این هتل ارائه می‌دهد کارکنان مجرب و آموزش دیده هستند که به زبان‌های انگلیسی و گرجی و همچنین روسی تسلط کامل دارند و از میهمانان با کمال میل استقبال می‌نمایند.

9. هتل Legacy Hotel

این هتل در چهار طبقه بنا شده و ۶۲ واحد بسیار لوکس برای اقامت گردشگران و مسافران را در خود جای داد. در حقیقت واحد‌هایی که در این هتل وجود دارند دارای امکانات بسیار مناسبی هستند. لازم به ذکر است اتاق‌های مختلفی برای اقامت گردشگران و مسافران در این هتل تعبیه شده‌اند. اتاق‌های استاندارد دو نفره در این هتل از یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره بزرگ برخوردار بوده و همچنین برخی از اتاق‌های این هتل تحت عنوان اتاق‌های دو خوابه اجاره داده می‌شوند. این اتاق‌ها ظرفیتی برای ۴ نفر را در نظز داشته و در آن دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره بزرگ وجود دارند. 
اتاق‌هایی نیز در این هتل بوده‌اند که برای خانواده‌ها تعبیه شده‌اند و به اتاق‌های خانوادگی مشهور هستند. در این اتاق‌ها دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره بزرگ قرار دارند. همچنین اتاق‌هایی به نام اتاق‌های سه نفره، اتاق‌های چهار نفره و همچنین اتاق‌های یک نفره نیز در این هتل قرار گرفته‌اند. یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده گردشگران و مسافران از این هتل نزدیکی آن به اماکن و جاذبه‌های گردشگری شهر باتومی است.

آدرس و امکانات

این هتل در یکی از بهترین خیابان‌های شهر باتومی به نام انگلیس قرار گرفته و تا پارک آبی باتومی ۴۸۰ متر و با پارک دلفین‌ها تنها حدود ۳ کیلومتر فاصله دارد. امکانات بسیار متنوعی در این هتل تعبیه شده که به‌طور کلی می‌توان به رستوران، آسانسور، همچنین اینترنت رایگان در اتاق‌ها و امکان ورود حیوانات به هتل اشاره کرد. البته لازم به ذکر است ورود حیوانات مشروط به برخی از قوانین حاکم بر هتل خواهد بود. امکانات دیگری مانند کافی نت، تاکسی سرویس، سیستم اطفاء حریق، اتاق جلسه، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ، ماهواره و سالن آمفی تئاتر و گاوصندوق از دیگر امکانات موجود در این هتل به حساب می‌آیند.

 هتل Corner Inn Batumi

10.هتل Corner Inn Batumi

یکی از هتل‌های معروف و دوست‌داشتنی شهر زیبای باتومی را هتل کرنر این باتومی می‌نامند. امکانات بسیار و متنوعی در این هتل وجود دارند؛ در واقع دکوراسیون استفاده شده در اتاق‌های این هتل به قدری زیبا و شیک هستند که سبب گشته که بسیاری از گردشگران و توریست آن برای اقامت این هتل را انتخاب کنند. در صورتی‌که قصد انتخاب یک هتل مناسب با قیمتی مقرون به‌صرفه را داشته باشید می‌توانید از این هتل استفاده نمایید. لازم به ذکر است که امکانات رفاهی این هتل بسیار مناسب بوده و در صورت استفاده از آن رضایت کامل خواهید داشت.

آدرس و امکانات

امکانات بسیار زیادی در این هتل وجود دارند که به‌طور مختصر می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، پارک آبی و همچنین زمینه دوچرخه سواری، اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. همچنین در اتاق‌های هتل کرنر این باتومی ماهواره و کتری برقی و همچنین وای فای رایگان نیز قرار داده شده‌اند. 
این هتل دارای یک تراس بسیار زیبا و بزرگ است که منظره‌ای رو به دریا و خاطره‌انگیزی را به نمایش می‌گذارد. مهمانان و گردشگران می‌توانند در صورت نیاز از بوفه‌های موجود در محوطه این هتل استفاده کنند. این هتل در مرکز شهر باتومی قرار گرفته و به عنوان یکی از معروف‌ترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شهر باتومی حدود ۳ کیلومتر بوده و تا آکواریوم دلفین‌ها تنها دو کیلومتر فاصله دارد.

معرفی شهر تفلیس گرجستان - همه آنچه که باید در مورد پایتخت گرجستان بدانید!

10.هتل Sputnik Hotel Batum 

جذابیت این هتل به واسطه درختانی است که این هتل را احاطه کرده‌اند. در واقع انبوهی از درختان گرمسیری باعث جذابیت این هتل شده‌اند که می‌توان گفت یک فضای آرامش‌بخش را به وجود آورده‌اند. این هتل در بالای تپه‌ای در شهر باتومی قرار دارد؛ لذا به واسطه موقعیت قرارگیری آن دارای چشم‌انداز بسیار خاص و منحصربه‌فردی است. 
مسافران و گردشگران می‌توانند در رستوران‌های این هتل انواع غذا‌های گرجی و همچنین اروپایی را مصرف نمایند. همچنین این هتل از پاسخگویی ۲۴ ساعته برخوردار بوده و بسیاری از خدمات الزامی و امکانات رفاهی را در اختیار گردشگران و توریست‌ها قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که این هتل یک پارکینگ اختصاصی نیز در خود جای داد. از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان به دارا بودن یک استخر روباز اشاره کرد که  همواره مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد.

آدرس و امکانات

همان‌طور که در قسمت بالا نیز اشاره شد این هتل در بالای تپه‌ای در شهر باتومی واقع گردید. در واقع این هتل دو کیلومتر با فرودگاه اصلی باتومی فاصله دارد و امکانات بسیار زیادی نظیر کافی شاپ، صندوق ‌امانات و همچنین سیستم تهویه مطبوع، حمام‌های اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان را در خود جای داده است.

11.هتل Grand Rixoss Palace 

یکی دیگر از هتل‌هایی که در شهر باتومی اقدام به خدمت‌رسانی به توریست‌ها و گردشگران محترم می‌کند هتل گراند ریکسوس پالاس نام دارد. این هتل یک اقامتگاه بسیار اقتصادی محسوب می‌شود که گردشگران و توریست‌های زیادی اقدام به استفاده از خدمات ارائه شده در این هتل می‌نمایند. امکانات رفاهی بسیار مناسبی در این هتل جهت رفاه حال گردشگران تعبیه شده‌اند. این هتل به‌طور کلی ۷۵ اتاق را در خود جای داده و امکاناتی نظیر استخر روباز، صندوق ‌امانات و همچنین خدمات شاتل را به گردشگران و مسافران ارائه می‌دهد.

آدرس و امکانات

این هتل در مرکز شهر باتومی قرار گرفته و به عنوان یکی از هتل‌هایی است که سطح امکانات رفاهی مناسبی را شامل می‌شود. در حقیقت این هتل با موزه باستان‌شناسی شهر باتومی ۳ کیلومتر و با میدان اروپا نیز حدود ۴ کیلومتر فاصله دارد. از امکانات بسیار مناسب و منحصربه‌فرد این هتل می‌توان به کلوپ شبانه، کازینو و همچنین مرکز بدنسازی و تناسب اندام، پارکینگ خصوصی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. همچنین امکاناتی نظیر ترانسپورت فرودگاهی، امکان برگزاری ملاقات‌ها، خدمات خشکشویی و لباسشویی از دیگر امکانات موجود در این هتل به حساب می‌آیند.

12.هتل Hotel Alik

یکی دیگر از هتل‌های معروف شهر باتومی را هتل آلیک می‌دانند. این هتل تجهیزات و امکانات بسیار متنوعی را به گردشگران و توریست‌ها ارائه می‌دهد. در صورتی‌که قصد اقامت در یکی از هتل‌های شهر باتومی را دارید این هتل می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب موجود باشد. با توجه به این‌که شهر باتومی یک شهر توریستی محسوب می‌شود؛ لذا هتل‌های بسیاری در این شهر به خدمت‌رسانی به مسافران اقدام می‌کنند. هتل آلیک یکی از بهترین هتل‌هایی بوده که خدمات بسیار ارزنده‌ای را برای رفاه حال گردشگران در نظر گرفته است. در قسمت زیر برخی از امکانات موجود در این هتل را بیان خواهیم کرد.

آدرس و امکانات

هتل آلیک باتومی در فاصله ۲۰۰ متری میدان اروپایی باتومی قرار دارد و دارای امکانات گوناگونی نظیر پذیرش ۲۴ ساعته، سالن بازی بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، کولر گازی، مبلمان مدرن و تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای است. همچنین کارکنان این هتل به زبان‌های ترکی و روسیه و همچنین انگلیسی و گرجی مسلط هستند.

بهترین زمان سفر به باتومیسفر به شهری رویایی در دل گرجستان!

13.هتل Era Palace Hotel 

یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر باتومی هتل ارا پالاس نام دارد. این هتل تنها ده دقیقه با ساحل دریای سیاه فاصله داشته و به همین دلیل گردشگران و توریست‌های زیادی علاقه‌مند به اقامت در این هتل هستند. امکانات رفاهی بسیار مناسب این هتل سبب شده تا از بهترین هتل‌های موجود در شهر باتومی به حساب آید. در این هتل امکانات بسیار زیادی در زمینه‌ اینترنت و امکانات ورزشی و تفریحی بسیاری نیز وجود دارند.

آدرس و امکانات

این هتل در شهر باتومی قرار دارد و در صورت پیاده‌روی می‌توانید پس از مدت ۱۰ دقیقه به ساحل بی‌نظیر و شگفت‌انگیز دریای سیاه برسید. امکانات بسیار زیادی که شامل صندوق ‌امانات، آسانسور، خشکشویی و همچنین خدمات فکس و کپی، پذیرش ۲۴ ساعت و دارا بودن استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی می‌شود برای رفاه گردشگران در این هتل تعبیه شده‌اند. همچنین در اتاق‌های هتل ارا پالاس امکاناتی نظیر سشوار، مینی بار و همچنین تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای وجود دارند.

  هتل ‌های 4 ستاره باتومی

کلام پایانی

شهر باتومی یکی از زیباترین شهر‌هایی بوده که سفر به آن به دلیل جاذبه‌های بسیار ی که دارد همواره مورد استقبال گردشگران و توریست‌ها قرار می‌گیرد. در این شهر هتل‌های بسیار زیادی به خدمت‌رسانی به گردشگران می‌پردازند؛ لذا هر یک از این هتل‌ها دارای سطح امکانات متفاوتی هستند که با در نظر گرفتن شرایط موجود آن‌ها و بودجه خود می‌توان به اقامت در هر یک از این هتل‌های ۴ ستاره شهر باتومی اقدام نمود. به دلیل توریستی بودن شهر باتومی تمامی هتل‌های ۴ ستاره امکانات بسیار مناسبی را در خود جای داده‌اند؛ لذا اقامت در این هتل‌ها می‌تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب گردد. 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 101 کاربر