بهترین هتل های آنکارا

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/20
بازدید: 1818
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهر زیبای آنکارا پایتخت کشور ترکیه و به عنوان سمبل استقلال و مدرنیته این کشور است. محله‌های مختلف این شهر ترکیبی از المان‌های امروزی و تاریخی را در خود جای داده و همین امر آنکارا را به شهری دیدنی برای گردشگران تبدیل می‌کند. چنانچه قصد سفر به این شهر را دارید انتخاب یک مکان مناسب جهت اقامت امری مهم است که باید با توجه به میزان هزینه‌ای که برای آن در نظر می‌گیرید؛ به آن توجه شود. آنکارا به جهت گردشگری بودن دارای هتل‌های ۵ ستاره سوئیت‌های مختلف، هاستل و... بوده که اقامت در این شهر را برای تمامی افراد ممکن کرده است. در ادامه به معرفی بهترین هتل های آنکارا می‌پردازیم.

بهترین هتل های آنکارا

هتل گرین پارک آنکارا

یکی از بهترین هتل‌های تاسیس شده در آنکارا، هتل ۵ ستاره گرین پارک آنکارا است. هتل گرین پارک در میان مسافران و کسانی که به دلایل مختلف سابقه‌ی زیادی برای حضور در شهر آنکارا دارند، محبوبیت بالایی دارد و گزینه‌ای مجلل و مناسب به حساب می‌آید. هتل گرین پارک آنکارا (The Green Park Hotel Ankara) با توجه به امکانات مختلفی که دارد به خوبی توانسته توجه بسیاری از گردشگران خارجی را به خود جلب کند. گرین هتل در یک مکان آرام از آنکارا واقع شده است و مراکز خرید با فاصله کمی از آن قرار دارند.

آنکارا - معرفی 0 تا صد  آنکارا زیباترین شهر ترکیه

یک باشگاه سلامتی نیز در این هتل است که افراد می‌توانند در هر ساعت از روز از امکانات آن بهره ببرند. مهمانان هتل گرین پارک آنکارا می‌توانند جداگانه با پرداخت هزینه‌ای از خدمات ترانسفر هتل برای ترانسفر شهری و فرودگاهی استفاده کنند. هتل گرین پارک دارای خدمات پذیرش ۲۴ ساعته جهت رضایت مهمانان خود است.

در هر زمان که مسافری به این هتل مراجعه کند به آسانی می‌تواند اتاقی جهت اقامت خود رزرو کند. ساعت تحویل دادن اتاق ۱۳ بعد از ظهر تا نیمه‌های شب است و مسافران برای خالی کردن اتاق تا ساعت ۱۲ بعد از ظهر زمان دارند. یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل تسلط کامل کارمندان هتل به زبان‌های ترکی و انگلیسی است که ارتباط مسافران با آن‌ها راحت‌تر می‌شود.

هتل گرین پارک آنکارا

خدمات هتل

خدمات ویژه‌ای که برای مسافران در نظر گرفته شده که شامل اینترنت پر سرعت بی سیم، امکانات فکس و فتوکپی و امکان برگزاری جلسات مختلف بوده که دسترسی به آن در تمام بخش‌های هتل امکان‌پذیر است. پارکینگ ویژه مسافرین یکی دیگر از امکانات هتل گرین پارک بوده که برای دسترسی به آن نیازی به رزرو قبلی نیست. بهتر است از قبل پارکینگ رزرو شود زیرا این هتل در فصل‌های تابستان و پاییز بیشترین گردشگران را به خود می‌بیند.

دوربین‌های امنیتی کار شده در همه بخش‌های هتل، فروشگاه‌های متنوع و غرفه مخصوص فروش سوغاتی، خدماتی از قبیل خشکشویی و اتوکشی، گاوصندوق و صندوق امانات و اتاق‌هایی ویژه جهت استعمال دخانیات همگی از امکانات هتل ۵ ستاره گرین پارک آنکارا هستند. استخر روباز، استخر مخصوص کودکان و استخر دارای خاصیت درمانی برای مسافران ساکن در این هتل و همچنین مراجعان بیرونی هتل گرین در دسترس است.

رستوران‌های واقع در این هتل دارای منویی متشکل از انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی بوده که طعم و مزه آن‌ها افراد را به این هتل وابسته می‌کند. غذاهای هتل گرین پارک آنکارا حتی برای یک مهمانی خارج از رستوران نیز قابل سفارش هستند.

تجربه سفر به شهرهای زیبا و ساحلی ترکیه

هتل بیلکنت آنکارا

اگرچه در آنکارا هتل‌های مختلفی جهت اقامت وجود دارد اما گردشگران و مسافران آنکارا هتل بیلکنت را یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره این شهر می‌دانند و آن را به عنوان اولین انتخاب‌ مسافران خارجی و نمایندگان بازرگانی بسیاری از شرکت‌ها معرفی می‌کنند. هتل بیلکنت مرکز کنفرانس آنکارا (Bilkent Hotel and Conference Center)، انتخاب مناسبی است برای آنان که هم طرفدار تجملات و هم تجهیزات مناسب برای برگزاری یک جلسه یا کنفرانس هستند.

کارکنان هتل بیلکنت به دو زبان ترکی و انگلیسی مسلط هستند و این گونه به راحتی با گردشگران ارتباط برقرار می‌کنند. بیلکنت هتل در مکانی بسیار آرام اما نزدیک به بخش‌های مهم آنکارا واقع شده است. مسافران این هتل در هر ساعت از روز می‌توانند از امکانات این هتل استفاده کنند. امکانات رفاهی و تفریحی هتل بیلکنت آنکارا زبانزد اهالی شهر و گردشگران آن است.

چنانچه هدف شما از سفر به این شهر تجارت و یا کار بوده و این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از اتاق جلسات و تجهیزات مختلف آن بهره‌مند شوید. گردشگران مختلف بیلکنت هتل آنکارا را تنها یک هتل نمی‌دانند بلکه بیشتر آن را به یک مرکز تجاری چند منظوره توصیف می‌کنند.

هتل بیلکنت آنکارا

 

خدمات هتل

مهمانان این هتل ضمن اقامت در این هتل می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای جداگانه و البته منصفانه از خدمات ویژه هتل از قبیل ترانسفر شهری و فرودگاهی بهره ببرند. هنگام رزرو هتل بیلکنت توجه کنید که در شرح خدمات هتل درج شده است که چنانچه مسافران تمایل داشته باشند، می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای جداگانه از خوراکی‌هایی چون شکلات و شیرینی، میوه و بطری آب در هتل استفاده کنند.

هتل بیلکنت مجهز به خدمات پذیرش ۲۴ ساعته بوده و ساعت تحویل اتاق به مهمانان در این هتل از ۱۴ بعد از ظهر تا نیمه‌های شب بوده و جهت و خالی کردن و تحویل اتاق‌ها به هتل، مسافران تا ساعت ۱۲ بعد از نیمه شب زمان در اختیار دارند. دستگاه فکس و کپی برای افراد و گروه‌های کسب و کاری که در این هتل اقامت دارند با پرداخت هزینه‌های ناچیز همراه است.

جاهای دیدنی آنکارا - لیستی کامل از جاذبه‌های گردشگری آنکارا برای تفریح و گردش (آدرس + تصاویر)📷

امکانات دیگر هتل بیلکنت شامل تراس خورشیدی، باغ جداگانه، مکان مخصوص باربیکیو برای ساکنین هتل می‌شود. خدمات باشگاه سلامتی، سالن استخر روباز، استخر مختص کودکان، سونا، جکوزی و همچنین استخر آب سرد در دسترس تمامی مسافران است. همچنین امکان ورزش‌هایی از قبیل تنیس و یوگا نیز وجود دارد. صرف صبحانه در اتاق و موسیقی زنده از دیگر امکانات این هتل عنوان می‌شود که طرفدارن زیادی را به این هتل جذب کرده است. بیشتر امکانات این هتل دارای بالاترین سطح استاندارد خود هستند که همین امر موجب معروفیت روزافزون این هتل می‌شود.

امکانات هتل بیلکنت آنکارا

هتل هیلتون آنکارا

هتل هیلتون  یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره واقع در شهر آنکارا بوده که نه تنها در ترکیه بلکه در سراسر جهان، دارای شعبات مختلف است. تمامی این شعبات به دلیل سطح بالای خدماتی که در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند و انجام وظایف خود به بهترین حالت ممکن، طرفداران زیادی دارند. هتل هیلتون واقع در آنکارا (Ankara Hilton) اولین گزینه برای افرادی است که حداقل یک بار به ترکیه سفر کرده‌اند.

هتل هیلتون آنکارا بسیار مجلل و دارای امکانات مختلفی جهت رفاه گردشگران این شهر است و طرفداران پر و پا قرصی در سراسر دنیا دارد. پرسنل و کارکنان این هتل به دو زبان ترکی و انگلیسی پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند. مکان این هتل در یکی از بخش‌های بسیار آرام آنکارا واقع شده که البته دسترسی خوبی به سایر بخش‌های شهر دارد. مراکز مختلف شهر از قبیل مراکز تفریحی آنکارا در فاصله‌ اندکی از این هتل واقع شده‌اند. هتل هیلتون به دلیل داشتن امکانات بالا خود یک مرکز تفریحی، گردشگری به حساب می‌آید و تعداد زیادی از مراجعان آن، جهت استفاده از این امکانات و نه برای اقامت مراجعه می‌کنند.

هتل هیلتون آنکارا

خدمات هتل

هتل هیلتون دارای خدمات پذیرش ۲۴ ساعته بوده که به این ترتیب مسافران در هر زمان که وارد آنکارا شوند می‌توانند جهت رزرو و اقامت در آن مراجعه کنند. رزرو اتاق در این هتل کار بسیار ساده‌ای است البته این هتل از ایمنی بالایی نیز برخوردار بوده که همین امر نقش مهمی در جذب گردشگران دارد. ساعت تحویل اتاق به گردشگران در هتل ۵ ستاره هیلتون از ۱۴ بعد از ظهر شروع می‌شود و تا نیمه‌ شب ادامه خواهد داشت. مسافران جهت تخلیه اتاق و تحویل آن تا ساعت ۱۲ بعد از ظهر زمان دارند.

نظافت روزانه بخش‌های مختلف هر اتاق هتل شامل حمام و سرویس بهداشتی سرویس کامل اتاق‌ها و... از خدمات هتل هیلتون است. امنیت اتاق را می‌توان طبق خواسته مشتریان افزایش داد. خدمات حمل و نقل شهری و فرودگاهی و خدمات ویژه ارتباطی مثل اینترنت پر سرعت بی‌سیم، دستگاه‌های فکس و کپی و... تنها بخشی از امکانات این هتل است که در اختیار مراجعان آن قرار می‌گیرد.

تراس خورشیدی و نورگیر، باغ جداگانه وباربیکیو برای مراجعین و ساکنین هتل، باشگاه سلامتی، سالن استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، سونا و جکوزی و استخرهای آب سرد، باشگاه بدنسازی، یوگا و دیگر ورزش‌ها زیر نظر مربیان زبده از دیگر امکانات این هتل هستند. گردشگران ساکن این  هتل واقع در انکارا می‌توانند در صورت دلخواه صبحانه‌ خود را در اتاق‌های هتل صرف کنند. موسیقی زنده را می‌توان یکی از لذت بخش‌ترین تفریحات این هتل دانست.

جاهای دیدنی آنکارا - لیستی کامل از جاذبه‌های گردشگری آنکارا برای تفریح و گردش (آدرس + تصاویر)📷

هتل هالیدی این آنکارا

آنکارا را می‌توان شهر هتل‌های لوکس به دنیا معرفی کرد. هتل هالیدی در صدر لیست بهترین هتل‌های شهر آنکارا، پایتخت ترکیه قرار دارد. هتل هالیدی در بین مسافران و افرادی که به دلیل کار یا مسئله‌ دیگری سابقه‌ طولانی حضور در شهر آنکارا را دارند، دارای محبوبیت بالایی است. امکانات بالای هتل هالیدی ‌آنکارا (Holiday Inn Ankara) موجب شده تا این هتل در لیست هتل‌های ۵ ستاره قرار داشته باشد. مکان تاسیس هتل بسیار آرام است و همین امر موجب آرامش مسافران می‌شود. البته فاصله کم این هتل تا مراکز خرید نیز در محبوبیت هتل تاثیر گذار بوده است.

هتل هالیدی یک باشگاه سلامتی را در خود جای داده که مسافران می‌توانند در هر ساعت از روز با مراجعه به هتل، از امکانات این باشگاه استفاده کنند. هتل هالیدی علاوه بر گردشگران خارجی، بسیاری از ساکنین بخش‌های مختلف ترکیه که به آنکارا سفر می‌کنند را نیز مجذوب خود کرده است و بیشتر طرفداران جاذبه‌های گردشگری این شهر در این هتل سکونت می‌کنند. پرسنل این هتل جهت ایجاد یک ارتباط خوب با مشتریان و آگاهی از نیازهای آن‌ها به دو زبان انگلیسی و ترکی تسلط دارند.

هتل هالیدی این آنکارا

خدمات هتل

هتل هالیدی این خدمات و امکانات مختلفی جهت جذب گردشگران دارد. مهمانان هتل هالیدی این می‌توانند پس از پرداخت هزینه‌ای منصفانه و به صورت جداگانه از خدمات مختلف هتل شامل ترانسفر هتل درون شهری و یا ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند. پذیرش ۲۴ ساعته یکی دیگر از خدمات این هتل بوده که موجب محبوبیت بالای آن می‌شود. مسافران می‌توانند جهت تحویل گرفتن اتاق از ساعت ۱۲ ظهر تا نیمه‌ شب و برای خالی کردن آن از ساعت ۱۳ بعد از ظهر اقدام کنند.

نظافت روزانه‌ اتاق ها، سرویس کامل و مختص هر اتاق و در صورت درخواست مسافر به افزایش امنیت هر اتاق هتل همگی از خدمات این هتل است که جهت رفاه بیشتر مسافران می‌کوشد. خدمات ویژه ارتباطی مثل اینترنت پر سرعت برای مسافران تدارک دیده شده است. استفاده از دستگاه فکس و کپی و خدمات برگزاری جلسات نیز در اختیار مسافرین هتل هالیدی این قرار داده می‌شود.

بسیاری از افراد نسبت به امکاناتی از قبیل استخر روباز، استخر مخصوص کودکان و استخرهای درمانی هتل حساس هستند و نیازمند رعایت مسائل بهداشتی در آن‌ها هستند که همگی در این هتل امکان پذیر است. افراد مختلف خارج از هتل نیز می‌توانند جهت استفاده از امکانات این هتل مراجعه کنند. امکانات و تفریحات آبی از قبیل سونا و جکوزی و استخر آب سرد. هتل هالیدی دارای یک باشگاه بدنسازی برای خانم‌ها و اقایان، سالن‌های برگزاری یوگا و دیگر ورزش ها تحت نظر مربیان باتجربه است.

امکان برگزاری ورزش‌های گروهی چون تنیس، گلف، دارت نیز در این هتل وجود دارد. افرادی که به آنکارا سفر کرده‌ و جهت اقامت به این هتل مراجعه می‌کنند در سایت‌های مختلف به هتل هالیدی به دلیل سطح بالای خدمات امتیاز ۸.۷ داده‌اند. این هتل می‌تواند مکان مناسبی برای یک تعطیلات خانوادگی باشد.

هتل هالیدی این آنکارا

هتل برا آنکارا

هتل برا آنکارا نیز در لیست بهترین هتل‌های ۵ ستاره آنکارا قرار دارد و در میان گردشگران و کسانی که سابقه حضور در این شهر را دارند بسیار محبوب است. برا گزینه‌ای مجلل و مناسب جهت اقامتی دلچسب در آنکارا محسوب می‌شود. هتل برا آنکارا (Bera Ankara) یک هتل پر طرفدار است که مقصد بسیاری از گردشگران عازم این شهر عنوان می‌شود. مکان هتل به دلیل موقعیت خوبی که دارد سرشار از آرامش بوده و اطراف آن با مراکز خریدی که فاصله‌ای تقریبا کم تا هتل دارند، احاطه شده است.

سرگردانی بین هتل و مراکز خرید همیشه یکی از مشکلات مسافران در هتل‌های مختلف بوده که در هتل برا شاهد چنین چیز نخواهید بود. هتل مجهز به امکاناتی از قبیل باشگاه سلامتی است و گردشگران و افراد ساکن در هتل می‌توانند در هر ساعت از روز از امکانات باشگاه هتل استفاده کنند. کارکنان هتل برا به دو زبان انگلیسی و ترکی تسلط کامل دارند که این امر موجب برقراری یک ارتباط کامل میان پرسنل و مسافران شده است.

هتل برا آنکارا

خدمات هتل

افراد ساکن در هتل برا آنکارا  می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای جداگانه و البته ناچیز از خدمات مختلف هتل شامل ترانسفر شهری و یا فرودگاهی بهره‌مند شوند. هزینه شکلات و شیرینی، میوه و بطری‌های آب جداگانه از هزینه اسکان در هتل محسوب می‌شود. هوای داخل محوطه‌ هتل به طور منظم توسط دستگاه‌های تهویه‌ مطبوع که در سراسر هتل به چشم می‌خورند، عوض می‌شود و کاملا مطبوع است. هتل برا دارای خدمات پذیرش به صورت ۲۴ ساعته بوده و در هر زمان از شبانه روز پذیرای مسافر و یا مراجعانی است که به هتل جهت اقامت مراجعه می‌کنند.

ساعت تحویل اتاق توسط پرسنل به مهمانان در هتل برا از  ۱۳ ظهر تا نیمه شب در نظر گرفته شده است. جهت خالی کردن اتاق‌ها توسط مهمانان نیز تا ساعت ۱۲ بعد از ظهر زمان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. خدماتی از قبیل نظافت روزانه اتاق‌ها، سرویس کامل هر اتاق و در صورت درخواست مسافرین افزایش امنیت اتاق‌ها موجب جذب گردشگران به این هتل شده است.

افراد می‌توانند جهت برگزاری جلسات اداری و مهم تجاری و همچنین استفاده از دستگاه فکس و کپی و اینترنت پر سرعت در این هتل اقدام کنند. افرادی که پس از سفر به آنکارا این هتل را برای استراحت و اقامت خود انتخاب کرده‌اند به این هتل در سایت‌های مختلف به دلیل سطح بالای امکانات و خدماتی که به مراجعین اختصاص داده می‌شود امتیاز ۸.۵ داده‌اند.

معرفی آنکارا، پایتخت ترکیه _ معرفی آنکارا و جاذبه‌های دیدنی این شهر به همراه تصاویر!!

هتل گرند آنکارا

هتل گرند آنکارا در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده است و در لیست بهترین هتل‌های ۵ ستاره آنکارا قرار دارد. اتاق‌های این هتل از معماری شگفت‌انگیزی برخوردار هستند و بسیار شیک و مجلل به نظر می‌رسند. هتل گرند در مجاورت ساختمان پارلمان آنکارا واقع شده است. فاصله این هتل تا ایستگاه مترو Kizilay حدود ۹۰۰ متر بوده که توانسته رفت و آمد برای افراد را ساده ‌کند. یک سالن ورزشی به همچنین مرکز سلامتی مجهز و تفریحات آبی از قبیل سونا خشک و مرطوب از امکانات این هتل هستند.

مسافران ساکن در هتل و افراد محلی نیز می‌توانند از امکانات هتل استفاده کنند. هتل گرند آنکارا دارای رستوران نیز  بوده و در تمام طول روز غذاهای بین المللی برای مهمانان خود سرو می‌کند. گرند هتل آنکارا Grand Ankara Hotel حدود ۱۰ دقیقه رانندگی تا مهم‌ترین مراکز خرید Tunali Hilmi Caddesi فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل تا پارک Kugulu تنها ۱٫۳ کیلومتر است. فرودگاه آنکارا نیز در فاصله حدودی ۳۰ کیلومتر از این هتل قرار دارد.

کاربران سایت‌های رزواسیون آنلاین به سیستم آنلاین این هتل امتیاز بالایی تخصیص داده‌اند که کمتر هتلی به آن دست پیدا کرده است. یکی از امتیازات بالای این هتل برخورداری از کارکنانی مسلط به زبان ترکی و انگلیسی جهت برقراری بهتر ارتباط با گردشگران بوده که نقش بسزایی در جذب گردشگران دارد. کارکنان این هتل روزنامه‌های مربوط به هر روز را به طور رایگان در اختیار مسافران هتل قرار می‌دهند. جهت پذیرش در هتل گردشگران می‌توانند از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ و جهت تحویل دادن اتاق باید پیش از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر  اقدام کنند.

هتل گرند آنکارا

خدمات هتل

هتل ۵ ستاره گرند آنکارا دارای امکانات مختلفی از قبیل سالن‌های کنفرانس جهت برگزاری جلسات و رویدادهای تجاری و اداری است. فضای کنفرانس و ۱۶ اتاق جلسه، مرکز تجاری ۲۴ ساعته، مغازه‌هایی جهت خرید هدیه و سوغاتی ترکیه، دکه‌های روزنامه فروشی و پارکینگ خودرو بدون پرداخت هزینه اضافی از امکانات این هتل به حساب می‌آیند که موجب معروفیت و جذب بالای گردشگران شده است. پذیرش ۲۴ ساعته مراجعین توسط پرسنل هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط از دیگر امکانات این هتل هستند.

مسافران می‌توانند جهت لزوم، از انبار چمدان‌های موجود در این هتل نیز استفاده کنند. نظافت روزانه و دیگر خدمات شست و شو از قبیل اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی دارای هزینه‌ای جداگانه برای ساکنین هتل هستند. ایستگاه کامپیوتر، خدمات مربوط به حمل و نقل تا فرودگاه و نگهداری یا مراقبت از کودکان دارای هزینه اضافی بوده و خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، دستگاه فکس، صبحانه هیچ هزینه اضافه‌ای برای گردشگران دربر ندارد.

هتل گرند دارای مکان‌هایی جهت کشیدن سیگار، خدمات عروسی، سالن آرایش و زیبایی و همچنین اینترنت کاملا رایگان در محوطه هتل و بخش‌هایی از قبیل رستوران‌ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی است. این هتل امکانات تفریحی مختلفی از قبیل تفریحات آبی چون استخر داخلی، مرکز تناسب اندام، خدمات زیبایی، مرکز سلامت و سونا نیز در اختیار مسافران خود و مردم محلی قرار می‌دهد.

کافه موجود در هتل، مکان مناسبی جهت گذراندن اوقاتی خوش با عزیزان شما بوده و آن‌ها می‌توانند انواع نوشیدنی‌های دلخواه خود را سفارش دهند. افرادی که پس از سفر به آنکارا در این هتل اقامت داشته‌اند به این هتل در سایت های مختلف امتیاز بالای ۸ داده‌اند که همین امر موجب جذب گردشگران بیشتری به این هتل شده است.

امکانات هتل گرند آنکارا

هتل رادیسون بلو آنکارا

هتل رادیسون بلو (Radisson Blu) یکی از معروف‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای است که نه تنها در آنکارا بلکه در کل دنیا شهرت بالایی دارد. هتل ۵ ستاره رادیسون بلو آنکارا به دلیل استقبال بالای گردشگران در اکثر شهرهای بزرگ دارای شعبه است. شعبه هتل رادیسون واقع در آنکارا در خیابان استقلال قرار دارد. هتل ۵ ستاره رادیسون بلو شامل چند طبقه بوده که نمایی سفید رنگ دارد.  تعداد اتاق‌های هتل رادیسون بلو  ۲۰۲ عدد است. تنوع اتاق‌های این هتل موجب شده تا افراد به راحتی بتوانند با هر سلیقه‌ای اتاقی مناسب خود پیدا کنند.

موقعیت مکانی که این هتل در آن قرار گرفته به گونه‌ای خوب و ایده‌آل است. اتاق‌هایی که هر روز تمیز می‌شوند و خدمات عالی، هر مسافر این هتل را شگفت زده می‌کند. کارکنان هتل رادیسون بلو مودب و آماده خدمت و کمک رسانی در هر ساعت از شبانه روز به مشتریان خود هستند. توانایی صحبت کردن به زبان‌های مختلف چون انگلیسی و ترکی موجب شده مسافران به راحتی با کارکنان ارتباط برقرار کنند و کارکنان نیز به راحتی بتوانند خواسته‌های آنان را محقق کنند.

هتل رادیسون بلو آنکارا

خدمات هتل

خدمات عرضه شده توسط هر هتل به مشتریان آن‌ها موجب جذب گردشگران بیشتر و محبوبیت جهانی هر هتل می‌شود. بخش‌های مختلف هتل مجهز به وای فای رایگان هستند که البته دارای سرعت خوبی نیز است و همه نیاز اینترنتی افراد را برآورده می‌کند. هتل رادیسون بلو مجهز به چند رستوران با منویی مملو از غذاهای لذیذ ترکی و بین‌المللی است. بخش هیجان‌انگیز رستوران‌های مربوط به هتل بلو مربوطه به صبحانه متنوع آن بوده که موجب آغاز روزی دلنشین برای مسافران می‌شود.

افراد اجازه دارند مدت زیادی را در رستوران این هتل صرف امتحان خوراکی‌ها و غذایی که دوست دارند، کنند.  صبحانه کامل هتل بلو، یکی از دلایل قرار گیری این هتل در لیست بهترین هتل‌های آنکارا است. منو رژیمی در این رستوان برای افرادی که به سلامتی خود به شدت اهمیت می‌دهند، گنجانده شده که طرفداران بسیاری دارد. روبه‌روی هتل رادیسون بلو، یک پارک وسیع قرار دارد که اگر اتاق شما در طبقات بالای هتل باشد شاهد یک چشم‌انداز بی‌نظیر از پارک خواهید بود.

گردشگران می‌توانند جهت گذراندن اوقاتی خوش یا یک پیاده‌روی کوتاه در بعد از ظهر به این پارک مراجعه کنند. اطراف هتل نیز کافه‌های زیای وجود دارد که دست شما را جهت انتخاب غذاهای متنوع باز می‌گذارد. فاصله هتل رادیسون بلو تا فرودگاه بین‌المللی آنکارا که اسن ‌بوغا نام دارد ،حدود ۲۲ کیلومتر محاسبه شده است که افراد می‌توانند جهت استفاده از ترانسفر فرودگاه هزینه محدودی را به هتل پرداخت کنند.

امکانات دیگری از قبیل اتاق جلسه، فکس، کپی و مرکز بیزنس نیز بر حسب نیاز مشتریان هتل در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود. هتل بلو خدمات گردشگری مناسبی برای کسانی که جهت گذراندن تعطیلات و گشت و گذار به این شهر سفر کرده‌اند، ترتیب داده است. خشکشویی، اتوکشی، واکس، تبدیل ارز و... تنها بخشی از امکانات این هتل هستند که در اختیار گردشگران گذاشته می‌شود. گردشگرانی که جهت اقامت خود هتل رادیسون بلو را انتخاب کرده‌اند دلیل این امر را برخورد خوب پرسنل و امکانات رفاهی مختلف هتل عنوان می‌کنند.

امکانات هتل رادیسون بلو آنکارا

مُونپیک هتل آنکارا

یکی دیگر از معروف‌ترین هتل‌های ۵ ستاره واقع در شهر آنکارا مُونپیک هتل بوده که در سال‌های تاسیس خود همواره انتخاب بسیاری از مسافران خارجی و نمایندگان تجاری شرکت‌های مختلف بوده است. بسیاری از افراد پس از یکبار اقامت در این هتل، آن را به مسافران عازم این شهر به شدت توصیه کرده‌اند. مُونپیک هتل آنکارا (Movenpick Hotel Ankara) می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که هم عاشق تجملات هستند و هم به دنبال امکانات خوبی در زمان اقامت خود بوده‌اند.

هتل مونپیک به دلیل سطح بالای مدرنیته‌ای که در آن به چشم می‌خورد دارای طرفداران پر و پا قرصی است که آن را بهترین مکان دنیا می‌دانند. محلی که هتل مونپیک آنکارا در آن واقع شده است بسیار آرام بوده البته دسترسی مناسبی به دیگر امکانات و مکان‌های تفریحی شهر دارد. مسافران هتل مونپیک می‌توانند در هر ساعت از روز به این هتل مراجعه کنند و از امکانات مختلف آن استفاده نمایید. پرسنل هتل مونپیک قادرند به دو زبان انگلیسی و ترکی با مسافران صحبت کنند که این از استرس گردشگران خارجی جهت بیان خواسته‌های خود کم می‌کند و اقامتی دلچسب برای آنان ایجاد می‌نماید.

مُونپیک هتل آنکارا

خدمات هتل

همه‌ مهمانان هتل مونپیک قادراند با پرداخت هزینه‌ای جداگانه از خدمات ترانسفر این هتل برای ترانسفر شهری و فرودگاهی بهره‌مند شوند. افراد باید در هنگام انتخاب و رزرو هتل توجه کنند که در شرح خدمات هتل مونپیک ذکر شده است که افراد چنانچه تمایل داشته باشند می‌توانند تا با پرداخت هزینه‌ای جداگانه از شکلات و شیرینی، میوه و بطری آب استفاده کنند. ساعت تحویل اتاق توسط پرسنل به مهمانان در هتل مونپیک محدود به ساعت ۱۳ بعد از ظهر تا نیمه شب است و برای خالی کردن اتاق‌ها نیز گردشگران باید تا پیش از ساعت ۱۲ بعد از نیمه شب اقدام کنند.

خدمات ویژه‌اب جهت ارتباط مسافران با دنیا در هتل عرضه می‌شود از جمله اینترنت پر سرعت بی سیم که افراد در صورت تمایل می‌توانند در همه جای هتل به آن دسترسی داشته باشند. دستگاه فکس و کپی و امکان برگزاری جلساتی چون وبینار و کنفرانس نیز از دیگر خدمات هتل برای گردشگران است. پارکینگ رایگان بدون پرداخت هیچ هزینه و عدم نیاز به رزرو قبلی یکی دیگر از خدمات این هتل به مسافران خود بوده که از مزایای ویژه این هتل به شمار می‌آید. امنیت هتل به دلیل  دوربین های امنیتی که در سراسر هتل تعبیه شده در سطح بالایی است.

فروشگاه و غرفه‌های مختلف جهت خرید سوغاتی، خدماتی از قبیل خشکشویی و اتوکشی، صندوق امانات و اتاق‌‌هایی مخصوص استعمال دخانیات تنها بخشی از امکانات مختلف هتل مونپیک به شمار می‌آیند. باشگاه سلامتی، استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، سونا و جکوزی و استخر آب سرد، باشگاه بدنسازی، یوگا و دیگر ورزش‌ها تحت نظر مربیان کارآزموده از جمله خدمات تفریحی، رفاهی است که در این مجموعه به گردشگران ارائه می‌گردد. امکانات مختلفی که توسط هر هتل به مراجعه کنندگان عرضه می‌شود این توانایی را دارند که موجب جذب افراد بیشتری به هتل شوند زیرا افراد مکان‌های ایده‌آل را به یکدیگر معرفی می‌کنند.

مراکز تفریحی ترکیه - معرفی جاهای تفریحی و مکان های هیجان انگیز ترکیه

هتل شرایتون آنکارا

هتل شرایتون (Sheraton) نیز از معروف‌ترین هتل‌های لوکس کشور ترکیه بوده که در شهر آنکارا واقع شده است. شرایتون به دلیل سطح بالای امکانات یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره آنکارا عنوان ‌می‌شود که تمرکز خود را بر روی رفع تمامی نیاز های افراد قرار می‌دهد. هتل شرایتون در مرکز شهر آنکارا قرار دارد و این امر موجب شده مسافران هتل به راحتی به بخش‌های مختلف شهر دسترسی داشته باشند. تعداد اتاق‌های این هتل ۳۱۱ عدد است که با توجه به دکوراسیون و معماری خاصی که دارند نظر هر مسافری را به خود جلب می‌کنند.

افراد می‌توانند از بین اتاق‌های یک تخته و چند تخته و سوییت‌های لوکس این هتل محل مناسبی را برای استراحت انتخاب کنند. افراد همچنین می‌توانند در هنگام غروب به تراس اتاق خود بروند و تماشای چشم اندازهای پانارومایی این شهر لذت ببرند. اتاق‌های هتل دارای امکانات زیادی از قبیل حمام و تلویزیون هستند که اقامتی راحت و لذت‌بخش را برای مسافران ایجاد می‌کنند. مسافران می‌توانند در همه اتاق‌ها و قسمت‌های مختلف هتل از وای فای رایگان و پرسرعت جهت تماشای فیلم و دسترسی و ارتباط با نقاط دیگر دنیا استفاده کنند. رضایت مراجعه کنندگان از خدمات هتل موجب معرفی هتل توسط آن‌ها به دیگر افراد عازم این شهر می‌شود.

هتل شرایتون آنکارا

خدمات هتل

هتل پر زرق و برق و مجلل شرایتون مجهز به عابربانک‌های متعددی جهت گرفتن پول نقد است. چنانچه افراد نیازمند تبدیل ارز باشند می‌توانند در همین هتل اقدام نمایند. امکانات دیگری که در این هتل به چشم می‌خورد می‌توان به خدمات لاندری، اتوکشی، خشکشویی و واکس اشاره کرد باعث آسودگی خیال افراد از بابت آراستگی ظاهری خود می‌شود. اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس و کپی از امکانات بیزینسی این هتل هستند که تمامی افراد قادر به استفاده از آن‌ها هستند. هتل شرایتون در موقیعت مکانی خوبی واقع شده و در بیشتر اتاق‌های آن چشم‌انداز جذابی از شهر قابل دیدن است که چشم هر مسافری را مسحور خود می‌کند.

جهت صرف وعده‌های غذایی، رستوران‌های مختلفی در این هتل به چشم می‌خورد که افراد را در انتخاب غذاهای متنوع و خوشمزه غافلگیر می‌کند. غذاهای عثمانی و ترکی اصیل بخش مهمی از منوی این رستوران ها را به خود اختصاص داده‌اند که نمونه آن‌ها را ممکن نیست حتی در بهترین رستوران‌های آنکارا پیدا کرد. چنانچه مسافران از رژیم غذایی خاصی تبعیت می‌کنند لازم نیست نگران باشند؛ زیرا در رستوران‌های این هتل منوهایی مخصوص برای افراد رژیمی گنجانده شده است.

کودکان نیز می‌توانند منویی از غذاهای ویژه‌ و خوشمزه‌ای که برای آنان تدارک دیده شده را ملاحظه کنند که هر کدام رنگ و طعم خاصی دارد. صبحانه‌های ترکی از لحاظ طعم مزه و تنوع فوق‌العاده‌ای که دارند بسیار معروفند. از این رو هنگام صبحانه خوراکی‌های زیادی را می‌توانید انتخاب کنید. چنین امکاناتی در این هتل موجب شده این هتل به یکی از پرترددترین هتل‌های ۵ ستاره آنکارا تبدیل شود.

همان میزان که پرسنل و امکانات یک هتل بتوانند موجب رضایت افراد ساکن در هتل شوند به همان اندازه هم موجب جذب افراد بیشتری به هتل می‌شوند. افراد ممکن است طولانی مدت به یک مکان خو کنند اما پس از انتخاب یک مکان مناسب برای اقامت و دیدن خدمات مختلف آن، پایبند مکان مورد نظر می‌شوند. بیشتر مدیران هتل‌های لوکس و معروف به چنین امری واقف هستند.

امکانات هتل شرایتون آنکارا

کلام آخر

چنانچه قصد سفر به آنکارا برای گذراندن تعطیلاتی خوش و یا مقاصد تجاری دارید می‌توانید در هتل‌ها، مهمان‌خانه و... ساکن شوید. هتل‌های مختلف این شهر دارای درجه‌های مختلفی هستند که این درجه‌بندی براساس امکانات مختلف آن‌ها صورت گرفته است. رضایت مشتریان از خدمات هر هتل نقش زیادی در معروفیت یک هتل دارد. هتل‌های ۵ ستاره آنکارا علاوه بر اقامتی مملو از آرامش، امکانات مختلفی از قبیل سالن‌های ورزشی و زیبایی، انواع تفریحات آبی، کافه، رستوران و مراکز خرید را در اختیار مراجعین خود قرار می‌دهند تا از هر نظر اقامتی خوش در این شهر داشته باشند. بسته به دلیل اقامت افراد در این شهر، امکانات مختلفی توسط هر هتل در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر