بهترین هتل ‌های سه ستاره تفلیس

زمان مطالعه: 6 دقیقه
بروزرسانی: 1402/04/20
بازدید: 3239
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهر تفلیس یکی از زیباترین و پرطرفدارترین شهرها در کشور گرجستان است. به سبب جاذبه‌های تفریحی، طبیعی و گردشگری بسیاری که در این شهر وجود دارد؛ سالانه تعداد بسیاری گردشگر و مسافر به این شهر سفر می‌کنند. یکی از نکات بسیار مهم در خصوص سفر به هر شهر یا کشوری رزرو هتل مناسب و با کیفیت است. در ادامه در این مطلب سعی داریم شما را با بهترین هتل‌های سه ستاره شهر تفلیس آشنا کنیم تا در خصوص رزرو بهترین هتل سه ستاره در این کشور اطلاعات لازم و کافی را در اختیار داشته باشید.

 هتل شاردن ویلا تفلیس

هتل شاردن ویلا تفلیس

یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره‌ای که در شهر تفلیس کشور گرجستان قرار دارد؛ هتل شاردن ویلا است. اگر علاقه‌مند به بازدید از مناطق تاریخی شهر تفلیس هستید، این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. شاردن در مرکز مناطق تاریخی شهر تفلیس واقع شده و گردشگران و مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، می‌توانند به راحتی و با صرف کمترین وقت و هزینه به جاذبه‌های تاریخی این شهر رفته و از آن‌ها دیدن کنند. از جمله خدمات و امکانات رفاهی این هتل می‌توان به مواردی همچون تلویزیون ماهواره‌ای رایگان و وای فای رایگان اشاره کرد.

هتل شاردن ویلا تفلیس از مراکز مهم شهر فاصله کمی دارد و می‌توانید به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. برای مثال از هتل شاردن ویلا تا خیابان روستاولی تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی است و همچنین هتل شاردن ویلا با ‌ایستگاه مرکزی قطار تفلیس تنها ۲ کیلومتر فاصله دارد. از دیگر امکانات مهم این هتل می‌توان به شاتل فرودگاه بین‌المللی تفلیس و پارکینگ رایگان اشاره کرد. قیمت رزرو این هتل کمی بالا بوده و حدود ۱۹۴ لاری به ازای هر شب است.

با کدام تور به تفلیس سفر کنیم؟

هتل دورز میدان تفلیس

یکی دیگر از بهترین هتل‌های شهر تفلیس در کشور گرجستان، هتل درز میدان است. از نکات جالب توجه در خصوص این هتل می‌توانیم به این مورد اشاره کنیم که این هتل در قلب منطقه تاریخی تفلیس قرار دارد. بنابراین مسافران و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند به راحتی به مناطق تاریخی این شهر دسترسی داشته باشند برای مثال از هتل دورز میدان تا میدان آزادی تنها ۱۱ دقیقه پیاده روی است. 

از جمله امکانات رفاهی این هتل  می‌توان به مواردی همچون وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های سیگار ممنوع و اتاق‌های خانوادگی اشاره کرد. همچنین هزینه اقامت در این هتل نسبت به سایر هتل‌ها کمتر بوده و مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. به طوری که میانگین قیمت رزرو این هتل به ازای هر شب ۶۵ دلار است.

هتل کوپالا تفلیس

هتل کوپالا یکی دیگر از زیباترین و بهترین هتل‌های سه ستاره کشور گرجستان در شهر تفلیس است. از جمله مزیت‌های این هتل این است که در مرکز شهر واقع شده بنابراین گردشگران و مسافران می‌توانند به راحتی به این هتل و دیگر امکانات شهر تفلیس دسترسی داشته باشند. از جمله مواردی که سبب محبوبیت و معروف شدن این هتل در شهر تفلیس می‌شود می‌توان به رستوران‌های سنتی و عرضه غذاهای خوشمزه گرجی در این هتل اشاره کرد. 

اگر قصد مسافرت به شهر تفلیس به همراه خانواده خود را دارید هتل کوپالا تفلیس یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است؛ زیرا فضای خانوادگی دارد. در خصوص قوانین و امکانات این هتل لازم است ذکر کنیم که اقامت کودکان یا فرد اضافه در این هتل ممنوع بوده و همچنین ورود حیوانات نیز به آن ممنوع است. هتل کوپالا دارای امکاناتی همچون پارکینگ، رستوران، صبحانه و وایرلس رایگان است که مسافران و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند؛ می‌توانند از این امکانات نهایت استفاده را ببرند. هتل کوپالا در شهر تفلیس و خیابان چوخو ۱۰۸ واقع شده است‌.

هتل کوپالا تفلیس

راهنمای سفر به تفلیس - راهنمای کامل و جامع سفر به پایتخت زیبای گرجستان

هتل مارلین تفلیس

هتل مارلین یکی از بهترین و زیباترین هتل‌های سه ستاره در شهر تفلیس در کشور گرجستان است. این هتل دارای خدمات و امکانات رفاهی ویژه‌ای برای مسافران و گردشگرانی است که در آن اقامت دارد.  از جمله امکانات این هتل می‌توان به مجهز بودن آن به تخت‌های آلرژیک و رستورانی که در طبقه چهارم آن واقع شده است، اشاره کرد. از مزیت‌های هتل مارلین تفلیس می‌توان این موضوع را در نظر داشت که فاصله کمی تا مرکز شهر دارد به طوری که با طی تنها  ۱۰۰ متر می‌توانید به میدان آزادی برسید.

هتل مارلین خدمات ۲۴ ساعته پاسخگویی به مهمانان و رزرو و نگهداری بار مسافران را ارائه می‌دهد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این هتل دارای تورهای روزانه و اجاره ماشین به مقیمان آن است. در خصوص قیمت هتل مارلین لازم است ذکر کنیم که میانگین قیمت این هتل به ازای هر شب اقامت در آن در حدود ۱۸۳ لاری است.

هتل وی آی پی تفلیس

یکی دیگر از بهترین و زیباترین هتل‌های سه ستاره در شهر تفلیس کشور گرجستان هتل وی آی پی است.  این هتل امکانات ویژه‌ای همچون نظافت روزانه، تلویزیون، لاندری، رستوران و تخت‌های راحت را شامل می‌شود.  از جمله مزیت‌ها و خوبی‌های این هتل می‌توان به این موارد اشاره کرد که با توجه به امکانات رفاهی آن دارای هزینه کم و مقرون به صرفه‌ای است.

اگر قصد دارید هتلی ارزان و در عین حال با کیفیت را برای سفر خود رزرو نمایید؛ هتل وی آی پی یک گزینه خوب برای شما خواهد بود. هتل وی آی پی تفلیس در محله اولاباری قرار دارد. همچنین در خصوص هزینه رزرو اتاق در این هتل باید ذکر کنیم که هزینه رزرو اتاق به ازای هر شب حدود ۱۵۳ لاری است.

هتل وویجر تفلیس

هتل وویجر تفلیس یکی از بهترین و زیباترین هتل‌های سه ستاره در شهر تفلیس کشور گرجستان است. این هتل در محل آولاباری قرار دارد. از جمله مزیت‌ها و خوبی‌های این هتل این است که فاصله بسیار کمی تا متری آولاباری داشته و گردشگران و مسافران می‌توانند به راحتی به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشند. در خصوص قیمت رزرو این هتل لازم است ذکر کنیم که  هزینه رزرو اتاق در این هتل نسبت به سایر هتل‌ها کمتر و در حدود ۱۴۸ لاری به ازای هر شب خواهد بود. 

هتل ویجر دارای امکاناتی همچون بار، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و همچنین اتاق‌هایی مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت است. همچنین این هتل فاصله مناسبی با مراکز مهم شهر دارد، برای مثال هتل ویجر دارای فاصله‌ای در حدود ۸۰۰ متر با میدان آزادی و فاصله‌ای در حدود ۱.۳ کیلومتر با تئاتر روستاولی است‌.

 هتل وویجر تفلیس

معرفی شهر تفلیس گرجستان - همه آنچه که باید در مورد پایتخت گرجستان بدانید!

هتل ibis styles hotel

هتل ایبیس استایل تفلیس یکی دیگر از بهترین هتل‌های سه ستاره در شهر تفلیس در کشور گرجستان محسوب می‌شود. این هتل دارای فاصله مناسبی با مراکز مهم شهر تفلیس است. برای مثال فاصله این هتل تا ایستگاه مترو میدان آزادی در حدود ۵ دقیقه و با میدان آزادی در حدود ۳ دقیقه فاصله دارد. به علاوه مسافران و گردشگران می‌توانند با ده دقیقه پیاده روی به پل صلح تفلیس و با یک کیلومتر پیاده روی به قلعه باستانی ناریکالا که متعلق به قرن چهارم است برسند و از این جاذبه‌های زیبا دیدن کنند. 

از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به کتابخانه، زمین بازی برای کودکان، کامپیوتر مهمان و لابی با دکور پیشرفته اشاره کرد. به علاوه یک بار رستوران زیبا در پشت بام هتل ایبیس استایل تفلیس واقع شده است که غذاهای آسیایی لذید و خوش طعمی سرو می‌کند. همچنین مسافران و گردشگران می‌توانند از این رستوران منظره بسیار زیبایی از شهر تفلیس را ببینند.

هتل پیازا تفلیس

یکی از هتل‌های سه ستاره شهر تفلیس که در نزدیکی شهر قدیمی تفلیس قرار دارد، هتل پیازا است‌‌. این هتل نیز جزو بهترین و زیباترین هتل‌های سه ستاره شهر تفلیس در کشور گرجستان به حساب می‌آید. از جمله نکات این هتل می‌توان به رسیدن به مرکز شهر در طی ده دقیقه با ماشین اشاره کرد. به علاوه این هتل دسترسی مناسبی به ایستگاه مترو آولاباری دارد به طوری که با دو دقیقه پیاده روی می‌توانید به این ایستگاه مترو برسید و با استفاده از مترو به سایر نقاط شهر تفلیس به راحتی دسترسی داشته باشید. 

از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به نگهداری بار مسافران، پارکینگ رایگان، خدمات تورهای گردشی و اجاره ماشین اشاره کرد. قیمت هزینه رزرو اتاق در این هتل کمی گران‌تر از سایر هتل‌های شهر تفلیس و در حدود ۲۱۳ لاری به ازای هر شب است. اگر شما قصد اقامت در هتلی لوکس و جذاب در شهر تفلیس را دارید هتل پیازا تفلیس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

هتل پیازا تفلیس

هزینه سفر به تفلیس - سفر به تفلیس چقدر آب می‌خورد؟

هتل کینگ دیوید تفلیس

اگر علاقه‌مند به اقامت در هتل‌های لوکس و گران قیمت هستید؛ هتل کینگ دیوید تفلیس یکی از لوکس‌ترین و گران قیمت‌ترین هتل‌های سه ستاره در این شهر بوده که هزینه اقامت در این هتل نسبت به سایر هتل های ۳ ستاره کمی بیشتر است. از جمله قوانین این هتل می‌توان به ممنوع بودن ورود حیوانات خانگی اشاره کرد و همچنین این هتل دارای مزایایی همچون رستوران، اینترنت رایگان و اقامت رایگان افراد زیر ۶ سال است. 

لازم است ذکر کنیم که هتل کینگ دیوید تفلیس فاصله مناسبی تا مراکز توریستی این شهر دارد بنابراین مسافران و گردشگران می‌توانند به راحتی به این مکان‌ها دسترسی داشته باشند. این هتل در شهر تفلیس، پلخانو، خیابان آقماشنبلی ۱۴۴ واقع شده است.

هتل بومبولی تفلیس

هتل بومبولی بوتیک تفلیس از بهترین و زیباترین هتل‌های سه ستاره در شهر تفلیس در کشور گرجستان است.  این هتل امکانات رفاهی بسیاری را به مشتریان و گردشگرانی که در آن اقامت دارند؛ ارائه می‌دهد. در خصوص هزینه این هتل لازم است ذکر کنیم که برای رزرو اتاق در این هتل به طور میانگین لازم است شبی ۱۶۰ لاری بپردازید. هتل بومبولی تفلیس در خیابان روستاولی شهر تفلیس واقع شده است که به سایر نقاط تفلیس دسترسی بسیار خوبی دارد‌.

هتل Onegin rooms hotel

از دیگر هتل‌های سه ستاره شهر تفلیس می‌توان به هتل انگین رومز تفلیس اشاره کرد. این هتل نیز در دسته بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های ۳ ستاره شهر تفلیس قرار دارد‌.  از جمله مزیت‌های این هتل می‌توان به این مورد اشاره کرد که فاصله کمی و در حدود ۸۰ متر با میدان آزادی دارد. هتل انگین رومز تفلیس در خیابان پوشکین واقع شده و هزینه رزرو اتاق در این هتل به ازای هر شب ۲۰۰ لاری است. از جمله امکانات رفاهی این هتل که به گردشگران و مسافرانی که در آن اقامت دارند ارائه می‌دهد؛ می‌توان به سیستم تهویه هوا، مینی بار، سرویس بهداشتی خصوصی و تلویزیون فلت اسکرین اشاره کرد.

هتل Onegin rooms hotel

هتل های نزدیک به میدان آزادی تفلیس را بشناسید - معرفی هتل های پرطرفدار تفلیس

هتل ماریا لوئیس تفلیس

یکی دیگر از بهترین هتل‌های سه ستاره شهر تفلیس کشور گرجستان، هتل ماریا لوییس تفلیس است. از جمله نکاتی که سبی جذابیت و پرطرفدار شدن هر چه بیشتر هتل ماریا لوییس تفلیس می‌شود؛ این است که این هتل در روبه‌روی کلیسای باشکوه تثلیث ترینیتی تفلیس قرار دارد. این هتل امکانات رفاهی و خدمات ویژه‌ای را به گردشگران و مسافرانی که در آن اقامت دارند ارائه می‌دهد.

از جمله این امکانات می‌توان به پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و نظافت هرروزه اتاق‌ها اشاره کرد. هزینه رزرو اتاق در هتل ماریا روی روز تفلیس به ازای هر شهر در حدود ۲۰۳ لاری است. اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه دارید هتلی لوکس و زیبا و در عین حال مقرون‌به صرفه‌ای را برای سفر خود به شهر تفلیس رزرو نمایید؛ هتل ماریا لوییس یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود.

هتل بستیز

هتل بستیز تفلیس همان طور که از نام آن پیداست؛ یکی از بهترین هتل‌ها در شهر تفلیس محسوب می‌شود. نکته جالب توجه و متمایز در خصوص این هتل این است که در بام تفلیس واقع شده بنابراین منظره زیبایی را برای گردشگران و مسافرانی که در این هتل اقامت دارند فراهم می‌آورد. به طور دقیق تر می‌توان بیان کرد که هتل بستیز در دامنه کوه قرار گرفته و در منطقه تفریحی و توریستی روستاولی گرجستان واقع شده است‌. 

از جمله امکانات و قوانین این هتل می‌توان به مواردی همچون ممنوع بودن ورود حیوانات و رایگان بودن اقامت افراد زیر دو سال بدون تخت اشاره کرد و همچنین این هتل دارای امکاناتی مانند سالن بدنسازی، استخر، صبحانه، پارکینگ و رستوران است.  هتل بستیز تفلیس در شهر تفلیس و خیابان مکاشویلی ۳۲_۳۴ قرار دارد.

هتل light house old city

اگر به دنبال رزرو یک هتل ارزان برای اقامت خود در شهر تفلیس هستید؛ هتل لایت هاوس اولد سیتی تفلیس یک گزینه مناسب برای شما است. این هتل یک هتل کوچک با واحدهای اندک بوده که برای افرادی که علاقه‌ای به هتل‌های شلوغ و پر ازدحام ندارند؛ بسیار مناسب خواهد بود. از جمله مزایا و خوبی‌های این هتل این است که فاصله کمی تا متروی تفلیس دارد، بنابراین مسافران و گردشگران می‌توانند با استفاده از مترو به راحتی به سایر نقاط شهر تفلیس دسترسی داشته باشند.

از جمله قوانین و امکانات این هتل لازم است به مواردی همچون ممنوع بودن ورود حیوانات و رایگان بودن اقامت افراد زیر ۳ سال در این هتل اشاره کنیم‌. همچنین هتل لایت هاوس اولد سیتی دارای امکاناتی همچون پارکینگ، صبحانه، رستوران و وایرلس رایگان است. به علاوه هزینه اقامت هر نفر اضافی در این اتاق به ازای هر شب ۳۰ لاری بوده و هتل لایت هاوس سیتی تفلیس در شهر تفلیس و خیابان سامرلکو ۸ قرار دارد.

هتل light house old city

ارزان ترین هتل های تفلیس - معرفی کامل [ امکانات ، عکس و آدرس ]    

هتل demi

هتل دمی یکی از بهترین هتل‌های شهر تفلیس بوده که جالب است بدانید که نام این هتل در لیست بهترین هتل‌های سه ستاره شهر تفلیس گرجستان قرار دارد. بنابراین پیشنهاد می‌شود اگر قصد سفر به شهر تفلیس و اقامت در یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره این شهر را دارید، هتل دمی تفلیس را فراموش نکنید. این هتل در یکی از بهترین موقعیت‌های جغرافیایی شهر تفلیس واقع شده و دارای فضای سبز زیبا و ویژه‌ای برای مسافران و گردشگران مقیم این هتل است.

یکی از مزایای این هتل این است که هزینه بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. اقامت افراد زیر سه سال در اتاق‌های این هتل رایگان بوده و این هتل دارای باشگاه بدنسازی، صبحانه رایگان، رستوران و اینترنت رایگان است. البته ورود حیوانات خانگی به اتاق‌های این هتل ممنوع بوده و هزینه ورود هر نفر اضافی به ازای هر شب ۱۰ یورو است. هتل دمی در شهر تفلیس و خیابان انار نوری ده قرار دارد.

هتل mirobelle hotel

یکی از ۱۰ هتل برتر سه ستاره در شهر تفلیس گرجستان، هتل میروبل است. این هتل در رده هفتم بهترین هتل.های سه ستاره کشور گرجستان قرار دارد. اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه‌ای به هتل‌های بزرگ و پر ازدحام ندارید؛ هتل میرابل تفلیس یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. تعداد واحدهای این هتل بسیار اندک بوده و با رزرو اتاق در این هتل می‌توانید ساعاتی پر آرامش را در آن تجربه نمایید‌. از جمله  قوانین این هتل می‌توان به مواردی همچون مجاز بودن ورود حیوانات و رایگان بودن اقامت افراد زیر ۶ سال اشاره کرد. همچنین این هتل امکاناتی همچون پارکینگ، رستوران، اینترنت و صبحانه دارد. هزینه ورود نفر اضافه به این هتل ۴۲ دلار به ازای هر شب است. هتل میرابل در شهر تفلیس خیابان سامر کلا ۱۴ قرار دارد.

هتل mirobelle hotel

بهترین هتل ‌های تفلیس | معرفی کامل 5هتل پرطرفدار تفلیس    

هتل marionn

یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره زیبایی که در شهر تفلیس واقع شده، هتل ماریون تفلیس است. این هتل بسیار دنج و زیبا بوده و در مرکز شهر تفلیس قرار دارد. اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه‌ای به مکان‌های پر ازدحام و شلوغ ندارید هتل ماریون تفلیس یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. این هتل کوچک بوده و دارای ۲۲ اتاق اقامتی برای گردشگران و مسافرانی است که قصد دارند در این هتل اقامت داشته باشند.

اقامت افراد زیر ۶ سال بدون تخت رایگان بوده و این هتل دارای اینترنت رایگان، صبحانه، رستوران و پارکینگ است. همچنین در خصوص قوانین هتل لازم است بیان کنیم که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.  هتل ماریون تفلیس در آویاباری، خیابان تستورتسومیا ۹ قرار دارد.

هتل orion

هتل اوریون یکی از بهترین و زیباترین هتل‌های سه ستاره در شهر تفلیس کشور گرجستان است که در مرکز شهر قرار دارد. بنابراین دسترسی مسافران و گردشگران به این هتل بسیار راحت و آسان خواهد بود. هتل اوریون دارای امکانات بی‌نظیر و همچنین ۴۵ اتاق خواب برای اقامت گردشگران و مسافران است. از جمله قوانین و  امکانات این هتل می‌توان به این موارد اشاره کرد که ورود حیوانات مجاز بوده و این هتل دارای اینترنت رایگان، صبحانه، پارکینگ، رستوران و سالن بیلیارد بوده و همچنین اقامت افراد زیر سه سال بدون تخت رایگان خواهد بود. هتل اوریون در شهر تفلیس در خیابان ناپارامتری ۵ واقع شده است.

هتل orion

سخن پایانی

همان طور که می‌دانید شهر تفلیس یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری برای بسیاری از گردشگران و مسافران است. به همین سبب سالانه تعداد بسیاری از افراد به این شهر سفر می‌کنند. نکته‌ای که در خصوص سفر به هر شهری بسیار حائز اهمیت است؛ انتخاب و رزرو هتل مناسب و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. بهترین هتل‌های تفلیس گرجستان برای افرادی که به دنبال هزینه‌های کمتر یا اماکن خلوت‌تر هستند، مناسب خواهد بود.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر