بهترین هتل های صوفیه

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/22
بازدید: 1474
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

در دامنه کوه ویتوشا و غرب رودخانه ایسکار، در غرب کشور بلغارستان و میان دریای سیاه و آدریاتیک، در نزدیکی منطقه بالکان و جنوب شرقی اروپا شهر زیبای صوفیه واقع شده است. زیبایی‌های این شهر وسوسه سفر به آن را در پی دارد. یکی از اقدامات مهم قبل از سفر به صوفیه، محل اقامت است. با توجه به جاذبه‌های گردشگری فراوان که قصد بازدید از آن‌ها را دارید، در فکر یک اقامت راحت نیز باشید. در بررسی هتل‌ها، امکانات و شرایط آن‌ها را در نظر بگیرید. با توجه به سلیقه و هزینه‌ای که‌ در نظر دارید، هتل خود را انتخاب کنید. هتل‌های صوفیه در تنوع و گوناگونی معروف و مشهور هستند.

بهترین هتل های صوفیه

هتل Radisson Blu Grand

 اسکان در هتل Radisson Blu Grand، با علایق تمام میهمانان سازگار است. علاوه بر اقامتی لذت‌بخش و باشکوه در این هتل، شما از خدمات بی‌نظیر و صادقانه‌ای نیز بهره‌مند می‌شوید. پاکیزگی عالی، قیمت مناسب نسبت به امکانات ارائه شده، نزدیکی با اماکن توریستی و تفریحی و حضور پرسنل با اخلاق از نکات مثبت این هتل است. اين هتل 134 اتاق، فروشگاه‌هاي متعدد و اتاق جلسه کاملاً مجهز دارد. کلیه اتاق‌های این هتل تمیز و راحت هستند. ارائه خدمات دوستانه از سوی کارکنان موجب شده تا این هتل یک گزینه ایده‌آل جهت اقامت باشد. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار است. موقعیت جغرافیایی این هتل از ویژگی‌های متمایز کننده آن محسوب می‌شود.

شما برای اقامت در این هتل به نشانی: Narodno Sabranie Sq., Centrum 4, 1000 Sofia, Bulgaria مراجعه فرمایید. بنا به درخواست ميهمانان، این هتل اتومبیل کرایه نیز در اختيارتان قرار می‌دهد.

جا‌های دیدنی وارنا - معرفی بهترین جاذبه های گردشگری وارنا در بلغارستان

هتل Rila Borovets

هتل Rila Borovets در قلب کوهستان و در 70 کیلومتری شهر صوفیه واقع شده است. هتل ریلا در انتهای پیست‌های اسکی قرار داشته و تنها 200 متر با تله کابین فاصله دارد. خدمات و امکانات این هتل شامل، اسپا، رستوران‌ها و کلوپ‌های سرگرمی، سالن کنفرانس، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و ماساژ است. در این هتل امکاناتی نیز برای تفریح، ورزش و سرگرمی در فضای باز ارائه می‌شود.

در این اقامتگاه تجهیزات اجاره‌ای و انبار جهت نگهداری تجهیزات شخصی وجود دارد. برای سفر در زمستان، شما می‌توانید تجهیزات اسکی و اسنوبرد را مستقیماً در هتل رزرو کنید. از امکانات جالب این هتل می‌توان به کلاس اسکی برای کودکان و کلوپ بچه‌ها اشاره کرد. از امکانات دیگر هتل در فصل تابستان، ارائه تور گشت کوهستان، پیاده‌روی، دوچرخه سواری، اسب سواری، ماهی‌گیری و پیک نیک در طبیعت است.

آدرس هتل ریلا به نشانی Borovets, 2010 Borovets, Bulgaria است.

هتل Rila Borovets

هتل Marinela Sofia

 هتل تازه تأسیس Marinela Sofia، در فاصله 20 دقیقه‌ای از فرودگاه صوفیه قراردارد. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان 6 رستوران، باشگاه بدنسازی، برخورداری از منظره شهر و کوهستان را نام برد. در این هتل یک باغ ژاپنی منحصربه‌فرد برای استراحت یا برگزاری جلسات قرار دارد. هر اتاق و سوئیت، به سیستم‌های تهویه مطبوع و گرمایش جداگانه، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و وای‌فای رایگان مجهز است. در صورت درخواست از هتل، ویدئو و امکانات موسیقی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

امکانات رفاهی هتل شامل، استخر سرپوشیده بزرگ، فضای چمن‌کاری مناسب آفتاب گرفتن و اتاق‌های ماساژ است. در صورت تمایل از کلاس‌های یوگا و اسپینینگ این هتل نیز می‌توانید استفاده نمایید. هتل مارینلا صوفیا، دارای یک سالن آرایش همراه با خدمات ماساژ درمانی، مانیکور و پدیکور و همچنین خدمات دیگر است. شما با اقامت در این هتل، از غذاهای بین‌المللی رستوران‌های آن لذت خواهید برد. این مجموعه مجهز به یک رستوران پانوراما نیز است.

امکانات دیگر هتل، شامل 14 اتاق جلسه با ظرفیت، 10 تا 2000 نفر است. یکی از بزرگ‌ترین مراکز نمایش EFE در این مجموعه قرار دارد. از نظر موقعیت جغرافیایی، ایستگاه مترو جیمز بورشیر در 300 متری هتل واقع شده است. شما با 10 دقیقه پیاده‌روی به مرکز صوفیه و با 20 دقیقه رانندگی به پیست‌های اسکی ویتوشا می‌رسید. با داشتن نشانی زیر به راحتی به این اقامت‌گاه خواهید رفت:

James Bourchier Boulevard,100  Sofia 1407, Bulgaria

همه چیز درباره کشور بلغارستان - آشنایی  کامل با کشور زیبای بلغارستان

هتل Hill

هتل Hill یک هتل چهار ستاره و لوکس در شهر صوفیا است. این هتل 48 اتاق دارد و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت، سونا، اسپا، نگهداری چمدان، اتاق سیگار ممنوع، خدمات دربانی و سرویس اتاق اشاره کرد. این هتل در بالاترین تپه صوفیا قرار دارد و دارای منظره‌ای عالی از مرکز شهر و کوه ویوتشا است. دیگر امکانات هتل شامل تهویه مطبوع اتاق‌ها، پنجره‌ها با عایق صدا، تلویزیون ماهواره‌ای، دسترسی به اینترنت، آب‌گرم، حمام بخار و مینی بار می‌شود. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به خرید، شب زنده‌داری و موزه‌ است.

فاصله هتل تا سفارت آمریکا در صوفیه 900 متر، بازار یوان وازو 1.4 کیلومتر، باغ وحش صوفیا 1.8 کیلومتر، موزه باستان شناسی 2.7 کیلومتر است. همچنین ساختمان شورای وزیران 2.9 کیلومتر، مسجد بانای باشی 3.1 کیلومتر و فرودگاه صوفیه 7 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. جهت تمایل به اقامت در این هتل به نشانی زیر مراجعه فرمایید:

James Bouchier Blvd., Lozenets,76, 1407 Sofia, Bulgaria

هتل Hill

هتل Amaris

هتل Amaris 3 ستاره داشته و دارای 130 اتاق است. از نظر امکانات استخر سرباز، رستوران و اینترنت وای‌‌فای در لابی و اتاق‌ها و پارکینگ دارد. از نظر جغرافیایی 30 متر با هتل هیلتون و 753 متر با هتل رامادا بای ویندهام فاصله داشته و کلیسای جامع سنت در 1.3 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. هتل Amaris 7.8 کیلومتر نیز با فرودگاه فاصله دارد.  موقعیت جغرافیایی هتل Amaris:

 Sunny Beach West, Sunny Beach Sunny. Beach, Bulgaria 8240

سفر به کشور سرسبز اروپایی با جاذبه‌های دیدنی و سواحل جذاب!

هتل All Seasons Residence

هتل All Seasons Residence در صوفیه، تنها چند دقیقه تا کلیسای بویانا فاصله دارد و نزدیک موزه ملی تاریخ است. این هتل 4 ستاره در مجاورت کوه ویتوشا و بیمارستان توکودا قرار داشته و شامل 15 اتاق می‌شود. امکانات هتل شامل اینترنت وای‌فای رایگان، حمام خصوصی به همراه دوش و سشوار، تلفن، گاوصندق، رستوران، کافی شاپ و پارکینگ رایگان است. پرسنل این هتل به چند زبان مسلط هستند و شما در مدت اقامت از انبار چمدان آنجا نیز می‌توانید استفاده کنید. خدمات رفت و برگشت فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه اضافی به شما ارائه می‌شود. شما جهت اقامت در این هتل نیاز است تا به نشانی زیر مراجعه نمایید:

Kancho Skorchev Str, Batak,11 Batak, Bulgaria 4580

هتل All Seasons Residence

هتل Hilton Sofia

این هتل در یک ساختمان 8 طبقه و 245 اتاق ساخته شده است. پرسنل خوش برخورد در این هتل آماده کمک به شما هستند. از امکانات این اقامت‌گاه می‌توان به رختکن، انبار چمدان، گاوصندوق، صرافی و دستگاه جهت تهیه پول نقد اشاره کرد. در لابی هتل علاوه بر امکان دسترسی به اینترنت، چند مغازه نیز دایر است و خدمات فکس و کپی هم ارائه می‌شود.

از دیگر خدمات هتل هیلتون، پارکینگ، مراقبت و نگهداری از کودک، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، خشکشویی و آرایشگاه است. در صورت علاقه‌مندی به دوچرخه سواری می‌توانید از امکانات کرایه دوچرخه استفاده نموده و از محوطه اطراف لذت ببرید. در محوطه هتل یک زمین بازی و باغ زیبایی قرار دارد.

از نظر موقعیت جغرافیایی، این هتل در نزدیکی مکان‌های دیدنی مانند کلیسای سنت جورج، کلیسای جامع اسرارآمیز الکساندر نوسکی، موزه ملی تاریخی و کلیسای بویانا قرار دارد. کلیسای بویانا توسط یونسکو محافظت می‌شود و از موقعیت استراتژیکی خاصی برخوردار است. این هتل دقیقاً مقابل مرکز کنگره و کاخ ملی فرهنگ و در میان پارک سرسبزی قرار گرفته و حدوداً 200 متر با شبکه حمل‌ونقل عمومی فاصله دارد. در اطرف هتل، فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها و کلوپ‌های شبانه فراوانی واقع شده است. هتل هیلتون تنها 15 دقیقه با فرودگاه صوفیه فاصله دارد. جهت اقامت در این هتل به این نشانی مراجعه نمایید:

Bulgaria Blvd, Sofia City Center,1 Sofia, Bulgaria 1421

هتل Hilton Sofia

سخن پایانی

شهر صوفیه با داشتن آب و هوایی بکر می‌تواند تعطیلات خوشی را در بهترین هتل‌های خود برای شما به ارمغان بیاورد. لازمه سفر به این شهر دانستن اقامتگاه‌های مناسب آن است. در صورتی که قصد سفر به شهر صوفیه را دارید حتما موقعیت آب و هوایی آن را چک کنید زیرا در بعضی ماه‌ها اقامت در این شهر جاودان ارزان‌تر خواهد بود. بهترین هتل‌های شهر صوفیه از نظر موقعیت مکانی و خدمات طبقه‌بندی می‌شوند که می‌توانید متناسب با سلیقه و بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.8 از 5 | از 100 کاربر