هتل های 4 ستاره وارنا

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/22
بازدید: 1385
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا دلتان هوس یک منطقه ساحلی کرده است که به دور از هرگونه هیاهو و تنشی در سواحل آن قدم بزنید؟ یا شاید هم دلتان برای تفریحات ساحلی لک زده است؟ شهر توریستی وارنا، همان جایی است که می‌توانید در آن، خالق لحظاتی ناب و متفاوت باشید. جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی بسیاری در شهر وارنا به چشم می‌خورد. تنها یک اقامتگاه خوب، می‌تواند لذت چین سفری را چند برابر کند. در شهر توریستی وارنا، هتل‌های ۴ ستاره فوق‌العاده‌ای همچون هتل پالم بیچ، اطلس، رویال، لیلیا، آسترا و... به چشم می‌خورد.

هتل پالم بیچ

هتل پالم بیچ

در هتل ۴ ستاره پالم بیچ، ۱۰۹ اتاق وجود دارد. از این هتل، تنها با ۱ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به ساحل برسانید. این هتل، در فاصله‌ی ۳۰ متری از ساحل ماسه‌های طلایی واقع شده و هتل پالم بیچ از فضایی سبز و دلنشین برخوردار است. در هتل پالم بیچ، رستورانی به چشم می‌خورد که در این رستوران، غذاهای بلغاری، روسی و بین‌المللی نیز سرو می‌شود. از هتل پالم بیچ به عنوان یکی از معروف‌ترین هتل‌های وارنا یاد می‌شود.

 این هتل همچنین از یک ساحل اختصاصی برخوردار است. مهمانان پالم بیچ امکان شنا در استخر فضای باز را دارند. آن‌ها همچنان می‌توانند اوقات فراغت خود را در ساحل شنی به نام ماسه‌های طلایی سپری کنند که این منطقه اقامتی در اصل، در ۱۷ کیلومتری شمال وارنا واقع شده است. ترکیب فوق‌العاده‌ی دریا با محیط آرامش‌بخش و صمیمی شن‌های طلایی، سبب پدید آمدن فضایی دل‌انگیز گردیده.

 جالب است که بدانید در گستره خط ساحلی در این منطقه، شاهد جنگل‌های قرن گذشته هستید. ساحل این دریا، از شن و ماسه طلایی بسیار زیبایی پوشیده شده و شما در این منطقه از اقلام و امکاناتی همچون فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی نیز برخوردار هستید.

شما در این هتل علاوه بر استخر فضای باز، از یک زمین تنیس و مرکز تناسب اندام نیز بهره‌مند می‌شوید. شما می‌توانید از نوشیدنی‌های کافه هتل نیز لذت ببرید. در این هتل، هر روز می‌توانید صبحانه‌تان را به صورت رایگان میل کنید.

 یک ایستگاه کامپیوتری در هتل وجود دارد و اینترنت بی‌سیم رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد. قبل از رفتن به ساحل، می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کنید. در نزدیکی استخر، صندلی‌هایی برای نشستن، استراحت و لذت بردن از آفتاب برای شما فراهم گردیده است. از دیگر امکانات این هتل، می‌توان به سالن آرایشی و زیبایی اشاره کرد.

سفر به کشور سرسبز اروپایی با جاذبه‌های دیدنی و سواحل جذاب!

هتل اطلس وارنا

هتل اطلس وارنا در فاصله‌ی ۳۰۰ متری ساحل قرار گرفته و تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی لازم است تا از این هتل به ساحل برسید. ۲۷۳ اتاق در هتل وجود دارد. هتل اطلس وارنا، به عنوان یکی از بهترین‌ هتل‌های ۴ ستاره وارنا شناخته می‌شود. این هتل از یک مرکز سلامت، چندین استخر، امکانات ورزشی و یک رستوران برخوردار است. مجموعه قابل توجهی از امکانات در هتل اطلس در شهر وارنا به چشم‌ می‌خورد. موارد زیر نمونه‌هایی از آن هستند:

  • اتاق جلسه
  • استخر سرپوشیده
  • مرکز تناسب اندام
  • سونا
  • باشگاه اسنوکر
  • استخر کودکان
  • خدمات آب‌گرم و اسپا همچون حمام ترکی

پیش از رفتن به ساحل، شما شاهد استخر شنای روباز هتل هستید. در اطراف این استخر، صندلی‌هایی جهت نشستن، استراحت و لذت بردن از آفتاب تدارک دیده شده است. این استخر، نوعی استخر فصلی بوده و تنها در صورت مساعد بودن هوای شهر می‌توانید در آن شنا کنید. در این هتل، رستوران و کافی‌شاپ نیز به چشم می‌خورد. شما در این هتل، هر روز می‌‌توانید صبحانه بوفه‌ای میل کنید.

هتل اطلس وارنا

این هتل، تنها ۹۰۰ متر با خیابان پارتی فاصله دارد. از هتل اطلس وارنا تا مراکز شهر، به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی ندارید اما نگران نباشید. با کمک تاکسی و سواری می‌توانید خودتان را به مرکز شهر برسانید. ساحل ماسه‌های طلایی در ۴۰۰ متری این هتل واقع شده است. مرکز خرید ماسه‌های طلایی نیز در اطراف هتل اطلس وارنا به چشم می‌خورد.

همه چیز در مورد وارنا - دین، مذهب، سواحل زیبای وارنا همه و همه را در این مقاله جذاب بخوانید!

هتل رویال وارنا

از سری هتل‌های ۴ ستاره وارنا می‌توان به هتل رویال اشاره کرد. تنها ۶ دقیقه پیاده‌روی لازم است تا از ساحل به هتل رویال وارنا برسید. ۱۵۰ اتاق در این هتل سلطنتی موجود است. در اطراف این هتل، محیطی سبز به چشم می‌خورد و در این هتل، شاهد منظره‌ی پانورما از استراحتگاه در آن منطقه هستید.

در اطراف این هتل، شاهد مغازه‌ها، رستوران‌ها و کافی‌نت‌های مختلفی هستید. تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از هتل، می‌توانید به پارک تفریحی Aquapolis برسید. هتل رویال، از یک تراس با فضای باز بی‌نظیری برخوردار است. هتل رویال از امکانات زیادی برخوردار بوده که موارد زیر نمونه‌هایی از آن است:

  • استودیو ماساژ
  • یک سالن زیبایی
  • استخرهای شنا در فضای باز
  • استخر سرپوشیده
  • خدمات آبگرم
  • سولاریوم(هزینه اضافی)
  • مرکز تناسب اندام
  • سونا (هزینه اضافی)
  • مرکز نگهداری از کودکان
  • خدمات کودک( هزینه اضافی)
  • باشگاه کودکان و نوجوانان
  • زمین بازی

علاوه بر این امکانات، استخری فصلی نیز در این هتل وجود دارد که در صورت مساعد بودن آب و هوا، می‌توانید در آن شنا کنید. یک رستوران فعال نیز در این هتل موجود است که به خدمات اتاق رسیدگی می‌کند.

جا‌های دیدنی وارنا - معرفی بهترین جاذبه های گردشگری وارنا در بلغارستان

هتل لیلیا وارنا

هتل لیلیا وارنا در لیست بهترین هتل‌های ۴ ستاره وارنا قرار می‌گیرد. در این هتل، ۱۷۴ اتاق وجود دارد. تنها با یک دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به ساحل برسانید. هتل لیلیا در فاصله‌ی ۳۰ متری از ساحل قرار گرفته است و در فاصله‌ی ۱ کیلومتری آن نیز شاهد مرکز ماسه‌های طلایی هستید. این هتل، در محاصره‌ی منطقه‌ای سرسبز و زیبا قرار گرفته است. در این هتل، می‌توانید استخرهای شنا در فضای باز را تجربه کنید. یا شما می‌توانی به طور مستقیم در ساحلی شنی، به نام ماسه‌های طلایی به استراحت بپردازید.

 اغلب هتل‌های ۴ ستاره وارنا در منطقه اقامتی شن‌های طلایی واقع شده‌اند. دریا به همراه فضای آرامش‌بخش ساحل، محیط مناسبی را برای استراحت پدید آورده است. در گستره‌ی خط ساحلی دریا، شاهد جنگل‌های متعلق به قرن گذشته هستید. در ۵ کیلومتری آن، شاهد Monastery Aladja خواهید بود. از اینجا، با طی کردن ۲۰ کیلومتر می‌توانید خودتان را به فرودگاه و مرکز خرید وارنا برسانید.

 هتل لیلیا وارنا، از استخر سرپوشیده، سولاریوم( هزینه جداگانه)، مرکز تناسب اندام (هزینه جداگانه) و سونا نیز برخوردار است. مرکزی برای نگهداری از کودکان، خدمات کودک ( دارای هزینه جدا) و خدمات آبگرم از دیگر امکانات این هتل هستند. قبل از رفتن به ساحل می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کنید. در کنار استخر، صندلی‌هایی جهت نشستن، استراحت کردن و آفتاب گرفتن فراهم شده است.

اگر به دنبال سالن آرایش و زیبایی می‌گردید، نگران نباشید. چرا که در این هتل وجود دارد. استخر فصلی نیز در این هتل پیدا می‌شود. در صورت مساعد بودن آب و هوا، می‌توانید در آن شنا کنید. یک رستوران فعال نیز در این هتل دیده می‌شود که آماده خدمات‌دهی به اتاق‌ها است.

هتل لیلیا وارنا

هتل آسترا وارنا

از دیگر هتل‌های ۴ ستاره وارنا، می‌توان به هتل آسترا اشاره کرد. تنها با یک دقیقه پیاده‌روی از این هتل، می‌توانید خودتان را به ساحل دیدنی این شهر زیبا برسانید. در فاصله‌ی ۵۱ متری از ساحل آسترا وارنا، شاهد معروف‌ترین جاذبه وارنا به نام ساحل ماسه‌های طلایی هستید. از امکانات قابل توجه این هتل، می‌توان به استخرهای سرپوشیده و بیرونی و مرکز تناسب اندام به صورت رایگان اشاره کرد.

ساخت هتل آسترا وارنا به سال ۲۰۱۳ برمی‌گردد. ۲۷۷ اتاق در این هتل ۱۰ طبقه‌ای موجود است. رستوران نیز در این هتل وجود دارد. در تراس این هتل، چشم‌اندازی زیبا از دریا به چشم می‌خورد. شما می‌توانید از تماشای این منظره‌ لذت ببرید. علت محبوبیت هتل آسترا وارنا، قرارگیری آن در موقعیتی خوب است. این هتل نیز از رستورانی برخوردار بوده که در محدوده زمانی معینی، به خدمات‌دهی اتاق‌ها می‌پردازد.‌

رستوران های حلال وارنا - رستوران های حلال وارنا بلغارستان کجاست؟ 

پیش از رفتن به ساحل، می‌توانید از شنا در استخر روباز هتل لذت ببرید. در این محدوده، صندلی‌هایی برای نشستن، استراحت و آفتاب‌گیری به چشم می‌خورد. وسایل بازی مختلفی برای جمع دوستانه‌ خود، همچون اسنوکر و شنا در استخر سرپوشیده در این هتل فراهم شده است. علت محبوبیت سواحل وارنا، تفریحات ساحلی و آفتاب گرم آن‌ها خواهد بود. از دیگر امکانات این هتل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتاق بخار
  • سونا
  • باشگاه کودکان (هزینه جدا)
  • استخر کودکان
  • خدمات آبگرم در سایت

هتل آسترا وارنا

هتل شیپکا وارنا

از هتل شیپکا، به عنوان یکی از هتل‌های ۴ ستاره وارنا یاد می‌شود. از این هتل، برای رسیدن به ساحل تنها به ۴ دقیقه پیاده‌روی نیاز دارید. هتل شیپکا، در فاصله ۲۰۰ متری از مرکز آبگرم قرار گرفته است. همچنین از این هتل، تنها با طی کردن ۵۰۰ متر می‌توانید خودتان را به ساحل ماسه‌های طلایی برسانید. در این هتل می‌توانید از امکانات متنوعی بهره‌مند شوید‌. در تراس رستوران این هتل، به همراه میل کردن غذاهای بلغاری و بین‌المللی می‌توانید آرامش را تجربه کنید.

در هتل شیپکا، شما از وای فای رایگان بهره‌مند می‌شوید. شما در این هتل به صورت مستقیم به سوپر مارکت دسترسی دارید. در هتل شیپکا، نزدیکترین ایستگاه اتوبوس در فاصله‌ی ۲۰۰ متری شما قرار گرفته است. تنها با ۳۰ دقیقه رانندگی، می‌توانید خودتان را به فرودگاه وارنا برسانید. صومعهAladzha  در فاصله‌ی ۳.۵ کیلومتری از شما قرار گرفته است. در فاصله‌ی ۱۵ کیلومتری خودتان نیز شاهد سنت کنستانتین، النا و استادیومTicha هستید. تنها ۲۰ کیلومتر نیز با باغ دریا و موزه آرچئورن وارنا فاصله دارید.

در هتل شیپکا، استخر فضای باز وجود دارد. این استخر، نوعی استخر فصلی است. در این محوطه، شاهد استخر کودکان، سونا، جکوزی و مرکز تناسب اندام نیز هستید. این هتل یک رستوران دارد و مسافران هتل شیپکا، می‌توانند در کافه‌های این هتل که در نزدیکی این استخر قرار دارند، نوشیدنی میل کنند. صبحانه را به صورت رایگان می‌توانید در این هتل میل کنید.

 در محوطه‌ی هتل، استخر شنای روباز وجود دارد که در نزدیکی این استخر، شاهد قرارگیری صندلی‌هایی جهت نشستن، استراحت و آفتابگیری هستید. از تفریحات ساحلی در این شهر نیز لذت خواهید برد. حین لذت بردن از زیبایی‌های منطقه و آفتاب گرم، می‌توانید به بازی پینگ پونگ( با پرداخت هزینه اضافه) در زمین بازی مشغول شوید. این هتل از یک باغ زیبا و رستوران برخوردار است. خدمات اتاق نیز به شما ارائه می‌شود.

هتل شیپکا وارنا

هتل آزالیا وارنا

یکی از هتل‌های ۴ ستاره وارنا، هتل آزالیا نام دارد. در نزدیکترین فاصله به ساحل و در ساحل شمالی دریای سیاه در منطقه سنت کنستانتین و هلنا، شاهد هتلی به نام آزالیا هستید. ساخت این هتل مدرن، به سال ۲۰۰۴ برمی‌گردد. در این هتل ۹ طبقه‌ای، ۲۳۷ اتاق موجود است. در این هتل، ترکیبی خاص از معماری متفاوت، مجموعه‌ای از منظره‌ی دریا و سواحل طلایی به چشم می‌خورد. این هتل، از رستوران اصلی بسیار شیکی برخوردار نیست و این رستوران، تراسی با فضای باز مشرف به دریا دارد. در این تراس می‌توانید شاهد یک منظره‌ی پانوراما بسیار زیبا از دریا باشید.

در سالن هتل، یک لابی بزرگ وجود دارد. روبه‌روی این لابی، استخر فضای باز قرار گرفته است. در این محیط دلچسب می‌توانید با یک نوشیدنی، این لحظه را خاطره‌انگیز کنید. در ۱.۱کیلومتری این هتل، می‌توانید شاهد آبریزش و ساحل Aquahouse  باشید. مهمانان هتل آزالیا شادی و نشاط بیشتری را نسبت به دیگر هتل‌ها تجربه می‌کنند.

 علاوه بر استخر سرپوشیده، استخر شنای روباز نیز در این هتل وجود دارد. این هتل صندلی‌هایی نیز جهت نشستن، استراحت و لذت بردن برای شما فراهم کرده است تا بتوانید نهایت لذت را در فضای دل‌انگیز ساحل ببرید. در فضای داخلی هتل نیز امکاناتی تفریحی همچون امکانات تناسب اندام، تجهیزات بازی اسنوکر و استخر کودکان فراهم گردیده است. تفریحات ساحلی متنوعی را در ساحل وارنا تجربه خواهید کرد.

از سری دلایل محبوبیت سواحل وارنا، زیبایی و آفتاب گرم آن است. یک رستوران نیز در این هتل وجود دارد که شما هر روز می‌توانید صبحانه خود را در آنجا میل کنید. از دیگر خدمات تفریحی این هتل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کافی‌شاپ یا کافه
  • اتاق بخار
  • سونا
  • باشگاه کودکان ( دارای هزینه‌ای مجزا)
  • خدمات آبگرم

هتل آزالیا وارنا

هتل سنترال وارنا

از سری هتل‌های ۴ ستاره وارنا، می‌توان به هتل سنترال اشاره کرد. اگر تنها ۶ دقیقه از زمان خود را صرف پیاده‌روی کنید، می‌توانید از هتل سنترال به ساحل وارنا برسید. در این هتل، ۹۶ اتاق موجود است. این هتل در یک منطقه ساحلی و در نزدیکی ساحل ماسه‌های طلایی واقع شده و جالب است که بدانید هتل سنترال وارنا به انحصار یک پارک طبیعی درآمده است. امکاناتی عالی جهت رفاه مهمانان در این هتل فراهم گردیده و در تعطیلات تابستانی، با اقامت در این هتل می‌توانید لحظات به یاد ماندنی‌ای را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

به هنگام شنا کردن در استخر فضای باز هتل سنترال، می‌توانید گرمای خورشید را با تمام وجودتان حس کنید. بعد از تحرک و جنب و جوش روزانه، می‌توانید خوابی عمیق را در اتاق عریض و آرام این هتل تجربه کنید. در همه‌ی اتاق‌های این هتل، بالکن‌هایی زیبا به چشم می‌خورد. این بالکن‌ها، از چشم‌اندازی عالی از منظره‌ی پر زرق و برق دریا و پارک زیبا برخوردار هستند.

بهترین کافه‌های بلغارستان - لیست بهترین کافه ها و رستوران های بلغارستان

 این هتل در فاصله‌ی ۵۰۰ متری ساحل ماسه‌های طلایی، در ۲ کیلومتری ساحل صومعه آلادزا و در فاصله‌ی ۱۵ کیلومتری سنت کنستانتین، الینا و استادیوم Ticha قرار گرفته است. در فاصله‌ی ۲۰ کیلومتری این هتل نیز شاهد باغ دریا و موزه آرچئورن وارنا هستید. موارد زیر نمونه‌هایی از امکانات این هتل است:

  • استخر در فضای باز به شکل فصلی
  • استخر کودکان
  • سونا ( با پرداخت هزینه مجزا)
  • جکوزی ( دارای هزینه جدا)
  • خدمات آب گرم
  • مرکز تناسب اندام ( دارای هزینه جدا)

خبر خوب این است که شما بعد از استخر می‌توانید در کافه‌های نزدیک استخر، یک نوشیدنی خنک میل کنید. در اطراف استخر شنای روباز، صندلی‌هایی جهت نشستن، استراحت و آفتاب‌گرفتن به چشم می‌خورند. از سری تفریحات ساحلی این منطقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازی پینگ پنگ
  • پارک آبی خارج هتل
  • باشگاه کودکان و نوجوانان
  • اسب‌سواری
  • غواصی
  • ماهی‌گیری خارج هتل

هتل سنترال وارنا

هتل آرنا مار وارنا

هتل آرنا مار، در لیست هتل‌های ۴ ستاره وارنا قرار دارد. ۲۰۲ اتاق در این هتل وجود دارد. در سواحل ماسه‌های طلایی این هتل واقع شده است. تنها با ۱۲ دقیقه پیاده‌روی از این هتل، می‌توانید به مرکز ماسه‌های طلایی برسید. از هتل آرنا مار، با ۱۷ دقیقه پیاده‌روی نیز می‌توانید به ساحل Rviera رسیده و با ۹ دقیقه پیاده‌روی نیز می‌توانید به صومعه Aladzha  برسید و از آن دیدن کنید. فرودگاه وارنا، تنها ۲۷ کیلومتر با هتل آرنا ماری فاصله دارد.

نقشه بلغارستان - نقشه کامل کشور بلغارستان برای آشنایی و سفر به این کشور

 ۳ استخر شنا در فضای باز در این هتل موجود است. امکانات رفاهی همچون استخر سرپوشیده و استخر کودکان نیز در این هتل فراهم است. چتر و صندلی‌های خورشیدی نیز در نزدیکی اقامتگاه شما قرار گرفته و دیگر امکانات ساحلی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. از دیگر امکانات این هتل ساحلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باشگاه کودکان و نوجوانان
  • کلوپ شبانه( دارای هزینه مجزا)
  • دارت
  • تنیس روی میز
  • اسنوکر ( دادای هزینه جدا)
  • زمین بازی بچه‌ها
  • استخر کودکان و نوجوانان
  • اتاق‌های تناسب اندام
  • سالن اسپا
  • اتاق بخار
  • امکانات آبگرم ( وان، حمام و جکوزی با پرداخت هزینه مجزا)
  • مرکز سلامتی ( دارای هزینه جدا)
  • سونا ( دارای هزینه جدا)
  • باغ هتل

مهمانان این هتل، می‌توانند در کافه‌های نزدیک به استخر هتل، نوشیدنی میل کنند. در نزدیکی استخر شنای روباز، صندلی‌هایی جهت نشستن، استراحت و لذت بردن از گرمای آفتاب تدارک دیده شده است. همه‌ی تفریحات ساحلی را نیز می‌توانید در ساحل این شهر دوست‌داشتنی تجربه کنید. مهمانان این هتل، می‌توانند صبحانه‌ی بوفه‌ای را هر روز بین ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰ صبح میل کنند. این هتل از ۲ رستوران برخوردار است. سرویس اتاق، در بازه زمانی معین صورت می‌پذیرد.

هتل آرنا مار وارنا

هتل کالیاکرا پالاس وارنا

از دیگر هتل‌های ۴ ستاره وارنا، می‌توان به هتل کالیاکرا پالاس اشاره کرد. تنها یک دقیقه پیاده‌روی لازم است تا از هتل به ساحل این شهر دوست داشتنی برسید. ۲۰۰ اتاق در این هتل موجود است. اتاق‌های این هتل، مجهز به امکاناتی مدرن هستند.

 از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به دسترسی مستقیم به ساحل ماسه‌های طلایی اشاره کرد. اتاق‌ها و رستوران‌های هتل کالیاکرا پالاس، چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریا را به نمایش می‌گذراند. در این هتل شما می‌توانید به تفریح و ورزش‌های ساحلی بپردازید. از هتل کالیاکرا پالاس به عنوان یکی از اقامتگاه‌های مطرح در منطقه ماسه‌های طلایی یاد می‌شود.

شما با طی کردن مسیری ۴ کیلومتری می‌توانید به صومعه  Aladzha برسید و از آن بازدید کنید. در ۹ کیلومتری این هتل نیز سنت کنستانتین، النا و استادیوم Ticha قرار گرفته‌اند. با طی کردن مسافت ۲۰ کیلومتری نیز می‌توانید به باغ دریا و موزه آرچئورن وارنا برسید. چتر و صندلی‌های خورشیدی نیز در نزدیکی اقامتگاه شما قرار گرفته شده است تا استفاده حداکثری را از این منطقه ساحلی ببرید. ۳ استخر شنای فضای باز، در این هتل موجود است. موارد زیر نمونه‌هایی از امکانات این هتل هستند:

  • زمین بازی تنیس
  • سونا
  • مرکز تناسب اندام
  • استخر در فضای باز به صورت فصلی
  • استخر کودکان
  • استخر سرپوشیده
  • سونا ( دارای هزینه جدا)
  • جکوزی ( دارای هزینه جدا)
  • خدمات آبگرم ( پرداخت هزینه به صورت جدا)

اگر بعد از استخر، دلتان هوس یک نوشیدنی خنک کرده است، نگران نباشید. در کافه‌های نزدیک استخر می‌توانید یک نوشیدنی میل کنید. صندلی‌هایی در نزدیکی استخر شنای روباز به چشم‌ می‌خورد. شما می‌توانید از آن‌ها در جهت نشستن، استراحت و لذت بردن از آفتاب درخشان وارنا استفاده کنید. همه‌ی تفریحات ساحلی را می‌توانید در ساحل وارنا امتحان کنید. رستوران بی بی کیو تراس، در طبخ غذاهای بین‌المللی تبحر دارد و در این رستوران تنها شام سرو می‌شود.

هتل کالیاکرا پالاس وارنا

سخن پایانی

آیا تا به حال تجربه سفر به شهر توریستی وارنا را داشته‌اید؟؟ شهری که گردشگران زیادی، با هدف گشت‌و‌گذار در خیابان‌های قدیمی و مدرن، تفریح در پارک‌ها و سواحل، تفریحات شبانه و مراکز خرید به آنجا سفر می‌کنند. حتماً در جریان هستید که هر گردشگری، بعد از سپری کردن یک روز شلوغ و پرهیجان تنها یک چیز را آرزو می‌کند. آن چیز، پیدا کردن یک اقامتگاه خوب برای استراحت و تجربه‌ی یک خواب آرام است. به همین منظور، هتل‌های ۴ ستاره فوق‌العاده‌ای در این شهر توریستی پدید آمده است تا رفاه گردشگران خود را تضمین کند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر