لوکس ترین هتل های مالزی

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/08/23
بازدید: 4126
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

از کشور مالزی به عنوان یک کشور زیبا و چند فرهنگی یاد می‌شود که انتخاب خوبی برای سفر به خارج از کشور یا ماه عسل خواهد بود. برای آینکه سفری ماندگار باریتان رقم بخورد لازم است تجربه اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های مالزی را داشته باشید. در ادامه تعدادی از لوکس‌ترین هتل‌های مالزی را معرفی می‌کنیم. با توجه به این این مطالب می‌توانید اقامتی به یادماندنی در هتل‌های کوالالامپور تجربه کنید.

لوکس ترین هتل های مالزی

تجربه سفر به کشورهای آسیای شرقی با جاذبه‌های دیدنی هیجان انگیز

هتل Traders مالزی

ترادرز کوالالامپور هتلی پنج ستاره بوده که با ارائه خدمات جهانی به مهمانان توریست در قلب کوالالامپور مالزی قرار دارد. این هتل به عنوان مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای تجاری traders شناخته می‌شود. این هتل دارای امکاناتی همچون۵۷۱ اتاق غیر سیگار مجلل، خدمات اتاق، ۲ رستوران، استخر سرپوشیده، صبحانه در دسترس، ترنسفر مرکز خرید رایگان، باشگاه تناسب اندام ۲۴ساعته، پارکینگ اختصاصی رایگان، خدمات آبگرم، سونا، اتاق‌های ماساژ درمانی، مرکز تجاری، خدمات مبادله ارز، سرویس ماشین لیموزین برای درون شهر، مراقبت از کودکان در اتاق با هزینه اضافه، سرویس خشکشویی، میز پذیرش۲۴ ساعته، میز تور و گردشگری و... است. این هتل تقریباً ۴۶ کیلومتر فاصله تا فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور دارد. می‌‌توانید انواع غذا‌های غربی و آسیایی را در این هتل میل کنید.

هتل تریدرز مالزی

هتل Majestic  

هتل مجستیک دبی یک هتل چهار ستاره است. از خدمات این هتل می‌توان دسترسی به وای فای رایگان در سراسر هتل، استخر روباز و تراس آفتاب اشاره کرد. در هتل مجستیک همه می‌همانان در اتاق‌های مبله و مجهز به حمّام لوکس و تلویزیون ماهواره‌ای اسکان داده می‌شوند. این هتل در مجموع ۷ رستوران و بار در خود جای داده است. باشگاه سلامتی با سونا و اتاق بخار از دیگر امکانات تفریحی هتل مجستیک محسوب می‌شوند.

هتل Majestic  مالزی

هتل Grand Hayatt مالزی

هتل گرند حیات بی‌شک می‌تواند انتظار شما را از امکانات یک هتل ۵ ستاره کاملاً رفع نماید. دسترسی عالی به میدان و امکانات دیگر از ویژگی این هتل به شمار می‌رود. کارکنان فوق‌العاده با ادب و خوشرو در کنار اتاق‌هایی آرام و ساکت و تمیز باعث محبوبیت بیشتر هتل می‌شود. این هتل دارای یک مینی بار بوده و چای و آب رایگان در آن هر روز به صورت رایگان شارژ می‌گردد.

مالزی - از دین و مذهب تا آب و هوا کشور مالزی 

هتل گرند مالزی

هتل The Westin مالزی

در قلب مثلث طلایی کوالالامپور هتل وستین کوالالامپور قرار دارد. از ویژگی‌های این هتل می‌توان به اتاق‌های لوکس و مدرن، استخر روباز، ‏سالن ورزشی مجهز و غذاخوری اشاره داشت. مراکز خریدی همچون پاویلیون، لات ۱۰ و ‏Sungey Wang‏ در چند قدمی این هتل قرار دارند. همه‌ اتاق‌ها از فضایی وسیع و امکاناتی همچون تلویزیون و حمام اختصاصی برخوردار هستند. امکاناتی مانند ‏اسپا، سالن بازی کودکان و پلی استیشن برای می‌همانان هتل در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه خدماتی چون خشکشویی نیز در این هتل ارائه می‌شود. ‏می‌توانید انواع غذا‌های بین‌المللی و محلی را در رستوران‌های هتل میل نمایید. برای افرادی که علاقه‌مند به خرید و غذا‌های محلی ‏هستند، محله بوکیت بینتانگ پیشنهاد می‌شود.

جاهای دیدنی مالزی - آشنایی با برترین جاذبه های گردشگری مالزی

هتل وستین مالزی

هتل Grand Millnnium

این هتل نزدیک ‏Fahrenheit‏، ‏‎، Grand Millennium Kuala Lumpur‎‏ ‏Bintang Walk‏ و مرکز خرید ‏Pavilion‏ است. خدماتی همچون وای فای رایگان در اتاق‌ها ارائه می‌گردد. سالن سلامت مجهز به اسپا در این هتل وجود دارد. از ویژگی‌های هتل به ایرکاندیشن و ۴ سالن غذاخوری ‏ اتاق‌های مدرن هتل با چای/ قهوه ساز، تلویزیون کابلی و کانال‌های فیلم خانگی می‌توان اشاره کرد. پنجره اتاق‌ها ویوی ‏بی‌نظیری دارند.‏ هتل به استخر و سونا مجهز بوده و می‌همانان می‌توانند در سالن ورزشی هتل تمرینات ‏ورزشی انجام دهند. ‏غذا‌های آسیایی و مدیترانه‌ای در رستوران ‏هتل سرو می‌گردد. در رستوران ‏Lai Ching Yuen‏ غذا‌های سبک ‏ارائه می‌شود. در رستوران ‏Hayana Japanese می‌توانید تجربه سرو غذا‌های ژاپنی را داشته باشید. ‏ فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی کوالامپور ۵۰ کیلومتر است.

بهترین زمان سفر به مالزی - بهترین زمان برای سفر به کشور زیبای مالزی چه زمانی است

هتل Grand Millnnium مالزی

هتل Mandarin Oriental مالزی

هتل مندرین دارای ساحلی اختصاصی در منطقه گلتورک است. این ویژگی‌های هتل استخر روباز و سربسته بوده و اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد. اتاق‌های هتل از تهویه‌کننده هوا، محوطه جداگانه برای نشستن، بالکن و کتری برقی و حمام اختصاصی برخوردار هستند. در رستوران هتل صبحانه روزانه سرو می‌شود. می‌‌توانید در طول روز انواع غذا‌های مختلف را در این رستوران تجربه کنید. هتل دارای یک مرکز اسپا و ماساژ برای بزرگسالان بوده و برای کودکان نیز یک کلوپ بازی در نظر گرفته شده است. در فاصله ۴۵. ۷ کیلومتری این هتل فرودگاه میلاس بدروم قرار دارد. افرادی که به ساحل، شبگردی و استراحت کردن و آرامش کنار دریا علاقه دارند، منطقه گلتورک بوکو پیشنهاد می‌شود.

هتل ماندارین مالزی

هتل Oasia Suits مالزی

وجود تجهیزات و امکانات در هتل آپارتمان اوآسیا سوئیتس باعث شده تا تجربه اقامتی با آسودگی خیال و خوش را داشته باشید. در هتلOasia Suites کوالالامپور در لابی دنج، استخر روباز، تراس، رستوران و کافی شاپ و باشگاه ورزشی مجهز اوقات خوشی را خواهید گذراند. مزایایی همچون اینترنت رایگان در تمامی فضا‌های هتل، آسانسور و پارکینگ رایگان باعث محبوبیت این هتل شده است. هتل Oasia Suits مالزی ۴ ستاره بوده و در منطقه مثلث طلایی و در مجاورت پارک جنگلی کوالالامپور قرار دارد. در سال ۲۰۱۶ این هتل زیبا افتتاح شده است که دارای موقعیت مکانی عالی، اندکی پیاده روی حدود ۹۰۰ متر از KLCC و برج‌های دوقلوی پتروناس و ۱. ۱ کیلومتر از مرکز خرید استارهیل فاصله دارد. در مسافت ۱۷ کیلومتری هتل فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه قرار گرفته است.

جمعیت مالزی - جمعیت کشور مالزی چقدر است؟

هتل اوسیا مالزی

هتل Face Suits مالزی

هتل Face Suits یک هتل ستاره است. امکاناتی همچون سالن بار، سالن استراحت، کافه، اتاق تلویزیون، باشگاه بدنسازی، باشگاه بدنسازی، کافی شاپ، استخر کودکان، استخر در منطقه Chow Kit در شهر کوالالامپور قرار دارد. اتاق‌ها دارای تجهیزاتی همچون یخچال، مایکروفر، دوش، شبكه تلویزیونی، Private bathrooms، Separate living room، اینترنت بیسیم رایگان در اتاق، Bathrobe، Dishwasher، سشوار در حمام، اتو، آشپزخانه کوچک، دمپایی، Toiletries، میز تحریر، کتری برقی، صندوق‌امانات اختصاصی، تلویزیون LCD، Cookware، dishware، utensil-cutlery و سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند.

تفریحات مالزی - آشنایی با بهترین تفریحاتی که در کشور مالزی باید آن ها را تجربه کنید!

هتل غیس مالزی

هتل هیلتون کوالالامپور

هتل هیلتون به عنوان یکی از هتل‌های لوکس ۵ ستاره‌ای در شهر کوالالامپور شناخته می‌شود. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و تنها دو دقیقه تا موزه ملی فاصله دارد. خدمات ورود و خروج سریع و خصوصی در این هتل ارائه می‌شود. قسمت پذیرش هتل امکانات متفاوتی را در اختیارتان قرار می‌دهد. از راهنمای گردشگری هتل می‌توانید در رابطه با شهر و جاذبه‌ها اطلاعات مختلفی کسب کنید. این هتل لوکس دارای استخر شنا روباز بوده و در تمام طول سال قابلیت استفاده دارد. مرکز تناسب اندام هتل از نظر تجهیزات بسیار مجهز و پیشرفته بوده که در زمان اقامت می‌توانید ازآن بهره‌مند شوید. می‌توانید به صورت رایگان از جکوزی و سونا هتل بهره‌مند شوید. کشیدن سیگار به جز در بخش‌های مخصوص، ممنوع است. کارکنان هتل به زبان‌های مختلفی از جمله چینی، مالایایی، فرانسوی، انگلیسی و آلمانی صحبت می‌کنند.

اختلاف ساعت مالزی و ایران - اختلاف ساعتی که بین ایران و مالزی وجود داره

هتل هیلتون کوالالامپور مالزی

هتل Pacific Regency مالزی

هتل پسیفیک ریجنسی از اتاق‌هایی با چشم انداز به آسمان خراش‌های شهر برخوردار است. در این هتل اینترنت Wi-Fi رایگان ارائه می‌شود. در پشت بام هتل یک استخر روباز وجود دارد که در آن خدمات اسپا ارائه می‌گردد. فاصله هتل تا پسیفیک ریجنسی تا برج‌های دوقلوی پتروناس و‌ایستگاه مونوریل بوکیت ناناس ده دقیقه خواهد بود. پارکینگ هتل رایگان بوده و ۴۵ دقیقه فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور است. سوییت‌ها از یک تلویزیون ۴۰ اینچ LED همراه با ماهواره، آشپزخانه مجهز و منطقه‌ای برای نشستن برخوردار هستند. ضمن بهره‌مندی از استخر روباز هتل می‌توانید از سالن بدنسازی آن نیز بهره‌مند شوید. رستوران سوی ۲۳ نوع غذا‌های غربی، محلی و تایلندی را سرو می‌نماید.

هتل پاسیسیک مالزی

هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

هتل رنسانس زیر مجموعه هتل‌های ماریوت محسوب می‌گردد که به عنوان لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های کوالالامپور شناخته می‌شود. این هتل برای اقامت مسافران خارجی که جهت فعالیت تجاری و یا تفریحی به مالزی سفر داشته‌اند مقصدی مناسب خواهد بود. دو برج بسیار بلند باشکوه که دارای معماری مدرن‌اند، متعلق به این هتل هستند. طراحی این هتل بسیار با شکوه و مجلل بوده و دارای امکانات زیادی است. برج‌های دوقلوی پتروناس، تنها ۵۰۰ متر با هتل رنسانس فاصله دارند که به خاطر نزدیک بودن به این برج‌های معروف دوقلو، در اختیار مسافران هتل چشم‌اندازی زیبایی را قرار می‌دهند. این هتل فاصله‌ای مناسب نسبت به مراکز خرید واقع در کوالالامپوردارد.

هتل رنسانس کوالالامپور

هتل جی دبلیو ماریوت مالزی

پاسخگویی ۲۴ ساعته پذیرش، خدمات تحول اتاق سریع، داشتن پارکینگ پولی (با قیمت روزی ۱۰ رینگیت مالزی) بدون نیاز به رزرو قبلی، داشتن اینترنت بی‌سیم رایگان در همه قسمت‌های هتل، داشتن انبار چمدان برای کسانی که پروازشان فاصله زیادی با تحویل اتاق دارد از جمله امکانات هتل محسوب می‌شود. اما امکانات این هتل تنها موارد گفته شده نیست. موارد دیگری همچون نگهداری از کودکان با هزینه اضافه، مبلمان در فضای باز و امکانات باربیکیو، داشتن استخر، استخر کودکان، باشگاه بدنسازی همراه با کمد‌های قفل دار، مرکز اسپا، اتاق بخار، چتر آفتاب، حوله استخر، استخر فضای باز، سونا، موسیقی زنده و کلاس آشپزی باعث محبوبیت ان هتل شده است. کارمندان هتل به زبان‌های عربی، چینی، ژاپنی، انگلیسی و عربی تسلط دارند.

هتل جی دبلیو

هتل لمریدن کوالالامپور مالزی

از مرکز شهر مثلث طلایی در کوالالامپور تا هتل لمردین تنها ده دقیقه فاصله وجود دارد. هتل دارای اتاق‌هایی بزرگ و مدرن بوده که همگی مجهز به تلویزیون، ماهواره، میز کار، صندوق‌امانات و حمام اختصاصی هستند. چشم انداز تمامی اتاق‌ها به سوی شهر و باغ اطراف است. هتل لمردین دارای ۴ سالن غذاخوری بوده که انواع غذا‌های بین‌المللی در آن‌ها سرو می‌گردد. هتل لمریدن کوالامپور مالزی به یک استخر روباز، سونا، مرکز بدنسازی، مرکز اسپا و ماساژ مجهز است. ضمن اینکه به درخواست مسافرین خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز در هتل انجام می‌گیرد. برای برگزاری کنفرانس و قرار ملاقات‌ها یک مرکز تجاری در آن قرار دارد. رسپشن هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو بوده و دارای انبار برای نگهداری چمدان‌ها است.

هتل لمریدن کوالالامپور مالزی

هتل دابلتری هیلتون کوالالامپور مالزی

در نزدیکی برج دیدنی پتروناس برج‌های دوقلوی، سفارتخانه‌ها و مرکز همایش‌های کوالالامپور هتل بین جالان تون رازاک با جالان آمپانگ قرار دارد. هتل به منطقه تجاری مرکزی، مکان‌های توریستی محبوب، مراکز خرید و همچنین به قسمت‌های دیگر شهر دسترسی آسان دارد. ‌ایستگاه قطار سبک (LRT) پارک آمپانگ، با دو دقیقه پیاده روی از هتل، دسترسی آسان به مرکزکوالالامپور، ‌ایستگاه قطار اصلی شهر و فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور رابرای میهمانان فراهم می‌سازد.

هتل دابلتری

هتل مجستیک تاور کوالالامپور

در مرکز شهر کوالالامپور هتل لوکس مجستیک تاور قرار دارد. این هتل دارای ۲ ساختمان بوده که مورد توجه توریست‌ها قرار می‌گیرد. نزدیک‌ترین‌ایستگاه مترو به این هتل ۶۰۰ متر است. مجموع اتاق‌های هتل ۲۵۳ بوده که اتاق‌ها در انواع جونیور سوئیت، دلوکس، گرند سوئیت، سوئیت پریمر، سوئیت مجستیک و... هستند. اتاق‌ها از امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، صندوق‌امانات، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، تلفن، تهویه مطلوب، تخت‌های استاندارد و راحت، سشوار، میز مخصوص سرو نوشیدنی‌های بین‌المللی، اینترنت رایگان، کمد لباس و لوازم بهداشتی برخوردارند.

این هتل امکانات و خدمات خوبی را برای گردشگران تور کوالالامپور در نظر دارد که رستوران، کافی شاپ، استخر روباز، باشگاه بدنسازی، آرایشگاه، اتاق بازی، تاکسی سرویس، پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس، خدمات ماساژ و اسپا، سالن نمایش، اینترنت رایگان و کتابخانه از جمله آن محسوب می‌شوند. همچنین هتل از دو رستوران و ۴ کافه برخوردار بوده و در رستوران‌های آن انواع غذا‌های محلی و بین‌المللی سرو می‌گردد. کافی شاپ‌ها انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را ارائه می‌دهند. ظرفیت رستوران‌ها ۱۲۰ نفر و دیگری ۲۵۰ نفر است .مکان‌های مهم زیادی در این شهر در فاصله نزدیکی از این هتل قرار دارند که عبارت‌اند از:

  • برج‌های دوقلوی پتروناس ۴ کیلومتر
  • مرکز تجاری لاو یات پلازا ۳ کیلومتر
  • مرکز خرید سوریا ۴ کیلومتر
  • فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور ۵۶ کیلومتر

هتل مجستیک تاور کوالالامپور

هتل اسکات کوالالامپور

اگر قصد دارید در سفر به کوالالامپور در بهترین هتل‌های ۵ ستاره شهر اقامت کنید و به برج‌های دوقلو پتروناس و اکثر مکان‌های دیدنی شهر هم دسترسی داشته باشید، هتل Ascott Kuala Lumpur می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. هتل اسکات کوالالامپوردر جالان پینانگ قرار دارد و گردشگرانی که قصد اقامت در این هتل را دارند بهتر است قبل از رزرو با خدمات و دسترسی‌های آن اشنا شوند. مرکز خرید کی ال سی سی، برج‌های دوقلو پتروناس، آکواریوم کی ال سی سی، ارکستر فیلارمونیخ، سوریا کی ال سی سی، پارک کی ال سی سی، خیابان معروف AvenueK و گالزی استار هیل از جاذبه‌های گردشگری شهر است که فاصله‌ی کمی با هتل دارند.

هتل دارای ۲۲۲۱ اتاق بوده که با در نظر گرفتن نوع و شرایط اتاق‌ها، میانگین ۴۰۱ الی ۶۹۶ رینگیت مالزی برای هرشب اقامت در نظر گرفته می‌شود. اتاق‌ها دارای دکوراسیون شیک بوده و مجهز به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مدرن در کنار خدمات لاندری و روم سرویس هستند. مزایای دیگری همچون اینترنت بی‌سیم پرسرعت در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ اختصاصی برای گردشگرانی، استخر روباز، چشم انداز زیبا در کنار سونا، جکوزی و خدمات ماساژ اسپا در کلوپ سلامت هتل و رستورانی با سرو انواع غذا‌ها و نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی با کیفیت بالا با توجه به نوع اتاق می‌همانان در نظر گرفته می‌شود.

هتل اسکات کوالالامپور

هتل رویال چولان کوالالامپور در کشور زیبای مالزی

این هتل از هتل‌های محبوب در کوالالامپور بوده که دارای مزایای زیادی است. در سراسر هتل اینترنت رایگان ارائه می‌شود. فضای هتل به زیبایی آراسته شده و مهمانان می‌توانند روز خود را با یک صبحانه مفصل و لذیذ که به صورت بوفه سرو می‌گردد آغاز نمایند. خدماتی همچون ترانسفر فرودگاه به صورت رایگان توسط هتل انجام می‌شود. اجازه‌ی ورود حیوانات خانگی به هتل وجود ندارد. هتل دارای اتاق کنفرانس می‌باشد و خدمات مورد نیاز نیز برای جلسات کاری فراهم شده است.

در مکان‌های عمومی و اتاق‌های هتل سیگار کشیدن ممنوع بوده و مکان‌های خاصی به این کار اختصاص داده شده است. هتل به مهمانانی که دارای ناتوانی‌های جسمی هستند خدمات ویژه می‌دهد که به نوعی اتاق VIP محسوب می‌شود. از ویژگی‌های هتل که موجب محبوبیت بیشتر آن شده، وجود خدماتی همچون آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، استند فروش سوغاتی، تهویه هوای مطبوع، گاو صندوق، خدمات خشکشویی، اتاق چمدان، اتاق کنفرانس، خدمات زیبایی و... است. کارمندان هتل به زبان‌های چینی، تایلندی، انگلیسی، ترکی، کره‌ای، اندونزیایی و هندی تسلط داشته و پاسخگوی مهمانان از هر جای جهان هستند.

هتل رویال چولان

هتل برجایا تایمز اسکوار کوالالامپور

هتل برجایا تایمز اسکوئر ضمن برخورداری از دسترسی خوب به بسیاری از دیدنی‌های شهر کوالالامپور، دسترسی مستقیمی به یک مرکز خرید و یک پارک تفریحی دارد. این هتل از دارای مجموعه استخر و سونا بوده که در کنار آن نیز مرکز تناسب اندام و ۲ زمین اسکواش برای کلیه‌ مهمانان در نظر گرفته شده است. این هتل در منطقه‌ تجاری و خرید کوالالامپور قرار دارد و فاصله آن تنها ۶ دقیقه با منوریل تا ترمینال کی ال سنترال و به میزان ۴۵ دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور است.

امکانات رفاهی مدرنی از جمله سیستم سرگرمی و کانال‌های تلویزیون کابلی، چای / قهوه ساز و مینی بار هستند و حمام‌ها در اتاق‌ها قرار دارد. مرکز تجاری با خدمات منشی‌گری و خدمات اجاره‌ی اتومبیل دیگرامکانات هتل به شمار می‌رود. مهمان هتل می‌تواند از پارکینگ خصوصی رایگان بهره‌مند شود. همچنین زمین بازی کودکان به صورت رایگان در دسترس آن‌ها قرار دارد. می‌توانید تجربه‌ی انواع غذا‌های آمریکایی و آسیایی را در رستوران سیب بزرگ Big Appleکه در هتل قرار دارد، داشته باشید. عصرانه‌های سبک را در رستوران برادوی Broadway سرو نمایید ضمن اینکه این مجموعه نوشابه‌ها و آبمیوه‌های خوشمزه‌ای را ارئه می‌دهد. برای مسافران علاقه‌مند به مناطق گرمسیری محله‌ بوکیت بینتانگ Bukit Bintang یک انتخاب عالی خواهد بود که در آن می‌توان انواع لباس، کفش و لوازم آرایش را خریداری نمایند.

هتل برجایا تایمز اسکوار کوالالامپور

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور

پاسیفیک ریجنسِی کوالالامپور هتلی پنج ستاره است که اقامتگاهی مجلل و زیبا محسوب می‌شود. این اقامتگاه دارای ۱۵۳ اتاق بوده و در منطقه مثلث طلایی شهر نزدیک به خیابان‌های سلطان اسماعیل و آمپنگ قرار دارد. این موضوع باعث شده تا دسترسی آسانی به وسایل نقلیه عمومی داشته باشد. این هتل دارای ویژگی‌های زیادی است که هر کدام می‌تواند باعث افزایش محبوبیت هتل برای می‌همانان شود. دسترسی راحت به مراکز خرید، سیستم سرگرمی و کانال‌های تلویزیون کابلی، چای / قهوه ساز و مینی بار و حمام‌ها در اتاق و... از جمله این ویژگی‌ها به شمار می‌روند.

هتل پاسیفیک ریجنسی

هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور

هتل فراسر رزیدنس، یک هتل پنج ستاره در کوالالامپور در کشور مالزی بوده که از برج‌های دوقلوی پتروناس کوالالامپور ۱. ۳ و از آکواریوم کوالالامپور ۱. ۷ کیلومتر فاصله دارد. این هتل ۵ ستاره با ارائه خدمات به مهمانان در قلب کوالالامپور فقط ۱. ۱کیلومتر دورتر از برج‌های دوقلو پتروناس قرار گرفته است و به عنوان هتل‌های زنجیره‌ای با نام تجاری Fraser Residence شناخته می‌شود. این هتل ۵ ستاره دارای ۴۴۵ دستگاه آپارتمان مدرن بوده که از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به میز پذیرش ۲۴ساعته، رستوران و نوار استخر، استخر روباز، استخر کودکان، خدمات آبگرم و سونا، صبحانه در دسترس، مرکز تناسب اندام ۲۴ساعته، مرکز تجاری، میز تور و بلیط، سرویس خشکشویی، اتاق‌های ملاقات، خدمات بوفه، ترنسفر فرودگاهی، خدمات ذخیره‌سازی چمدان‌ها، رایگان فای و پارکینگ رایگان اشاره نمود.

همه‌ی واحد‌های هتل از سیستم تهویه مطبوع، میز کار، آشپزخانه، لوازم خانه داری روزانه، وسایل و ظروف آشپزی، اتاق خواب و اتاق نشیمن مبله، حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان برخوردار هستند. هتل جهت آسایش حال مهمانان از ترنسفر رایگان به مناطق KLCC و Bukit Bintang استفاده می‌کند. انواع غذا‌های محلی و بین‌المللی را می‌توان در رستوران Relish سرو نمایید. علاقمندان می‌توانند طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها و تنقلات را در پناهگاه Cafe تجربه کنند. خدماتی همچون ماساژ آرام در مرکز آبگرم یا بیلیارد برای مهمانان در نظر گرفته شده است. همچنین امکان نقل و انتقالات به فرودگاه با پرداخت هزینه اضافه وجود دارد. در فاصله ۶۱ کیلومتری هتل Fraser Residence فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور قرار گرفته است.

هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور

سخن پایانی

محل اقامت و هتل یکی از موارد مهم در بهتر شدن کیفیت سفر به هر کشوری است. لذا در صورتی که هتل و محل اقامت امکاناتی مناسب در اختیار مهمانان قرار می‌دهد، می‌تواند در دلچسب‌تر شدن سفر تأثیر بسزایی داشته باشد. با توجه به اینکه مالزی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در دنیا شناخته می‌شود، سالانه گردشگران زیادی که برای دیدن زیبایی‌های این کشور خاص به مالزی سفر می‌نمایند. برای اینکه تجربه یک سفر خاطره‌انگیز را داشته باشید بهتر است لوکس‌ترین هتل‌های مالزی را بشناسید و در آن‌ها اقامت نمایید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 100 کاربر