بهترین هتل چابهار

زمان مطالعه: 0 دقیقه
بروزرسانی: 1402/09/11
بازدید: 1270
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا تا به حال تجربه سفر به سرزمین زیبا و هیجان‌انگیز سیستان بلوچستان و بندر چابهار را داشته‌اید؟ چابهار، شهری که به بهشت گمشده ایران شناخته می‌شود. در سفر به چابهار با منطقه‌ای بکر و خلوت در جنوبی‌ترین نقطه ایران روبه‌رو می‌شوید. تنها بندری که در ایران و در کنار اقیانوس قرار دارد، چابهار است. هم در زمستان هم در تابستان این شهر آب و هوایی معتدل دارد. بعد از سفر به این شهر حتماً به دنبال اقامتگاهی منحصربه‌فرد می‌گردید. هتل‌های 5 ستاره و 4 ستاره و 3 ستاره فراوانی در این شهر پیدا می‌شود. هتل لیپار، هتل سدس، هتل لاله ساده و... نمونه‌هایی از آن هستند.

هتل های چابهار

بهترین هتل های ۵ ستاره چابهار

هتل‌های 5 ستاره چابهار گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. هتل‌های بی‌نظیر و متفاوتی در این شهر گرمسیر پیدا می‌شود که آماده میزبانی از گردشگران این شهر خواهند بود. هتل لیپار و هتل سدس نمونه‌هایی از این هتل‌های 5 ستاره چابهار هستند.

سفر به چهار بهار ایران

هتل لیپار، یکی از زیباترین  های چابهار

هتل لیپار چابهار، افراد با هر سلیقه‌ای را به سمت خود جذب می‌کند. هتل لیپار یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره چابهار است. در این هتل مسافران زیادی و حتی  وزرا و سفرا ساکن می‌شوند. این هتل به صورت ساختمانی بزرگ و دیدنی با نمای سنگی دیده می‌شود که توسط درختان، فضای سبز و دریا احاطه شده است. هتل لیپار دارای چشم‌اندازی زیبا برای مسافران خود خواهد بود. اتاق‌های بی‌نظیر با طراحی خوب، نمای رو به فضای سبز و ساحل دریا از جمله مزایای این هتل به شمار می‌رود. شما در این هتل از خدمات و امکانات مختلفی بهره‌مند می‌شوید.

هتل لیپار شباهت بسیاری به هتل‌های خوب کیش یا هتل‌های ۵ ستاره مشهد دارد. از دیگر امکاناتی که در این هتل در اختیار دارید می‌توان به مراکز ورزشی و تفریحی، سالن بدنسازی، بیلیارد، کافی‌شاپ و چای‌خانه سنتی اشاره کرد. هتل لیپاردارای استخر، جکوزی، سونا و اتاق ماساژ نیست. اما با توجه به دیگر بخش‌های باکیفیت این هتل، انتظار می‌رود که این خدمات نیز اضافه شود.

بین بهترین هتل‌های چابهار هتل لیپار در فاصله‌ کمی دورتر از شهر، در منطقه صنعتی چابهار واقع شده است. اما اصلا نگران نباشید. تاکسی‌های خود هتل، شما را به شهر می‌رسانند. هر چند که دور بودن هتل از شهر، برای یک سری از افراد مزیت محسوب می‌شود. این هتل می‌تواند مکانی مناسب برای خلوت گزینی و سکوت و آرامش باشد.

هتل لیپار

هتل سدس

از شاهکارهای هتل سازی در صنعت گردشگری ایران و از بهترین هتل‌های 5 سکاره چابهار می‌توان به هتل سدس اشاره کرد. هتل سدس، هتلی بزرگ با برج‌های بلند و شیشه‌ای است. انواع مجموعه‌های تفریحی گردشگری همچون مراکز تجاری، مراکز تفریحی، رستوران‌ها و... در این هتل قرار دارند. متاسفانه اطلاعات چندانی درباره‌ شرایط هتل، عکس یا ریز امکانات و خدمات در فضای وب موجود نیست.

منطقه آزاد چابهار -همه چیز در رابطه با چابهار

هتل سدس

بهترین هتل‌ های ۴ ستاره چابهار

قاعدتاً یک سری از مسافران که به دنبال لوکس‌گردی نیستند، سراغ هتل‌های 4 ستاره را می‌گیرند. بین هتل‌های چابهار،هتل‌های 4 ستاره نیاز اغلب مسافران را برآورده می‌کنند. این هتل مناسب افرادی است که کیفیت و کمی هم هزینه در اولویت آن‌ها برای انتخاب هتل قرار دارد. هتل لاله ساده، هتل فردوس و هتل شاهان از سری هتل های 4 ستاره چابهار به شمار می‌روند.

هتل لاله ساده

هتل لاله چابهار، هتلی ساده، شیک، مجلل و باکیفیت است. هتل لاله خدمات و امکانات بسیار خوب و زیادی را شامل می‌شود. از روم سرویس گرفته تا رستوران و خدمات رفاهی متنوع برای مسافران این هتل با هر شرایطی در نظر گرفته شده است. اتاق‌هایی با ظرفیت کم یا سوییت‌های چهار نفره نیز در هتل لاله وجود دارد. بهترین طراحی و متریال در ساخت اتاق‌های این هتل برای رفاه هرچه بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است. هتل لاله، علاوه بر خدمات برتر، دسترسی خوبی نیز به اطراف خواهد داشت. این هتل با مراکز تفریحی همچون الغدیر و ساحل مکران دریای عمان فاصله اندکی دارد و در واقع به آن چسبیده است.

هتل لاله ساده

هتل فردوسی، بهشتی در قالب هتل

هتل فردوسی دارای نامی درخور شان خود، یعنی فردوس به معنای بهشت است. این هتل، با کیفبت و امکانات و خدمات بی‌نظیر خود به همگان ثابت کرده که نام فردوس برازنده آن خواهد بود. هتل فردوس یکی از هتل‌های 4 ستاره چابهار به شمار می‌رود. پس نباید تصور هتلی خیلی لوکس و کم نقص را در ذهن بپرورانید. هرچند که مدبریت تمام تلاششان را برای راحتی مسافران به کار گرفته است. در این هتل، از کافی شاپ و رستوران گرفته تا سرویس‌های خدماتی متفاوت برای گروه‌های مخصوص همانند معلولان و جانبازان در این هتل در نظر گرفته‌اند. از این رو، هیچ مسافری در این هتل احساس کمبود نخواهد کرد.

از سری امتیازات هتل فردوس می‌توان به دسترسی بهتر نسبت به هتل لیپارد اشاره کرد. این هتل زیبا در کنار دو بازار بزرگ چابهار قرار گرفته است. در منطقه صنعتی چابهار، از این دو بازار به عنوان مناسب‌ترین محل برای خرید زیاد یاد می‌کنند. پس بعد از اسکان در این هتل، حتماً از این دو بازار دیدن کنید. در هتل فردوس، 79 هتل وجود دارد. همه‌ی این اتاق‌ها مجهز به امکاناتی همچون، روم سرویس، یخچال، صبحانه، میز، تخت خواب، کمد، سرویس‌های بهداشتی، فرنگی و ایرانی، حمام و... است.

جاهای دیدنی چابهار - طبیعت، تاریخ و سواحل شگفت انگیز!

هتل فردوسی چابهار

هتل شاهان

در هتل شاهان می‌توانید زندگی در حیاطی شاهانه را تجربه کنید. بی‌شک لقب دلبازترین هتل دنیا برازنده‌ی هتل شاهان چابهار است. هتل شاهان بیشترین فضای باز روبه‌روی هتل، نسبت به دیگر هتل‌های چابهار را دارد. این هتل، از محیطی زیبا و متفاوت برخوردار بوده و دارای شباهت زیادی به باغ ویلاهای روستایی است. مدیریت هتل، در فضای باز روبه‌روی هتل، بخش‌های مختلفی همچون پارکینگ، فضای سبز، محیط استراحت، آلاچیق‌هایی برای تفریح چای‌خانه و... را برای مسافران تدارک دیده است. در این هتل می‌توانبد بدون ناراحتی از قیمت بالا، از کیفیت خوبی بهره‌مند باشید. این هتل دارای دو ساختمان و فازهای جداگانه است. البته اتاق‌ها و نحوه برخورد پرسنل یکسان خواهد بود.

در هتل شاهان می‌توانید راحتی را تجربه کنید. از سری برتری‌های این هتل نسبت به دیگر هتل‌ها می‌توان به سوییت‌های شش نفره اشاره کرد. این سوییت‌ها امکانات زیادی را برای گروه‌های شلوغ فراهم کرده‌اند. پس بدون هیچ نگرانی‌ با همه دوستانتان می‌توانید در این هتل ساکن شوید. از دیگر امکانات و خدمات این هتل، می‌توان به استخر، خدمات پزشکی، خدمات ویژه افراد دارای معلولیت جسمی و پارک کودکان اشاره کرد.

هتل شاهان چابهار

 

بهترین هتل های 3 ستاره چابهار

کیفیت خوب و قیمت مناسب را همزمان می‌توانید در هتل‌های 3 ستاره چابهار تجربه کنید. از علل کم شدن 2 ستاره از این مراکز رفاهی می‌توان به متراژ و ظرفیت کم هتل و کمی نقص در امکانات هتل اشاره کرد. هر چند که این مسئله چیزی از ارزش‌های هتل‌های 3 ستاره کم نمی‌کند. هتل آذین و هتل ونوس نمونه‌هایی از بهترین هتل‌های 3 ستاره چابهار به شمار می‌روند.

هتل آذین، هم سطح هتل های 5 ستاره

در بلوار قدس  به طرف بیمارستان جنرال چابهار، شاهد ساختمانی بلند همچون قلعه‌های قدیمی هستید که دارای نمایی آجری است. هتل آذین، هتلی نوساز، با کیفیت، خوش قیمت و ساده محسوب می‌شود. اگر این هتل دارای ظرفیتی بیشتر بود، بی‌شک جزو هتل‌های 4 یا 5 ستاره با قیمتی بیشتر به شمار می‌رفت. هتل آذین از ظرفیت و متراژ کمتری نسبت به هتل‌های 4 ستاره به بالا برخوردار است. کیفیت امکانات ابن هتل حرف ندارد. این هتل دارای 22 واحد اقامتی نوساز است و ساخت آن به سال ۹۶ برمی‌گردد.

بهترین امکانات و ابعاد در طراحی این هتل به کار گرفته شده است. تمام مسافرانی که چند شب در این هتل سکونت داشته‌اند، در این ویژگی خوب هتل یعنی رفتار خوب پرسنل اتفاق نظر داشته‌اند. این هتل از پرسنلی آموزش‌دیده و خوش‌اخلاق برخوردار است. از کم سر و صداترین مناطق چابهار می‌توان به محله بندر نزدیک به هتل آذین و خیابان‌های اطراف این هتل اشاره کرد. اگر شلوغی را دوست ندارید، هتل آذین بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. خوب است که بدانید، این هتل مجهز به ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی سرویس و خدمات بلیط است. این مسئله ، کار شما را برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری آسان می‌کند.

هتل آذین چابهار

 

هتل ونوس

هنگامی که برای اولین بار به ساختمان هتل نگاهی می‌اندازید، نمای رنگ ساحلش توجه شما را به خود معطوف خواهد کرد. بی شک این هتل دارای اتاق‌های خوب و باکیفیت است. البته توقعتان را زیادی بالا نبرید. هتل ونوس جزو ساختمان‌های دانشگاه دریانوردی به شمار می‌رود. محوطه هتل ونوس امن و به دور از هر هیجانی است. تنها هتل ونوس است که به ساحل چسبیده و 2 طبقه دارد. 27 باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب در این هتل وجود دارد.

این هتل دارای محوطه بسیار بزرگی است. از ویژگی بارز این هتل می‌توان به، به کار گیری نمای دریا و ساحل در کافی ‌اپ و طراحی خود ساختمان اشاره کرد. این هتل کمی از لحاظ امکانات ضعیف عمل کرده است. به خصوص اتاق‌هایش که جهاز ناقصی دارند. از ویژگی‌های بارز و خوب این هتل می‌توان به رفتار خوب و صمیمانه کارکنان این هتل اشاره داشت. این هتل دارای ساحلی اختصاصی و محیطی امن برای استراحت خانواده‌ها است. ابن هتل در سال ۱۳۸۵ ساخته سد و از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را شروع کرد. شما در این هتل دسترسی خوبی به ساحل دارید.

هتل ونوس چابهار

 

هتل آپارتمان های چابهار

هتل آپارتمان‌های چابهار اغلب دارای بیشترین سهم در جذب گردشگران هستند. گرانی هتل‌های چابهار سبب شده که مسافران به هتل آپارتمان‌های چابهار رو بیاورند. هتل آپارتمان رویال و هتل آپارتمان شوهاز نمونه‌هایی از آن‌ها هستند.

هتل آپارتمان رویال

رویال یکی از هتل آپارتمان‌های بوشهر است که دارای شرایطی خوب برای زندگی و دسترسی مناسب به جاذبه‌های گردشگری چابهار است. در شهر گلشهر چابهار، دور از همه چیز این هتل آپارتمان قرار دارد. در اصل روبه‌روی دانشگاه علمی کاربردی چابهار می‌توانید این هتل را ببینید. این هتل  دارای سوییت‌های بسیار بزرگی است. هتل آپارتمان رویال مناسب خانواده‌هایی بوده که به صورت دسته جمعی سفر می‌کنند. اگر دوست دارید از دریا دور باشید و میلی به هوای برخواسته از دریای عمان ندارید، بی شک هتل آپارتمان رویال گزینه‌ای مناسب برای شما است.

ساخت هتل آپارتمان رویال به سال ۱۳۹۲ برمی‌گردد. این هتل آپارتمانی 30 باب واحد اقامتی به شکل سوئیت‌های رویال دارد. غرفه صنایع دستی در این هتل آپارتمانی شیک و نوساز موجود است. از نقاط قوت واحدهای آپارتمانی این هتل می‌توان به آشپزخانه برای طبخ انواع غذاها اشاره کرد.

هتل آپارتمان رویال

هتل آپارتمان شوهاز

آیا به دنبال هتلی ساده، شیک، نوساز، ارزان، مناسب برای خانواده و عالی می‌گردید؟ آپارتمان شوهاژ در اصل هتلی آپارتمانی ساده و دست یافتنی است که گردشگران این شهر می‌توانند در آن ساکن شوند. شما در اینجا شاهد کیفیتی بالا به همراه قیمتی پایین هستید. اگر در سفر چابهار به سر می‌برید و علاقه‌ای به هتل‌های لوکس ندارید، پس حتماً آپارتمان هتل شوهاز در بلوار امام خمینی گزینه‌ای مناسب برای شما است. ساخت این آپارتمان به سال ۹۷ برمی‌گردد.

باید بدانید که در این هتل آپارتمانی خبری از اینترنت، استخر، کافی شاپ، رستوران و... نیست. این آپارتمان دارای ۳۰ سوئیت کامل و مبله است. هتل شوهاز در نزدیکی دریا قرار دارد. با ساکن شدن در این هتل آپارتمان، می‌توانید به سادگی به دریا و سایر امکانات تفریحی و دیدنی چابهار دسترسی پیدا کنید. این هتل آپارتمان از فروشگاه صنایع دستی و سوغات برخوردار است. تنها با ۶ دقیقه رانندگی، می‌توانید خودتان را به بازار سنتی چابهار برسانید و تنها ۱۲ دقیقه طول می‌کشد تا به مرکز تجاری پردیس برسید.

پارکینگ اختصاصی، دسترسی پیاده به سوپر مارکت، میوه‌فروشی، رستوران‌های سنتی و فست فود، مسجد و... از دیگر امتیازات این هتل آپارتمان به شگار می‌رود. بهتر است که بدانید اقامت کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویسی اضافه، هزینه‌ای در پی ندارد. همه‌ سوئیت‌های این هتل آپارتمان از آشپزخانه، گاز،یخچال، ماهیتابه، کتری و فلاسک برخوردار هستند.

هتل آپارتمان شوهاز

 

سخن پایانی

آیا می‌دانستید که نام پیشین چابهار، چهار بهار بوده است؟ علت این نام‌گذاری آب و هوای همیشه مطبوع این شهر بندری بوده است. از چابهار به نام مقصدی ایده‌آل برای سفرهای طبیعت‌گردی و تورهای خرید ارزان یاد می‌شود. این شهر کمتر شناخته شده است. اگر به دنبال منطقه بکر و ساحلی می‌گردید، چابهار گزینه مناسبی خواهد بود. قرارگیری این شهر در کنار اقیانوس هند و دریای عمان سبب اهمیت این بندر شده است. بهترین هتل‌ها را می‌توانید در چابهار برای اقامت رزرو کنید. بر اساس بودجه‌ای که برای سفرتان درنظر گرفته‌اید می‌توانید در بهترین‌ هتل‌ چابهار اقامت گزینید. 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر