بهترین هتل های قشم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/05
بازدید: 6489
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

انتخاب و تعیین محل اقامت، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و دغدغه‌های هر سفری است. مقصد شما هرکجا که باشد، باید برای اقامت خود برنامه‌ریزی داشته باشید. اقامتگاهی که انتخاب می‌کنید، علاوه‌بر اینکه متناسب با بودجه شما باشد، باید حداقل امکانات ضروری و مورد نیاز شما را داشته باشد. جزیره بزرگ و زیبای قشم از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران به‌شمار می‌رود. در ادامه، هتل‌های این جزیره زیبا را به تفکیک 5 ستاره، 4 ستاره، 3 ستاره، 2 ستاره و یک ستاره بودن از نظر موقعیت و امکانات مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر برای سفر به قشم برنامه‌ریزی می‌کنید، این مطلب برای انتخاب اقامتگاه به شما کمک شایانی خواهد کرد.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. هتل‌های 5 ستاره قشم
    1. هتل زیگورات قشم
    2. هتل سورینت در قشم
  2. هتل‌های 4 ستاره قشم
    1. هتل ساحل طلایی دریا قشم
    2. هتل آوینا قشم
    3. هتل هانی در قشم
    4. هتل ارم در جزیره قشم
    5. هتل خلیج فارس قشم
    6. هتل آرتا هتل لوکس در قشم
    7. هتل آتامان از بهترین هتل ها در قشم
    8. بوتیک هتل ایرمان در قشم
  3. هتل‌های 3 ستاره قشم
    1. هتل کیمیا 4 از هتل های خوب قشم
    2. هتل آرکا قشم
    3. هتل آلاله مرکزی در قشم
    4. هتل پرشین گلف از بهترین هتل های 3 ستاره قشم
    5. هتل مارینا 1 در قشم
    6. هتل شمس در قشم
    7. هتل بهشت از بهترین هتل های قشم
    8. هتل سما قشم
    9. هتل مارینا 2 قشم
    10. هتل آرمان در جزیره قشم
    11. هتل آرام  قشم
    12. هتل فولتون در قشم
    13. هتل پرشیا قشم
    14. هتل سینگو قشم
    15. هتل ریحان جزیره قشم
    16. هتل آپارتمان آرش قشم
    17. هتل ژئو پارک در قشم
    18. هتل شهریار در قشم
    19. هتل رویال قشم
  4. هتل‌های 2 ستاره قشم
    1. هتل امیر در قشم
    2. هتل پارک جزیره قشم
    3. هتل آپارتمان قباد در قشم
    4. هتل آپارتمان دیانا قشم
    5. هتل آپارتمان آدینه جزیره قشم
    6. هتل نخل هنگام از بهترین هتل های قشم
    7. هتل نخل زرین قشم
    8. هتل آپارتمان گل پونه قشم
    9. هتل آسماری در قشم
    10. هتل آپارتمان کاوان قشم
    11. هتل سان سیتی قشم 
  5. هتل‌های 1 ستاره قشم
    1. هتل دیپلمات در قشم
    2. هتل آپارتمان وانیا در قشم
    3. هتل مروارید قشم
    4. هتل دیانا پلاس در قشم
    5. هتل المپیک قشم
    6. هتل آپارتمان خانه سبز

هتل های قشم

هتل‌های 5 ستاره قشم

دو هتل 5 ستاره با نام‌های سورینت و زیگورات در حال ساخت هستند که با توجه به 5 ستاره بودن انها، امکاناتی فراتر از دیگر هتل‌های جزیره قشم دارند. این دو هتل پس از تکمیل پروسه ساخت، به بزرگ‌ترین هتل‌های 5 ستاره جزیره زیبای قشم تبدیل خواهند شد. در این بخش به بررسی امکانات این دو هتل 5 ستاره خواهیم پرداخت.

تور قشم زمینی - ارزان ترین راه سفر به قشم با تضمین کمترین قیمت در لحظه آخر

هتل زیگورات قشم

هتل زیگورات اولین هتل 5 ستاره جزیره قشم خواهدبود که هنوز مراحل ساخت آن به پایان نرسیده است. این هتل در 25 طبقه و 200 اتاق ساخته می‌شود و ساختمان این هتل 110 متر ارتفاع دارد. بلندی و شاخص بودن معماری هتل زیگورات سبب می‌شود تا این هتل پس از تکمیل مراحل ساخت خود به یکی از نمادهای جزیره قشم تبدیل شود. هتل زیگورات به شکل مربعی ساخته و طراحی آن به نحوی است که چرخش طبقات حول محور خود را به بیننده القا می‌کند. رقص هندسی این هتل، آن را به یکی از زیباترین هتل‌های قشم تبدیل خواهدکرد.

آدرس هتل زیگورات: جزیره قشم، ساحل جنوبی جزیره، هتل زیگورات

هتل زیگورات

هتل سورینت در قشم

سورینت نام یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره در حال احادث جزیره قشم است که بزودی به بهره‌برداری می‌رسد. این هتل 5 ستاره که یکی از لوکس ترین هتل های قشم به شمار می‌آید، امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی از جمله جکوزی، سونا، سالن ورزشی، سالن همایش و استخر دارد. سالن همایش این هتل به شکلی طراحی شده که برای برگزاری همایشها، جلسات کاری و میهمانی‌ها محل مناسبی باشد.

آدرس هتل سورینت: قشم، میدان گل‌ها، بلوار 22 بهمن، هتل سورینت

هتل سورینت

هتل‌های 4 ستاره قشم

با توجه به در حال ساخت بودن هتل‌های 5 ستاره جزیره قشم، هتل‌های 4 ستاره در حال حاضر بهترین هتل‌های موجود در جزیره قشم از نظر سطح امکانات به‌حساب می‌آیند که می‌توانید آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید. در حال حاضر تعداد هتل‌های 4 ستاره قشم سه عدد است که امکانات رفاهی و تفریحی متعددی از جمله پارکینگ، استخر و رستوران را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

اقامتگاه بوم گردی قشم - برای اقامت در قشم از اقامتگاه های این جزیره استفاده کنید

هتل ساحل طلایی دریا قشم

هتل 4 ستاره ساحل طلایی در سال 1387 آغاز به کار نمود و در راستای افزایش سطح کیفی خدمات خود در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل تا مرکز جزیره قشم 15 کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی ساحل احداث شده است. هتل ساحل طلایی از 58 اتاق و سوئیت تشکیل شده و انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل عبارتند از: اتاق دو تخته معمولی، اتاق دو تخته VIP، اتاق سه تخته معمولی، اتاق سه تخته VIP، اتاق چهار تخته معمولی، اتاق چهار تخته VIP، سوئیت دوبلکس هشت نفره و سوئیت یک خوابه پنج نفره. هتل ساحل طلایی را در گذشته با نام‌های پلاژ سیمین و ساحل سیمین می‌شناختند. این هتل، ساحل اختصاصی برای ماهی‌گیری، جت اسکی، اسکی روی آب، قایق پدالی، قایق‌سواری، شنا و انواع تفریحات آبی دیگر دارد. برخی از امکانات خدماتی و رفاهی هتل ساحل طلایی عبارتند از: صندوق امانات، فروشگاه، کافی شاپ، خشکشویی، خدمات خانه داری، پذیرش 24 ساعته، استخر، اتاق چمدان، فضای سبز، اینترنت نامحدود رایگان در لابی هتل، پارکینگ رایگان با ظرفیت 20 خودرو و رستوران با ظرفیت 150 نفر.

آدرس هتل ساحل طلایی: قشم، جاده ساحلی جنوبی، روبروی زیارتگاه شاه شهید، هتل ساحل طلایی

هتل ساحل طلایی دریا

هتل آوینا قشم

هتل آوینا قشم یک هتل 4 ستاره در جزیره قشم که دسترسی آسانی به خلیج فارس و مجتمع‌های تجاری دارد. این هتل در سال 1399 آغاز به کار نموده و شامل 7 طبقه و 40 اتاق است. انواع اتاق‌های این هتل عبارتند از: اتاق سه تخته، اتاق دو تخته اکونومی رو به پاسیو، اتاق دو تخته استاندارد، سوئیت دو خوابه چهار نفره،سوئیت یک خوابه دو نفره. از امکانات خدماتی و رفاهی هتل آوینا می‌توان به تاکسی سرویس، خدمات تور داخلی ، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، پذیرش 24 ساعته، کافی نت، شبکه پخش فیلم، خدمات باربری، اتاق چمدان، کافی شاپ، صندوق امانات، اینترنت رایگان نامحدود در لابی هتل، پارکینگ رایگان با ظرفیت 10 خودرو و رستوران با ظرفیت 50 نفر اشاره کرد.

آدرس هتل آوینا: قشم، میدان ولایت، بلوار باهنر، هتل آوینا

هتل آوینا

هتل هانی در قشم

هتل هانی یک هتل 4 ستاره در جزیره قشم است که 60 سوئیت و اتاق در 3 طبقه دارد. این هتل در سال 1399 به بهره‌برداری رسید و از مزایای مهم آن می‌توان به دسترسی سریع و آسان به مجموعه‌های تفریحی و مراکز خرید و همچنین ساحل خلیج فارس اشاره کرد. برخی از انواع اتاق‌های هتل هانی شامل سوئیت یک خوابه چهار نفره، اتاق سه تخته، اتاق دو تخته توئین و اتاق دو تخته دبل می‌شوند. این هتل دارای امکانات رفاهی و خدماتی نظیر سالن بیلیارد، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، پذیرش 24 ساعته، خدمات باربری، اتاق چمدان، کافی شاپ، اینترنت نامحدود رایگان در لابی هتل، پارکینگ رایگان با ظرفیت 60 خودرو و رستوران با ظرفیت 80 نفر است.

آدرس هتل هانی: قشم، بلوار آزادگان، نبش لقمان 11، هتل هانی

راهنمای سفر به قشم - اطلاعاتی کامل از بزرگترین جریره خلیج فارس!

هتل هانی قشم

هتل ارم در جزیره قشم

هتل 4 ستاره ارم یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های جزیره قشم است که در سال 1395 افتتاح شد. این هتل 96 اتاق در 5 طبقه دارد . مساحت این هتل تقریبا 10 هزار متر مربع و زیربنای آن بیش از 8 هزار متر مربع است. هتل ارم قشم گنجایش 300 مهمان را داشته و از امکانات آن می‌توان به این موارد اشاره داشت: اینترنت رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش در اتاق‌ها، لوازم بهداشتی، چای‌خانه سنتی، آلاچیق، آب‌نما و فواره موزیکال، فضای سبز، اتاق بازی کودک، زمین تنیس، سالن بازی‌های رایانه‌ای، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، سالن صبحانه، کافی شاپ و رستوران.

آدرس هتل ارم: قشم، بلوار آزادگان، مقابل شیلات، هتل ارم

شماره تماس: 5229080-076

هتل ارم قشم

هتل خلیج فارس قشم

این هتل یکی از هتل های قشم رو به دریا است. هتل 4 ستاره خلیج فارس دارای 123 اتاق و سوئیت که این هتل در سال 1383 ساخته شد و بسیار مجهز است. اتاق‌ها و سالن رستوران این هتل چشم‌انداز زیبایی از خلیج فارس دارند. هتل خلیج فارس قشم ظرفیت پذیرش سالانه تقریبا 20 هزار مهمان را دارد. از امکانات این هتل می‌توان به میز مخصوص پینگ پنگ، قایق سواری، سالن بیلیارد، زمین تنیس، کافی شاپ، رستوران و تالار پذیرایی اشاره داشت.

آدرس هتل خلیج فارس: قشم، میدان علم و صنعت، هتل خلیج فارس

شماره تماس: 35344330076

هتل خلیج فارس قشم

هتل آرتا هتل لوکس در قشم

هتل آرتا یک هتل لوکس 4 ستاره در جزیره قشم است که 44 اتاق یک تخته و دو تخته و 4 سوئیت یک تخته در 7 طبقه که برخی از اتاق‌های این هتل چشم اندازی از خلیج فارس دارند. هتل آرتا تا ساحل خلیج فارس تنها 200 متر فاصله دارد. از خدمات و امکانات این هتل می‌توان به این موارد اشاره داشت: پارکینگ، اجاره خودرو با راننده، خدمات خشکشویی، کافی شاپ، صبحانه رایگان.

آدرس هتل آرتا: قشم، میدان امام قلی خان، جنب اسکله بندر بهمن، هتل آرتا

شماره تماس: 35244977-076

هتل آرتا قشم

هتل آتامان از بهترین هتل ها در قشم

هتل 4 ستاره آتامان یک هتل لوکس است که در سال 1396 در جزیره قشم افتتاح شد. این هتل مجموعا 58 اتاق و سوئیت در 7 طبقه دارد. این هتل ظرفیت پذیرش 170 مهمان را خواهد داشت و اتاق‌های این هتل دو تا چهار تخته هستند. این هتل صبحانه را به صورت سلف سرویس و رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. انواع کیک‌ها، ژله، ژامبون، گوجه، خیار، زیتون، پنیر، نان، چای از جمله مواد غذایی هستند که در وعده صبحانه سرو می‌شوند. از امکانات هتل آتامان می‌توان به اتاق جکوزی اختصاصی، سالن مراسم، پارکینگ، جکوزی، سونا و حمام ترکی اشاره کرد.

آدرس هتل آتامان: قشم، میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان، پشت مرکز خرید سیتی سنتر 1، هتل آتامان

شماره تماس: 35245033-076

جاهای دیدنی قشم - دیدنی های قشم را بهتر بشناسید

هتل آتامان قشم

بوتیک هتل ایرمان در قشم

بوتیک هتل ایرمان یک هتل 4 ستاره است که در مدت کوتاهی توانست طرفداران خاص خود را پیدا کند. این هتل جمعا 38 باب اتاق و سوئیت در 5 طبقه دارد و معماری و طراحی آن ترکیبی از سبک‌های مدرن و سنتی است. از امکانات بوتیک هتل ایرمان می‌توان به اینترنت رایگان، کافی شاپ، استخر و صبحانه رایگان اشاره داشت.

آدرس بوتیک هتل ایرمان: قشم، نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام، بوتیک هتل ایرمان

شماره تماس: 35100000-076

بوتیک هتل ایرمان

هتل‌های 3 ستاره قشم

هتل‌های 3 ستاره قیمت و امکانات کمتری به نسبت هتل‌های 4 ستاره دارند. این هتل‌ها امکانات رفاهی متوسطی را با قیمتی مناسب ارائه می‌کنند و انتخاب‌های خوبی برای اقامت خواهند بود. البته اگر ترجیح می‌دهید هتل محل اقامت شما استخر داشته باشد، هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره را انتخاب کنید.

بهترین رستوران های قشم - در سفرتان به قشم، این رستوران‌های جذاب را از دست ندهید.

هتل کیمیا 4 از هتل های خوب قشم

هتل کیمیا 4 از هتل‌های خوب سه ستاره جزیره قشم است که در سال 1392 آغاز به کار نمود. این هتل دارای 44 اتاق در 5 طبقه و از انواع این اتاق‌ها می‌توان سوئیت دو خوابه شش نفره، سوئیت یک خوابه پنج نفره، اتاق چهار تخته، اتاق کانکت چهار نفره، اتاق سه تخته و اتاق دو تخته را نام برد. هتل کیمیا 4 فاقد رستوران و پارکینگ است اما امکاناتی نظیر سالن بیلیارد، آژانس مسافرتی، خشکشویی، مینی بار با هزینه، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه‌داری، پذیرش 24 ساعته، خدمات باربری، اتاق چمدان، صندوق امانات و اینترنت رایگان در لابی هتل دارد.

آدرس هتل کیمیا 4: قشم، بلوار امام خمینی، بلوار صیادان یا برگ سبز، هتل کیمیا 4

هتل کیمیا 4

هتل آرکا قشم

یکی دیگر از بهترین هتل‌های سه ستاره قشم هتل آرکا نام دارد که در سال 1397 آغاز به کار نمود. این هتل 21 اتاق و سوئیت در 6 طبقه که از انواع اتاق‌های آن می‌توان سوئیت پنج نفره، اتاق چهار تخته بدون پنجره، اتاق سه تخته و اتاق دو تخته را نام برد. این هتل رستوران ندارد اما امکاناتی نظیر تاکسی سرویس، خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات خانه‌داری، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، کافی شاپ، اینترنت رایگان در لابی هتل و پارکینگ رایگان با ظرفیت 8 خودرو دارد.

آدرس هتل آرکا: قشم، بلوار امام خمینی، بلوار صیادان یا برگ سبز، بعد از اداره برق، هتل آرکا

هتل آرکا قشم

هتل آلاله مرکزی در قشم

هتل آلاله 2 یا آلاله مرکزی 44 اتاق در 10 طبقه است. از انواع اتاق‌های قابل رزرو این هتل می‌توان به اتاق‌های دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت دو خوابه چهار نفره، سوئیت یک خوابه چهار نفره و سوئیت یک خوابه دو نفره اشاره کرد. تعداد تخت‌های این هتل مجموعا 136 تخت است. این هتل پارکینگ و رستوران ندارد اما از امکاناتی نظیر صندوق امانت، اتاق چمدان، خدمات خانه‌داری، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ و اینترنت رایگان در لابی هتل بهره می‌برد.

آدرس هتل آلاله مرکزی یا هتل آلاله 2: قشم، درگهان، بلوار ساحلی، نرسیده به میدان گمرک، هتل آلاله مرکزی

هتل آلاله مرکزی

هتل پرشین گلف از بهترین هتل های 3 ستاره قشم

هتل سه ستاره پرشین گلف از بهترین هتل‌های سه ستاره این جزیره است که 122 اتاق در 5 طبقه دارد. از انواع اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق ده تخته، اتاق نه تخته، اتاق هشت تخته، اتاق هفت تخته، اتاق شش تخته، اتاق پنج تخته، اتاق چهار تخته، اتاق سه تخته و اتاق دو تخته اشاره کرد. هتل پرشین گلف از امکاناتی نظیر کافی شاپ، چای‌خانه سنتی، صندوق امانات، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، رستوران بام، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، اینترنت رایگان نامحدود در لابی هتل، پارکینگ رایگان با ظرفیت 200 خودرو و رستوران با ظرفیت 650 نفر بهره می‌برد.

آدرس هتل پرشین گلف: قشم، درگهان، میدان انقلاب، هتل پرشین گلف

هتل پرشین گلف

هتل مارینا 1 در قشم

هتل مارینا 1 در سال 1391 آغاز به کار نمود و در سال 1396 جهت ارتقا کیفیت خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل یکی از شعبه‌های مجموعه هتل‌های گروه مارینا به‌شمار می‌رود که دارای 80 اتاق و مجموعا 190 تخت در دو طبقه است. از انواع اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق سه تخته چهار نفره با یک سرویس اضافه، اتاق سه تخته کلاس B، اتاق سه تخته کلاس A، اتاق دو تخته کلاس A، اتاق دو تخته توئین کلاس A، اتاق دو تخته دبل کلاس B، اتاق دو تخته توئین کلاس B، اتاق یک تخته کلاس A و اتاق یک تخته کلاس B اشاره کرد. هتل مارینا 1 دارای امکانات و خدماتی نظیر فضای سبز، خدمات خانه‌داری، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، خدمات تور، خدمات باربری، کافی شاپ، اینترنت رایگان در لابی هتل، پارکینگ رایگان با ظرفیت 30 خودرو و رستوران با ظرفیت 130 نفر است.

آدرس هتل مارینا 1: قشم، ضلع جنوبی میدان صنعت، هتل مارینا 1

هتل مارینا 1

هتل شمس در قشم

هتل شمس یک هتل 3 ستاره عالی در جزیره قشم است که فعالیت خود را در سال 1383 آغاز کرد. این هتل در سال 1388 جهت بهبود سطح کیفیت خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفت. هتل شمس دارای 20 اتاق و سوئیت در 4 طبقه که از انواع اتاق‌های این هتل می‌توان اتاق چهار تخته رو به دریا، سوئیت دو خوابه چهار نفره، اتاق سه تخته معمولی، اتاق سه تخته رو به دریا، اتاق دو تخته معمولی و اتاق دو تخته رو به دریا را نام برد. هتل شمس رستوران و پارکینگ ندارد اما از امکانات و خدماتی نظیر صندوق امانت، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی هتل، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه‌داری، خدمات تور و اینترنت رایگان نامحدود در لابی بهره می‌برد.

آدرس هتل شمس: قشم، چهارراه پردیس، انتهای خیابان فلسطین، هتل شمس

هتل شمس

هتل بهشت از بهترین هتل های قشم

بهشت نام یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره جزیره قشم است که در سال 1383 آغاز به کار نمود. این هتل در سال 1396 جهت ارتقا کیفیت خدمات و امکانات خود مورد بازسازی قرار گرفت. هتل بهشت قشم دارای 106 اتاق و سوئیت در یک طبقه است. این هتل از امکاناتی نظیر اتاق سیگار، اتاق چمدان، آژانس مسافرتی، کافی شاپ، خشکشویی، خدمات خانه‌داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان نامحدود در لابی، پارکینگ رایگان با ظرفیت 50 خودرو و رستوران با ظرفیت 200 نفر بهره می‌برد.

آدرس هتل بهشت: قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، روبروی استادیوم تختی، هتل بهشت

هتل سما و هتل بهشت

هتل سما قشم

هتل سما یک هتل سه ستاره در جزیره قشم که در سال 1391 افتتاح و در سال 1394 بازسازی شد. این هتل دارای 29 اتاق در 5 طبقه است و از امکاناتی نظیر تاکسی سرویس، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر رفت با هزینه، خشکشویی، خدمات تهیه بلیط، کافی شاپ، اژانس مسافرتی، گیم نت و اینترنت نامحدود رایگان در لابی هتل بهره می‌برد. دقت داشته باشید هتل سما فاقد رستوران و پارکینگ است.

آدرس هتل سما: قشم، بلوار ولی‌عصر، چهارراه رسالت، روبروی خیابان دانش، هتل سما

مراکز خرید قشم - لذت خرید در سفر به جزیره اقتصادی خلیج فارس!

هتل مارینا 2 قشم

هتل مارینا 2 از مجموعه هتل‌های گروه ماریناست که در سال 1393 آغاز به کار نمود. این هتل در سال 1397 جهت ارتقا کیفیت خدمات و امکانات خود بازسازی شد. هتل مارینا 2 دارای 25 اتاق و مجموعا 91 تخت در 3 طبقه است و امکاناتی نظیر تاکسی سرویس، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، اتاق چمدان، چای‌خانه سنتی، صندوق امانات، اینترنت رایگان در لابی هتل و رستوران با ظرفیت 120 نفر دارد. همچنین دقت نمایید که هتل مارینا 2 فاقد پارکینگ است.

آدرس هتل مارینا 2: قشم، بلوار ولی‌عصر، خیابان فارس، روبه‌روی درب جنوبی بازار ستاره، هتل مارینا 2

هتل مارینا 2 و هتل آرمان

هتل آرمان در جزیره قشم

هتل آرمان یک هتل 3 ستاره در جزیره قشم است که 27 اتاق در سه طبقه دارد. این هتل رستوران ندارد اما از امکاناتی نظیر خدمات تور، کافی نت، کافی شاپ، آژانس مسافرتی، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه‌داری، ترانسفر رفت با هزینه، پذیرش 24 ساعته، خدمات باربری، تاکسی سرویس، گشت نیم‌روزی، صندوق امانات، اینترنت رایگان نامحدود در لابی و پارکینگ رایگان با ظرفیت 60 خودرو بهره می‌برد.

آدرس هتل آرمان: قشم، درگهان، بلوار ساحلی وحدت، هتل آرمان

جاهای دیدنی قشم - دیدنی های قشم را بهتر بشناسید

هتل آرام  قشم

هتل سه ستاره آرام از هتل‌های خوب قشم است که در سال 1384 آغاز به کار نمود و در سال 1396 جهت ارتقا کیفی خدمات و امکانات خود مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای 23 اتاق در 3 طبقه  و  فاصله اندکی تا مراکز خرید جزیره قشم دارد.

آدرس هتل آرام: قشم، بلوار ولی‌عصر، نرسیده به چهارراه پردیس، کوچه رضوان

شماره تماس: 5222504-076 و 5222501-076

هتل فولتون و هتل آرام

هتل فولتون در قشم

هتل سه ستاره فولتون در بین هتل‌های لوکس این جزیره قرار دارد. این هتل سه نوع اقامتگاه آپارتمان، ویلایی و هتل دارد که هرکس با توجه به سلیقه، نیازها و بودجه خود می‌تواند یک نوع از این اقامتگاه‌ها را انتخاب کند. ویلای هتل فولتون با زیربنای 480 متر مربع در زمینی به مساحت 3000 متر مربع ساخته شده و دارای 7 اتاق و یک سالن ناهارخوری است. بخش هتل این مجموعه شامل 16 اتاق و 6 سوئیت است. در این بخش اتاق‌های دو خوابه، سه خوابه و چهار خوابه موجود بوده و 3 دستگاه آپارتمان نیز قرار دارد. این هتل چشم‌انداز زیبایی به دریا داشته و از امکانات بی‌نظیری شامل استخر روباز، اسکله اختصاصی مخصوص دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، زمین والیبال ساحلی و تراس رو به دریا بهره‌مند است.

آدرس هتل فولتون: قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، پس از کمپ هامون، مجتمع اقامتی فولتون

شماره تماس: 5344267-076 و 5344265-076

تفریحات قشم- شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از تفریحات جالب و دیدنی جزیره زیبای قشم بر روی لینک کلیک کنید.

هتل پرشیا قشم

هتل پرشیا نام هتلی 3 ستاره در جزیره قشم که در مدت کوتاهی از آغاز فعالیت خود در سال 1396 توانست نظر مسافران زیادی را به خود جلب کند. این هتل دارای 20 واحد اقامتی در 3 طبقه است اما این ساختمان به‌طور کلی 5 طبقه دارد. هتل پرشیا فاصله بسیار کمی تا سواحل خلیج فارس داراست؛ به‌طوری که تنها با 3 دقیقه پیاده‌روی می‌توان به ساحل رسید. سالن غذاخوری، کافی شاپ و اتاق‌های هتل پرشیا همگی چشم‌اندازی فوق‌العاده از خلیج فارس دارند.

آدرس هتل پرشیا: قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، جنب مبلمان جالوود، هتل پرشیا

شماره تماس: 35229071-076

هتل سینگو و هتل پرشیا قشم

هتل سینگو قشم

هتل سینگو یک هتل 3 ستاره در جزیره قشم که در سال 1393 آغاز به کار نمود. این هتل دارای 64 اتاق در یک طبقه است. از امکانات این هتل می‌توان اینترنت رایگان، پارکینگ، کافی شاپ و رستوران را نام برد.

آدرس هتل سینگو: قشم، درگهان، مجتمع تجاری دریا، طبقه دوم، هتل سینگو

شماره تماس: 35274245-076

هتل ریحان جزیره قشم

هتل ریحان هتلی زیبا در جزیره قشم که علی‌رغم 3 ستاره بودن، از هتل‌های لوکس این جزیره به‌شمار می‌رود. هتل ریحان با 26 اتاق در 5 طبقه، در سال 1395 فعالیت خود را شروع کرد. این هتل روبروی سواحل خلیج فارس قرار دارد.

آدرس هتل ریحان: قشم، چهارراه پردیس، انتهای خیابان فلسطین، نبش کوچه سینا 5، هتل ریحان

شماره تماس: 35243466-076

هتل آپارتمان آرش و هتل ریحان

هتل آپارتمان آرش قشم

هتل آپارتمان سه ستاره آرش در سال 1395 فعالیت خود را در جزیره قشم آغاز نمود. این هتل آپارتمان دارای 12 سوئیت یک خوابه در 3 طبقه است و امکاناتی نظیر سالن بیلیارد و سالن ورزش دارد. هتل آپارتمان آرش دارای فاصله کمی تا بازار قدیم است.

آدرس هتل آپارتمان آرش: قشم، بلوار آزادگان، حد فاصل میان خیابان سعدی و شهدای گمنام، نبش کوچه لقمان 9

شماره تماس: 35228690-076

هتل ژئو پارک در قشم

ژئو پارک نام هتلی سه ستاره در جزیره قشم که فعالیت خود را در سال 1381 آغاز نمود. این هتل در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات و خدمات خود را افزایش داد. هتل ژئو پارک دارای 30 اتاق و سوئیت در 2 طبقه است و پنجره برخی از واحدهای اقامتی این هتل رو به دریا باز می‌شوند.

آدرس هتل ژئو پارک: قشم، نرسیده به اسکله شهید ذاکری، جنب مجتمع تجاری معراج، هتل ژئو پارک

شماره تماس: 35221630-076

هتل شهریار و هتل ژئو پارک

هتل شهریار در قشم

هتل شهریار که در سال 1398 آغاز به کار نمود، از خاص‌ترین و جدیدترین هتل‌های جزیره قشم است. هتل شهریار 42 باب اتاق و سوئیت در 4 طبقه دارد. این هتل با به‌کارگیری رنگ زرد و طرح چوب در قسمت‌های مختلف خود، بسیار شیک و چشم‌نواز شده است.

آدرس هتل شهریار: قشم، درگهان، بلوار وحدت (ساحلی)، مقابل بازار ماهی فروشان، کوچه ساحل 1

شماره تماس: 35268286-076 و 35268284-076 و 35264007-076

هتل رویال قشم

هتل سه ستاره رویال در سال 1396 در جزیره قشم افتتاح شد. این هتل دارای 43 اتاق و سوئیت در یک ساختمان 5 طبقه با نمایی زیبا و فوق‌العاده است. رستوران هتل رویال منوی غذایی متنوع و انواع غذاها را ارائه می‌دهد.

هتل رویال قشم

آدرس هتل رویال: قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، درب جنوبی بازار ستاره، هتل رویال

شماره تماس: 35244854-076

هتل‌های 2 ستاره قشم

هتل‌های 2 ستاره قشم معمولا فاصله کمی تا خلیج فارس دارند و به همین علت با اقامت در این هتل‌ها دسترسی راحتی به ساحل خواهید داشت. امکانات این هتل‌ها اندکی از هتل‌های 3 ستاره کمتر است اما با توجه به قیمت کمتر و فاصله کمی که تا ساحل دارند انتخاب‌های خوبی به‌شمار می‌روند.

هتل امیر در قشم

هتل امیر یکی از بهترین هتل‌های 2 ستاره جزیره قشم است که فعالیت خود را در سال 1397 آغاز نمود. این هتل دارای 24 اتاق و سوئیت در 5 طبقه، و برخی از انواع اتاق‌های این هتل عبارتند از اتاق پنج تخته، اتاق چهار تخته، اتاق سه تخته، اتاق دو تخته توئین و اتاق دو تخته دبل. هتل امیر فاقد پارکینگ است اما از امکاناتی نظیر پارک کودک، اتاق سیگار، تاکسی سرویس، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، فضای سبز، اتاق چمدان، صندوق امانات، کافی شاپ، اینترنت رایگان محدود در لابی و رستوران با ظرفیت 45 نفر بهره می‌برد.

آدرس هتل امیر: قشم، شهرک الهیه، جنب پارک گلبرگ، هتل امیر

هتل پارک و هتل امیر

هتل پارک جزیره قشم

از هتل‌های دو ستاره خوب جزیره قشم می‌توان هتل پارک را نام برد که در سال 1380 فعالیتش را آغاز نموده و در سال 1387 نیز بازسازی شده است. این هتل دارای 34 اتاق در یک طبقه بوده و امکانات رفاهی نظیر فضای سبز، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، شبکه پخش فیلم، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان نامحدود در لابی هتل و پارکینگ رایگان با ظرفیت 20 خودرو دارد. توجه داشته باشید که هتل پارک قشم فاقد پارکینگ است.

آدرس هتل پارک: قشم، بلوار آزادگان، جنب هلال احمر، هتل پارک

هتل آپارتمان قباد در قشم

هتل آپارتمان قباد در سال 1392 در جزیره قشم افتتاح و در سال 1395 نیز بازسازی شد. این هتل 16 اتاق و 4 طبقه دارد. هتل قباد فاقد پارکینگ و رستوران است اما امکانات رفاهی نظیر اتاق چمدان، شبکه پخش فیلم، کرایه اتومبیل بدون راننده، پذیرش 24 ساعته، خدمات باربری، تاکسی سرویس، صندوق امانت و اینترنت رایگان نامحدود در لابی هتل دارد.

آدرس هتل قباد: قشم، خیابان فلسطین، ابتدای خیابان طالقانی، جنب هتل ایرسا، هتل آپارتمان قباد

هتل آپارتمان دیانا و هتل آپارتمان قباد

هتل آپارتمان دیانا قشم

هتل اپارتمان دیانا در سال 1393 و در جزیره قشم آغاز به کار نمود این هتل دو ستاره بوده و دارای 24 سوئیت و اتاق در 4 طبقه است. هتل آپارتمان دیانا رستوران ندارد و برای صرف غذا باید به رستوران‌های اطراف این هتل مراجعه نمایید. این هتل فاصله کمی تا بازار بین‌المللی ستاره، پارک زیتون، بازار سنتی قشم و مجتمع تجاری خلیج فارس دارد. هتل آپارتمان دیانا از امکانات رفاهی نظیر خدمات تور، فضای سبز، چای‌خانه سنتی، خشکشویی، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات تشریفات، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات باربری، اتاق چمدان، اینترنت رایگان نامحدود در لابی و پارکینگ رایگان با ظرفیت 15 خودرو بهره‌مند است.

آدرس هتل دیانا: قشم، بلوار آزادگان، نبش میدان شهدای گمنام، هتل آپارتمان دیانا

هتل آپارتمان آدینه جزیره قشم

هتل آپارتمان آدینه هتلی دو ستاره که از سال 1396 تاکنون در جزیره قشم مشغول به فعالیت است. این هتل ساختمانی 5 طبقه با 13 سوئیت و اتاق دارد و فاصله آن تا ساحل خلیج فارس و مرکز خرید ستاره بسیار کم است. هتل اپارتمان آدینه رستورانی ندارد اما از امکاناتی نظیر تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه‌داری، پذیرش 24 ساعته، خدمات باربری، کافی شاپ، صندوق امانات، اینترنت نامحدود در لابی و پارکینگ رایگان با ظرفیت 5 خودرو بهره‌مند است.

آدرس هتل آپارتمان آدینه: قشم، میدان سعدی، خیابان پیروزی، بلوار الهیه، مقابل وان مارکت، هتل آپارتمان آدینه

هتل نخل هنگام و هتل آپارتمان آدینه

هتل نخل هنگام از بهترین هتل های قشم

هتل دو ستاره نخل هنگام از هتل‌های خوب قشم بوده که فعالیت خود را در سال 1395 آغاز کرد. این هتل 21 اتاق در 5 طبقه دارد و از امکانات رفاهی آن می‌توان به سالن بیلیارد، تاکسی سرویس، خدمات خانه‌داری، پذیرش 24 ساعته، خدمات باربری، کافی‌نت، اتاق چمدان، کافی شاپ، صندوق امانات، اینترنت رایگان نامحدود در لابی، پارکینگ رایگان با ظرفیت 7 خودرو، دید مناسب به دریا و خارج بودن از محدوده طرح ترافیک اشاره کرد. این هتل رستوران ندارد و برای صرف غذا باید به رستوران‌های نزدیک هتل مراجعه نمایید.

آدرس هتل نخل هنگام: قشم، میدان جهاد، جنب ایستگاه درگهان، جنب بازار قدیم، هتل نخل هنگام

هتل نخل زرین قشم

هتل نخل زرین از هتل‌های دو ستاره خوب جزیره قشم است که در سال 1391 آغاز به کار نمود. این هتل 40 اتاق و سوئیت با امکانات قابل قبول و مناسب در یک طبقه دارد و فاصله کمی تا ساحل خلیج فارس و مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید مهم قشم داراست. هتل نخل زرین فاقد پارکینگ و رستوران بوده اما امکاناتی نظیر کافی شاپ، مینی‌بار با هزینه، پذیرش 24 ساعته و اینترنت رایگان نامحدود در لابی دارد.

آدرس هتل نخل زرین: قشم، میدان گل‌ها، هتل نخل زرین

هتل آپارتمان گل پونه و هتل نخل زرین

هتل آپارتمان گل پونه قشم

گل پونه نام یک هتل آپارتمان دو ستاره در جزیره قشم است که 7 اتاق و سوئیت در یک طبقه دارد. این هتل در سال 1391 آغاز به کار نموده و در سال 1395 نیز مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل پارکینگ ندارد اما از امکاناتی نظیر چای‌خانه سنتی، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان در لابی و رستوران با ظرفیت 30 نفر بهره می‌برد.

آدرس هتل آپارتمان گل پونه: قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، ابتدای خیابان بهشت، هتل آپارتمان گل پونه

هتل آسماری در قشم

هتل دو ستاره آسماری هتلی خوب در جزیره قشم است که در سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای 14 اتاق در 5 طبقه بوده که امکانات هر کدام از اتاق‌ها با دیگری متفاوت است. هتل آسماری پارکینگ ندارد اما از امکاناتی نظیر صرافی، تاکسی سرویس، خدمات خانه‌داری، کرایه اتومبیل بدون راننده، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، اتاق چمدان، گشت نیم‌روزی، صندوق امانات، اینترنت نامحدود رایگان در لابی هتل و رستوران با ظرفیت 35 نفر بهره می‌برد.

آدرس هتل آسماری: قشم، بازار قدیم، میدان پاسداران، کوچه مسجد صاحب الزمان، هتل آسماری

هتل آپارتمان کاوان و هتل آسماری

هتل آپارتمان کاوان قشم

هتل آپارتمان کاوان یک هتل دو ستاره در جزیره قشم است که فعالیت خود را در سال 1391 آغاز کرد. این هتل 11 اتاق در 5 طبقه دارد و از انواع اتاق‌های آن می‌توان سوئیت دو خوابه شش نفره، سوئیت یک خوابه پنج نفره، سوئیت یک خوابه چهار نفره، سوئیت دو خوابه چهار نفره، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه سه نفره، اتاق دو تخته و سوئیت دو نفره را نام برد. این هتل فاقد پارکینگ و رستوران است اما امکانات و خدماتی نظیر تاکسی سرویس، شبکه پخش فیلم، خدمات خانه‌داری، کرایه اتومبیل بدون راننده، کافی شاپ و اینترنت نامحدود رایگان را ارائه می‌دهد.

آدرس هتل آپارتمان کاوان: قشم، خیابان ولی‌عصر، چهارراه رسالت، نبش کوچه میلاد، هتل آپارتمان کاوان

هتل سان سیتی قشم 

هتل دو ستاره سان سیتی قشم در مرکز این جزیره قرار دارد و فعالیت خود را از سال 1392 آغاز نموده است. این هتل اتاق‌های تمیز و پرسنل خوش برخوردی داشته و فاصله آن تا بازار ستاره، بازار پردیس، بازار فردوسی و ساحل بسیار کم خواهدبود.

هتل سان سیتی

آدرس هتل سان سیتی: قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین شرقی، نبش کوچه سینا 1، هتل سان سیتی

شماره تماس: 35248056-076 و 35248051-076

هتل‌های 1 ستاره قشم

هتل‌های یک ستاره جزیره قشم اکثرا از هتل‌های قدیمی این جزیره هستند که هزینه اقامت در آن‌ها بسیار مناسب است. به نسبت هزینه پایین اقامت در این هتل‌ها، امکانات و خدمات آن‌ها نیز در سطح پایین‌تری قرار دارد. برای مثال اکثر این هتل‌ها فاقد رستوران و حتی پارکینگ هستند. هتل‌های 1 ستاره قشم معمولا چشم‌اندازی زیبا و عالی به سواحل خلیج فارس دارند.

هتل دیپلمات در قشم

هتل یک ستاره دیپلمات دارای یک طبقه و 25 اتاق است. انواع اتاق‌های این هتل شامل اتاق چهار تخته، اتاق سه تخته و اتاق دو تخته می‌شوند. هتل دیپلمات فاصله کمی تا ساحل دارد. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به این موارد اشاره داشت: سالن بیلیارد، فضای سبز، آژانس مسافرتی، خشکشویی، خدمات خانه‌داری، پذیرش 24 ساعته، کرایه اتومبیل بدون راننده، زمین ورزشی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات تور، اینترنت رایگان نامحدود در لابی هتل، پارکینگ رایگان با ظرفیت 50 خودرو. دقت نمایید این هتل فاقد رستوران است و برای صرف غذا باید به رستوران‌های اطراف هتل مراجعه نمایید.

آدرس هتل دیپلمات: قشم، بلوار آزادگان، جنب هلال احمر، روبه‌روی فرمانداری، هتل دیپلمات

هتل آپارتمان وانیا و هتل دیپلمات

هتل آپارتمان وانیا در قشم

هتل آپارتمان وانیا یک هتل 1 ستاره در حزیره قشم است که در سال 1391 و در 4 طبقه افتتاح شد. این هتل آپارتمان 9 اتاق و مجموعا 42 تخت دارد. از انواع اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق چهار تخته، اتاق سه تخته و اتاق دو تخته اشاره کرد. از امکانات هتل اپارتمان وانیا می‌توان به تاکسی سرویس، خشکشویی، خدمات خانه‌داری، ترانسفر رفت با هزینه، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، آژانس مسافرتی و اینترنت رایگان نامحدود در لابی هتل اشاره کرد. همچنین توجه داشته باشید که این هتل فاقد رستوران و پارکینگ است.

آدرس هتل آپارتمان وانیا: قشم، نخل زرین، مقابل برج‌های دوقلوی آپادانا، پشت رستوران بادیل، هتل آپارتمان وانیا

هتل مروارید قشم

هتل یک ستاره مروارید در سال 1393 فعالیت خود را در جزیره قشم آغاز نمود. این هتل دو طبقه دارد و از مزایای آن می‌توان دسترسی سریع و آسان به ساحل خلیج فارس، بازار قدیم قشم و قلعه پرتغالی‌ها را نام برد. برخی از امکانات هتل مروارید عبارتند از: صندوق امانات، خدمات خانه‌داری و پذیرش 24 ساعته. دقت داشته باشید این هتل رستوران و پارکینگ ندارد.

آدرس هتل مروارید: قشم، خیابان شهید رجایی، جنب سازمان تبلیغات اسلامی، هتل مروارید

هتل دیانا پلاس و هتل مروارید

هتل دیانا پلاس در قشم

هتل دیانا پلاس هتلی یک ستاره که در سال 1400 افتتاح شد. این هتل دارای 63 اتاق در 4 طبقه است که از انواع این اتاق‌ها می‌توان به اتاق چهار تخته A پاسیو، اتاق سه تخته چشم انداز دریا، اتاق سه تخته A، اتاق دو تخته دبل چشم انداز دریا، اتاق دو تخته دبل A، اتاق دو تخته توئین A پاسیو اشاره کرد. از امکانات هتل دیانا پلاس نیز می‌توان سالن بیلیارد، اتاق چمدان، کافی شاپ، کرایه اتومبیل بدون راننده، ترانسفر رفت با هزینه، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، گشت نیم‌روزی، صندوق امانات و پارکینگ رایگان با ظرفیت 30 خودرو را نام برد. همچنین توجه داشته باشید که این هتل رستوران ندارد.

هتل دیانا پلاس: قشم، بلوار آزادگان، نبش میدان شهدا، هتل یک ستاره دیانا پلاس

هتل المپیک قشم

هتل یک ستاره المپیک واقع در جزیره قشم، هتلی است که در سال 1387 افتتاح شد و در سال 1394 جهت ارتقا کیفیت خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 47 باب اتاق و سوئیت در یک طبقه دارد و به‌صورت ویلایی ساخته شده است. از انواع اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق شش تخته دوبلکس سه خوابه، اتاق پنج تخته دوبلکس سه خوابه، اتاق چهار تخته همکف، اتاق چهار تخته دوبلکس، اتاق سه تخته و اتاق دو تخته دبل اشاره کرد. هتل المپیک قشم فضای سبز و آلاچیق دارد و فاصله آن تا ساحل خلیج فارس و مراکز خریدی نظیر سیتی سنتر 1 و سیتی سنتر 2 بسیار کم است. برخی از امکانات این هتل عبارتند از: آژانس مسافرتی، صندوق امانات، شبکه پخش فیلم، خدمات تور، سالن بیلیارد، خشکشویی، چای‌خانه سنتی، فضای سبز، اینترنت نامحدود رایگان در لابی هتل، پارکینگ رایگان با ظرفیت 5 خودرو و رستوران با ظرفیت 60 نفر.

آدرس هتل المپیک: قشم، ضلع غربی میدان حافظ، ابتدای بلوار هنگام، هتل المپیک

هتل آپارتمان خانه سبز

یکی دیگر از بهترین هتل‌های یک ستاره جزیره قشم، هتل آپارتمان خانه سبز است که در سال 1392 افتتاح و در سال 1396 نیز بازسازی شد. هتل آپارتمان خانه سبز دارای 13 اتاق و سوئیت در 5 طبقه است. برخی امکانات رفاهی این هتل عبارتند از: خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، کرایه اتومبیل بدون راننده، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور و تاکسی سرویس. لازم به ذکر است که این هتل فاقد رستوران و پارکینگ است.

آدرس هتل آپارتمان خانه سبز: قشم، میدان شهدای گمنام، کوی آموزش و پرورش، هتل آپارتمان خانه سبز

سخن پایانی

جزیره زیبای قشم از جزایر توریستی ایران است که همه ساله مسافران زیادی از آن بازدید می‌کنند. از مهم‌ترین بخش‌های هر سفر، انتخاب اقامتگاه خواهدبود. جزیره قشم، هتل‌های متعددی با امکانات و قیمت‌های متفاوتی دارد که مسافران با توجه به امکانات مورد نیاز خود و همچنین بودجه خود، از بین آن‌ها یکی را برای اقامت خود برمی‌گزینند. جزیره قشم دو هتل 5 ستاره فوق العاده نیز در دست احداث دارد. در این مطلب بهترین هتل‌های قشم را به تفکیک 5 ستاره، 4 ستاره، 3 ستاره، 2 ستاره و یک ستاره بودنشان مورد بررسی قرار دادیم که به شما در انتخاب محل اقامت یاری می‌رسانند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
انواع کلاس نرخی هواپیما | تاثیر کلاس های پروازی + نرخ هر ایرلاین
انواع کلاس نرخی هواپیما | تاثیر کلاس های پروازی + نرخ هر ایرلاین
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.4 از 5 | از 103 کاربر