لوکس ترین هتل های ارمنستان

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/04/26
بازدید: 1347

آیا تا به حال تجربه سفر به ارمنستان را داشته‌اید؟ ارمنستان، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کشورهای جهان، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. بازدید از ارمنستان مانند منجنیق شدن در یک کتاب تاریخی است. همه ما می‌دانیم که هر سفر خاطره‌انگیزی نیازمند یک اقامتگاه یا هتل خوب است. نقطه آغاز سفر گردشگران، ایروان، پایتخت ارمنستان خواهد بود. لوکس‌ترین هتل‌های ارمنستان را می‌توانید در ایروان پیدا کنید. هتل‌های مجلل افزودنی نسبتاً جدیدی به شهر هستند.

هتل

هتل گلدن پالاس ارمنستان

از لوکس‌ترین هتل‌های ایروان، می‌توان به گلدن پالاس اشاره کرد. این هتل در توریستی‌ترین نقطه شهر، یعنی ابتدای خیابان شمالی قرار دارد که امکان دسترسی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری ایروان را آسان می‌سازد. با ۳ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از هتل گلدن پالاس به میدان جمهوری بروید. فاصله این هتل با فرودگاه زوارتنوتس، ۱۲ کیلومتر است. به کارگیری عایق‌های صدا در معماری هتل سبب شده که با وجود قرارگیری هتل در منطقه‌ای پردد، شما بتوانید در محیطی آرامش‌بخش به استراحت بپردازید. این هتل ۳۶ اتاق دارد. از مزایای دیگر این هتل، کارکنان آن است که به زبان‌های انگلیسی و روسی مسلط هستند.

شما با اقامت در این هتل، می‌توانید دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری ایروان داشته باشید.  می‌توان این جاذبه‌ها را میدان جمهوری، گالری ملی ارمنستان، هزارپله، سالن اپرا، آبشار ایوان، مسجد آبی و... نام برد. اگر مشکلی با هزینه محل اقامت ندارید و اولویت شما، دسترسی عالی به مرکز شهر است، هتل گلدن پالاس ایروان بهترین گزینه خواهد بود.

هتل گراند ارمنستان

هتل مولتی گراند فاراعون ارمنستان

در هتل گراند فاراعون یک اقامت لوکس را تجربه کنید. این هتل دارای امکاناتی همچون کازینو، رستوران مجلل و استخر روباز است که هرکسی به دنبال آن می‌گردد. هتل مولتی گراند فارعاون، در بزرگراه آبویان و در فاصله سه کیلومتری از مرکز شهر ایروان قرار دارد. این هتل مناسب افرادی بوده که به دنبال جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نیستند و دوری از شهر و استراحت چند روزه را ترجیح می‌دهند. می‌توان از هتل مولتی گراند فاراعون به عنوان یک هتل سوپر لوکس یاد کرد چرا که امکانات زیادی را به مسافران اختصاص داد. معماری بنای این هتل یکی از مکان‌های دیدنی محسوب می‌شود.

جاهای دیدنی ارمنستان - لیست بهترین مکان ها و جاذبه های گردشگری طبیعی و دست ساز ارمنستان

۸۸ اتاق در این ساختمان بزرگ و مثلثی‌شکل وجود دارد. در طبقات بالا، اتاق‌های VIP موجود است. هرگز سالن ماساژ در این هتل را برای رفع خستگی از دست ندهید. باشگاه مخصوص کودکان، حمام ترکی و مرکز خرید تجاری از سری امکانات این هتل هستند. مجسمه مادر ارمنستان، آبشار ایروان، باغ گیاه‌شناسی ایروان و باغ‌ وحش ملی از جمله مکان‌های دیدنی بوده که در نزدیکی هتل مولتی گراند فارعون واقع شده‌اند. کارکنان این هتل می‌توانند به زبان‌های انگلیسی، روسی، فارسی، فرانسوی، ترکی و عربی با شما صحبت کنند‌.

هتل

هتل گراند ایروان در کشور ارمنستان

در سال ۱۹۲۶ هتلی لوکس ۵ ستاره در شهر ایروان ساخته شد. هتل گراند، قدیمی‌ترین هتل این شهر به شمار می‌رود. در منطقه کنترون و در خیابان آبوویان این هتل را می‌توانید مشاهده نمایید. هتل گراند ایروان ۴ طبقه و ۱۰۴ اتاق دارد که در ارمنستان بسیار معروف است. می‌توان تنها با طی کردن ۲۰۰ متر به گالری ملی و ۵۰۰ متر به تئاتر اپرا ایروان رسید. دسترسی آسان محلی به جاذبه‌های دیدنی شهر، از دیگر مزیت‌های این هتل به شمار می‌آید. حمام آب گرم لوکس، استخر پشت بام، رستوران ایتالیایی با منظره میدان چارلز آزناوور از سری امکانات ویژه این هتل بوده که هرگز نباید آن‌ها را از دست داد. 

همه چیز درباره ایروان - آشنایی با پایتخت ارمنستان

معماری سبک کلاسیک قدیمی هتل مولتی گراند ایروان، نظر بسیاری از گردشگران را برای انتخاب این هتل جلب کرده است. در هتل گراند ایروان می‌توانید رستوران روسینی را همراه با موسیقی زنده، غذاهای خاص مدیترانه‌ای و ارمنی تجربه کنید. بهترین آشپزهای شهر در این رستوران فعالیت دارند. از خدمات خوب این هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. از طریق ایستگاه متروی میدان جمهوری، می‌توانید به این هتل دسترسی داشته باشید. در گذشته افراد معروفی همچون یقیش چارنتز (شاعر و نویسنده ارمنی)، واهرام پاپازیان (هنرپیشه و نویسنده ارمنی) و یرواند کوچار (نقاش و مجسمهساز ارمنی) در این‌جا اقامت داشتهاند. کارکنان این هتل نیز می‌توانند با شما به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، روسی و ایتالیایی صحبت کنند.

هتل

هتل رادیسون بلو ارمنستان

اگر تجربه سفر به گرجستان را داشته‌اید، حتما نام رادیسون بلو را شنیده‌اید. کمپانی‌ای با همین عنوان هتل‌های پنج ستاره بسیاری را در سراسر دنیا با کیفیت خدمات‌دهی بالا ساخته است. هتل رادیسون بلو ایروان نیز یکی از آن هتل‌ها محسوب می‌شود. این هتل در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی رادیسون بلو ساخته شد و امروزه نیز یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره کشور ارمنستان به شمار می‌آید. در این هتل ۱۴۲ اتاق وجود داشته که در هر ساعتی از شبانهروز پذیرای گردشگران خواهد بود.

سوغات ارمنستان - معرفی سوغات کشور ارمنستان

هتل رادیسون بلو در خیابان آزاتوتیان و در فاصله ۳ کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد. در نزدیکی هتل، شما می‌توانید از آبشار ایروان و موزه‌ چارلز آزناوور دیدن کنید. این هتل دارای دو رستوران با محیطی کاملا متفاوت است. یکی از رستوران‌ها در فضای باز با چشم‌انداز زیبای شهر و دیگری در فضای بسته و محیطی بی سر و صدا قرار دارد. اگر اولویت شما در انتخاب هتل، خدمات‌ و سرویس‌دهی بوده، ما به شما  هتل رادیسون بلو را پیشنهاد می‌کنیم. زیرا هدف اصلی هتل‌های رادیسون بلو جلب رضایت مشتری تعریف شد. از این رو این هتل‌ها برای استخدام کارکنان خود حساسیت بسیاری را به خرج می‌دهد.

هتل

هتل نشنال ارمنستان

در قلب شهر ایروان، هتلی به نام هتل ایروان وجود دارد. این هتل ظاهر چندان لوکسی نداشته اما اگر به داخل هتل بروید، طراحی درونی آن شما را به حیرت‌زده خواهد کرد. وقتی از متروی میدان جمهوری پیاده شدید، تنها با پنج دقیقه پیاده‌روی به خیابان امیریان که هتل نشنال ایروان در آن قرار گرفته خواهید رسید. سبک معماری هتل نشنال ایروان، Art-Deco است. دو رستوران آلا کارت و کافه رز در هتل نشنال به مهمانان خود سرویس می‌دهند. در نزدیکی این هتل، اماکنی دیدنی همچون موزه تاریخ ارمنستان، سالن اپرا، تئاتر ایروان و خیابان هیوسی ساین وجود دارند. فرودگاه بین المللی زوارتنوتس فقط ۲۰ دقیقه با ماشین تا هتل نشنال فاصله دارد.

واحد پول ارمنستان - اطلاعات کامل از واحد پول کشور ارمنستان

هتل

هتل لاتار ارمنستان

هتل پنج ستاره لاتار در سال ۲۰۱۱ در فاصله ۱۰ کیلومتری از مرکز شهر، روی یک استخر بزرگ ساخته شد. اتاق‌های داخلی این هتل با رنگ گرم طراحی شده‌اند. این هتل دو رستوران و دو بار مجزا دارد. در داخل هتل، ترکیبی از طراحی مدرن و سنتی توجه شما را به خود جلب می‌کند. هتل لاتار ایروان به خدمات‌دهی و سرویس عالی، مشهور است. طراحی داخلی این هتل، در نگاه اول بسیار ساده و کلاسیک به نظر می‌رسد اما در ساخت آن، از مواد با کیفیت مرغوب استفاده گردید. می‌توانید کوه آرارات، نماد ملی کشور ارمنستان را از پنجره‌های هتل لاتار مشاهده نمایید.
این هتل مناسب کسانی است که مخالف تجملات بوده، سادگی را ترجیح می‌دهند و اهمیت زیادی برای کیفیت قائل هستند. شما می‌توانید غذاهای ارمنی و اروپایی را در رستوران لاتار امتحان کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در هتل یک نانوایی قرار دارد و در آن‌جا نان سنتی پخت می‌شود و می‌توانید به همراه غذا میل کنید‌.

ارمنستان - اطلاعات جالبی که ممکن است درباره ارمنستان ندانید.

هتل لاتار

هتل الکساندر ایروان

هتل الکساندر به عنوان یکی از گران‌ترین هتل‌های پنج ستاره ایروان حتماً به چشمتان خورده است. دکوراسیون داخلی هتل و فضای اتاق بر این گرانی صحه می‌گذارد. سالن اسپا، استخر سرپوشیده بزرگ، رستوران با چشم‌اندازی عالی به شهر و باشگاه بدنسازی، نمونه‌هایی از امکانات ویژه این هتل به شمار می‌آیند. 

گرجستان بهتر است یا ارمنستان - کدام کشور برای سفر بهتر است؟

هتل بلاژیو ارمنستان

از دیگر هتل‌های لوکس ارمنستان می‌توان به بلاژیو یا بلاجیو اشاره کرد. این هتل، به رستوران با کیفیت و محیط لوکسش معروف است. هتل بلاژیو به دلیل نزدیکی به میدان جمهوری، در دسترس گردشگران قرار دارد. بیش از ۴۶ رستوران و ۱۶ جاذبه گردشگری، می‌توانند تنها در ۱.۲ کیلومتری این هتل قرار گیرند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان  استخر سرپوشیده و تالار تشریفات را نام برد.

هتل

سخن پایانی

ارمنستان، کشوری در قفقاز جنوبی، هر ساله میزبان گردشگران بسیار زیادی از سراسر جهان است. گردشگران در طول سفر خود بی‌شک به دنبال اقامتگاهی برای استراحت هستند. به همین منظور، برای رفاه هرچه بیشتر گردشگران، هتل‌های لوکس بسیاری برای اقامت ساخته شده که البته گاهاً انتخاب بین آن‌ها سخت خواهد بود. 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر