لباس مناسب برای سفر به کیش

زمان مطالعه: 0 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/05
بازدید: 1577
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

برای همه ما این سوال پیش آمده که برای سفر چه لباسی بپوشیم؟ یا همراه خود چه لباس‌هایی داشته باشیم بهتر است؟ انتخاب لباس مناسب به‌طور مستقیم روی کیفیت طول سفر اثر می‌گذارد. شما هنگام سفر به منطقه‌ای می‌روید که از لحاظ آب و هوایی با منطقه شما تفاوت دارد. پس باید لباسی که برای سفر انتخاب می‌کنید با لباسی که در مهمانی و منزل می‌پوشید متفاوت باشد. برای این منظور دانستن شرایط آب و هوایی شهر مقصد به شما کمک خواهد کرد. به عنوان مثال شما باید قبل از سفر بدانید که لباس مناسب برای کیش چیست و سپس به بستن چمدان اقدام نمایید.

لباس مناسب برای سفر به کیش

چرا باید لباس مناسب برای سفر به کیش داشته باشیم؟

هنگامی که در جزیره کیش خورشید زیباتر از همیشه می‌درخشد، آب و هوای گرم و مرطوب آن پوست را نوازش می‌کند. جزیره کیش که واقع در جنوب ایران بوده تابستانی بسیار گرم و زمستانی معتدل دارد. هنگامی که شما از وضعیت آب و هوای این جزیره آگاه باشید به راحتی می‌توانید لباس مناسب را برای سفر با تور کیش را در چمدانتان حمل کنید.

تور جزیره کیش - سفر به محبوب ترین جزیره گردشگری ایران با کمترین قیمت بازار

لباس مناسب برای کیش در فصل بهار

آب و هوای کیش در فصل بهار آهسته رو به گرما می‌رود، بنابراین روزهای گرم و شب‌های خنکی دارد. اگر قصد دارید در این فصل از سال به کیش سفر کنید، لباس‌های بلند مانند مانتوهای نخی، پیراهن‌های ساحلی، شلوارهای پارچه‌ای گشاد را انتخاب نمایید. شلوارک‌های جین یا شلوار‌های پارچه‌ای در کنار تیشرت‌های رنگ روشن لباس‌های مناسب آقایان برای این سفر محسوب می‌شوند. اگر شما دارای طبعی سرد هستید حتماً با خود یک پلیور همراه داشته باشید. کلاه آفتابی، کرم‌های ضدآفتاب، عینک آفتابی، صندل‌های تابستانه و... را نیز فراموش نکنید.

لباس مناسب بهار برای سفر به کیش

لباس مناسب برای کیش در فصل تابستان

کیش تابستان‌های بسیار گرمی دارد به گونه‌ای که شب‌های آن ‌کم‌تر از ۳۰ درجه نخواهند بود. اگر قصد دارید در فصل تابستان وارد کیش شوید، هرگز از لباس‌های تنگ، پلاستیکی و در صورت امکان از شلوار جین نیز استفاده نکنید. بهتر است که خانم‌ها برای سفر به کیش در این فصل، لباس‌های خنک، نخی، گشاد، پیراهن‌های ساحلی و... را انتخاب نمایند. تیشرت‌های خنک، شلوارک‌های پارچه‌ای نیز برای آقایان در این فصل مناسب هستند. کلاه، لوسیون و کرم‌های ضدآفتاب نیز از وسایل ضروری به شمار می‌روند که لازم بوده هر فردی آن را به همراه داشته باشد.

جاهای دیدنی کیش - لیست کامل جاذبه های گردشکری کیش + عکس + قیمت + آدرس

لباس مناسب تابستان

لباس مناسب برای کیش در فصل پاییز

هوای جزیره کیش در فصل پاییز مخصوصاً در ماه‌های مهر و آبان چندان سرد نیست. اما در آذر ماه و با نزدیک شدن به زمستان، دمای هوا کاهش پیدا می‌کند و شب‌ها خنک می‌شوند. اگر می‌خواهید در ماه‌های اول فصل پاییز به این جزیره سفر کنید، همچنان می‌توانید از لباس‌های نخی و تیشرت‌های خنک استفاده نمایید. پولیور، سویشرت نازک، سرهمی میکرو، مانتو جین و... لباس‌های مناسبی برای سفر به کیش در اواخر این فصل هستند.

زندگی در کیش - از صفر تا 100 زندگی در کیش و فواید و مزایای آن

لباس مناسب برای کیش در فصل زمستان

بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش فصل زمستان خواهد بود. زیرا دمای هوا در این فصل به حدی می‌رسد که سرمای زیادی نداشته و بسیار مطبوع و ملایم است. بنابراین شما به پالتو یا کاپشن‌های پشمی نیاز نخواهید داشت و تنها می‌توانید از ژاکت‌ و کت‌های نازک استفاده نمایید. اگر احساس سرما می‌کنید، حتماً پالتو به همراه داشته باشید. ماه‌های دی و بهمن به نسبت گرم‌تر از ماه اسفند هستند، بنابراین مسافران زیادی در اوایل این فصل عازم جزیره کیش می‌شوند.

لباس مناسب برای سفر به کیش در زمستان

 

چه لباسی در جزیره کیش مناسب است؟

یکی از دغدغه‌های همه افراد انتخاب لباس در هنگام سفر خواهد بود. مهم‌ترین نکته‌ پیش از هر سفر وضعیت آب و هوای آن منطقه است. جزیره کیش را با آب و هوایی گرم، مرطوب و شرجی می‌شناسند. در این جزیره در فصل زمستان به علت سرد نبودن هوا، شما نیاز به پوشیدن لباس گرم نخواهید داشت. کیش در زمستان از نظر آب و هوایی در شرایط مناسبی قرار دارد پس برای سفر پیشنهاد می‌شود. لباس مناسب برای سفر به کیش در تمامی فصول سال لباس‌های خنک، نخی، تیشرت و… هستند. فقط در صورت نیاز افرادی که طبع سرد دارند بهتر بوده در فصل بهار و زمستان برای احتیاط لباس گرم همراه داشته باشند.

سفر به کیش -  صفر تا صد راهنمای سفر به کیش | هزینه ها+ نکات سفر

کلام آخر

انتخاب لباس مناسب از مهم‌ترین نکته‌ها برای سفر به جزیره کیش محسوب می‌شود. زیرا آب و هوای این جزیره گرم و خشک بوده و تابستان‌های بسیار گرم و زمستان‌های ملایم دارد. بهترین زمان برای سفر به کیش، فصل زمستان تا اوایل فصل بهار است. زیرا دمای هوا به گونه‌ای خواهد بود که به لباس‌های نازک و پشمی نیاز نخواهید داشت. در این زمان شما می‌توانید از مانتوهای نخی، جین و ژاکت‌های نازک استفاده نمایید. در موارد استثنا پیشنهاد می‌شود، برخی از افراد که دارای طبع سرد هستند، برای شب‌ها لباس گرم همراه داشته باشند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر