مقایسه کمر و لارا آنتالیا

زمان مطالعه: 1 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/08
بازدید: 3068
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

امروزه بسیاری از مردم سفرهای خارجی را ترجیح می‌دهند. تورهای زیادی هستند که مردم با آن‌ها به ترکیه می‌روند. در ترکیه مناطق و شهرهای زیادی برای گردش وجود دارد. مسافران با مقایسه این مناطق مکان مناسب را انتخاب نمی‌کنند. کمر و لارا دو منطقه در شهر آنتالیا هستند. این دو منطقه آب و هوای بسیار عالی دارند و با داشتن مناطق گردشگری زیاد، برای سفر و تفریح مناسب‌ هستند. با ما همراه باشید تا این دو منطقه را با هم مقایسه کنیم.

 لارا آنتالیا

منطقه لارا آنتالیا را بشناسیم

این شهر در شش کیلومتری شرق آنتالیا و یکی از شهرهای بسیار زیبای آنتالیاست. ساحل دریای مدیترانه در لارا به صورت سنگریزه و شنی است. ساحل لارا از قسمت شرقی صخره‌های آنتالیا شروع می‌شود و تا پایین آبشار دون ادامه دارد. در این منطقه امکانات رفاهی بسیار زیادی وجود دارد. حتی در شرق و غرب این منطقه هتل‌های بسیار زیادی برای اقامت ساخته شده است. این شهر دارای آب و هوای مدیترانه‌ای است و شما می‌توانید از تفریحات آبی این منطقه استفاده کنید. بهترین زمان برای سفر به لارا از اردیبهشت تا تیر است. پس از آن ممکن است رطوبت هوا شما را اذیت کند. لارا تا فرودگاه ۱۲ کیلومتر فاصله دارد و رفت و آمد به این منطقه بسیار راحت است. هتل‌های پنج ستاره این شهر بسیار معروف هستند و اقامتی عالی را برای شما فراهم می‌کنند.

تور آنتالیاتضمین کمترین قیمت؛ امکان مقایسه آنلاین قیمت و خدمات معتبرترین آژانس‌های مسافرتی ایران

منطقه لارا آنتالیا

آشنایی با منطقه کمر آنتالیا

این شهر از جنوب در فاصله ۵۳ کیلومتری دریای مدیترانه است و از شمال با رشته کوه‌های توروس در ارتباط است. این شهر از شرق با مرسین و از غرب با مارماریس همسایگی دارد. این شهر ورزش‌های ساحلی و دریایی بسیار زیادی دارد. ساحل آرام و بسیار پاکی دارد و مناظر طبیعی در فاصله ۴۲ کیلومتری به راحتی مشاهده می‌شوند. این شهر هم دارای هتل‌ها و امکانات زیادی برای مسافران است. بخش جنوبی سواحل این شهر با پلکان به سواحل شمالی متصل می‌شوند. ساحل کمر دارای پرچم آبی است و این نشان‌دهنده پاک بودن بیش از حد این ساحل می‌باشد. فستیوال‌های غواصی، قایقرانی و دریانوردی در این منطقه وجود دارند. این منطقه سراسر هیجان و بازی است. در فصل زمستان هم دارای پیست اسکی است که برخی از مسافران برای این تفریح در فصل‌های سرد سال به این منطقه سفر می‌کنند. این منطقه دارای مزارع اسب سواری و جنگل‌های پوشیده از کاج است. همچنین جاذبه‌های تاریخی مانند دروازه هادریان و غار بلدیبی و... در این شهر وجود دارند. اگر به دنبال منطقه‌ای هستید که مراکز خرید بسیار به صرفه‌ای داشته باشد می‌توانید کمر را انتخاب کنید. در این شهر می‌توانید با قیمت‌های بسیار پایین انواع لباس و سوغاتی و لوازم دیگری را خریداری نمایید.

شهر آنتالیا | همه چیز درباره آنتالیا؛ از زبان و فرهنگ تا آب و هوا و قوانین آنتالیا 

کمر و لارا آنتالیا

مقایسه کمر و لارا در آنتالیا

همانطور که در بالا توضیح دادیم مناطق کمر و لارا دو منطقه بسیار جذاب برای سفر هستند. تفاوتی ندارد شما کدام یک از این مناطق را برای سفر خود انتخاب کند؛ زیرا هر یک از آن‌ها برای شما تفریحات و لذت‌های زیادی را به ارمغان می‌آورند. اگر به دنبال خرید ارزان قیمت هستید بهتر است کمر را انتخاب کنید. اگر به دنبال هتل‌های بسیار مجلل و شیک برای اقامت هستید منطقه لارا هتل‌های مجللی نسبت به کمر دارد. سواحل این دو منطقه بسیار پاک هستند. بهتر است اگر زمان زیادی برای سفر دارید به هر دوی این مناطق سر بزنید و از دیدنی‌ها و جاذبه‌های گردشگری این مناطق سر بزنید.

راهنمای سفر به آنتالیا - برای آشنایی با آنتالیا، هزینه سفر و اقامت، جاهای دیدنی آنتالیا و... کلیک کنید.

کمر و لارا آنتالیا

مقایسه جاهای دیدنی کمر و لارا

از نظر مکان‌های دیدنی باید بگوییم که این دو منطقه دارای مکان‌های دیدنی زیادی هستند. جاهای دیدنی کمر آب و هوای بهتری دارند. کمر برای افرادی که به جنگل و طبیعت سبز علاقه زیادی دارند پیشنهاد می‌شود. در کمر کوه‌هایی وجود دارد که برای کوهنوردی مناسب هستند. طبیعت این منطقه طبیعی است و هیچ یک از زیبایی‌های این منطقه مصنوعی ساخته نشده‌اند. 

کمر آنتالیا

آب و هوای کمر بهتر است یا لارا

به دلیل اینکه کمر دارای مناطق کوهستانی است آب و هوای بهتری نسبت به لارا دارد. هوای لارا در برخی از ماه‌های سال به صورت شرجی و گرم است. ممکن است آب و هوای شرجی قابل تحمل نباشد به همین دلیل است که باید زمان خاصی را برای سفر به این منطقه انتخاب کرد. آب و هوای کمر بهتر است و در تمامی فصل‌های سال می‌توانید به این منطقه سفر کنید.

کمر یا لارا

مقایسه هتل‌های کمر و لارا

در لارا و کمر هتل‌های متعددی وجود دارد. اما این هتل‌ها تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. در لارا هتل‌های پنج ستاره در خط ساحلی تاسیس شده‌اند و هر یک دارای یک ساحل خصوصی هستند. مسافران دیگر نیاز به پرداخت هزینه مازاد برای در اختیار گرفتن ساحل ندارند. این هتل‌های امکانات بسیار عالی را با قیمت‌های مناسب در اختیار مسافران قرار می‌دهند.
هتل‌های کمر دارای حیاط و باغ هستند و طیف قیمت وسیعی دارند. شما در کمر می‌توانید انواع هتل را با قیمت‌های متفاوت رزرو کنید. بستگی به شرایط خودتان می‌توانید هر یک از هتل‌ها را انتخاب نمایید. هتل‌های لارا از بهترین‌ هتل‌هایی هستند که امکانات ویژه‌ای دارند و بسیار لوکس و شیک ساخته‌ شده‌اند.

هتل های کمر و لارا

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.5 از 5 | از 101 کاربر