بهترین هتل های قطر

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/24
بازدید: 8185
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

کشور قطر، در جنوب غربی قاره آسیا، واقع در شبه جزیره عربستان و در بخش جنوب خلیج فا قرار دارد. پایتخت کشور قطر شهر دوحه است. آب و هوای کشور قطر بیابانی و گرم و خشک است. در فصل تابستان هوا به صورت گرم و شرجی می‌باشد و در فصل با باران‌های شدید همراه است.

کشور قطر مجلل‌ترین و در عین حال ثروتمندترین کشور در حوزه کشور‌های عربی است که دارای مکان‌های بسیار زیبا، شیک و لوکس می‌باشد. یکی از مراکز لوکس و مجلل در کشور قطر، هتل‌های این کشور است که نقش بسیار بالایی در گردشگری و جذب افراد در این کشور دارد. اگر شما جزء افردی هستید که می‌خواهید به کشور قطر سفر کرده و در یکی از هتل‌های شیک و لوکس این کشور اقامت کنید، با ما در این مطلب همراه شوید. 

 

بهترین هتل های قطر

 

  مشعل دوحه(Torch Doha)

مشعل دوحه یک هتل پنج ستاره و بزرگ‌ترین و شیک ترین هتل واقع در شهر دوحه است. این هتل به مشعل دوحه معروف می‌باشد. زیرا ساختار و شکل بی نهایت زیبا آن به صورت یک مشعل است. این هتل دارای یک رستوران گردون می‌باشد که شما می‌توانید همزمان با صرف غذایتان ، شاهد چشم‌ اندازهای زیبای شهر دوحه در این رستوران باشید. شما می‌توانید انواع غذا‌های بین المللی از جمله گوشت مدیترانه‌ای و پاستاهای ایتالیایی را صرف کرده و لذت ببرید. 

 

بهترین رستوران های قطر -  از لولکس ترین رستوران های دنیا تا رستوران های ارزان در قطر 

 

از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان به حمام خصوص، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. هتل مشعل دوحه دارای 163 اتاق مدرن و لوکس است که هر اتاق مجهز به امکانات ویژه و جدید شده است. وجود مبلمان مناسب و راحت، رنگ‌های ظریف و هنری و امکانات رفاهی در هر یک از اتاق‌ها باعث می‌شود تا گردشگران در این اتاق‌ها به راحتی از امکانات آن استفاده کرده و از سفر خود لذت ببرند.

این هتل مناسب افرادی است که برای بازی‌های جام جهانی 2022 به کشور قطر به ویژه الدوحه سفر می‌کنند. زیرا این هتل در نزدیکی یکی از ورزشگاه‌های بزرگ دوحه یعنی ورزشگاه خلیفه است. هتل که یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در شهر الدوحه Villaggio مشعل دوحه از طریق یک پیاده رو  وصل شده است.

 

  مشعل دوحه(Torch Doha)

 

All Messi La هتل

 در یکی از مجلل‌ترین مراکز خرید و گردشگری دوحه واقع می‌باشد. این هتل به All Messilaهتل 

مهمان‌نوازی در بین گردشگران معروف می‌باشد. اگر شما همراه با خانواده به قطر سفر می‌کنید، این هتل یکی از گزینه‌های مناسب برای شما است. این مجموعه تفریحی در خود انواع ویلا‌ها، سوئیت‌ها، اتاق‌های لوکس و مدرن را جای داده تا شما بتوانید با اقامت در آن‌ها در رفاه به سر ببرید.

این هتل، دارای مسیر‌های سرسبزی است که به محوطه باغ و اتاق‌های بزرگ این مجموعه اتصال پیدا می‌کند. این هتل، علاوه بر امکانات بالا، امکانات رایگانی از جمله تلویزیون صفحه تخت، میز تحریر، سشوارو ... را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان به باشگاه بدنسازی، جکوزی، ویلاهای دارای استخر و... اشاره کرد.

این هتل در نزدیکی فرودگاه بین المللی حمد  کشور قطر است که شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن از طریق اتومبیل و خودرو به هتل بروید و از روز‌های خود نهایت لذت را ببرید.

 

All Messi La هتل

 

 (str Egis Doha) سنت رجیس دوحه

 یکی از هتل‌های 5 ستاره واقع در شهر دوحه اس که دارای منطقه str Egis Dohaهتل

ساحلی اختصاصی هتل، استخر روباز، زمین تنیس، سیستم تهویه مطبوع و... می‌باشد. این هتل دارای سوئیت‌های بزرگ و لوکسی است که در آن‌ها تلویزیون صفحه تخت 42 اینچی قرار دارد. حمام این اتاق‌ها از جنس سگ مرمر هستند.

از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان به پارکینگ خصوصی، دربان و خدمات 24 ساعته آن‌ها اشاره کرد.این هتل در مرکز شهر دوحه است که دسترسی راحت‌تری به انواع مراکز خرید، مرکز نمایشگاه خرید قطرو جزایر دست ساز مروارید قطر را میسر می‌کند.

 

 (str Egis Doha) سنت رجیس دوحه

 

(four Seasons Hotel Doha )هتل چهار فصل دوحه

 یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های شهر دوحه است که four Seasons Hotel Doha هتل

عظمت و بزرگی این هتل چشم هر ببنده‌ای را به خود جلب می‌کند. سالن‌های مجلل و سوئیت‌های زیبا از ویژگی‌های این هتل است. هتل چهار فصل دوحه به علت چشم انداز ساحلی که دارد، بسیار گران می‌باشد.

هتل چهار فصل دوحه، علاوه بر ویژگی‌های بالا دارای یک غذاخوری بزرگ، اسپای سه طبقه و یک استخر وسیع است. این هتل مجلل دارای مرکز تناسب اندام، مکانی مناسب برای نگهداری فرزندان کوچک، بوتیک اسپا، غذاخوری بین المللی و ... می‌باشد.

 

(four Seasons Hotel Doha )هتل چهار فصل دوحه

 

 (هتل مارسا مالاز کمپینسکی)Marsa Malaz Kempinskiهتل

 جزیره‌ای در قطر است که هتل، ساحل خصوصی،Marsa Malaz Kempinski

استخر‌های روباز را توسط کلارینز ارائه می‌دهد. این تفرجگاه پنج ستاره، دارای آب‌گرم، سالن‌های مجلل و وای فای به صورت کاملا رایگان می‌باشد.

این جزیره بسیار بزرگ دارای  11 رستوران و سالن‌های عالی و بزرگ است که در آن شما می‌توانید انواع غذا‌های متنوع و معتبر بین المللی، را در رستوران‌های این جزیره صرف کنید. همچنین این تفرجگاه دارای باشگاه کودکان است که شما می‌توانید کودکان خود را در این مکان قرار دهید.

 

 (هتل مارسا مالاز کمپینسکی)Marsa Malaz Kempinskiهتل

 

(Mondrian Hotel)هتل موندریان دوحه

 یکی از جدید‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌ها در قطر است که با طراحیMondrian Hotelهتل

و معماری خارق العاده‌اش باعث شده تا گردشگران زیادی را به خود جذب کند. این هتل دارای انواع نقش‌های رنگارنگی است که  افراد را به خود جذب می‌کند. این هتل اولین

 در خاورمیانه است که در شهر دوحه ساخته شده است.Sbeهتل از برند لوکس هتل

هتل موندریان دوحه به علت استخر روباز و سایر تفریحات مشابه در بین گردشگران معروف است.

پرچم قطر - پرچم قطر پرچمی سفید و قرمز

این هتل ساختار داخلی متفاوتی نسبت به دیگر هتل‌ها دارد که باعث متمایز شدن آن نسبت به دیگر هتل‌ها می‌شود. طراحی داخلی این هتل به دست یک طراح هلندی ساخته شده است. این هتل دارای 270 اتاق، 5 اتاق اختصاصی از جمله یک سوئیت پنت هاوس که در طبقه 23 قرار دارد، است. هتل موندریان دوحه، دارای یک چشم اندازی 360 درجه از شهر الدوحه که در طبقه 23 همین هتل است، می‌باشد. علاوه بر ویژگی‌های بالا یک اتاق مخصوص رقص برای رویداد‌های مهم و خاص نیز دارد.

، در نزدیکی یکی از مرکز‌های خرید شهر الدوحه  به اسمMondrian Hotelهتل

لاگونا و لوسیل سیتی قرار گرفته. اگر شما از افرادی هستید که برای از نزدیک دیدن افتتاحیه جام جهانی 2022 به قطر سفر می‌کنید، این هتل مناسب شماست. زیرا استادیوم مخصوص افتتاحیه جام جهانی در شهر لوسیل در نزدیکی این هتل قرار دارد.

 

(Mondrian Hotel)هتل موندریان دوحه

 

هتل زباراح

هتل زباراح بر خلاف هتل‌های دیگر که از آن‌ها یاد کردیم، هتلی جمع و جور و کوچک است. هتل زباراح دارای 45 اتاق نسبتا بزرگ می‌باشد که شما می‌توانید اقامتی بسیار عالی را در این هتل تجربه کنید. هتل زباراح مانند دیگر هتل‌های پنج ستاره دوحه دارای امکانات مختلفی از جمله پارکینگ، صبحانه رایگان، اینترنت، سالن استخر و جکوزی، اتاق بیزینس، سالن بدنسازی و سرویس حمل و نقل برخوردار است. اگر به دنبال یک هتل مناسب و با هزینه کم هستید، پیشنهاد ما هتل 3 ستاره زباراح می‌باشد.

 

هتل زباراح

 

 هتل شرایتون گرند دوحه

اگر به دنبال یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های 5 ستاره در شهر دوحه قطر هستید، پیشنهاد ما هتل شرایتون گرند دوحه است. این هتل، دارای نمای متفاوتی است که به شکل هرمی ساخته شده. این هتل یکی از هتل‌هایی است که شما می‌توانید بهترین غذا‌های ایتالیایی مثل پیتزا و پاستا، غذاهای مدیترانه‌ای و آسیایی را در رستوران این هتل میل کنید.

قطر - ثروتمندترین کشورجهان (تاریخ + آب و هوا + اقتصاد)

 محلی شناخته شده است که در نزدیکی هتل قرا دارد و شما می‌توانید برای تفریح‌های شبانهIrish Harp

به سراغ آن بروید و سفر خود را مهیج‌تر کنید. این هتل جزو آن دست از هتل‌های بسیار نزدیک به ساحل دریا است. شما می‌توانید در عرض 3 دقیقه خود را به ساحل برسانید. همچنین شما می‌توانید در ساحل اختصاصی و استخر‌های مخصوص هتل، شنا کنید.

 

 هتل شرایتون گرند دوحه

 

هتل‌های 5 ستاره دوحه

  • (Crowne Plaza Doha West bay) – هتل کرون پلازا وست بی دوحه
  •  (JW Marquist City Center Doha ) -هتل جی دبلیو ماریوت مارکویس سی تی سنتر دوحه
  •  (The Ritz-Carlton )-هتل د ریتز کارلتون
  • (Wyndham Grand Regency Doha) -ویندهام گرند ریجنسی دوحه

 

هتل‌های 5 ستاره دوحه

 

هتل های 4 ستاره دوحه

  • ü      (Ezdan Hotel)-هتل ازدان
  • ü      (Asherij Hotel )-هتل عشریج
  • ü     (Holiday Inn Doha)-هالیدی این دوحه
  • ü     (Best Western Plus Doha Hotel )-هتل بست وسترن پلاس دوحه

 

هتل های 4 ستاره دوحه

 

با نزدیک شدن به زمان افتتاحیه و برگزاری بازی‌های جام جهانی فوتبال در کشور قطر، سفرها به این کشور توریستی و جذاب در حوزه‌ی خلیج فارس که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند، افزایش می‌یابد. این کشور تا قبل از این رویداد نیز به دلیل مراکز تفریحی فوق العاده خود مهمان مسافران بسیاری بوده‌است، از این رو معرفی هتل‌های مناسب و لوکس این کشور به خصوص شهر دوحه، موضوعی بود که در این مطلب به آن پرداختیم.

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر