بهترین هتل های ساحلی کیش

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/09/14
بازدید: 418
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

جزیره زیبای کیش، یک مقصد ساحلی است که بیشتر مسافران به منظور انجام تفریحات ساحلی، آفتاب گرفتن و دیدن سواحل مرجانی خلیج فارس راهی آن می‌شوند. این منطقه آزاد تجاری تعداد زیادی هتل ساحلی دارد که برخی دارای ساحل اختصاصی هستند و برخی دیگر در نزدیکی ساحل قرار دارند. معمولا هتل‌هایی که ساحل اختصاصی دارند قیمتشان بالاتر از هتل‌های لب دریا کیش است و به همین دلیل هم بیشتر کسانی که قصد دارند یک سفر لوکس و لاکچری داشته باشند، به سراغ این هتل‌ها می‌روند و کسانی که می‌خواهند ارزان‌تر سفر کنند اما در طول اقامتشان ویو رو به دریا داشته باشند به سراغ هتل کیش نزدیک به دریا می‌روند. در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین هتل های ساحلی کیش را همراه با معرفی کاملش به شما ارائه دهیم. اگر قصد سفر به جزیره را دارید این مطلب از وبلاگ لحظه آخر را تا انتها بخوانید تا بتوانید در انتخاب هتل از آن استفاده کنید. 

هتل های ساحلی کیش

کدام یک از هتل های ساحلی کیش دارای ساحل اختصاصی هستند؟

قبل از هر چیز باید بدانید که همه هتل‌های رو به دریای کیش ساحل اختصاصی ندارند. از آنجایی که معمولا هتل‌های این جزیره به ساحل و آب‌های خلیج فارس نزدیک هستند، اکثرشان چشم‌انداز دریا را دارند حالا ممکن است براساس میزان فاصله هتل تا دریا، چشم‌انداز برخی از این هتل‌ها نزدیک‌تر و برخی دورتر باشد. در ادامه قصد داریم تعدادی از هتل‌های کیش که ساحل اختصاصی دارند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید. 

بهترین هتل های کیش - بهترین هتل‌ های کیش از نظر گردشگران لحظه آخر کدامند؟

هتل مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره مارینا پارک یکی از زیباترین هتل‌های جزیره است که در سال 1390 ساخته شد. دو طرف مارینا پارک را خلیج فارس احاطه کرده است. جدا از چشم‌انداز دریا، این هتل ساحل اختصاصی دارد که در این ساحل یک کلوب برای تفریحات آبی وجود دارد. شما می‌توانید با تهیه بلیط از این کلوب تفریحاتی همچون پاراسل، ماهیگیری، غواصی، کایت بردینگ، پدل بورد، جت فلایر، گشت دریایی و قایق سواری با قایق بادبانی را در طول سفرتان به کیش انجام دهید.

هتل ساحلی ماریناپاک

اسکله تفریحی کیش - معرفی معروف ترین اسکله تفریحی کیش + عکس و آدرس و راه دسترسی

دیگر امکانات و خدمات هتل مارینا پارک

وجود یک فضای سبز متنوع و آبنماهایی جذاب در قسمت‌های مختلف، شکل متمایزی به این هتل بخشیده است. اتاق‌های مارینا پارک همگی بسیار شیک و مدرن هستند و امکانات فراوانی دارند. امکانات عمومی مارینا پارک نیز در حد یک هتل لاکچری قابل توجه است. از میان این امکانات می‌توان به رستوران، سالن بدنسازی، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، اینترنت بیسیم، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، اسپا، تنیس ... اشاره کرد.

در این هتل بزرگ یک مسیر دوچرخه‌سواری هم وجود دارد که بسیار زیباست و به شما در انجام این تفریح انرژی و شادابی می‌دهد. هتل مارینا پارک یک رستوران بزرگ به نام لوتوس با ظرفیت 200 نفر نیز دارد که شما می‌توانید تمام وعده‌های غذایی خود را در آن بگذرانید. همچنین دو کافی شاپ به نام‌های مارین و تی بار نیز در هتل وجود دارد که می‌توانید ساعاتی را در آنها ریلکس کرده، به موسیقی گوش دهید و نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه بخورید.

امتیاز هتل مارینا پارک در گوگل: 4.2 از 5

هتل ماریناپارک کیش ساحل اختصاصی دارد

اسکله تفریحی کیش - معرفی معروف ترین اسکله تفریحی کیش + عکس و آدرس و راه دسترسی

هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از لوکس‌ترین‌ هتل‌های جزیره است که ساحل اختصاصی دارد. این هتل 5 ستاره با الهام گرفتن از معماری تخت جمشید ساخته شده است و بهترین امکانات و خدمات را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. در این هتل زیبا استخر روباز و پارک دلفین‌ها نیز وجود دارد که می‌توانید در طول اقامت از آن استفاده کنید. در ساحل اختصاصی این هتل امکان انجام برخی تفریحات آبی همچون غواصی نیز وجود دارد.

دیگر امکانات و خدمات هتل داریوش کیش

از دیگر امکانات و خدماتی که می‌توانید در هتل داریوش از آن استفاده کنید می‌توان به مواردی همچون رستوران‌های آپادانا و پاسارگاد، کافی شاپ‌های لابی، استخر و لانج، صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاه رایگان، پارکینگ، تلویزیون IPTV، اینترنت رایگان، بیلیارد، پینت بال، تنیس، باشگاه بدنسازی، ماساژ تایلندی و...اشاره کرد. 

امتیاز هتل داریوش در گوگل: 4.4 از 5

هتل ساحلی داریوش کیش

هتل سیمرغ کیش

در میان هتل‌های 3 ستاره ارزان جزیره هم می‌توانید، جایی با ساحل اختصاصی پیدا کنید. هتل 3 ستاره سیمرغ نمونه این امر است. این هتل در نزدیکی دریا قرار دارد و اتاق‌‌های آن معمولا ویلایی است که یعنی دارای فضا و متراژ بالایی هستند. سیمرغ یک ساحل اختصاصی نیز دارد و بنابراین با انتخاب آن به‌عنوان هتل محل اقامت لازم نیست برای رفتن به ساحل از هتل خارج شوید. البته برای انجام تفریحات آبی باید از هتل خارج شوید زیرا این تفریحات در 500 متری هتل قرار دارد و در خود ساحل سیمرغ تفریحات آبی زیادی برای انجام دادن نیست.

هتل ساحلی سیمرغ کیش

دیگر امکانات و خدمات هتل سیمرغ

هتل سیمرغ از امکانات و خدمات استانداردی همچون ترانسفر فرودگاهی رایگان، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان در لابی و...اشاره کرد. سیمرغ نیز مانند بسیاری دیگر از هتل‌های جزیره کیش صبحانه رایگان به مهمانان خود ارائه می‌دهد. 

امتیاز هتل سیمرغ در گوگل: 3.7 از 5

هتل ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ - آشنایی با تفریحات آبی، زمین های ورزشی و مسیرهای پیاده روی این ساحل زیبا 

هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان نیز دارای ساحل اختصاصی است. شما می‌توانید بدون نیاز به خروج از هتل در ساحل زیبای خلیج فارس قدم بزنید و برخی تفریحات ساحلی را انجام دهید. البته باید بدانید این هتل روبه روی بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره قرار گرفته که در این اسکله به تفریحات بیشتری دسترسی خواهید داشت. اگر به دنبال یک هتل ساحلی خوب در طول سفرتان به کیش می‌گردید، شایان انتخاب مناسبی است.

دیگر امکانات و خدمات هتل شایان کیش

از دیگر امکانات و خدماتی که هتل شایان به مهمانان خود ارائه می‌دهد می‌توان به مواردی همچون ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، رستوران، استخر، اینترنت، اتلیه، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، سیستم اعمال حریق و... اشاره کرد. 

امتیاز هتل شایان در گوگل: 4 از 5

هتل ساحلی شایان کیش

هتل کوثر کیش

هتل کوثر کیش یکی دیگر از هتل‌های ارزان قیمت و 3 ستاره جزیره است که ساحل اختصاصی دارد و اصلا دلیل محبوبیتش هم همین ساحل است. جدا از این، هتل کوثر امکانات دیگری همچون اینترنت رایگان در لابی، صبحانه رایگان، سالن اجتماعات و کنفرانس، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته و... را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد. یکی دیگر از مزایای این هتل نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری و جاهای مهم جزیره است. 

امتیاز هتل کوثر در گوگل: 3.8 از 5

هتل ساحلی کوثر کیش

معرفی هتل های نزدیک به ساحل و رو به دریا کیش

تعداد زیادی از هتل‌های جزیره هم چشم‌انداز رو به دریا دارند و اگر وجود ساحل اختصاصی زیاد برایتان اهمیت ندارد می‌توانید یکی از این هتل‌ها را برای اقامت خود در طول سفر به کیش انتخاب کنید. برخی از بهترین هتل های کیش رو به دریا به شرح زیر هستند.

بهترین هتل های لوکس کیش - این هتل های لاکچری کیش که در ایران نظیر ندارند! 

هتل ترنج کیش

یکی از بهترین و لاکچری‌ترین هتل‌ های رو به دریای کیش که دارای ساحل اختصاصی است، ترنج نام دارد. این هتل آنقدر مشهور شده است که بسیاری از گردشگران، جزیره کیش را با عکس‌های آن می‌شناسند. هتل ترنج یک ساحل اختصاصی بسیار تمیز دارد که می‌توانید در این ساحل اوقات خوشی را همراه با موسیقی زنده پشت سر بگذارید. البته نمی‌توان خیلی دقیق گفت که هتل ترنج ساحل اختصاصی دارد زیرا خودش در دریا قرار گرفته و به همین دلیل هم می‌توان این اقامتگاه را با هتل‌های مالدیو مقایسه کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل ترنج

هتل 5 ستاره ترنج امکانات و خدمات فراوانی دارد که از میان این امکانات می‌توان به سالن ورزشی و زمین ورزشی برای کسانی که حتی در سفر هم نمی‌خواهند ورزش را ترک کنند، فضای سبز، رستوران، چایخانه سنتی و کافی شاپ برای کسانی که می‌خواهند ساعاتی را ریلکس کنند و امکانات دیگری همچون ترانسفر فرودگاهی رایگان، پارکینگ، لابی، استخر سونا جکوزی، ماساژ، زمین ورزشی، مینی بار و... اشاره کرد.

امتیاز هتل ترنج در گوگل: 4.3 از 5

هتل ساحلی ترنج کیش

هتل شباویز کیش

هتل 3 ستاره شباویز را باید یک هتل در کیش با ویو دریا دانست که ساحل اختصاصی ندارد اما نزدیک به ساحل است. این هتل در یک زمین 20 هزار متر مربعی قرار دارد و اگرچه در سال 1370 تاسیس شده اما یک بار آن را در سال 1395 بازسازی کرده‌اند و درحال حاضر اتاق‌هایی تمیز با دکوراسیونی زیبا دارد. هتل شباویز دارای امکانات استانداری همچون ترانسفر رایگان، پارکینگ، رستوران، صبحانه رایگان، کافی شاپ، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، فضای سبز، خدمات تور و... برخوردار است. 

امتیاز هتل شباویز در گوگل: 3.6 از 5

هتل شباویز کیش؛ هتلی رو به دریا

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران نیز یکی از هتل‌های 3 ستاره و ارزان قیمت کیش است که ساحل اختصاصی دارد. این هتل قدیمی در سال 1354 افتتاح شده است اما درحال حاضر و با وجود بازسازی‌های مختلف اتاق‌هایی تمیز با دکوراسیونی عالی دارد.  هتل آبادگران در همجواری با ساحل قرار گرفته و همین که از در هتل خارج شوید، خودتان را در ساحل مرجانی خلیج فارس پیدا خواهید کرد. هتل آبادگران از امکانات و خدمات خوبی همچون اینترنت رایگان در لابی، پارکینگ، رستوران، صبحانه، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری و… برخوردار است.

امتیاز هتل آبادگران در گوگل: 3.3 از 5

هتل ساحلی آبادگران کیش

چه فصلی برای اقامت در هتل‌های ساحلی جزیره کیش بهتر است؟

به‌طورکلی اگر هدف اصلی سفرتان تفریحات ساحلی باشد، فصل‌های تابستان و بهار زمان مناسب‌تری برای سفر به جزیره کیش است زیرا در این فصل‌ها آب و هوای جزیره گرم‌تر و دریا آرام‌تر است و شما با خیال راحت می‌توانید به سراغ انجام تفریحات آبی بروید. همچنین اگر بخواهید در سواحل اختصاصی هتل‌ها آفتاب بگیرید هوای جزیره را در این دو فصل بسیار باید برای این کار مناسب دانست.

چه فصلی برای اقامت در هتل های ساحلی کیش مناسب است؟

بهترین زمان سفر به کیش - بهترین زمان سفر از نظر آب و هوا، هزینه های سفر و تفریحات

چرا در هتل های ساحلی کیش اقامت کنیم؟

کیش یک شهر ساحلی است که بیشتر مسافران به خاطر تفریحات آبیش راهی آن می‌شوند. جدا از تفریحات، قدم زدن در کنار سواحل خلیج فارس، آفتاب گرفتن و حتی دوچرخه‌سواری در مسیر ساحل می‌تواند جزو خاطرات فراموش نشدنی شما از سفرتان باشد. اما چرا باید در هتل‌های ساحلی کیش اقامت کنیم؟ به دلیل اینکه وجود ساحل اختصاصی در یک هتل و یا نزدیک بودن هتل به ساحل در وقت مسافران صرفه‌جویی می‌کند. دیگر لازم نیست برای تفریح در ساحل مسافت زیادی را طی کنید همان زمانی که در هتل هستید، به کنار ساحل بروید و هر تفریحی که خواستید انجام دهید. 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر