برج سفیر استانبول

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/23
بازدید: 3998
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

برج مسکونی سفیر استانبول(sapphire) از مشهورترین سازه‌های منطقه اروپایی کایتحانه است. این برج سوپر لوکس در کنار خیابان معروف و سطح بالای بیوک دره قرار دارد. افراد مشهور و ثروتمند ساکن ترکیه، اغلب برای سکونت برج سفیر را انتخاب می‌کنند. این رزیدانس، ملقب به یاقوت کبود می‌باشد و در کشورهای اروپایی شناخته شده است. امکانات در سطح حرفه‌ای این سازه برای سکونت و رفاه، مورد توجه ثروتمدان می‌باشد. با لحظه آخر‌ همراه شده تا در ادامه مطلب با این ساحل زیبا بیشتر آشنا شوید.

برج سفیر استانبول

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

دلیل جذابیت برج سفیر استانبول چیست؟

برج سفیر استانبول، شهرکی مسکونی می‌باشد که برای ساکنین خود خدمات بسیار ایده آلی دارد، خدمت رسانی در این برج به صورت روزانه است. مجموعه ورزشی با تجهیزات حرفه‌ای، استخرهای لاکچری، سالن‌های کنفرانس، کافه و رستوران‌، سیستم امنیتی پیشرفته، پارک کودکان و زمین‌های ورزشی از جمله امکانات این رزیدانس محسوب می‌شوند.

برج جذاب سفیر استانبول

با انتخاب برج سفیر استانبول، و سکونت در آن می‌توانید از شهروندی و اخذ پاسپورت معتبر کشور ترکیه برای خود و خانواده عزیزتان، به صورت کاملا قانونی و مطمعن بهره‌مند شوید.

جاهای دیدنی استانبول - لیستی از جاهای دیدنی استانبول را در لینک مشاهده کنید. 

اطلاعات برج سفیر استانبول

برج سفیر استانبول، با معماری منحصر به فرد خود در سال 2012 افتتاح گردید. مساحت این رزیدانس زیبا و خارق‌العاده 11.339 مترمربع است، که 261 متر ارتفاع دارد. در این مجتمع مسکونی، 61 طبقه‌ و 177 واحد مسکونی وجود دارد. پلان معماری واحدهای مسکونی این برج 1 تا 6 خوابه است. ساکنین برج می‌توانند مهمانی‌های خود را در فضای لانژ () به مساحت 970 مترمربع برگزار کنند. 
نگهبانی و حراست 24 ساعته این مکانه باعث احساس امنیت بالای ساکنین می‌شود.رستوران و بارهای شیک بالاترین طبقه این برج، زمین گلف سرپوشیده، منظره چشمگیر دریا، چند مورد از امکانات منحصر به فرد برج سفیر می‌باشد. 

نمای داخل برج سفیر استانبول

بخش‌های داخل برج سفیر استانبول

شما می‌توانید از برج سفیر بازدید داشته باشید و با آسانسور تماما شیشه‌ای آن، به طبقات بالا بروید. روی عرشه این برج می‌‍‌‌توانید با پرداخت 15 لیر منظره چشمگیر شهر استانبول را تماشا کنید. اگر تمایل داشته باشید می‌توانید شبیه ساز 4D استفاده کنید. در این فیلم زیبای شبیه سازی شده، مکان‌های دیدنی و مراکز تفریحی-توریستی استانبول را نمایش می‌دهد، که برای مسافرین تور استانبول راهنمای بسیار خوبی می‌باشد.

عرشه برج سفیر استانبول

مرکز تجاری برج سفیر

مرکز تجاری زیبایی در زیر برج سفیر وجود دارد، که برند‌های معروف و درجه یک جهان مشتاق همکاری با آن هستند. در طبقه بالای این مرکز فودکورتی به نام (launch box) با چشم انداز شهر استانبول وجود دارد. موزه مادام توسو و سالن‌های سینما از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌باشد. 

معماری مرکز خرید سفیر، سازگار با محیط زیست می‌باشد و به گونه‌ای طراحی شده که از فرایند ذخیره‌سازی انرژی استفاده می‌کند. از طریق منافذ شیشه‌های این مرکز خرید، هوای بیرون به داخل هدایت می‌شود. به همین دلیل فضای سربسته داخل مرکز بدون هیچ‌گونه صدایی باشد. 

فودکورت برج سفیر استانبول

ساعت کاری مرکز تجاری برج سفیر

ساعت کاری این پاساژ از 10 صبح تا 10 شب می‌باشد.

موقعیت مکانی برج سفیر استانبول

این برج مرتفع و زیبای استانبول، به قدری بلند بوده که از نقاط مختلف شهر، قابل مشاهده می‌باشد. اما برای رفتن به این برج، کافیست خود را به متروی M2 برسانید و در ایستگاه لونت (LEVENT) پیاده شوید. بعد از پیاده شدن، تابلوهای راهنما به سمت مرکز خرید و برج سفیر را مشاهده می‌کنید، آنهارا دنبال کنید تا به مقصد برسید. 
به قدری این برج در شهر استانبول محبوب و معروف می‌باشد، که برای رفتن با تاکسی به آدرس نیازی ندارید فقط کافی است به راننده بگویید که مقصدتان برج سفیر می‌باشد.

دسترسی به برج خلیفه استانبول

سخن آخر
 برج آسمان خراش سفیر، یکی از جاذبه‌های گردشگری استانبول به شمار می‌آید. پیشنهاد می‌کنم برای ساخت یک شب لاکچری و زیبا، حتما از برج و مرکز خرید سفیر دیدن کنید. چشمان خود را، مهمان تماشای این سازه مدرن و لوکس کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر