باشگاه‌ های گلف دبی

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/05/18
بازدید: 785
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

دبی شهری با وسعت کم در کشور امارات متحده‌ عربی است. شاید باورش برای هر کسی سخت باشد که یک کشور فقیر در خاورمیانه در یک صده اخیر که حتی مردم ساکن آن با شتر رفت‌وآمد می‌کردند؛ امروزه به یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای آسیا تبدیل شد. مانند این است که خاک این کشور به کیمیا مبدل گردید. دبی امروز شهری مدرن، لوکس و پیشرفته بوده و در صنعت، کشاورزی، اقتصاد و تکنولوژی سرآمد است. طبیعی است زمانی که شهری از سطح اقتصادی و اجتماعی بالا و مردمی ثروتمند برخوردار باشد؛ تفریحات آن نیز بسیار لوکس هستند. در چند سال اخیر دبی به ساخت زیباترین و مجهزترین زمین‌های گلف شهرت یافت.

باشگاه های گلف دبی

معرفی برترین باشگاه‌ های گلف دبی

دبی یکی از شهرهای بسیار لوکس امارات محسوب می‌شود. هرچند این کشور از لحاظ جاذبه‌های طبیعی بسیار فقیر است و اکثر مساحت این شهر را تپه‌های شنی تشکیل داده‌اند؛ اما در چند سال اخیر شاهد رشد بسیار سریع آن در بسیاری از زمینه‌ها بوده‌ایم. یکی از این موارد وجود زمین‌های گلف هستند که در سطح جهانی بسیار منحصربه‌فرد بوده‌اند.

شاید این امر که شهری گرمسیری بهترین امکانات لازم برای گلف را در خود جای داده، برای شما جالب باشد. با نگاهی به زمین‌های گلف درخواهید یافت که این مکان‌ها با چمن و طراحی بسیار زیبا و حساب شده مناظر منحصربه‌فردی را به نمایش درآورده‌اند. نه تنها کسانی که به گلف، این بازی مهیج علاقه‌مند هستند؛ بلکه بسیاری از کسانی که وارد این کشور می‌شوند به بازدید از زمین‌های گلف این کشور علاقه نشان می‌دهند. این شهر با برخورداری از 12 باشگاه گلف در سطح جهانی به یکی از مراکز ورزش گلف در جهان تبدیل شده است.

باشگاه های گلف دبی

تور دبی - ارزان ترین قیمت های تور دبی در این صفحه!

باشگاه گلف امارات؛ اولین زمین چمن خاورمیانه

این باشگاه عنوان اولین زمین چمن خاورمیانه را به خود اختصاص داد. تصورش را بکنید؛ روی تپه‌ای سبز قرار بگیرید و بتوانید در دورنمای خود علاوه‌بر گودی‌های کوچک؛ دریاچه‌ نمک، تپه‌های شنی و نخل‌های سربه‌فلک کشیده و گیاهان گرمسیری را نظاره‌گر باشید. باشگاه گلف امارات با تجهیزات ویژه‌ و مخصوص گلف در دل کویر هرساله میزبان بسیاری از مسابقات جهانی و دوره‌های آموزشی و مربیگری گلف است. همچنین قدمت این باشگاه زیاد نبوده و در سال 1988 تاسیس گردید و دارای 18 گودی برای انجام بازی گلف است.

این باشگاه بسیار لوکس، امکانات دیگری نظیر زمین تنیس، رستوران، فروشگاه لوازم ورزشی، مدرسه‌ گلف، سالن اسکواش و باشگاه بدنسازی بسیار پیشرفته‌ای را نیز در خود جای داده است. تمامی این امکانات باعث شده‌اند که نه‌ تنها علاقه‌‌مندان به گلف؛ بلکه پای بسیاری از دوست‌داران طبیعت و ورزش‌های دیگر به این مکان باز شود.

آدرس باشگاه گلف امارات: دبی، حوالی ایستگاه مترو نخیل، باشگاه گلف امارات

امکانات باشگاه گلف امارات: مدرسه، سالن‌‌های سرپوشیده و باز، سالن‌های فیتنس، رستوران و زمین‌‌های تنیس

باشگاه های گلف دبی

باشگاه جمیرا گلف استیتز؛ باشگاه آتش و خاک

زیبایی باشگاه جمیرا حقیقتا متحیرکننده است. از یک طرف زمین‌های گلف در میانه‌ آب و از طرفی دیگر خانه‌هایی با سقف‌های شیروانی منظره‌ بسیار جذابی را به آن بخشیده‌اند. یکی دیگر از زیبایی‌های این مکان وجود آبشار‌های صخره‌ای کوچک در میانه‌ آب‌ها است. به باشگاه جمیرا باشگاه آتش و خاک نیز گفته می‌شود؛ چراکه در این محل علاوه‌بر زمین‌های چمنی، زمین‌های خاکی نیز به چشم می‌خورند که سبب گردیده‌اند تا بسیاری از مسابقات جهانی در این مکان برگزار شوند.

طراحی این فضا واقعا هوشمندانه است که فردی به نام گرگ نرمال این کار را به انجام رسانید. نزدیکی این باشگاه به مارینا دبی و دارا بودن زمین‌های خاکی باعث شده تا بسیاری از مردم هوس دیدار این مکان را داشته باشد. این باشگاه مانند همه‌ باشگاه‌های دیگر گلف نیاز به رزرو نوبت دارد.

آدرس باشگاه جمیرا گلف استیتز: خیابان E311، در امتداد جاده‌ محمد بن زاید، در نزدیکی جبل علی

امکانات باشگاه جمیرا گلف استیتز: ویلاها و هتل‌های لوکس، مراکز خرید، رستوران‌های بسیار لوکس، کلینیک‌ها و مجموعه‌های درمانی

باشگاه های گلف دبی

دبی - اطلاعات جامع و کامل از دبی

باشگاه الس؛ نگینی زیبا در منطقه‌ اسپرت سیتی

منطقه‌ اسپرت سیتی دبی یک منطقه‌ تجاری، مسکونی و ورزشی محسوب می‌شود که از نظر امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته است. این منطقه علاوه‌بر زمین‌های سبز گلف، خانه‌های مسکونی بسیاری را نیز در خود جای داد. گفته می‌شود که مالکان منطقه‌ اسپرت سیتی که سه نفر با نام‌های عبدالرحیم الزرونی، عبدالرحمن بخاری و عبدالرحمن فلاکناز هستند علاقه‌ زیادی به ورزش دارند و دلیل ساخت این منطقه نیز به همین موضوع بازمی‌گردد.

محیط این منطقه بسیار مفرح و باز است و به‌دلیل اختصاص زمین‌های ورزشی و بازی، خیابان‌های کمی در این منطقه دیده می‌شوند که همین موضوع احساس آرامش خاصی را به مردم القا می‌کند. همان‌طور که از نام این منطقه پیداست، علاوه‌بر ورزش گلف، امکانات لازم برای ورزش‌های دیگری مانند کریکت، اسکواش و فوتبال نیز در اینجا فراهم است. البته این منطقه ممکن است در طول روز به‌دلیل وجود ساخت‌وسازهای پی‌درپی  دچار آلودگی‌های صوتی شود و برای ساکنین اسپرت سیتی کمب مزاحمت به وجود آید.

آدرس باشگاه الس: انتهای خیابان محمد بن زاید، منطقه‌ی اسپرت سیتی

امکانات باشگاه الس: هتل، رستوران کیکرز، مدرسه‌ جیمز یونیت، داروخانه، کلینیک و...

باشگاه های گلف دبی

باشگاه گلف خور دبی؛ چهارمین باشگاه زیبای گلف در دبی

اولین چیزی که در باشگاه خور دبی به چشم می‌خورد، وجود سازه‌ای نوک‌تیز در میانه‌ ساحلی آرام است. موقعیت مکانی این باشگاه بسیار بکر بوده و از طرفی چمن‌های پاک و سبزرنگ آن خودنمایی می‌کنند و همچنین دریای آرام خور باعث ایجاد حس آرامش در بازدیدکنندگان می‌شود. این باشگاه 6 کیلومتری به‌دلیل مجاورت با دریا علاوه‌بر گلف دارای امکانات قایقرانی نیز بوده و در رده چهارمین باشگاه زیبای گلف دبی قرار دارد.

همچنین وجود نخل‌ها در کنار آب‌نماهای بی‌‌نهایت زیبا، از ویژگی‌ چشم‌نواز این باشگاه 29 ساله به حساب می‌آید. جالب است بدانید که باشگاه خور قطب آکادمی آموزش گلف محسوب می‌شود و مکانی بسیار مناسب برای کسانی است که قصد دارند تحت نظر بهترین مربیان گلف آموزش‌های لازم را فراگیرند. این باشگاه برای آماتورهای گلف نیز پیشنهاد می‌شود.

آدرس باشگاه گلف خور: دبی، خیابان اسپین 218، منطقه‌ خور

امکانات باشگاه گلف خور: رستوران، آکادمی آموزش گلف، قایقرانی، زمین ۹ سوراخه گلف

باشگاه های گلف دبی

جاهای دیدنی دبی - معرفی بهترین مکان های تفریحی و جاذبه های گردشگری دبی

باشگاه آدرس مونتگومری؛ باشگاهی لوکس و شیک

نام این باشگاه به پاس قهرمانی‌های فراوان گلف باز معروف به نام کولین مونتگومری است. جالب است بدانید که این باشگاه گلف نیز مانند باشگاه امارات 18 سوراخه بوده و تمام استانداردهای بین‌المللی را داراست. این باشگاه یا کلاب گلف به لوکس و شیک بودن شهرت دارد و بسیاری از گلف‌بازان معروف در سراسر دنیا برای بازی و مسابقات به این منطقه می‌آیند. در این محل نیز چشم‌انداز و طبیعت زیبای ساحلی با وجود دریاچه و نخل‌های بلند به چشم می‌خورد. وجود هتل ۵ ستاره در این باشگاه خیال مهمانان را از حیث اقامت آسوده کرده و سرویس‌های بسیار ویژه‌ای را به آن‌ها می‌دهد.

آدرس باشگاه آدرس مونتگومری: امارات هیلز، بورلی هیلز

امکانات باشگاه آدرس مونتگومری: هتل پنج ستاره، باغ‌های بسیار سبز، دریاچه‌ی مصنوعی، زمین گلف، انبار، استخر سونا و رستوران

باشگاه های گلف دبی

باشگاه گلف البادیه؛ زمین‌های چمن جذاب به معنای بادیه ‌نشین

در میان باشگاه‌هایی با زمین‌های چمن سبز، البادیه به‌دلیل خاص بودن و برخورداری از زمین‌های شنی، منحصربه‌فرد است. البادیه در زبان عربی به معنای بادیه‌نشین بوده و همین امر دلیل نامگذاری این باشگاه گلف به‌حساب می‌آید. معماری ساختمان داخلی این باشگاه سازه‌ای متحیرکننده و مارپیچی شکل است که فضای این باشگاه را زیباتر کرد.

طراحی زمین‌های خارجی را نیز فردی به نام روبرت ترنت جونز به اجرا درآورد. البته این باشگاه زمین‌های چمن با دریاچه‌های کوچکی را نیز در خود جای داد. وجود دو نوع زمین و بیابانی بودن محیط اطراف این باشگاه باعث منحصربه‌فرد بودن کلاب البادیه شده‌اند. از موارد دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد سنتی بودن این مکان و آشنایی با فرهنگ و آداب‌ورسوم بومیان دبی است.

آدرس باشگاه گلف البادیه: دبی، فستیوال سیتی، شهر مهرجان

امکانات باشگاه گلف البادیه: زمین‌های گلف شنی و چمن، رستوران، دریاچه‌های مصنوعی کوچک

باشگاه های گلف دبی

راهنمای سفر به دبی - راهنمای سفر به یکی از لاکچری ترین شهرهای خاورمیانه

باشگاه گلف شبانه در دبی؛

ایده‌ تاسیس باشگاهی برای تفریح در شب بسیار جالب بوده و دبی این موضوع را کاملا بررسی کرده است! بسیاری از مردم شهر دبی یا مسافران به‌دلیل گرمسیر بودن آن به‌خصوص در تابستان مایل هستند تا تفریحاتی نظیر گلف در شب را انجام دهند. این کلاب دارای نورپردازی فوق‌العاده‌ای بوده و شما در زیر نور ماه و لامپ‌های زیبا در محیطی قرار خواهید گرفت که سراسر چمن است و زیبایی.

این باشگاه نیز از تمام استانداردهای بین‌المللی برخوردار بوده و 18 سوراخه است. بسیاری از جوانان برای تفریح شبانه به این باشگاه مراجعه کرده و در آرامش شب لذت تمرین گلف را نیز تجربه می‌کنند.

آدرس باشگاه گلف شبانه: دبی، میدان گلف

امکانات باشگاه گلف شبانه: دریاچه‌های مصنوعی، نورپردازی بسیار پیشرفته، زمین‌ گلف 18 سوراخه

باشگاه های گلف دبی

مزیت باشگاه ‌های گلف دبی

قطعا این موع حیرت‌انگیز است که شهری کویری و گرمسیر این چنین امکانات و فضای سبز و رودخانه‌های کم‌نظیری را در خود جای داده است. معماری‌های به کار رفته در باشگاه‌های دبی شگفت‌انگیز هستند. برج‌ها و ساختمان‌های این باشگاه‌ها هیچ شباهتی با یکدیگر ندارند و هر کدام طراحی بسیار منحصر‌به‌فردی را در معرض نمایش قرار داده‌اند.

طراحان و مهندسانی که این سازه‌ها را تعبیه کرده‌اند، به همه چیز اندیشیده بودند و امکانات بسیاری را برای مهمانان خود فراهم ساخته‌اند. یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد وجود مربیان زبده برای آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی برای عموم است. گزینه دیگر استاندارد بودن این باشگاه‌ها از نظر جهانی است. تنوع بسیار بالا و بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی از عوامل دیگری هستند که باعث جذب بسیاری از گلف‌بازان به این باشگاه‌ها شده‌اند.

باشگاه های گلف دبی

تفریحات دبی - کارهایی که در دبی باید تجربه کرد!

چرا باید دبی را برای ورزش گلف انتخاب کرد؟

باشگاه‌های گلف دبی هرچند قدمت کمی دارند؛ اما بسیار مدرن و پیشرفته هستند. دبی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و ساخت‌وساز بهترین برج‌ها و معماری‌‌ها در چند دهه‌ اخیر، توانسته خود را به جهان ثابت کند. دبی شهر کوچکی بوده؛ اما 10 الی 12 باشگاه گلف را در خود جای داده است که این باشگاه‌ها برای افراد در سطوح مختلف طراحی شده‌اند.

وجود سیستم‌های نورپردازی ویژه و ساعت کاری وسیع باعث شده تا امکان بازدید در شب نیز برای علاقه‌مندان فراهم شوند. در این باشگاه‌ها امکانات دیگری مانند سرویس‌های بهداشتی، رستوران، مراکز خرید، هتل و دریاچه‌ها و آب‌نماها نیز بنا نهاده شده‌اند تا خیال بازدیدکنندگان از این بابت آسوده باشد.

باشگاه های گلف دبی

سخن پایانی

دبی شهری با قدمت کم در ایالات متحده عربی، به‌دلیل برخورداری از جاذبه‌های بسیار، جهان را به حیرت درآورده است. در این شهر می‌توان باشگاه‌های بسیاری را برای گلف یافت که به علت گرمسیری بودن، این خود یکی از علل تعجب افراد به‌شمار می‌رود. تفاوتی نداشته که قصد دارید آموزش‌های لازم را فرا بگیرید، تفریح کنید یا به تمرین بپردازید؛ باشگاه‌های دبی با داشتن زیبایی‌های بصری و تجهیزات بی‌‌نهایت حتما باعث شگفتی شما می‌شوند. بهتر است قبل از سفر خود نسبت به رزرو زمین و هتل مبادرت نمایید تا دچار مشکل نشوید. باشگاه‌های دبی با تکنولوژي پیشرفته خود در جهان اثبات شده هستند و این را می توان از حضور بسیاری از گلف‌‌بازان معروف مانند تایگر وودز در این باشگاه‌ها به‌راحتی فهمید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
خانه زینت الملک با معماری قجری | ساعت بازدید + آدرس خانه زینت الملک با معماری قجری | ساعت بازدید + آدرس
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
راهنمای کامل سفر به تنگه رغز | خطرات + تجهیزات ضروری + تصاویر
راهنمای کامل سفر به تنگه رغز | خطرات + تجهیزات ضروری + تصاویر
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
جت لگ یا پرواز زدگی چیست | راه و روش های مقابله به آن
جت لگ یا پرواز زدگی چیست | راه و روش های مقابله به آن
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 102 کاربر