هتل های آنتالیا با پارک آبی

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/14
بازدید: 3315
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آنتالیا از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری کشور ترکیه محسوب می‌شود و به همین علت سرمایه‌گذاری عظیمی در بخش گردشگری این شهر صورت گرفته است. در آنتالیا انواع هتل‌ها با امکانات متنوع و گوناگون را می‌توانید پیدا کنید. از محبوب‌ترین هتل‌های آنتالیا در میان گردشگران، می‌توان به هتل‌هایی اشاره کرد که پارک آبی اختصاصی دارند. این هتل‌ها به دلیل برخورداری از تفریحات آبی در بین توریست‌ها از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. انتخاب این نوع هتل‌ها برای اقامت، حتی از زمانی که در هتل حضور داشته باشید نیز خاطراتی به یادماندنی را به‌وجود خواهد آورد.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. هتل Selectum Luxury Resort
    1. امکانات هتل سلکتوم لاکچری ریزورت
    2. آدرس سلکتوم لاکچری ریزورت
  2. هتل Crystal Waterworld Resort & SPA
    1. امکانات هتل کریستال واتر ورلد ریزورت و اسپا
    2. آدرس کریستال واتر ورلد ریزورت و اسپا
  3. هتل Land of Legends Kingdom
    1. امکانات هتل لند آو لجندز کینگدام
    2. آدرس لند آو لجندز کینگدام
  4. هتل Rixos Premium Tekirova
    1. امکانات هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا
    2. آدرس رکسوس پریمیوم تکیرووا
  5. هتل Maxx Royal Belek Golf Resort
    1. امکانات هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت
    2. آدرس مکس رویال بلک گلف ریزورت
  6. هتل Granada Luxury Belek
    1. امکانات هتل گرانادا لاکچری
  7. هتل Swandor Hotels & Resorts Topkapi Palace
    1. امکانات هتل توپکاپی پالاس
    2. آدرس توپکاپی پالاس
  8. هتل Rixos Sungate
    1. امکانات هتل رکسوس سان گیت
    2. آدرس رکسوس سان گیت
  9. هتل Liberty Hotels Lara
    1. امکانات هتل لیبرتی لارا
    2. آدرس لیبرتی لارا
  10. هتل Limak Lara Deluxe Hotel & Resort
    1. امکانات هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس
    2. آدرس و ریزورت لیماک لارا دلوکس
  11. هتل Royal Wings Hotel
    1. امکانات هتل رویال وینگز
    2. آدرس رویال وینگز
  12. هتل Sherwood Exclusive Lara
    1. امکانات هتل شروود اکسکلوسیو لارا
    2. آدرس شروود اکسکلوسیو لارا
    3. امکانات هتل دلفین پالاس
    4. آدرس دلفین پالاس
  13. هتل Ramada Resort Lara
    1. امکانات هتل رامادا ریزورت لارا
    2. آدرس رامادا ریزورت لارا
  14. هتل Delphin Imperial Hotel
    1. امکانات هتل دلفین امپریال
    2. آدرس دلفین امپریال
  15. هتل Asteria Kremlin Palace
    1. آدرس آستریا کرملین پالاس
  16. هتل Concorde De Luxe Resort
    1. امکانات هتل کنکورد دلوکس ریزورت
    2. آدرس کنکورد دلوکس ریزورت

هتل های انتالیا با پارک آبی

هتل Selectum Luxury Resort

هتل سلکتوم لاکچری ریزورت (Selectum Luxury Resort) یکی از مشهورترین هتل‌های آنتالیا با پارک آبی اختصاصی به‌شمار می‌رود. این هتل را برای اقامت خانوادگی مناسب می‌دانند. فاصله هتل سلکتوم ریزورت تا بلک 4 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 22 کیلومتر است. هتل سلکتوم لاکچری ریزورت اسکله‌ای با تراس آفتاب‌گیر داشته که به‌صورت مستقیم رو به دریا قرار دارد.

امکانات هتل سلکتوم لاکچری ریزورت

هتل سلکتوم لاکچری ریزورت امکاناتی نظیر موارد زیر را در خود جای داده است:

پارک آبی بزرگ و مجهز با 10 سرسره آبی، یک زمین فوتبال کوچک، 12 زمین تنیس، سالن اسپا، استخرهای روباز مختلف، اسکله با تراس آفتاب‌گیر رو به دریا، برنامه‌ها و سرگرمی‌های متنوع و متعدد برای کودکان، رستوران‌های گوناگون از جمله رستوران آلاکارته، سوشی بار و خانه استیک که منوی متنوعی از غذاهای بین‌المللی، ترکی و مدیترانه‌ای را سرو می‌کنند، سالن ماساژ، باشگاه کودکان، امکانات بدنسازی، خشکشویی، مرکز تجاری، حمام ترکی، 5 رستوران و 7 کافه. اتاق‌های این هتل نیز امکانات متعددی نظیر مینی بار، تلویزیون LED، حمام با وان جت‌دار، اینترنت رایگان و... را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

آدرس سلکتوم لاکچری ریزورت

ترکیه، آنتالیا، منطقه بلک، خیابان تاشلیبورون

هتل Selectum Luxury Resort

هتل Crystal Waterworld Resort & SPA

هتل کریستال واتر ورلد ریزورت و اسپا (Crystal Waterworld Resort & Spa) واقع در منطقه بلک یکی از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا را در خود جای داده است. معماری و دکوراسیون داخلی این هتل بسیار جذاب، لوکس و مدرن بوده و همواره توجه مهمانان این هتل را به خود جلب می‌کند. هتل کریستال واتر ورلد ریزورت یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های آنتالیا به‌شمار می‌رود و پارک آبی آن نیز به عنوان بزرگ‌ترین پارک‌های آبی آنتالیا شناخته می‌شود. این هتل در حدود 15 دقیقه با ماشین تا مسجد بلک و پارک ساحلی فاصله دارد.

امکانات هتل کریستال واتر ورلد ریزورت و اسپا

از امکانات هتل 5 ستاره کریستال واتر ورلد ریزورت می‌توان به خدمات مراقبت از کودکان، سالن تنیس، اسپا، آبگرم، مرکز تناسب اندام، چندین کافه و رستوران، سالن بیلیارد، اتاق بازی، شاتل فرودگاهی و پارکینگ رایگان اشاره کرد. اتاق‌های این هتل نیز دارای امکاناتی نظیر بالکن اختصاصی، برنامه‌های ماهواره‌ای، لوازم بهداشتی رایگان، حمام با سردوش بارانی، اینترنت رایگان و دکوراسیون و تزیینات جذاب هستند.

آدرس کریستال واتر ورلد ریزورت و اسپا

ترکیه، آنتالیا، بلک، محله بغازکنت

هتل Crystal Waterworld Resort & SPA

هتل Land of Legends Kingdom

هتل لند آو لجندز کینگدام (Land of Legends Kingdom) بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی است. پارک آبی این هتل بسیار بزرگ و مجهز بوده و تقریبا 55 سرسره آبی مختلف را در خود جای داد. این هتل معماری خاصی داشته و تم و تزئینات اتاق‌های آن نیز بسیار ویژه و خاص هستند. به‌طوری که با ورود به هتل لند آو لجندز کینگدام متصور می‌شوید که وارد دنیای داستان‌ها و افسانه‌ها شده‌اید. هر قسمت از این هتل می‌تواند شما را شگفت‌زده کند.

در زمان ورود خود به هتل لند آو لجندز کینگدام یک بلیط رایگان ویژه ورود به پارک آبی لند آو لجندز و شهربازی دریافت خواهید کرد و ماجراجویی شما در سرزمین افسانه‌ها آغاز می‌شود. فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا 25 کیلومتر است. همچنین با تنها 15 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به باغ تساهل یا باشگاه گلف بلکا برسانید.

امکانات هتل لند آو لجندز کینگدام

هتل لند آو لجندز کینگدام امکانات متعددی نظیر موارد زیر را به مهمانان خود عرضه می‌کند:

پارک آبی بزرگ و مجهز با تقریبا 55 سرسره آبی، زمین بازی، اتاق بازی، مرکز ورزشی، حمام ترکی، حمام بخار، سونا، استخر شنا، سالن تناسب اندام، فروشگاه‌های متعدد، استخر موج، Hyper Coaster، رستوران‌های متنوع با منوهایی گسترده از انواع غذاهای مدیترانه‌ای، آمریکایی، ترکی و ایتالیایی.

آدرس لند آو لجندز کینگدام

ترکیه، آنتالیا، محله کادریه، خیابان آتاتورک

هتل Land of Legends Kingdom

بهترین هتل ‌های آنتالیا - هتل‌های 5، 4 و 3 ستاره معروف آنتالیا کدامند؟

هتل Rixos Premium Tekirova

هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا (Rixos Premium Tekirova) از بهترین هتل‌های منطقه کمر آنتالیا به‌حساب می‌آید. این هتل نیز دارای پارک آبی اختصاصی است که امکانات خوبی را برای انجام تفریحات آبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل در ساحل یک خلیج کوچک واقع شده و چشم‌اندازی زیبا از کوه‌های توروس را به نمایش می‌گذارد. هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا تا فرودگاه آنتالیا 52 کیلومتر فاصله دارد. همچنین تنها با 10 دقیقه رانندگی می‌توانید خود را از این هتل به موزه‌های Alacasu و Phaselis برسانید.

امکانات هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا

امکانات هتل رکسوس پریمیوم تکیرووان به شرح زیر هستند.

پارک آبی با 10 سرسره آبی، استخرهای سرپوشیده و روباز، بیلیارد، آب‌گرم، فروشگاه‌های هدیه و سوغاتی، امکانات مراقبت از کودکان، سالن تناسب اندام، زمین تنیس، حمام، سونا، چند کافه و رستوران‌های آلاکارته که منوی متنوعی از انواع غذاهای ترکی، آمریکایی، ایتالیایی، مدیترانه‌ای و غذاهای دریایی را ارائه می‌دهند، کلوپ کودکان با نام Rixy که در تمام شعب هتل‌های رکسوس قرار داشته و امکاناتی برای سرگرمی و تفریح کودکان ارائه می‌دهد.

آدرس رکسوس پریمیوم تکیرووا

ترکیه، آنتالیا، منطقه کمر، خیابان حسن ییلماز

هتل Maxx Royal Belek Golf Resort

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت (Maxx Royal Belek Golf Resort) از هتل‌های لوکس منطقه بلک آنتالیا محسوب می‌شود. این هتل دارای استخر بوده و ساختمان هتل به شکل نیم دایره در اطراف استخر بنا گردید. هتل مکس رویال بلک از بهترین هتل‌های آنتالیا به‌شمار می‌رود و پارک آبی مجهزی را در خود جای داده است. این هتل تا فرودگاه آنتالیا حدودا 40 کیلومتر و تا بلک تقریبا 5 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت

از امکانات هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت می‌توان به ایمنطقه ساحلی سایه‌دار، زمین بازی، مینی کلاب، زمین گلف 18 حفره‌ای، پارک آبی با 10 سرسره آبی، سالن اسپا لوکس، چندین رستوران با منوهای متنوع متشکل از غذاهای بین‌المللی نظیر ترکی، ژاپنی و مدیترانه‌ای اشاره کرد.

هتل Maxx Royal Belek Golf Resort

 

آدرس مکس رویال بلک گلف ریزورت

ترکیه، آنتالیا، منطقه بلک، خیابان اسکله، پلاک 21/14

هتل Granada Luxury Belek

هتل گرانادا لاکچری (Granada Luxury Belek) هتلی لوکس در منطقه بلک آنتالیا است. این هتل در ماه ژوئن سال 2016 فعالیت خود را آغاز کرد. هتل گرانادا لاکچری گرچه کنار ساحل قرار نداشته؛ اما یکی از 10 استخر روباز آن طراحی شبیه له ساحل دارد. شن و ماسه‌های اطراف این استخر روباز این حس را به شما منتقل می‌کنند که در ساحلی زیبا قدم می‌زنید. هتل گرانادا لاکچری یکی از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا را در خود جای داده است. هتل تا فرودگاه آنتالیا تقریبا 34 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل گرانادا لاکچری

هتل گرانادا لاکچری از امکاناتی نظیر 10 استخر روباز، حمام، سونا، اسپا، مرکز تناسب اندام، 2 استخر سرپوشیده، پارک آبی، تعدادی رستوران با منوهای متنوع از غذاهای بین‌المللی، ترکی و مدیترانه‌ای بهره می‌برد. اتاق‌های این هتل نیز امکانات مناسبی دارند و نیازهای مهمانان را برطرف می‌سازند.

آدرس گرانادا لاکچری

ترکیه، آنتالیا، بلک، خیابان جمهوریت

هتل Swandor Hotels & Resorts Topkapi Palace

هتل توپکاپی پالاس (Topkapi Palace) از بهترین هتل‌های آنتالیا در ساحل لارا به‌شمار می‌رود. برای دسترسی به ساحل کافیست تنها 6 دقیقه پیاده‌روی کنید. این هتل دارای پارک آبی بوده که از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل توپکاپی پالاس محسوب می‌گردد. هتل توپکاپی پالاس در آوریل سال 2019 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل تا فرودگاه آنتالیا تقریبا 20 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل توپکاپی پالاس

از امکانات هتل سواندور ریزورت توپکاپی پالاس می‌توان به پارک آبی، والیبال ساحلی، مینی فوتبال، زمین بسکتبال، باشگاه ورزشی و استخرهای سرپوشیده و روباز متعدد اشاره کرد. اتاق‌های این هتل نیز از امکانات قابل قبولی برخوردار هستند و اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان خود رقم می‌زنند.

آدرس توپکاپی پالاس

ترکیه، آنتالیا، لارا، کندو، بلوار یاشار سوبوتای

هتل Swandor Hotels & Resorts Topkapi Palace

شهر آنتالیا - سفر به شهری با سواحلی جذاب!

هتل Rixos Sungate

هتل رکسوس سان گیت (Rixos Sungate) از بهترین هتل‌های آنتالیا محسوب می‌شود. این هتل 250 هزار مترمربعی در خلیجی زیبا در کنار دریا قرار داشته و جنگل‌های کاج آن را احاطه کرده‌اند. این هتل تا فرودگاه آنتالیا حدودا 50 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل رکسوس سان گیت یک ساحل اختصاصی 750 متری را نیز در خود جای داده است.

امکانات هتل رکسوس سان گیت

از امکانات هتل رکسوس سان گیت می‌توان به استخرهای سرپوشیده، استخرهای روباز، یک سالن بولینگ، چند زمین تنیس، زمین فوتبال، سالن تناسب اندام، ساحل خصوصی 750 متری، پارک آبی با 10 سرسره گوناگون اشاره نمود. از تفریحات این هتل می‌توان نمایش‌ها، کنسرت‌ها و اجراهای زنده موسیقی را نام برد که عصرهای اقامت شما را در هتل رکسوس سان گیت متفاوت خواهند کرد. همچنین مینی کلاب ریکسی که در تمامی شعب هتل رکسوس قرار دارد کودکان را با برنامه‌های شاد سرگرم می‌سازد. انواع غذاهای ترکی، چینی، مکزیکی، مدیترانه‌ای و ایتالیایی در 9 رستوران هتل رکسوس سان گیت طبخ می‌شوند.

آدرس رکسوس سان گیت

ترکیه، آنتالیا، کمر، خیابان آتاتورک

هتل Rixos Sungate

هتل Liberty Hotels Lara

هتل لیبرتی لارا (Liberty Hotels Lara) از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های آنتالیا به‌شمار می‌رود که یک پارک آبی دارد. این هتل ساحلی اختصاصی داشته و تنها چند دقیقه لازم است تا با ماشین به این ساحل دسترسی پیدا کنید. هتل لیبرتی لارا دارای 310 اتاق با امکانات متعدد بوده که این هتل را به یکی از بهترین گزینه‌ها در بین هتل‌های آنتالیا تبدیل کرده است.

امکانات هتل لیبرتی لارا

از امکانات هتل لیبرتی لارا می‌توان به ساحل خصوصی، سرسره‌های آبی، استخر، صندلی‌های آفتاب‌گیر و 310 اتاق با امکانات متعدد و لوکس اشاره کرد. این هتل با امکانات رفاهی و تفریحی خود همه مسافران خود را راضی نگه می‌دارد. به‌طوری که دل کندن از این هتل برای آن‌ها بسیار سخت خواهد بود.

آدرس لیبرتی لارا

ترکیه، آنتالیا، لارا، کمراگزی

هتل Liberty Hotels Lara

راهنمای سفر به آنتالیا - برای آشنایی با آنتالیا، هزینه سفر و اقامت، جاهای دیدنی آنتالیا و... کلیک کنید.

هتل Limak Lara Deluxe Hotel & Resort

هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس (Limak Lara De Luxe Hotel & Resort) از بهترین هتل‌های 5 ستاره آنتالیا به‌شمار می‌رود. این هتل مجلل دارای پارک آبی مجهز بوده و فاصله آن از فرودگاه آنتالیا نیز تنها در حدود 20 دقیقه رانندگی است.

امکانات هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس

هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس از امکاناتی نظیر سالن اسپای مجلل، 4 رستوران با منویی متنوع از انواع غذاهای بین‌المللی از جمله غذاهای ترکی، مکزیکی، ایتالیایی، ژاپنی، تایلندی و هندی، پارک آبی مجهز، حمام بخار، حمام ترکی، جکوزی و استخرهای سرپوشیده بهره می‌برد. واحدهای اقامتی این هتل نیز با امکانات متعدد و فراوانی از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند.

آدرس و ریزورت لیماک لارا دلوکس

ترکیه، آنتالیا، لارا، کمراگزی، بلوار یاشار سوبوتای

هتل Limak Lara Deluxe Hotel & Resort

هتل Royal Wings Hotel

هتل رویال وینگز (Royal Wings Hotel) هتلی واقع در ساحل لارا آنتالیا است. این هتل محلی مناسب برای اقامت خانوادگی محسوب می‌شود. فاصله کم هتل رویال تا ساحل لارا و همچنین بهره‌مندی آن از پارک آبی، مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل به‌حساب می‌آیند. کارکنان این هتل رفتاری صمیمی دارند و اتاق‌های این هتل بسیار مدرن و مجهز هستند و اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهند زد.

امکانات هتل رویال وینگز

از امکانات هتل رویال وینگز می‌توان به پارک آبی مجهز، بولینگ، مینی گلف، تنیس روی میز، تیراندازی با کمان، بسکتبال، والیبال، مدرسه غواصی، مرکز ورزش‌های آبی، مرکز تناسب اندام، جکوزی، حمام ترکی، مرکز اسپا، سونا، زمین تنیس، استخر کودکان، استخرهای روباز و سرپوشیده اشاره کرد. اتاق‌های این هتل نیز بسیار مدرن و مجهز هستند و امکانات متعددی را به مهمانان خود عرضه می‌دارند.

آدرس رویال وینگز

ترکیه، آنتالیا، منطقه لارا، کمراگزی، خیابان لارا توریسم

هتل Royal Wings Hotel

جاهای دیدنی آنتالیا - آنتالیا یکی ازشهرهای مهم ترکیه از نظر جذب گردشگری می باشد به طوری که سالیانه چندین هزار توریست از اقسا نقاط دنیا به این شهر افسانه ای سفر می کنند.

هتل Sherwood Exclusive Lara

هتل شروود اکسکلوسیو لارا (Sherwood Exclusive Lara) هتلی دارای پارک آبی در آنتالیا است. این هتل یک ساحل شنی خصوصی دارد و در کنار دریا قرار گرفته است. تنها با 4 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را از هتل شروود اکسکلوسیو لارا به ساحل برسانید. این هتل را می‌توان یکی از بهترین هتل‌های آنتالیای ترکیه دانست.

امکانات هتل شروود اکسکلوسیو لارا

هتل شروود اکسکلوسیو لارا دارای امکاناتی نظیر ساحل شنی خصوصی، یک باشگاه ورزشی، 2 زمین تنیس در فضای باز، حمام ترکی، سونا، پارک آبی با سرسره‌های متعدد و گوناگون، استخرهای روباز و 5 رستوران مختلف با منوهای متنوع از غذاهای ترکی و بین‌المللی نظیر غذاهای ایتالیایی است. در واحدهای اقامتی این هتل نیز امکانات متعددی در نظر گرفته شده‌اند.

آدرس شروود اکسکلوسیو لارا

ترکیه، آنتالیا، لارا، محله کمراگزی

هتل Delphin Palace Hotel

هتل دلفین پالاس (Delphin Palace Hotel) از دیگر هتل‌های 5 ستاره محبوب آنتالیا محسوب می‌شود که در منطقه لارا قرار دارد. این هتل نیز پارک آبی مجهزی را در خود جای داده و به دلیل امکانات تفریحی متعدد و فعالیت‌های روزانه و سرگرمی‌های شبانه‌ مورد توجه بسیاری از گردشگران آنتالیا قرار گرفته است. هتل دلفین پالاس تا فرودگاه آنتالیا فاصله کمی داشته و تقریبا با 15 دقیقه رانندگی می‌توانید خود را از فرودگاه به هتل برسانید.

از دیگر ویژگی‌های هتل دلفین پالاس می‌توان به موقعیت مکانی این هتل اشاره کرد که دسترسی قابل قبولی به مراکز خرید آنتالیا و جاذبه‌های گردشگری این شهر دارد. فاصله این هتل تا آکوا پارک آنتالیا 1.2 کیلومتر و تا گرند بازار ای وی ام یورو فشن آنتالیا 0.7 کیلومتر است. زمانی که در هتل دلفین پالاس اقامت دارید، با صرف کمترین زمان و هزینه می‌توانید خود را به جاذبه‌های گردشگری آنتالیا برسانید.

امکانات هتل دلفین پالاس

هتل 5 ستاره دلفین پپالاس آنتالیا دارای امکانات متععدی است که به شرح زیرهستند:

رستوران دلفینو با ارائه انواع غذاهای بین‌المللی نظیر غذاهای ترکی، ژاپنی، ایتالیایی، عثمانی و انواع غذاهای دریایی، سرگرمی‌های شبانه، سرگرمی‌های روزانه، استخر بزرگ به سبک تالاب، اتاق‌هایی با امکانات قابل قبول و دسترسی به اینترنت رایگان، مرکز سلامتی، پارک آبی با سرسره‌های آبی متنوع، مسابقات ورزشی روزانه، مرکز تناسب اندام مجهز، مرکز اسپا با خدمات کامل، صندلی‌های آفتاب‌گیر کنار دریا، کلوپ کودکان و سینما.

آدرس دلفین پالاس

ترکیه، آنتالیا، آکسو، کمراگزی، بلوار یاشار سوبوتای

هتل Delphin Palace Hotel

هتل Ramada Resort Lara

هتل رامادا ریزورت لارا (Ramada Resort Lara) هتلی معروف و لوکس در آنتالیای ترکیه است. این هتل فاصله کمی تا ساحل دارد. به‌طوری که تنها با 8 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را از هتل به ساحل برسانید. هتل رامادا ریزورت ساحل خصوصی 25 هزار متری در سواحل مدیترانه داشته و فاصله این ساحل اختصاصی تا هتل تنها 330 متر است. این هتل تنها 13 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

امکانات هتل رامادا ریزورت لارا

از امکانات هتل رامادا ریزورت هتل می‌توان به مرکز اسپا، پارک آبی، باشگاه ورزش‌های آبی، مدرسه غواصی، 4 سرسره آبی، استخر بزرگ در فضای باز، ساحل خصوصی 25 هزار متری، رستوران اصلی هتل که وعده‌های اصلی صبحانه، ناهار و شام را سرو می‌کند، 6 رستوران با منوهای متنوع که انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را سرو می‌نمایند اشاره کرد. همچنین دو مورد از این رستوران‌ها، ویژه غذاهای ایتالیایی و غذاهای دریایی هستند.

آدرس رامادا ریزورت لارا

ترکیه، آنتالیا، لارا، بلوار یاشار سوبوتای

هتل Ramada Resort Lara

پارک آبی آنتالیا - 3 پارک آبی مستقل و معروف انتالیا کدامند؟

هتل Delphin Imperial Hotel

هتل دلفین امپریال (Delphin Imperial Hotel) یک هتل ساحلی و لوکس در آنتالیای ترکیه است. این هتل ساحلی در نزدیکی دریای مدیترانه قرار گرفته و امکانات متعدد، فضای داخلی و دکوراسیون لوکس و معماری خاص و منحصربه‌فردی دارد. هتل دلفین امپریال از پرطرفدارترین هتل‌های شهر آنتالیا به‌شمار می‌رود و گردشگران زیادی سالانه در این هتل اقامت می‌کنند.

امکانات هتل دلفین امپریال

هتل دلفین امپریال آنتالیا دارای امکاناتی نظیر پارک آبی با سرسره‌های متنوع، مرکز اسپا، مرکز ماساژ، سونا، حمام ترکی، باشگاه ورزشی، رستوران با سرو وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به شکل بوفه باز، زمین تنیس، مرکز آبگرم، استخرهای روباز است.

آدرس دلفین امپریال

ترکیه، آنتالیا، لارا، کمراگزی، بلوار یاشار سوبوتای

هتل Delphin Imperial Hotel

هتل Asteria Kremlin Palace

هتل آستریا کرملین پالاس (Asteria Kremlin Palace) هتلی 5 ستاره در آنتالیای ترکیه است. در معماری این هتل مشهور از کاخ کرملین روسیه الهام گرفته شده و مساحتی به وسعت 75 هزار مترمربع دارد. هتل آستریا کرملین پالاس از مرکز آنتالیا 21 کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا 12 کیلومتر داشته و ساحلی خصوصی را نیز در خود جای داد.

امکانات هتل آستریا کرملین پالاس

هتل آستریا کرملین پالاس دارای امکاناتی نظیر 7 کافه، 6 رستوران آلاکارته، تعدادی استخر، ساحل خصوصی، پارک آبی 3 سرسره ویژه کودکان و پارک آبی 6 سرسره ویژه بزرگسالان است. همچنین در اتاق‌های این هتل امکانات متعددی برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند.

آدرس آستریا کرملین پالاس

ترکیه، آنتالیا، لارا، خیابان تسیسلر

هتل Asteria Kremlin Palace

هتل Concorde De Luxe Resort

هتل کنکورد دلوکس ریزورت (Concorde De Luxe Resort) هتلی زیبا و محبوب در آنتالیا است. این هتل تنها در حدود 4 دقیقه پیاده‌روی تا ساحل فاصله دارد. پارک آبی هتل کنکورد دلوکس محوطه‌ای دل‌انگیز داشته که با سرسره‌های متعدد و متنوع و درختان نخل تزیین شده است. این هتل 10 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و از بهترین هتل‌های دارای پارک آبی در آنتالیا به‌شمار می‌رود.

امکانات هتل کنکورد دلوکس ریزورت

هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا از امکاناتی نظیر پارک آبی، 7 رستوران و کافه، ساحل خصوصی، زمین تنیس، استخر سرپوشیده، اتاق بازی با سالن بیلیارد و سالن بولینگ بهره می‌برد. اتاق‌های این هتل نیز به امکانات گوناگونی مجهز هستند و به‌خوبی از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند.

آدرس کنکورد دلوکس ریزورت

ترکیه، آنتالیا، لارا، خیابان تسیسلر

هتل Concorde De Luxe Resort

سخن پایانی

انتخاب محل اقامت و هتل یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در هر سفر باید به آن توجه داشته باشید. آنتالیا به عنوان یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری کشور ترکیه، هتل‌های متعددی را در خود جای داده که برخی از آن‌ها همراه با پارک آبی هستند. از جمله این هتل‌ها می‌توان به رامادا ریزورت، لیماک لارا، دلفین پالاس، لیبرتی لارا، گرانادا لاکچری، شروود اکسکلوسیو و کنکورد دلوکس ریزورت اشاره نمود. اگر شما نیز تجربه اقامت در یکی از هتل‌های اشاره شده در متن را داشته‌اید، خوشحال می‌شویم تا تجربه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر