هتل های 4 ستاره آنتالیا

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/28
بازدید: 7681
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از مهم‌ترین مسائلی که لازم است پیش از سفر به هر شهر یا کشوری به آن توجه نمایید، رزرو یک هتل مناسب و باکیفیت خواهد بود. شهر آنتالیا از جمله شهر‌هایی در کشور ترکیه است که سالانه تعداد بسیاری از مسافران و گردشگران به آن سفر می‌کنند. اگر قصد دارید در سفر خود به این شهر در یک هتل ۴ ستاره اقامت داشته باشید، لازم است با بهترین هتل‌های ۴ ستاره آنتالیا آشنا شوید تا بتوانید بین آن‌ها بهترین هتل را انتخاب کنید.

هتل های 4 ستاره آنتالیا

هتل آدونیس آنتالیا        

یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره‌ای که در شهر آنتالیا وجود داشته و مسافران و گردشگران می‌توانند برای تجربه یک سفر خوش و راحت در آن اقامت داشته باشند، Adonis Hotel بوده که این هتل در کنار دریای مدیترانه و رو به ساحل قرار دارد. امکانات رفاهی این هتل بسیار بالا بوده و شما می‌توانید از صرافی، پاسخگویی ۲۴ ساعته، میز پذیرش، خدمات پزشکی، خشکشویی، صندوق امانات، فروشگاه، مینی کلاب، هواساز و اینترنت وای فای رایگان استفاده کنید.  جالب است بدانید که در این هتل امکانات تفریحی بسیار زیادی نیز وجود دارد، برای مثال در این هتل اتاق تلویزیون قرار داشته که می‌توانید در آن برنامه‌هایی که پخش زنده دارند را به راحتی تماشا کنید. همچنین ساحل خصوصی، باغ و تراس موجود در این هتل سبب افزایش محبوبیت این هتل در نظر مسافران و گردشگران شده است.  اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به شنا کردن دارند، جالب است بدانید که در این هتل یک استخر شنا و همچنین یک استخر مخصوص برای کودکان وجود دارد که شما می‌توانید در صورت تمایل در آنها شنا کنید.

هتل آدونیس آنتالیا     

هتل الگانس ایست آنتالیا         

هتل Elegance East Hotel یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۴ ستاره در شهر آنتالیا و در کشور ترکیه بوده که از جمله مزیت‌های این هتل می‌توان به این مورد اشاره کرد که در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. ساخت اتاق‌های این هتل به سبک‌های بسیار خاصی از جمله عثمانی، کاخ مانند و... تزیین شده‌اند که  هزینه رزرو این اتاق‌ها نسبت به اتاق‌های معمولی هتل بیشتر خواهد بود. اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه دارید از پنجره اتاق خود منظره‌های زیبا را تماشا کنید، می‌توانید همچنین اتاق‌هایی را با منظره‌های استخر یا باغ در هتل ۴ ستاره الگانس ایست آنتالیا رزرو کنید. همچنین این امکان برای مسافران و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند، وجود دارد که بتوانند با طی کردن مسافتی در حدود ۵ دقیقه خود را به ساحل برسانند و از منظره زیبای ساحل نهایت لذت را ببرند.

هتل الگانس ایست آنتالیا         

هتل آسپن          

 اگر شما از دسته افرادی هستید که دوست دارند در سفر خود به شهر آنتالیا در کشور ترکیه در هتل ۴ ستاره اقامت داشته باشند، Hotel Aspen یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. لازم است بدانید که از جمله مزایای این هتل می‌توان به این موارد اشاره کرد که فاصله آن با ساحل مرمرلی بسیار کم بوده و در ۲۰۰ متری آن واقع شده است.  دکوراسیون و طراحی اتاق خواب به سبک ویژه‌ای هستند و اغلب آنها دکوراسیونی گرم و ترکی دارند‌. این هتل دارای امکانات بسیار ویژه‌ای است که از جمله آنها می‌توان به استخر در حیاط پشتی و کافه تراس اشاره کرد. هتل آسپن فاصله بسیار کمی با فرودگاه داشته به همین سبب مسافران می‌توانند پس از پرواز خود، به راحتی با طی کردن ۲۰ دقیقه از مسیر با خودرو، خود را به این هتل زیبا برسانند.

هتل آسپن          

هتل مدیترا آرت            

 Mediterra Art Hotel یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۴ ستاره در شهر آنتالیای کشور ترکیه بوده که افراد می‌توانند برای داشتن اقامتی راحت و آسان این هتل را انتخاب کنند. هتل مدیترا آرت دارای امکانات بسیار زیادی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به رستوران، پارکینگ، آسانسور، کافی شاپ، اینترنت در اتاق، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، ماهواره و لابی اشاره کرد. همچنین شما به سادگی می‌توانید از هتل مدیترا آرت به اماکن توریستی شهر آنتالیا دسترسی داشته باشید.  به طور کلی تعداد سی و سه اتاق در این هتل موجود است که در آن‌ها سیستم تهویه مطبوع وجود دارد. از جمله دیگر امکانات این هتل می‌توان به  پاسخگویی ۲۴ ساعته کارکنان پذیرش و وجود صرافی در هتل اشاره کرد. همچنین جالب است بدانید که اگر میهمانان هتل احتیاج به اتومبیل داشته باشند، می‌توانند در این هتل، در خواست کرایه اتومبیل بدهند. این هتل دارای باغ بسیار زیبا و استخر بزرگی است که در صورت تمایل می‌توانید در استخر شنا کرده و در باغ به پیاده روی بپردازید.

هتل مدیترا آرت            

هتل کاهیا ریزورت آکوآ            

اگر شما از دسته افرادی هستید که می‌خواهند در یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره شهر آنتالیا اقامت داشته باشند، Kahya Resort Aqua گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل دارای ۵ طبقه بوده که در آن‌ها تعداد ۱۳۵ اتاق وجود دارد. همچنین  ۱۴۵ اتاق خانوادگی و ۲۰ اتاق متصل به هم نیز در این هتل موجود است. این هتل بسیار زیبا که در سال ۲۰۱۲ ساخته شده، در یکی از بهترین شهرهای آنتالیا به نام پایالار واقع گردیده است.  از مزیت‌های این هتل می‌توان به ساحل آن اشاره کرد که در سمت جنوب آن واقع شده، همچنین جالب است بدانید که در قسمت شمالی هتل جنگل بسیار زیبایی قرار دارد که برخی از اتاق خواب‌ها منظره‌ای از این جنگل زیبا قابل مشاهده است.

هتل کاهیا ریزورت آکوآ            

بهترین هتل ‌های آنتالیا - هتل‌های 5، 4 و 3 ستاره معروف آنتالیا کدامند؟

هتل گریدا سیتی            

 Grida City Hotel یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافران و گردشگرانی است که قصد دارند از مکان‌های دیدنی و گردشگری شهر آنتالیا دیدن کنند و این به این سبب بوده که هتل گریدا سیتی فاصله بسیار کمی تا مکان‌های دیدنی آنتالیا همچون ساحل آنتالیا، موزه باستان شناسی، آکواریوم، مرکز خرید فایو ام میگروس، مینی سیتی و دولفین لند دارد. این هتل ۴ ستاره دارای ۴۷ اتاق استاندارد، ۲۰ اتاق سوپریور، ۲۹ اتاق دارای چشم انداز دریا و سه سوئیت است. بنابراین می‌توان بیان کرد که در هتل گریدا سیتی در مجموعه ۹۹ اتاق وجود دارد و این هتل دارای ظرفیت ۲۰۰ نفر است. 
 امکانات بسیار زیادی در این هتل ۴ ستاره وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به بیلیارد، فضای سبز، کلاب کودکان، تنیس روی میز، اینترنت وای فای رایگان، سالن زیبایی و آرایشگاه، پارکینگ اختصاصی، اتاق بازی، سونا و حمام ترکی، سرویس شاتل و سالن جلسات و همایش اشاره کرد. به علاوه اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه بسیار زیادی به شنا کردن دارند، جالب است بدانید که در این هتل استخر‌‌های روباز و سرپوشیده و همچنین تفریحات آبی بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

هتل گریدا سیتی            

هتل لارا فمیلی کلاب            

یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره‌ای که در شهر آنتالیا در کشور ترکیه وجود دارد، Lara Family Club است. از جمله ویژگی‌‌های منحصر به فرد این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که تنها ۳۵۰ متر با هتل فاصله داشته و مسافران و گردشگرانی که در این هتل اقامت داشته باشد، می‌توانند در هر زمانی به این ساحل بروند و از تماشای آن یا تفریحات ساحلی موحود، نهایت لذت را ببرند. هتل لارا فمیلی کلاب دارای امکانات بسیار ویژه‌ای بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به تهویه کننده هوای اتاق‌ها، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، بالکن و اتاق نشیمن جداگانه اشاره کرد.
 به علاوه در این هتل رستوران‌هایی وجود دارند که شما می‌توانید در این رستوران‌ها انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را سفارش داده و میل کنید. همچنین شاید جالب باشد بدانید که در این هتل مرکز سلامتی و اسپایی وجود دارد که خدمات آن شامل حمام ترکی، سونا، سونا بخار و ماساژ می‌شود. فاصله این هتل بی‌نظیر تا فرودگاه آنتالیا بسیار کم بوده و مسافران می‌توانند با طی کردن مسافتی در حدود ۱۵ کیلومتر خود را به این هتل برسانند‌.

هتل لارا فمیلی کلاب            

هتل مینیون آنتالیا            

Minyon Hotel همان‌ طور که از نام آن مشخص است، یک هتل کوچک و بامزه بوده و به عبارتی نام دیگر آن امارت بالتیک منشن خواهد بود که در قرن ۱۸ ساخته شده است.  این هتل در شهر کالیچی آنتالیا قرار دارد و اخیراً به سبک جدیدی بازسازی شده است. شاید جالب باشد بدانید که به طور کلی شش اتاق در این هتل وجود دارد که نام آنها لالیک (گل یاس بنفش)، هایسنت (گل سنبل)، تولیپ (گل شقایق)، ارکید (گل ارکیده)، رز (گل رز)، یاسمین (گل یاس) و یک سوئیت به نام مگنولیا است.
 از جمله امکانات ویژه‌ای که در این هتل وجود دارد می‌توان به سونا، پارکینگ اختصاصی، اتاق بازی، استخر روباز، محل نگهداری چمدان، تفریحات آبی، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی و صرافی اشاره کرد. فاصله هتل مینیون تا فرودگاه آنتالیا در حدود ۸۰ کیلومتر بوده و مسافران و گردشگران می‌توانند با استفاده از خودروی شخصی یا تاکسی به راحتی به این هتل دسترسی داشته باشند.

هتل مینیون آنتالیا            

بهترین هتل های 3 ستاره آنتالیا | این هتل های سه ستاره آنتالیا انتخاب مسافران سخت پسند است!

هتل لابوتیک آنتالیا        

یکی از لوکس‌ترین و بی نظیر‌ترین هتل‌های ۴ ستاره آنتالیا هتل لا‌بوتیک آنتالیا بوده که بر روی صخره‌های پایروتز بی واقع شده است. برخی از اتاق‌های این هتل دارای منظره بسیار زیبایی از دریای مدیترانه و کوه‌های تاروس هستند‌. هتل لابوتیک آنتالیا در شهر لارا قرار گرفته و از جمله مزیت‌های آن می‌توان به نزدیک بودن آن به مراکز خرید معروف شهر، کافه‌ها و اغذیه فروشی‌ها اشاره کرد. اغلب افرادی که برای سفر کاری به این شهر می‌روند، این هتل را برای اقامت خود بر می‌گزینند.
از جمله امکانات منحصر به فرد La Boutique Antalya می‌توان به بیلیارد فضای سبز، کلاب کودکان، اینترنت بی‌ سیم رایگان، تنیس روی میز، پارکینگ اختصاصی، خدمات پزشکی، ساحل اختصاصی و محل نگهداری چمدان اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار خاصی بوده و معماری آن برگرفته از سبک فرانسوی خواهد بود. لازم است توجه نمایید که افراد زیر ۱۸ سال نمی‌توانند در این هتل قامت داشته باشند.

هتل لابوتیک آنتالیا      

هتل بوتيک آلپ پاشا آنتالیا          

 Alp Pasa Boutique Hotel یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره‌ای است که در شهر کالیچی واقع شده و از جمله مزیت‌های این هتل می‌توان به دسترسی ساده و آسان آن به مناطق دیدنی و گردشگری این شهر همچون مسجد پاشا، مناره ییولی، دروازه‌ هادرین و برج ساعت اشاره کرد.  شاید جالب باشد بدانید که این هتل  در یکی از مجموعه‌های عثمانی واقع شده که طراحی و معماری آن به سبک خاصی است.
  از جمله مزیت‌های دیگر این هتل می‌توان به قرار گرفتن آن در بخشی آرام اشاره کرد، به طوری که خیابان‌هایی که اطراف این هتل قرار گرفته‌اند بسیار آرام و ساکت هستند و این امر سبب می‌شود مسافران و گردشگران بتوانند اقامتی پر از آرامش را در این هتل تجربه کنند. شما می‌توانید با اقامت در این هتل، دسترسی آسانی به ساحل‌های لارا و ساحل مرملی داشته باشید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اینترنت بی سیم رایگان، سالن زیبایی، پارکینگ اختصاصی، اتاق بازی، سرویس شاتل، خدمات پزشکی، ساحل اختصاصی، سالن جلسات و همایش، استخر روباز و سرپوشیده و تفریحات آبی اشاره کرد.

هتل بوتيک آلپ پاشا آنتالیا          

هتل رز ریزورت            

یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های ۴ ستاره‌ای که در شهر آنتالیا وجود دارد، Rose Resort Hotel بوده که مساحت آن در حدود ۲۷۵۰ متر مربع است.  این هتل در ساحل دریای مدیترانه واقع شده و از برخی از اتاق‌های آن می‌توانید منظره بسیار زیبایی از دریای مدیترانه و ساحل زیبای آن مشاهده کنید. اطراف هتل رز ریزورت مملو از درختان پرتقال بوده و شما می‌توانید از محوطه آن، منظره زیبایی از کوه تورس را مشاهده کنید. 
 از جمله مزیت‌های این هتل می‌توان به سرویس all inclusive اشاره کرد که شامل صبحانه، ناهار، عصرانه، شام و نوشیدنی‌های ترکیه است.  از جمله امکاناتی که در این هتل ۴ ستاره وجود دارد، می‌توان به فضای سبز آن، کلاب کودکان، اینترنت بی ‌سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، سرویس شاتل، خدمات پزشکی و سالن جلسات و همایش اشاره کرد. همچنین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به حمام ترکی دارید، لازم است بدانید که در این هتل علاوه بر مرکز سلامتی و اسپا، حمام ترکی بسیار جذابی نیز وجود دارد. فاصله هتل رز ریزورت آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا کمی زیاد بوده و لازم است مسافران برای رسیدن به این هتل مسافت ۵۰ کیلومتر از فرودگاه تا هتل را بپیمایند.

هتل رز ریزورت            

راهنمای سفر به آنتالیا - برای آشنایی با آنتالیا، هزینه سفر و اقامت، جاهای دیدنی آنتالیا و... کلیک کنید.

هتل شاه این پارادایز آنتالیا        

هتل Sah Inn Paradise یکی از بزرگترین هتل‌های ۴ ستاره این شهر به حساب می‌آید که وسعت آن به ۱۶۷ هزار متر مربع می‌رسد. تعداد اتاق‌های این هتل ۴۰۴ بوده که این اتاق‌ها شامل چهار سوئیت کینگ، ۱۰۰ اتاق خانوادگی و ۲۹۶ اتاق استاندارد می‌شوند و در مجموع می‌توان بیان کرد که در این هتل زیبا ۱۴۰۰ تخت وجود دارد.  این هتل ۴ ستاره در ساحل دریای مدیترانه واقع شده، بنابراین در برخی از اتاق‌ها چشم انداز بسیار زیبایی از دریای مدیترانه وجود داشته و مسافران و گردشگران می‌توانند از استراحت در این اتاق‌ها نهایت لذت را ببرند.
 از جمله مزایا و امکانات تفریحی این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی ۴۰۰ متری و ۹ استخر که در آن وجود دارد، اشاره کرد بنابراین مسافران و گردشگران می‌توانند در هر زمانی که دلشان خواست از شنا کردن در این استخر‌ها یا دریای بیکران لذت ببرند.  اگر شما علاقه بسیار زیادی به بازدید از مکان‌های تاریخی و گردشگری شهر آنتالیا را دارید، باید این نوید را به شما بدهیم که فاصله این هتل از مراکز تاریخی و تفریحی همچون دمر، میرا، لیمیرا، آیکاندا، آندریاکه، اولیمپوس، فاسلیس و... بسیار کم بوده و مسافران می‌توانند به راحتی به این مکان‌ها دسترسی پیدا کنند.
  از جمله دیگر امکانات رفاهی که در این هتل وجود دارد می‌توان به مجتمع بانوان، مجتمع آقایان، محوطه استراحت، مینی کلاب، دیسکو، حمام ترکی، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن ورزشی، سالن آرایشگاه، خدمات پزشکی، مرکز سلامتی و اسپا و... اشاره کرد.

هتل شاه این پارادایز آنتالیا        

هتل نیویورک آنتالیا            

یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره‌ای که در شهر آنتالیا وجود دارد New York Hotel بوده که در بخش لارا واقع شده است‌. در این هتل ۴ ستاره در مجموعه ۴۴ اتاق وجود دارد که دارای امکانات ویژه‌ای هستند که از جمله این امکانات می‌توان به تهویه کننده هوا و خدمات خشکشویی اشاره کرد. در هتل نیویورک، باغ بسیار زیبایی وجود دارد که می‌توانید در صورت تمایل برای لذت بردن از فضای سبز در این باغ بسیار زیبا قدم بزنید.
 از جمله مزیت‌های این هتل می‌توان به فاصله بسیار کم آن تا مراکز مهم همچون پارک دودن و مرکز خرید لارا اشاره کرد.  از جمله امکانات رفاهی که در این هتل چهار ستاره وجود دارند می‌توان به اینترنت بی‌سیم رایگان در لابی و اتاق‌های هتل، تهویه مطبوع، تراس، تلویزیون، تلفن، سشوار و یخچال کوچک اشاره کرد. همچنین در این هتل امکانات تفریحی همچون استخر روباز، رستوران، حمام ترکی، سونا و ماساژ  و... وجود دارد که مسافران می‌توانند به صورت رایگان از آنها استفاده کنند.

هتل نیویورک آنتالیا    

هتل کورنر پارک            

Corner Park Hotel یکی از مناسب‌ترین هتل‌ها برای افرادی است که قصد دارند در سفر خود به شهر آنتالیا از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی این کشور دیدن کنند. این امر به این سبب است که دسترسی این هتل به مناطق گردشگری شهر آنتالیا بسیار خوب و مطلوب بوده و علاوه بر این برخورد پرسنل این هتل با مهمانان بسیار خوب است و این امر سبب می‌شود که مهمانان بتوانند در زمان اقامت خود در این هتل ساعاتی آرامش بخش را تجربه کنند.  
از جمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل کرنر پارک می‌توان به اینترنت بی سیم، آسانسور، صرافی، سرویس حمل و نقل و پارکینگ اختصاصی آن اشاره کرد. این هتل که در خلیج غربی کمر واقع شده است به طور کلی دارای ۷۴ اتاق بوده که هر کدام از آن‌ها دارای امکانات خاصی هستند. در بهترین هتل ۴ ستاره کورنر پارک، یک باغ بسیار زیبا و استخر رو باز برای تفریح مسافران وجود دارد. از جمله امکانات موجود در اتاق‌های این هتل می‌توان پنکه، مینی بار، آینه، دوش، شبکه تلویزیونی، حمام، دمپایی، تلفن، تلویزیون، میز تحریر، صندوق امانات اختصاصی، بالکن و سیستم سرمایشی و گرمایشی آن نام برد.

هتل کورنر پارک 

جاهای دیدنی آنتالیا -در سفر به آنتالیا جاذبه های گردشگری آن را از دست ندهید!

هتل بست وسترن پلاس خان            

Best Western Plus Khan Hotel در شهر آنتالیا یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره در این شهر بوده که در ساحل مدیترانه واقع شده است، بنابراین در برخی از اتاق‌های آن می‌توانید منظره بسیار زیبایی از دریای مدیترانه مشاهده کنید. از جمله مزیت‌های این هتل ۴ ستاره می‌توان به نزدیک بودن آن به فرودگاه بین‌المللی آنتالیا و همچنین واقع شدن آن در مرکز شهر آنتالیا اشاره کرد. به علاوه لازم به ذکر است که فاصله این هتل تا مراکز تاریخی و گردشگری شهر بسیار کم بوده و مسافران و گردشگران به راحتی می‌توانند به این محل‌ها دسترسی پیدا کنند.
  رفتار  خوب و مناسب پرسنل این هتل به همراه امکانات رفاهی اتاق‌ها و هتل‌ها باعث می‌شود میهمانان بتوانند اقامت بسیار مطلوبی را در این هتل داشته باشند. از جمله امکانات رفاهی هتل بست وسترن پلاس خان می‌توان به پارکینگ اختصاصی، پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، سرویس انتقال، کرایه ماشین، شاتل فرودگاه، سرویس خشکشویی، نگهبانی ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، دسترسی آسانسور، سالن ورزش و اتاق چمدان و... اشاره کرد.  در این هتل رستوران‌هایی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها وعده‌های غدایی همچون صبحانه، ناهار، شام و انواع تنقلات و نوشیدنی‌ها را سفارش داده و میل کنید.

هتل بست وسترن پلاس خان            

هتل بلو استار  

اگر شما از دسته افرادی هستید که به دنبال یک هتل ۴ ستاره‌های لوکس با فاصله بسیار کم تا ساحل در شهر آلانیا هستید، پیشنهاد ما به شما Blue Star Hotel است. این هتل تنها ۷۰۰ متر با ساحل فاصله داشته بنابراین مسافران و گردشگران می‌توانند با طی کردن این مسافت به ساحل دسترسی پیدا کنند. هتل بلو استار آنتالیا دارای دو ساختمان بوده که در مجموع دارای ۲۸۰ اتاق استاندارد، ۵۶ عدد اتاق خانوادگی و در مجموع ۸۵۰ تخت است. از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر روباز و سرپوشیده آن اشاره کرد که مسافران و مهمانان می‌توانند در صورت تمایل در این استخر شنا کرده و نهایت لذت را ببرند.

 فاصله هتل بلو استار تا فرودگاه آنتالیا در حدود ۱۲۸ کیلومتر است، بنابراین لازم است مسافران برای رسیدن به هتل این مسافت را از فرودگاه بپیمایند.  از جمله دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به اینترنت بی سیم رایگان، سالن آرایشگاه، پارکینگ اختصاصی، سرویس شاتل، خدمات پزشکی، مرکز سلامتی و اسپا، محل نگهداری چمدان، سالن ورزشی، بولینگ، جکوزی و کلاب شبانه اشاره کرد.

هتل بلو استار  

هتل لوکا            

هتل اختصاصی Lukka Hotel یکی از هتل‌های چهار ستاره در آنتالیا بوده که در منطقه کاش واقع شده است. این هتل دارای امکانات بسیار زیادی بوده و از جمله مزیت‌های آن می‌توان به فاصله کم آن با دریا و مکان‌های تفریحی و گردشگری آنتالیا اشاره کرد.  در برخی از اتاق‌های هتل، منظره بسیار زیبایی از استخر روبازی که در هتل قرار دارد، قابل مشاهده است. از جمله امکاناتی که در هتل لوکا وجود دارد، می‌توان به اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، رستوران در فضای باز، تبدیل ارز، بالکن و تراس، استخر روباز، ماساژ و... اشاره کرد.

هتل علی بیگ ریزورت            

یکی دیگر از هتل‌های لوکس و ۴ ستاره‌ای که در شهر آنتالیا در کشور ترکیه واقع شده است، Ali Bey Resort Sorgun بوده که در شهر ماناوگات و در منطقه ساحلی سیده قرار دارد. در این هتل در مجموع ۴۲۹ عدد اتاق وجود دارد که اتاق‌ها شامل اتاق‌های دو نفره، سه نفره، سوئیت‌های خانوادگی و سوئیت‌های لوکس می‌شوند.
 این هتل ۴ ستاره دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی از جمله پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، باشگاه تناسب اندام، سونا خشک، سونا بخار، آب گرم، ماساژ، استخر روباز، زمین تنیس، رزرواسیون ۲۴ ساعته، فروشگاه، تبدیل ارزها، غواصی، تیراندازی، زمین فوتبال، وای فای رایگان، آسانسور، رستوران، کافه، پارک آبی، سالن کنفرانس، خدمات شست‌وشو و خشکشویی و... اشاره کرد‌.  در این هتل نیز همانند سایر هتل‌ها قوانین خاصی شامل ممنوع بودن سیگار کشیدن، ممنوع بودن ورود حیوانات خانگی و تحویل در سطح ۱۴ و تخلیه در ساعت ۱۲ است.

هتل علی بیگ ریزورت            

سواحل آنتالیا - قبل از رزرو تور آنتالیا با زیباترین سواحل آن آشنا شوید.

هتل کیو اسپا            

هتل Q SPA Resort یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره در شهر آنتالیا بوده که اگر علاقه دارید اقامتی بسیار آرام و خوش را در کشور ترکیه تجربه کنید، این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. در این هتل امکانات رفاهی ویژه‌ای همچون اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، سرویس شاتل، مینی کلاب، صندوق امانات، هواساز اتاق، تلویزیون، استخر روباز، استخر سر پوشیده، استخر کودکان، کافی شاپ، یخچال، حمام داخل اتاق، جکوزی، سونا، رستوران و آسانسور اشاره کرد.

هتل لابوتیک            

هتل  La Boutique یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره بوده که در بخش لارا در شهر آنتالیا واقع شده است.  از جمله مزایای این هتل می‌توان به فاصله کم آن تا مراکز خرید معروف شهر، کافه‌ها و اغذیه فروشی‌ها اشاره کرد.  میهمانان قادر هستند از اتاق‌های این هتل چشم انداز بی نظیری از دریای مدیترانه و کوه‌های تاروس را مشاهده کنند. معماری این هتل دارای سبک خاص فرانسوی است. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل لا بوتیک آنتالیا می‌توان به بیلیارد، فضای سبز، کلاب کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، سالن آرایشگاه، پارکینگ اختصاصی، حمام ترکی، سالن جلسات و همایش، استخر روباز، محل نگهداری چمدان و تفریحات آبی اشاره کرد.

هتل لابوتیک      

هتل میراکل 

اگر قصد رزرو هتل ۴ ستاره در شهر آنتالیا را دارید، Miracle Resort Hotel یکی از بهترین هتل‌ها در منطقه لارا در شهر آنتالیا بوده که این هتل تنها ۱۰ کیلومتر با مرکز آنتالیا فاصله دارد، بنابراین میهمانان می‌توانند به راحتی به مغازه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های مرکز شهر دسترسی پیدا کنند. در مجموع ۶۹۶ اتاق در این هتل وجود دارد که هر یک دارای امکانات خاصی هستند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی، سرویس نگهداری نوزاد، خدمات پزشکی، خدمات خشکشویی، آرایشگاه و پزشک اشاره کرد.

هتل میراکل 

هتل یالیهان        

Yali han Hotel آنتالیا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ۴ ستاره این شهر بوده که در مجموع دارای ۱۶۸ اتاق است. این هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، پذیرش ۲۴ ساعته، استخر روباز، صندوق امانات، سالن اجتماعات، آرایشگاه و خدمات تبدیل ارز اشاره کرد. این هتل در نزدیکی دریای مدیترانه واقع شده بنابراین از برخی از اتاق‌های این هتل می‌توانید به مشاهده منظره زیبایی از این دریا و ساحل آن بپردازید.

هتل یالیهان  

سخن پایانی
از آن جایی که اقامت در یک هتل با کیفیت و مناسب در مسافرت بسیار حائز اهمیت است، پیشنهاد می‌شود پیش از سفر خود به هر شهر یا کشوری در خصوص هتلی که قصد دارید در آن اقامت داشته باشید، تحقیق و جستجو کنید. اگر شما از دسته افرادی هستید که قصد دارند به شهر آنتالیا سفر کنند و در سفر خود در هتل ۴ ستاره اقامت داشته باشند، لازم است با بهترین هتل‌های ۴ ستاره این شهر و امکاناتی که ارائه می‌دهند، آشنا شوید. همچنین یکی دیگر از مسائل مهمی که در خصوص هتل‌ها وجود دارد دسترسی و فاصله آن‌ها تا مراکز مهم شهر است.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید! جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر