حراجی های قشم

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/01
بازدید: 7528
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا می‌دانید که چگونه باید در سفرتان به قشم یک خرید ارزان و مقرون به صرفه انجام دهید؟ یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین جزیره‌هایی که در ایران واقع شده، قشم است که علاوه‌بر جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید فوق‌العاده‌ای هم دارد. وجود مراکز‌ خرید بزرگ و بی‌نظیر در این جزیره مکانی فوق‌العاده برای خرید‌های عمده و سوغات به وجود آورده است. با توجه به اینکه این شهر منطقه آزاد تجاری محسوب می‌شود، قیمت اکثر اجناس (خصوصا جنس‌های خارجی) نسبت به سایر شهرهای ایران پایین‌تر است و به ‌همین دلیل مکانی عالی برای خرید محسوب می‌شود. در این مطلب از وبسایت لحظه آخر قصد داریم درباره حراجی های قشم صحبت کنیم. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

حراجی های قشم

فصل حراجی ‌ها در قشم چه زمانی است؟

فصل حراجی‌ها در قشم فصلی است که در آن تمامی اجناس از کوچیک تا بزرگ‌ تخفیف ویژه می‌خورد، حتی در این فصل تور‌های این جزیره نیز دارای تخفیف ویژه هستند. فصل حراجی اصولاً بعد از زمستان و در اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، اگر قصد خرید و سفر در فصل حراجی‌های قشم را دارید می‌توانید از اردیبهشت تا پایان تابستان به قشم سر بزنید. با توجه به اینکه این جزیره دارای آب‌وهوای بسیار گرم و شرجی بوده سفر را برای مسافران سخت کرده است. این موضوع به‌گونه‌ای بوده که اگر قصد تفریح و گردش را در فصل‌های تابستانی داشته باشید اصلا لذت نخواهید برد و بهتر است در نیم سال دوم به این جزیره سفر کنید. کسانی که قصد خرید و سفر با هزینه پایین را دارند می‌توانند در نیمه اول سال به این جزیره سفر کنند. البته به ‌دلیل اینکه حراجی‌های قشم بسیار عالی هستند، بهتر است برای خرید حتماً سری به قشم بزنید. تمام قیمت‌های اجناس چه در بازار و چه در مراکز چند طبقه تخفیف ویژه می‌خورند. به‌طور مثال در فصل تابستان می‌توانید کاپشن‌ها را با قیمتی فوق‌العاده خریداری کنید. با کلیک بر روی لینک معرفی جزیره قشم می‌توانید با این جزیره زیبا بیشتر آشنا شوید.

تور قشم زمینی - ارزان ترین راه سفر به قشم با تضمین کمترین قیمت در لحظه آخر

حراجی‌های مرکز خرید سیتی سنتر قشم

معرفی حراجی های قشم؛ فرصتی برای خرید ارزان

بسیاری از حراجی‌های در برخی از زمان‌های سال اجناس خود را با تخفیف می‌فروشند و به حراج می‌گذارند. در ادامه ده تا از این مراکز خرید را به شما معرفی خواهیم کرد:

مرکز خرید سیتی سنتر

سیتی سنتر را باید یکی از وسیع‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید قشم دانست که از دو شعبه ۱ و ۲ تشکیل شده است. در این دو مرکز خرید فروشگاه‌های لوکسی قرار دارد که به‌طور کلی قیمت کالاهایشان نسبت به سایر فروشگاه‌های قشم بیشتر است. بنابراین اگر در زمان حراج به آنها مراجعه کنید، می‌توانید با هزینه کمتری خرید نمایید. از میان انواع اجناسی که در این فروشگاه‌ ارائه می‌شود می‌توان به وسایل نوزاد، پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، ساعت، شکلات و قهوه اشاره کرد. به‌جز وجود مغازه‌ها و فروشگاه‌های متعدد، طبقه سوم آن به شهربازی و بازی‌های رایانه‌ای اختصاص داده شده و همچنین این مرکز خرید دارای سینمای چهار بعدی و فودکورت است.

بازار ته لنجی قشم

یکی دیگر از بازارهای قشم که حراج‌های خوبی در طول سال برگزار می‌کند، بازار ته لنجی نام دارد. فلسفه نام این بازار به زمان‌های قدیم باز می‌گردد. در آن زمان ملوانان شش بار در سال اجازه آوردن بار به جزیره داشتند. ملوان‌ها این بارها ته لنج قرار می‌دادند و به همین دلیل هم این نام روی این بازار ماند. البته باید بدانید بازار ته لنجی‌ها فقط در قشم وجود ندارد و در بسیاری دیگر از شهرهای جنوبی کشورمان از جمله آبادان هم چنین بازاری هست. اگر به دنبال جای مناسبی برای خرید کردن در قشم هستید، سری به این بازار بزنید.

از دیگر بازارهای قشم که در آنها حراجی برگزار می‌شود می‌توان به مرکز خرید پردیس، مرکز خرید خلیج فارس، مرکز خرید دو دلفین، مرکز خرید دریا، مرکز خرید زمرد، مرکز خرید نخل، مرکز خرید اطلس، مرکز خرید ایران زمین، مرکز خرید نور، بازار استانبول قشم و جمعه بازار قشم و... اشاره کرد.

مراکز خرید قشم - لذت خرید در سفر به جزیره اقتصادی خلیج فارس!

معرفی حراجی های قشم

نحوه سفر به قشم در نیمه دوم سال چگونه است؟

برای اینکه یک سفر جذاب و لذت‌بخش به جزیره قشم را تجربه کنید می‌توانید به‌سراغ تور‌ها بروید. تور‌ها نمایی دیگر از قشم را در سفر برای شما نمایش می‌دهند. این تورها به دسته‌‌های مختلف تقسیم می‌شوند به ‌گونه‌ای که یک‌سری از آنها هوایی و یک‌سری دیگر زمینی هستند که با توجه به شرایط، هزینه‌های متفاوتی نیز دارند. تمامی تورهای ارائه شده برای جزیره دارای امکانات متعدد و عالی هستند و برای شما یک سفر لذت‌بخش ترتیب می‌دهند، برای اینکه در فصل حراجی‌ها یا در نیمه دوم سال با تور به قشم سفر کنید لازم است به سراغ آژانس‌های مسافرتی برای خرید بلیط و رزرو بروید. این آژانس‌ها تمام تور‌های خود را به‌صورت حضوری و غیرحضوری به فروش می‌رسانند. اگر قصد سفر به قشم را دارید می‌توانید با راهنمای سفر به قشم از سفر در این جزیره لذت ببرید.

نحوه سفر به قشم در نیمه دوم سال

کدام بازار قشم بهتر است؟

در جزیره قشم حراجی‌های زیادی وجود دارد که اگر در زمان مناسبش به این جزیره  سفر کنید می‌توانید در این حراجی‌ها هم شرکت نمایید. به طور کلی هزینه خرید کردن در جزیره قشم نسبت به سایر نقاط ایران ارزان‌تر است و در فصل حراجی‌ها ارزان‌تر هم می‌شود. اگر تجربه شرکت در این حراج‌ها را دارید و یا نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. رها رها 1402/10/02
    9 نفر پسندیدند
    قیمت بعضی از حراجی های قشم بی نظیره خدایی من یه پالتو خوشگلو یه ماه پیش خریدم 150 تومن

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 101 کاربر