آنتالیا چی بپوشیم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/15
بازدید: 3698
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

سفر یکی از جذابیت‌های زندگی هر فرد به شمار می‌آید. در این میان مقاصد تفریحی پرطرفداری وجود دارند که همه ساله میزبان جمع کثیری از مسافران هستند. یکی از این مقاصد همواره شلوغ آنتالیا است. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید و آماده بستن چمدان خود بوده‌اید، اول از همه باید بدانید که چه لباس‌هایی در آنتالیا مناسب بوده و سپس برای بستن چمدان اقدام نمایید. در آنتالیا محدودیتی برای پوشش وجود نداشته و هر شخص بنابر سلیقه خود می‌تواند هر لباسی را بپوشد؛ اما شما باید برای خود محدودیتی را در نظر بگیرید به این معنا که لباس هتل با ساحل و همچنین اماکن تاریخی در شهر متفاوت خواهند بود. دانستن این موضوع که چه لباسی برای چه مکانی مناسب است شما را در بستن چمدان آسوده خاطر خواهد کرد.

آنتالیا چی بپوشیم؟

خانم ‌ها در آنتالیا چه لباس هایی را می‌توانند بپوشند؟

فصل مورد نظر برای سفر به آنتالیا تأثیر مستقیمی بر این امر که چه لباسی می‌توانید در این شهر بپوشید خواهد داشت. به‌ طور مثال اگر بخواهید در فصل گرم سال به این شهر سفر کنید باید از لباس‌های نخی و خنک مانند تی‌شرت، شلوارک و تاپ استفاده نمایید. همچنین برای کنار ساحل نیز می‌توانید لباس‌های شنا و ساحلی را با خود به همراه داشته باشید.

 اما اگر قصد دارید که در پاییز و زمستان به آنتالیا سفر کنید، می‌بایست در کنار لباس‌های نخی، ژاکت و بلوز‌های بافت را نیز به همراه داشته باشید. به این دلیل که در این دو فصل هوا معتدل است؛ اما گاهی اوقات باد‌های سردی شروع به وزیدن خواهند کرد و به همین جهت لازم است تا از لباس گرم نیز استفاده نمایید. به‌ گونه‌ای که انتخاب قطعی شما در این فصل سفر به آنتالیا بوده، می‌بایست یک ژاکت گرم و سویشرت را در چمدان خود قرار دهید.

خانم ‌ها در آنتالیا چه لباس هایی را می‌توانند بپوشند؟

مراکز خرید آنتالیا - معرفی برترین مراکز خرید آنتالیا که در سفر خود با تور آنتالیا باید از آن‌ها بازدید کنید

آقایان در آنتالیا چه لباس‌ هایی را می ‌پوشند؟

آقایان می‌توانند به راحتی در ساحل این شهر از شلوارک یا لباس مخصوص شنا استفاده نمایند؛ اما بهتر است برای تفریح و گشت و گذار در شهر و اماکن محلی از شلوار استفاده نمود. برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی پوشیدن یک شلوار لی به ‌همراه تی‌شرت، لباس مناسبی خواهد بود. البته اگر در فصل زمستان به این شهر سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌شود که کاپشن یا یک کت چرم را در چمدان خود قرار دهید تا در هنگام سرمای هوا، لباسی مناسب برای هوای سرد بیرون به همراه داشته باشید.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

کودکان در آنتالیا چه لباس ‌هایی را می ‌توانند بپوشند؟

اگر کودک دختر دارید پیشنهاد می‌شود که برای سفر به آنتالیا لباس‌هایی همچون تاپ و شلوارک‌ یا پیراهن‌های رنگارنگ را در چمدان قرار دهید؛ اما اگر کودک شما پسر بوده همراه داشتن شلوار یا شلوارک به ‌همراه تی‌شرت‌های ست بهترین انتخاب خواهد بود. نکته‌ قابل توجه در هنگام سفر این است که با توجه به حساسیت بالای پوست کودکان لازم بوده در هنگامی که هوا آفتابی و گرم است از ضد آفتاب برای تمام صورت و بدن آن‌ها استفاده کنید.

استفاده از ضد آفتاب برای کودکان سبب می‌گردد تا پوست آن‌ها دچار آفتاب سوختگی نگردد. همچنین قرار دادن عینک آفتابی در چمدان امری ضروری به شمار می‌رود؛ زیرا علاوه ‌بر زیبایی ظاهری، برای کودکانی که به نور آفتاب حساس هستند، بسیار مورد نیاز است و از چشم آن‌ها محافظت خواهد کرد.

کودکان در آنتالیا

بازارهای آنتالیا - معرفی بهترین بازارهای آنتالیا که در سفر خود باید از آن‌ها دیدن کنید

چه کفش ‌هایی برای سفر به آنتالیا لازم است؟

در هنگام سفر به آنتالیا همراه داشتن یک کفش ساده و بسیار راحت برای گشت و گذار در اماکن تاریخی و دیدنی امری ضروری خواهد بود. همچنین برای این‌که بتوانید به‌ راحتی در ساحل قدم بزنید لازم است تا یک کفش مناسب مانند صندل یا کفش‌های ضد آب را نیز در چمدان خود قرار دهید. البته می‌بایست در کنار تمام این لباس‌ها و کفش‌ها، عینک آفتابی، شال یا روسری جهت بازدید از اماکن مذهبی، کلاه آفتاب‌گیر، دوربین و کرم ضد آفتاب را نیز با خود به همراه داشته باشید. 

چه کفش ‌هایی برای سفر به آنتالیا لازم است؟

کلام آخر

آنتالیا یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری به حساب می‌آید که یکی از اقدامات مهم پیش از سفر، آگاهی از لباس‌های مناسب برای سفر به این شهر است. به این جهت که آنتالیا یک شهر آزاد بوده و محدودیتی در پوشش برای افراد در نظر نگرفته، می‌توان به راحتی بسته به شرایط آب و هوایی از لباس‌های مورد نظر خود در سفر به آنتالیا استفاده کرد. همچنین بهتر است تا پیش از سفر به این شهر، اطلاعات لازم در رابطه با پوشش مناسب برای اماکنی که قصد بازدید از آن‌ها را دارید کسب نمایید و بسته به آن‌ها لباس‌های خود را در چمدان قرار دهید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر