حراجی لباس ترکیه

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/08/09
بازدید: 1803
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

کشور ترکیه، کشوری است که هر ساله پوشاک مختلفی را با توجه به برندهای مختلف و مطرح خود تولید و عرضه می‌کند. این کشور در برخی از روزهای سال در شهرهایی مانند استانبول، پوشاک تولید شده را با قیمتی بسیار به‌صرفه به حراج می‌گذارد. از طرفی تنوع محصولات و کالا‌هایی که در حراجی‌های این کشور به فروش می‌رسند، از تخفیفات بسیار عالی برخوردار هستند. اگر شما نیز می‌خواهید یک خرید بسیار عالی در زمینه پوشاک داشته باشید، ما در این مقاله بهترین حراجی‌های استانبول را در زمان‌های مختلف به شما معرفی می‌کنیم.

حراجی لباس ترکیه

بهترین زمان برای خرید در حراجی های استانبول

استانبول مقصدی دیدنی و خاص در بین گردشگران است که هر ساله این شهر مملو از گردشکران و مسافران زیادی است. از همین رو مراکز خرید بسیار زیادی در این شهر وجود دارد. مراکز خریدی که در فصل‌های مختلف سال حراج‌های مختلفی در حوزه پوشاک برگزار می‌کنند. حراجی‌های مختلفی در زمان‌های مختلف در ترکیه و در شهر استانبول برگزار می‌شود، اما به طور کلی اگر بخواهیم حراجی‌های این شهر را تقسیم کنیم می‌توان آن‌ها را به چند دسته تقسیم بندی کرد.

حراجی‌هایی که در این شهر برگزار می‌شوند باعث افزایش بازدید گردشگران می‌شود. موضوعی که باعث خواهد شد تا تاریخ دقیقی برای برگزاری حراج‌های استانبول مشخص نباشد. البته اکثر فروشگاه‌های موجود در شهر استانبول، برخی از اجناس خود را به صورت حراج قرار می‌دهند. حراج‌هایی که می‌توان اجناس و پوشاک مختلفی را با قیمت‌های باور نکردنی و استثنایی خریداری کرد. همچنین، با قدم زدن در خیابان‌های استانبول می‌توانید فروشگاه‌هایی را پیدا کنید که به علت تغییر فصل یا نو کردن اجناس خود، اجناس قدیمی را در حراج قرار می‌دهند.

مراکز خرید استانبول - آشنایی با برترین مراکز خرید شهر توریستی استانبول

بهترین زمان برای خرید در حراجی های استانبول

اما اگر شما می‌خواهید به سراغ فروشگاه‌هایی بروید که تقریبا در تمامی روزهای سال پوشاک مختلفی را به حراج قرار دهند به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه‌های خیابان استقلال در شهر استانبول بزنید. چرا که در این خیابان به دلیل رفت‌وآمد گردشگران زیاد پوشاک مختلفی به صورت حراج قرار می‌گیرند که می‌تواند خریدی بسیار لذت بخش برای شما به وجود بیاورد.

پس به طور کلی شما در هر زمان به کشور ترکیه سفر کنید با کمی کنکاش کردن می‌توانید اجناسی را که در حراج قرار گرفته‌اند را پیدا کرده و با قیمتی عالی خریداری کنید. تنها کافی است کمی حوصله به خرج دهید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

تجربه سفر به شهرهای زیبا و ساحلی ترکیه

معرفی حراجی‌های استانبول در هر فصل

به طور حتم حراجی‌های مختلفی در فصل‌ها و بازه‌های مختلف در شهر استانبول برگزار می‌شوند. تمامی این حراجی‌ها به صورت پراکنده و در زمان‌های مختلف است. به طوری شما در هر زمانی که به این شهر سفر کنید، با کمی جست‌وجو می‌توانید کالاهایی را در حراجی‌های این شهر پیدا کرده و خریداری کنید.

پوشاک و اجناس مختلفی با برندهای مطرح ترکی مانند LC Waikiki, De facto و Mavi Jeans در حراجی‌های مختلف این شهر وجود داشته که در بازه‌های زمانی مختلف به فروش می‌رسند. بازه‌هایی که حتی در طول سال برگزار می‌شوند و در چهار فصل سال با کمی جست‌وجو می‌توانید به راحتی پیدا کنید.

ارزانترین مراکز خرید استانبول - برای خرید در استانبول کجا برویم؟

معرفی حراجی‌های استانبول در هر فصل

حراجی‌های استانبول در فصل بهار

حراجی‌هایی که در فصل بهار در کشور ترکیه و استانبول برگزار می‌شوند، به صورت محدود و در عین حال خاص خواهد بود. علت آن نیز مشخص است؛ چرا که در فصل بهار مخصوصا در ماه فروردین برندها و فروشگاه‌ها محصولات خود را در حراج‌های ماه قبل به فروش رساننده‌اند و محصولات جدیدی را برای فروش قرار داده‌اند. دقت داشته باشید حراج‌هایی که در فصل بهار انجام می‌شود، فقط در فروشگاه‌هایی اتفاق می‌افتد که قصد دارند محصولات خود را نو کنند.

اگر شما در فصل بهار به این شهر توریستی و جذاب سفر کرده‌اید و به دنبال حراج‌هایی در این فصل هستید، باید بگوییم شما با شکست مواجه خواهید شد. البته اگر شانس شما برای خرید خوب باشد می‌توانید در اواخر ماه‌های اردیبهشت و خرداد و همچنین در پایان فصل بهار اجناسی را با کیفیت خوب و مناسب خریداری کنید. دقت داشته باشید در ماه فوریه اجناس مختلفی در حراجی‌های این شهر قرار می‌گیرند. این اجناس به صورت ناقص هستند و نمی‌توان خرید خوبی داشته باشید.

حراجی‌های استانبول در فصل بهار

حراجی‌های استانبول در فصل تابستان

به طور کلی حراجی‌های استانبول در فصل تابستان از اوایل فصل و با افزایش دما و گرم شدن این شهر آغاز می‌شود. پس بهترین زمان برای یک خرید عالی اوایل ماه‌های ژوئن یا همان خرداد تا هفته اول ماه آگوست یا همان ماه مرداد است. همچنین با روند گرما و سپری شدن روزها، خرید محصولات با قیمت‌های عالی افزایش پیدا می‌کند.

پیشنهاد ما برای افرادی که می‌خواهند بهترین خرید را در کشور ترکیه مخصوصا استانبول داشته باشند، خرید در فصل تابستان مخصوصا ماه تیر است. چرا که در این فصل شما می‌توانید اجناسی بسیار عالی و با کیفیتی بسیار مناسب خریداری کنید. دقت داشته باشید هفته‌های اول حراج‌ها، بهترین زمان برای خرید است. چرا که با گذشت زمان محصولات و پوشاک از نظر رنگ و سایز ناقص می‌شوند و افرادی که به سراغ خرید می‌روند شانس کمتری برای یک خرید عالی دارند.

حراجی‌های استانبول در فصل تابستان

حراجی‌‌های استانبول در فصل پاییز

حراجی‌های کمتری در فصل پاییز در کشور ترکیه اتفاق می‌افتد. البته این موضوع در حالی است که از قبل کمپین جدیدی برنامه ریزی شده و برنامه آن به فروشگاه‌های مختلف سطح شهر استانبول ارسال شود. به عنوان مثال یکی از کمپین‌های بسیار معروفی که در فصل پاییز در این شهر برگزار می‌شود، تخفیفات فوق‌العاده جمعه‌ها است. این کمپین معمولا جمعه آخر ماه آبان برگزار می‌شود. 

حراجی‌های ترکیه در فصل زمستان

حراج در فصل زمستان با شوق و ذوق برای خرید محصولات جدید، هیجان برای آمدن سال جدید و افزایش ازدحام مردم در خیابان‌های ترکیه همراه است. حراجی‌هایی که در فصل زمستان برگزار می‌شوند، بهترین و مناسب‌ترین زمان برای خرید از حراجی‌های این فصل به حساب می‌آیند. همچنین اگر شما می‌خواهید برای سال آینده و تعطیلات پیش روی خود خرید کنید، می‌توانید به سراغ فستیوال‌های حراجی و جشن‌های بسیار بزرگ بروید.

دقت داشته باشید آغاز فروش محصولات و کالاها در فصل زمستان از اواسط ماه‌های آذر تا اواسط ماه دی ادامه می‌یابد. در این بازه‌ی زمانی تخفیف‌های بسیار شگفت انگیز قرار می‌گیرد که این تخفیف‌ها شامل ۳۰ تا ۵۰ درصد می‌شود.

حراجی‌های ترکیه در فصل زمستان

اگر شما جزو آن دسته از افرادی باشید که به دنبال خرید پوشاک برند زارا هستید، می‌توانید سری به حراجی‌های زارا در استانبول بزنید. این حراجی در فصل زمستان برگزلر می‌شود که شما می‌توانید محصولات مختلفی از برند زارا را با یک قیمت بسیار عالی خریداری کنید.

حراجی‌های ترکیه در روزهای خاص

کشور ترکیه به دلیل داشتن اقتصاد بسیار قوی، پوشاک مختلفی را با برندهای مختلف تولید می‌کند. این کشور علاوه‌بر حراجی‌هایی که در هر فصل برگزار می‌کند، حراجی‌های دیگری نیز در زمان‌های دیگر برپا می‌کند. به عنوان مثال برخی از روزها و مناسبت‌های بسیار مهم و خاص در فرهنگ این کشور زمانی مناسب برای یک خرید ویژه است.

روز ولنتاین یا همان ۱۴ فوریه، روز مادر ( دومین یکشنبه در ماه می ) و روز پدر یا همان سومین یکشنبه در ماه ژوئن، روزهایی هستند که فروشگاه‌ها پوشاک و اجناس خود را با تخفیفات بسیار فوق‌العاده به فروش می‌رسانند. همچنین علاوه‌بر روزهای فوق، روزهای دیگری نیز مانند عید سعید فطر و تعطیلات مربوط به عید قربان محصولاتی با کیفیت‌های عالی همراه با تخفیفات باور نکردنی به فروش می‌رسند.

اگر شما به هنگام تعطیلات سال جدید و کریسمس به شهر استانبول سفر کرده‌اید می‌توانید خرید‌های بسیار عالی داشته باشید. در این ایام فروشگاه‌های مختلف کشور ترکیه در تلاش هستند تا با برگزاری حراج‌های مختلف تمامی مردم بتوانند لباس‌های نو خریداری کنند و به دنبال خرید هدیه‌های نوروزی خود باشند. به طور حتم تا به الان حراج جمعه سیاه را شنیده‌اید. حراجی‌ای که در آن می‌توانید انواع اجناس و پوشاک را با تخفیف‌های بسیار عالی مانند تخفیفات ۷۰ درصدی خریداری کنید.

همه چیز درباره ترکیه - با دیدنی ها، پرچم، شهرهای مهم و آداب و رسوم کشور ترکیه آشنا شوید. 

حراجی‌های ترکیه در روزهای خاص

حراج همیشگی در فروشگاه‌های اوت لت‌ها

فروشگاه‌های مربوط به اوت لت از دیگر فروشگاه‌های بسیار معروف و خاص در کشور ترکیه هستند. این فروشگاه‌ها محصولاتی از جمله پوشاک را با برندهای نه چندان معروف با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسانند. دقت داشته باشید پوشاکی که در این فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند از کیفیتی بسیار عالی برخوردار بوده و از طرفی همواره این دسته از محصولات با تخفیفات بسیار عالی و به‌صرفه همراه هستند.

اوت لت های استانبول - اوت لت های استانبول را قبل از سفر به آن بشناسید.

فستیوال‌های خرید در ترکیه

علاوه‌بر حراجی‌هایی که در ماه‌ها و فصل‌های مختلف سال در شهر استانبول برگزار می‌شود، فستیوال‌های مختلفی نیز از سال ۲۰۱۱ در این شهر و دیگر نقاط ترکیه برگزار می‌شود. این نوع از فستیوال‌ها معمولا با جشن‌ها و نمایشگاه‌های مختلفی همراه است که می‌تواند خرید را برای شما لذت بخش‌تر کنند. تاریخ و زمان دقیق برگزاری فستیوال‌ها در کشور ترکیه معمولا از قبل به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

دقت داشته باشید در فستیوال‌ها معمولا در یک روز فقط یک نوع پوشاک به فروش می‌رسد. به عنوان مثال در یک روز از برگزاری یک فستیوال معروف تنها شلوار جین و در یک روز دیگر پیراهن مردانه یا زنانه همراه با تخفیفات مختلف عرضه می‌شود. تا به الان ۷ فستیوال معروف در کشور ترکیه برگزار شده است. 

فستیوال‌های خرید در ترکیه

بهترین حراجی‌های ترکیه کجاست؟

به طور حتم نکته‌ای که هر فردی قبل از خرید محصولی باید در نظر بگیرد این است که به دنبال بهترین و ارزان‌ترین فروشگاه باشد. در ابتدا شما می‌توانید اطلاعات کاملی در خصوص فروشگاه‌های این کشور بزرگ به دست آورید. با اینکار می‌توانید وقت خود را برای پیدا کردن و نیز خرید محصولاتی با قیمت‌های بسیار باور نکردنی و ارزان صرف کنید.

اما به طور کلی بهترین حراجی‌های شهر استانبول فروشگاه‌هایی هستند که می‌توان به مال استانبول، انجمن استانبول، اوت اوپتیموم اوت لت، استار سیتی اوت لت، بازار مرکزی بی اوغلو، فروشگاه‌هایی که در خیابان استقلال قرار گرفته‌اند، سینان پاشا بشیکتاش و اپرا اونور اشاره کرد.

همچنین اگر شما می‌خواهید خریدی در حراجی‌های این شهر به صورت عمده داشته باشید ما به شما دو بازار بزرگ کادیکوی و آکسارای را پیشنهاد می‌کنیم.

مزایای خرید در حراجی های ترکیه

خرید کردن در حراجی‌های ترکیه یکی از بخش‌های خاص، لذت بخش و شیرین در هر سفری است که باعث می‌شود تا شما اوقات خوشی را برای خود به ارمغان بیاورید. علاوه‌بر این موضوع، خرید کردن در حراجی‌های ترکیه دارای مزایای دیگری نیز می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • خرید محصولات با کیفیتی بسیار عالی همراه با قیمتی بسیار کم و به صرفه
  • کاهش هزینه‌های سفر
  • کارمزد بسیار کم

مزایای خرید در حراجی های ترکیه

نکات مهم در زمان خرید از حراجی های ترکیه

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که برای خرید کردن انواع پوشاک و محصولات به کشور ترکیه سفر می‌کنید، زمان بسیار زیادی را برای گشت‌وگذار و خرید در مراکز این شهر خواهید گذراند. این موضوع باعث می‌شود تا متوجه گذر زمان نشوید و ساعت‌های طولانی را در فروشگاه‌های این کشور باشید. اما نکاتی وجود دارد که شما با رعایت آن‌ها می‌توانید خریدی بسیار عالی داشته باشید. نکاتی که شامل موارد زیر می‌شوند.

  • به هنگام خرید کفش بسیار راحت بپوشید. چرا که قرار است شما ساعت‌ها در فروشگاه‌ها به دنبال یک خرید فوق‌العاده باشید.
  • بهترین و مناسب‌ترین مراکز خریدی که در آن‌ها حراجی‌های ترکیه برگزار می‌شوند را پیدا کنید و سپس از نظر منطقه آن‌ها را تقسیم بندی کنید.
  • با توجه به جست‌وجو‌های بسیار بالا برای خرید یک محصول عالی، و در جهت کاهش هزینه‌های جانبی شما می‌توانید به هنگام خرید همراه خود مقداری غذا و آب معدنی ببرید.
  • اگر می‌خواهید تخفیفات بسیار خوبی را از فروشگاه‌های ترکی به دست اورید لازم است تا برخی از کلمات مخصوص را بلد باشید. یکی از این کلمات ایندیریم است.
  • برای خرید طبق قانون «از اولین مغازه خرید نکنید» پیروی کنید.

نکات مهم در زمان خرید از حراجی های ترکیه

سخن پایانی

حراجی‌های استانبول در زمان‌های مختلفی برگزار می‌شوند. تنها کافی است تا شما اطلاعات کاملی در خصوص فروشگاه‌ها و مراکزی که در آن‌ها حراج‌های ترکیه برگزار می‌شوند داشته باشید. با داشتن این اطلاعات می‌توانید خریدی بسیار عالی و تجربه تور مقرون به صرفه کنید. دقت داشته باشید برای یک خرید بسیار عالی در حراجی‌های این شهر لازم است تا شما مدت طولانی‌تری در این شهر اقامت داشته باشید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر