بهترین شهر تایلند برای سفر مجردی

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/16
بازدید: 1651
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

امروزه سفرهای مجردی محبوبیت زیادی در بین جوانان پیدا کرده‌اند. البته که سفر مجردی تنها به افراد مجرد محدود نمی‌شود، بلکه افراد متاهل نیز گاه ترجیح می‌دهند بدون همسر خود سفر کرده و به تنهایی تجربیات جدیدی کسب کنند. تایلند از جمله کشورهایی است که برای سفر مجردی مناسب بوده و پیشنهاد می‌شود. این کشور تفریحات و امکانات متعددی برای افراد مجرد دارد. این کشور با تنوع ویژه خود در بخش گردشگری می‌تواند خاطراتی خوش برای تک تک گردشگران و با هر سلیقه‌ای رقم بزند.

بهترین شهر تایلند برای سفر مجردی

بانکوک؛ پایتخت تایلند

بانکوک پایتخت کشور تایلند و به گفته گردشگران، زیباترین شهر تایلند است. این شهر بزرگ و زیبا دارای جاذبه‌های گردشگری فراوان و تفریحات متعدد برای گردشگران خواهد بود. شهر بانکوک مقصدی مناسب برای جوانانی است که می‌خواهند هیجانات خود را تخلیه کرده و خاطراتی بی‌نظیر بسازند. برخی از زیباترین تفریحات و جاذبه‌های گردشگری این شهر شامل طبیعت بکر بانکوک، سواحل زیبای این شهر، هتل‌های جنگلی، موزه‌های هنری، صعود از برج ساتورن، بناهای تاریخی، قطارهای هوایی، مراکز خرید لوکس و به‌روز، قایق سواری در رودخانه چائو فرایا، معابد متعدد و.... می‌شوند.

بانکوک این امکان را فراهم می‌کند تا گردشگران بتوانند با فرهنگ و اداب و رسوم مردم تایلند آشنا شوند. همچنین یکی از پرهیجان‌ترین و رنگارنگ‌ترین خیابان‌های تایلند به نام خیابان خائوسان در شهر بانکوک قرار دارد. در این خیابان پر شور و هیجان می‌توانید خرید کرده، کافه گردی کنید، به رستوران بروید، از کلاب‌ها دیدن کنید و در خیابان قدم بزنید.

سفر به کشور تایلند با جاذبه‌های گردشگری فوق العاده دیدنی!

پاتایا؛ شهر جشن‌ها

شهر پاتایا را به عنوان شهر جشن‌ها، رقص‌ها و شهر شب‌های زنده می‌شناسند. این شهر سالانه میزبان تعداد زیادی فستیوال‌های متنوع و مهیج است. جشن رنگ‌ها یکی از این فستیوال‌های معروف بوده که افراد شرکت کننده در آن یکدیگر را در حالی که می‌رقصند و آواز می‌خوانند، رنگی می‌کنند. همچنین شهر پاتایا تعداد زیادی پارک آبی مشهور و هیجان انگیز را در دل خود جای داده که در بین مردم محلی و گردشگران بسیار محبوب‌اند.

مکان‌های متعددی برای دورهمی افراد مجرد وجود دارد و همین موضوع یکی از دلایلی است که باعث می‌شود نام شهر پاتایا در بین بهترین شهرهای تایلند برای سفر مجردی قرار بگیرد. هنگام سفر به این شهر به یاد داشته باشید که هر شنبه شب در نزدیکی کافه راک جشنی به نام جشن کف بازی برگزار می‌شود که می‌توانید در آن شرکت کنید. در جشن کف بازی افراد تا نیمه شب به رقص و آواز در خیابان پرداخته و یکدیگر را کف‌مالی می‌کنند.

همه چیز درباره پاتایا - پاتایا شهر گناه یا شهر سفرهای به یادماندنی؟!

پاتایا؛ شهر جشن‌ها

پوکت؛ بهشت گمشده

گردشگران شهر پوکت را معمولا به عنوان شهری آرام و مکانی دنج برای ریلکس کردن می‌شناسند. شهر پوکت بیشتر شهرت خود را مدیون جاهای دیدنی پوکت همانند جزایر بکر خود و سواحل بی‌نظیرش است. فانگ نا نام یکی از این جزایر معروف در شهر پوکت تایلند بوده که آن را با نام بهشت روی زمین می‌شناسند. این جزیره زیبا دارای صخره‌های آهکی، غارها و تالاب‌هاست که بازدید از آن‌ها یک ماجراجویی هیجان انگیز خواهد بود. دیگر جزیره معروف پوکت، فی فی نام دارد که مکان مناسبی برای انجام تفریحات آبی نظیر غواصی است.

پوکت بهشتی در تایلند - آشنایی و معرفی کامل درباره زیباترین شهر تایلند!

شهر پوکت در عین حال که می‌تواند مکانی آرام برای ریلکس کردن باشد، در بحث هیجان و زندگی شبانه نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. کارناوال اتوبوس یکی از تفریحات هیجان انگیز این شهر است. در این کارناوال، جوانان زیادی سوار اتوبوس شده و در حالی که صدای موزیک بلند است، به دست زدن، سوت زدن، رقصیدن و خوانندگی می‌پردازند. این کارناوال بسیار مهیج بوده و جوانان زیادی را به خود جذب می‌کند. برای علاقه‌مندان به زندگی شبانه، خیابان بانگلا که یکی از معروف‌ترین خیابان‌های شهر پوکت است، مکانی محبوب و دلنشین خواهد بود.

پوکت؛ بهشت گمشده

کرابی

کرابی یک شهر بندری در تایلند است که تقریبا 130 جزیره بکر و زیبا را در دل خود جای داده است. شما می‌توانید به کرابی سفر کرده و در جزیره‌های این شهر به ماجراجویی و تفریحات هیجان انگیز بپردازید. در شهر کرابی غیرممکن است که حوصله‌تان سر برود، زیرا این شهر دارای تفریحات متنوعی نظیر غواصی، موج سواری، صخره نوردی، قایق سواری، رفتینگ و تفریحات متعدد و متنوع دیگری است. این شهر آنقدر تنوع و جاذبه دارد که هر چقدر هم مدت زمان اقامت خود را طولانی کنید، باز هم نمی‌توانید از همه جزایر و جاذبه‌های آن دیدن کرده یا همه تفریحات آن را تجربه کنید.

کرابی

آشنایی با کشور تایلند - همه چیز درباره کشور تایلند

سخن پایانی

برای علاقه‌مندان به سفر مجردی، تایلند یکی از بهترین مقاصد است. این کشور با تنوع خاص خود در بخش گردشگری و بهره‌مندی از امکانات رفاهی و تفریحی متعدد و همچنین برخورداری از جاذبه‌های طبیعی فراوان، تمامی گردشگران خود را راضی نگه می‌دارد. بهترین شهرهای تایلند برای افرادی که مجردی به این کشور سفر می‌کنند عبارتند از شهر پوکت، باکوک، پاتایا و کرابی. شهرهای پوکت و پاتایا در تفریحات هیجان انگیز و امکانات ویژه زندگی شبانه با یکدیگر رقابت سنگینی دارند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
جشنواره تابستانی دبی 2024 | فرصتی برای خرید و سرگرمی
جشنواره تابستانی دبی 2024 | فرصتی برای خرید و سرگرمی
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر