بهترین هتل های آنتالیا

زمان مطالعه: 8 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/09
بازدید: 5147
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آنتالیا یکی از شهرهای زیبا و ساحلی کشور ترکیه است که میان ایرانیان طرفداران بسیار زیادی دارد. از این ‌رو سالانه گردشگران بسیار زیادی از ایران و سایر نقاط جهان به این شهر زیبا سفر می‌کنند. قطعا پس از گشت‌وگذار در بازارها و اماکن توریستی، استراحت در یک هتل لوکس و مجلل می‌تواند تمامی خستگی روزانه شما را رفع کند؛ همچنین برخی از گردشگران بیشتر ساعات خود را در هتل می‌گذرانند. از این‌ رو انتخاب بهترین هتل آنتالیا اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه کرد. اگر شما نیز تمایل دارید تا در یک هتل عالی و لوکس در شهر آنتالیا اقامت کنید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با این هتل‌های لاکچری و زیبا آشنا سازیم.

 بهترین هتل آنتالیا

بهترین هتل ‌های آنتالیا ۵ ستاره

اغلب هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا دارای امکانات تفریحی بسیار بالا و خدمات باکیفیتی را در اختیار مسافرین خود قرار می‌دهند. در کل زمانی که نام هتل‌های ۵ ستاره مطرح می‌شود اغلب افراد به یاد استخرهای شیک و تمیز، صندلی‌های ساحلی و لیوان‌های بلور اینی که در آنها آبمیوه‌های لذیذ قرار دارد می‌افتند. اگر شما قصد اقامت و تهیه تورهای آنتالیا را دارید لازم است بدانید که قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره نسبت به هتل‌های 4 و 3 ستاره مقداری گران‍تر است، همچنین برای اقامت در یکی از این هتل‌های مجهز بهتر است با انواع آنها آشنا باشید که عبارت‌اند از:

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

هتل ۵ ستاره AKRA

هتل ۵ ستاره و مجلل آکرا (Akra Hotel Antalya) در کنار دریای مدیترانه و ساحل لارا قرار دارد. این هتل در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است به‌ گونه‌ای که شما می‌توانید به ‌راحتی پیاده به آنتالیا برسید. کلیه اتاق‌های این هتل زیبا و مجلل دارای ویو دریایی مدیترانه و تراس‌های آنها رو به کوه‌های توروس قرار دارد. پس اگر علاقه‌مند هستید در یک اتاق رؤیایی اقامت کنید قطعات انتخاب این هتل بهترین گزینه خواهد بود. هتل ۵ ستاره آکرا دارای امکانات متعددی از قبیل استخر، مرکز سلامتی هتل، حمام ترکی، باشگاه تناسب‌اندام، آرایشگاه ۲۴ ساعته، اتوبوس جهت تردد، رستوران‌های گوناگون با قابلیت سرو غذاهای خاص ترکی و بین‌المللی، غذاهای دریایی، غذاهای ارگانیک و میان وعده‌های خاص، اینترنت وای‌فای است.

آدرس: Şirinyalı, Lara Cd. No:24, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

هتل ۵ ستاره Crowne Plaza Antalya

اگر زمانی که شما فیلم‌های ترکی می‌بینید و از تماشای زندگی لوکس آنها در ساختمان‌های مجلل لذت می‌برید، می‌توانید با اقامت در هتل. تجربه یک زندگی لوکس کوتاه‌مدت را داشته باشید. این هتل زیبا در ساحل کنیا لتی که اتاق‌های آن رو به دریای مدیترانه است، قرار دارد. در هتل کرون پلازا آنتالیا انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی  در سه منو بلندبالا سرو می‌شوند. شما می‌توانید هم‌غذای خود را در فضای رستوران و هم در تراس هتل و روبه دریا میل کنید. مرکز سلامت این هتل مجهز به کلیه امکانات ورزشی است و طراحی آن به‌صورت تمام شیشه‌ای صورت‌گرفته است. به همین دلیل شما می‌توانید هنگام ورزش ‌کردن از تماشای ویو که کل شهر آنتالیا است نهایت لذت را ببرید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به حمام ترکی و حمام روسی، استخر سرپوشیده و روباز، مرکز سونا و اسپا اشاره کرد. همچنین وجود اتاق برف در این هتل موجب می‌شود تا شما بتوانید در دل تابستان وسط برف بنشینید.

آدرس:  Gürsu, Gursu Mahallesi Akdeniz Bulvari, Sokak No:304, 07070 Konyaaltı/Antalya, Turkey

AKRA-Growne Plaza Antalya

هتل ۵ ستاره Hotel SU & Aqualand Antalya

می‌توان هتل مجلل ۵ ستاره سو اند آکوالند آنتالیا (SU and Aqualand) را یک شهرک کامل که می‌تواند کلیه امکانات لازم را در اختیار میهمانان خود قرار دهد، معرفی کرد. امکانات موجود در این هتل زیبا به ‌قدری کامل است که شاید نیازی نباشد شما جهت تأمین وسایل مورد نیاز خود یا هر چیز دیگری از آن خارج شوید. این هتل لوکس کس دارای ۲۵۶ اتاق و سوئیت‌هایی است که رو به دریای مدیترانه کشیده می‌شوند. سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل دارای نورپردازی، فضای نشیمن، بالکن اختصاصی، تهویه مطبوع، سوئیت‌های مجهز به تراس، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام اختصاصی با کلیه لوازم بهداشتی است. همچنین در هتل پنج‌ستاره SU and Aqualand یک پارک آبی به مساحت 11500 مترمربع با ۱۲ سرسره، استخر مواج، زمین‌ بازی و استخر اختصاصی برای کودکان، مرکز اسپا و ماساژ، باشگاه بدنسازی، صندلی‌ها و چتر ساحلی در محوطه هتل، رستوران استخر با قابلیت سرو انواع مختلف نوشیدنی و میان وعده‌ها، ۶ سالن غذاخوری با امکان سرو غذاهای ترکی و بین‌المللی، سالن‌های آرایش و مرکز تجاری هتل قرار دارد. می‌توان وجود این تجهیزات و امکانات را جز نقاط قوت هتل SU and Aqualand در نظر گرفت.

آدرس: Meltem Mah. Dumlupınar Bulv. No :205, 07050 Antalya, Turkey

هتل Holiday inn Antalya -Lara

هتل زیبای هالیدی این دارای مساحتی به وسعت ۵۳ هزار مترمربع و در منطقه قدیمی لارا در نزدیکی شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل دارای ۵۰۰ اتاق است که شامل ۳۶۳ اتاق ممتاز، ۵۴ اتاق خانوادگی، ۴۸ اتاق دوبلکس، نسبیت شاهانه ۱۲۳ سوئیت دوبلکس می‌شود. برخی از امکانات هتل مجلل هالیدی این مواردی از قبیل ساحل اختصاصی، سالن بدنسازی، مرکز ماساژ و اسپا، اتوبوس ویژه جهت رفت‌وآمد به فرودگاه، امکان اجاره خودرو، رستوران و کافه استارباکس است. این هتل زیبا در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد و معماری آن از قصرهای سلطنتی اروپاییان الگوبرداری شده است. کلیه اتاق‌های این هتل دارای اینترنت وای‌فای، کف‌پوش موکت، کلید الکترونیک، بالکن، تلفن ثابت مستقیم، تلویزیون داخلی و بین‌المللی، کاناپه، میز کار، سیستم تهویه مرکزی، رادیو و سرویس بهداشتی‌های مجهز است.

آدرس:  Guzeloba Mah. 2290 Sok. No:5 , 07230 Antalya, Turkey

شهر آنتالیا | همه چیز درباره آنتالیا؛ از زبان و فرهنگ تا آب و هوا و قوانین آنتالیا 

هتل تایتانیک بیچ لارا Titanic Beach Lara

هتل پنج ستاره تایتانیک بیچ در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد، و جز خاص‌ترین هتل‌ها در ترکیه محسوب می‌شود. نمای زیبای این هتل مشابه کشتی تایتانیک ساخته شده است. این هتل ساحل اختصاصی، استخر روباز بزرگ، مرکز اسپا و ۶ رستوران دارد. اتاق‌های این هتلِ زیبا دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. پنجره‌های اتاق‌ها رو به دریا باز می‌شوند، و هر کدام بالکنی مجزا دارند. از تراس هتل می‌توانید به تماشای چشم‌اندازی بی‌نظیر بنشینید. هتل تایتانیک بیچ لارا زمینی را برای بازی‌هایی همچون فوتبال، بسکتبال و تنیس اختصاص داده است، که اگر طرفدار فعالیت‌های ورزشی و هیجانی هستید، می‌توانید در این بازی ها شرکت کنید. همچنین می‌توانید از انجام ورزش‌های آبی همچون موج سواری و غواصی که در این هتل مهیا است، لذت ببرید.

آدرس: Lara Turizm Merkezi Lara, Kucuk Kundu, Kucuk Kundu, Turkey

بهترین هتلهای 5 ستاره آنتالیا

بهترین هتل‌ های آنتالیا ۴ ستاره

هتل‌های ۴ ستاره آنتالیا امکانات بسیار عالی و با کیفیتی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. اما قیمت آنها در مقایسه با قیمت هتل‌های ۵ ستاره کمی مناسب‌تر است. به‌طورکلی اکثر هتل‌های چهار ستاره آنتالیا امکانات مشترکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و تنها در کیفیت ارائه این خدمات با یکدیگر تفاوت دارند. برخی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره آنتالیا شامل موارد زیر می‌شود:

هتل ۴ ستاره B Business Hotel & spa

شاید این هتل در لیست هتل‌های ۴ ستاره آنتالیا قرار داشته باشد اما می‌توان ارائه خدمات آن را مشابه خدمات یک هتل پنج‌ستاره در نظر گرفت. شما می‌توانید با اقامت در این هتل تجربه اقامت در یک هتل ۵ ستاره اما با هزینه هتل چهارستاره را داشته باشید. کلیه پنجره‌های اتاق‌های این هتل یا رو به دریا یا رو به کوه باز می‌شوند. اینکه و یحیوی اتاق شما کدام یک از این‌ها باشد به انتخاب خود شما بستگی دارد. اما قطعا شما با اقامت در این هتل از وجود یک منظره زیبا و طبیعت دلنشین لذت خواهید برد. در منوی رستوران این هتل غذاهای متنوع و مطابق ذائقه‌های متنوع وجود دارد. حتی سخت‌گیرترین افراد نیز می‌توانند غذای موردعلاقه خود را در منوی این رستوران بیابند. موقعیت جغرافیایی این هتل به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید با پای پیاده به موزه آنتالیا و دروازه هاردین مراجعه کنید. برخی دیگر از امکانات این هتل بی‌نظیر شامل استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، وجود وای‌فای رایگان و اتوبوس ویژه جهت رفت‌وآمد مهمانان می‌شود.

آدرس: Fabrikalar Mah., Namık Kemal Blv. No: 63, Antalya, Turkey

بهترین زمان سفر به آنتالیا - کدام فصل سال به شهر ساحلی آنتالیا سفر کنیم؟

هتل ۴ ستاره Tuvana

از هتل‌های آنتالیا می‌توانیم بوتیک هتل تووانا (Tuvana Hotel) را یکی از هتل‌های چهارستاره آنتالیا معرفی کنیم که مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است. زیرا این هتل در دل یک باغ سرسبز قرار دارد و معماری آن از معماری سنتی عثمانی سرچشمه گرفته است. از این ‌رو به این هتل زیبا بوتیک هتل می‌گویند. وجود درخت‌های نخل و پرتقال موجب شده است تا این هتل به یک مکان دنج و عالی برای کسب آرامش و استراحت تبدیل شود. اتاق‌های هتل توانا هرآنچه را که یک اتاق مجهز نیاز دارد، در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند. کف اتاق‌های این هتل از چوب ساخته شده است و کلیه سرویس‌های خواب و مبلمان آن را از چوب بلوط و کاج ساخته‌اند. وجود این دکوراسیون زیبا اتاق ‌خواب‌های این هتل ۴ ستاره را کاملا ایده‌آل کرده است. بهتر است بدانید برخی از اتاق‌های این هتل بالکن دارند. پس حتما هنگام رزرو به این موردتوجه کنید. در رستوران سزار هتل توانا انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی در فضای رستوران و تراس می‌شود.

آدرس: Tuzcular Karanlik Sok. No:18, Kaleici, Turkey

Tuvana - B Businesses Hotl & spa

هتل ۴ ستاره Puding Marina Residence

هتل ۴ ستاره پودینگ مارینا رزیدنس درون بافت تاریخی آنتالیا قرار دارد و جز مجموعه‌ای از ۵ عمارت تاریخی آنتالیا محسوب می‌شود. این هتل یک عمارت تاریخی بازسازی شده است و یک مکان با صفا و دنج جهت اقامت گردشگران است. آنچه که شما در این هتل تماشا خواهید کرد یا منظره زیبای کوه‌های آنتالیا و یا آب‌های آبی مدیترانه خواهد بود. شما می‌توانید با قدم‌زدن در هتل مارینا به ساحل مرمر لی برسید و از تماشای زیبایی‌های خیره‌کننده دریای مدیترانه نهایت لذت را ببرید. جالب است بدانید اتاق‌های هتل مارینا در کنار دکوراسیون قدیمی خود، امکانات بروزی دارند و هرآنچه را که برای یک اقامت ایده‌آل و راحت لازم است را برای مسافران فراهم کرده‌اند. شما می‌توانید در کلیه محوطه این هتل از اینترنت وای‌فای استفاده کنید. البته این هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده و روباز، سالن ورزشی، مرکز ماساژ و اسپا است. پس می‌توان گفت هتل ۴ ستاره. علاوه بر موقعیت جغرافیایی عالی امکانات بی‌نظیر دارد.

آدرس: Mermerli S. N.15 07100, Kaleiçi/ANTALYA

راهنمای سفر به آنتالیا - برای آشنایی با آنتالیا، هزینه سفر و اقامت، جاهای دیدنی آنتالیا و... کلیک کنید.

هتل ۴ ستاره Grand Park Kemer

شما با اقامت در این هتل ۴ ستاره می‌توانید یک اقامت متفاوت و بی‌نظیر را داشته باشید. هتل کمر در ساحل خلیج آنتالیا واقع شده است و شما به‌راحتی می‌توانید از پنجره‌های اتاق‌های این هتل، از تماشای خلیج آبی آن لذت ببرید. یکی از خصوصیات فوق‌العاده اتاق‌های این هتل نورگیر عالی آن‌ها است. در رستوران این هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی سرو می‌شود و شما می‌توانید مطابق ذائقه خود یکی از آنها را میل کنید. از دیگر امکانات عالی این هتل استخر آن است. قطعاً شناکردن یکی از تفریح‌های جذاب سفر به آنتالیا خواهد بود. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به حمام ترکی، مرکز اسپا، سالن ورزشی کوچک، مرکز ماساژ و... اشاره کرد.

آدرس: Baskomutan Ataturk Cad. No:195/1, Beldibi, Kemer 07985, Turkey

Marina - Kemer

بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا | این هتل ها دست کمی از هتل های لوکس آنتالیا ندارند!

بهترین هتل‌ های آنتالیا 3 ستاره

اگر شما می‌خواهید در کنار یک اقامت ایده‌آل و مرفه، قیمت مناسب‌تری را برای آن پرداخت کنید، انتخاب هتل‌های سه ستاره آنتالیا برای شما بهترین گزینه خواهند بود. شما با اقامت در یک هتل سه ستاره می‌توانید از زیبایی‌های شهر آنتالیا لذت ببرید و برای آنها هزینه کمتری را پرداخت کنید. برخی از بهترین هتل‌های ستاره این شهر زیبا و توریستی شامل موارد زیر می‌شود:

هتل سه ستاره Hotel CH Tütav Türk Evi

هنگامی که شما وارد هتل تورک اوی آنتالیا شوید، از تماشای نمای سنگی دکوراسیون سنتی و فضای دنج آن شگفت‌زده خواهید شد. دکوراسیون این هتل به‌گونه‌ای است که شما را به یاد خانه‌های قرون وسطایی و قدیمی می‌اندازد. از طرف دیگر موقعیت جغرافیایی این هتل به‌ گونه‌ای است که شما می‌توانید به‌ راحتی به مسجد قدیمی آنتالیا، اسکله و بازار آن مراجعه کنید. به جرات می‌توانیم بیان کنیم شما با اولین اقامت در این هتل، آنقدر شیفته آن می‌شوید که هر وقت به آنتالیا سفر کنید در این هتل اقامت خواهید کرد. هتل سه ستاره تورک اوی دارای ۱۴ اتاق همراه با امکانات لازم، اینترنت و بالکن‌های اختصاصی است. همچنین شما می‌توانید صبحانه لذیذ و متنوع منو رستوران این هتل را به‌صورت رایگان میل کنید. در این هتل رستوران متنوع قرار دارد پس قطعا شما دیگر دغدغه‌ای برای یافتن یک هتل عالی جهت عمل ‌کردن غذا نخواهید داشت.

آدرس: Yalıboyu Mahallesi, Sehitler Caddesi 19, Kalkan 07960, Kas

هتل سه ستاره Dogan Hotel by prana hotels & Resirts

شما با اقامت در هتل دوگان تنها با ده دقیقه پیاده‌روی به برج ساعت و دروازه هاردی آن خواهید رسید. همچنین موقعیت جغرافیایی این هتل به‌ گونه‌ای است که شما حدود ۷ کیلومتر از موزه باستان‌شناسی و آکواریوم آنتالیا فاصله خواهید داشت. از فرصت‌های تفریحی اقامت در این هتل می‌توان به مناظره زیبای باغ و استخر روباز اشاره کرد. برخی از امکانات ویژه این هتل سه ستاره شامل پذیرش ۲۴ ساعته، وجود کارکنان چندزبانه، امکان دسترسی به اینترنت رایگان و شاتل فرودگاهی رفت‌وبرگشت با هزینه اضافه می‌شود.

آدرس: Mermerli Banyo Sokak No:5, Old Town Kaleici, 07100 Antalya, Turkey

هتل سه ستاره Ozbekhan

قطعا اقامت در هتل سه ستاره، یک اقامت مقرون‌به‌صرفه همراه با دریافت خدمات ایده‌آل و باکیفیت خواهد بود. این هتل در غرب شهر آنتالیا قرار دارد، و شما می‌توانید به ‌راحتی با وسایل حمل‌ونقل عمومی به آن دسترسی داشته باشید. نظافت اتاق‌های این هتل کاملاً ایده‌آل است و شما می‌توانید با خیال آسوده در آن دوش بگیرید و استراحت کنید. همچنین لذت بردن از تماشای منظره دریا یکی دیگر از مزایای اقامت در این هتل خواهد بود. امکانات این هتل شامل استخر روباز، مرکز اسپای، امکان اجاره خودرو، دارابودن فضای اختصاصی برای کودکان و اتاق جلسات ۶۰ نفره می‌شود. پس هرآنچه را که شما برای اقامت ایده‌آل لازم دارید، در هتل سه ستاره  Ozbekkhan وجود دارد.

 آدرس: Altin Kum Mevkii Gursu Mah. 304, Sok No: 52 Antaly, Antalya

هتل های 3 ستاره آنتالیا

بهترین هتل های 3 ستاره آنتالیا | این هتل های سه ستاره آنتالیا انتخاب مسافران سخت پسند است!

بهترین هتل های آنتالیا ۲ ستاره

هتل‌های دوستاره مقرون‌به‌صرفه‌ترین هتل‌های هستند که شما می‌توانید هنگام سفر به آنتالیا در آنها اقامت کنید. اکثر هتل‌های ۲ ستاره آنتالیا نسبت به خدماتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهند، دارای قیمت مناسبی هستند. برخی از بهترین هتل‌های ۲ ستاره آنتالیا عبارتند از:

هتل دوستاره Twenty

بهتر است به این نکته توجه کنید که شما نباید از یک هتل ۲ ستاره توقع امکانات یک هتل ۵ ‌ستاره را داشته باشید. اتاق‌های هتل سنتی کاملا تمیز هستند، و هر آنچه را که جهت یک اقامت ایدئال مانند تختخواب راحت، ال‌سی‌دی، سیستم گرمایش و سرمایش قابل تنظیم، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی لازم است، را در اختیار شما قرار می‌دهد. برخی از اتاق‌های این هتل رو به دریا هستند، در نتیجه دیگر لازم نیست که شما جهت داشتن ویو دریا هزینه زیادی را پرداخت کنید. موقعیت جغرافیایی این هتل به‌گونه‌ای است که در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی و در چند قدمی ساحل قرار دارد. شما می‌توانید با اقامت در این هتل هر روز صبحانه خود را در تراس هتل با چشم‌انداز دریا میل کنید. از طرف دیگر وجود رستوران‌های محلی در نزدیکی این هتل موجب شده است که شما بتوانید مطابق میل خود یکی از آنها را سفارش دهید و آن را برای شما بیاورند. مطابق نظرسنجی که از گردشگران صورت‌گرفته است، هتل ۲ ستاره تونتی یکی از محبوب‌ترین هتل‌های گردشگران است.

آدرس: Tuzcular Mh. İmaret Sk.No:9 Kaleici, Kaleici, 07400 Antalya, Turkey

جاهای دیدنی آنتالیا - آنتالیا یکی ازشهرهای مهم ترکیه از نظر جذب گردشگری می باشد به طوری که سالیانه چندین هزار توریست از اقسا نقاط دنیا به این شهر افسانه ای سفر می کنند.

هتل دوستاره Nasa Flora Hotel

یکی از ویژگی‌های مهم و ایده‌آل هتل ناسا فلورا نظافت عالی آن است. حتی مطابق نظرسنجی مهمانان این هتل، نظافت هتل  اندازه یک هتل ۴ ستاره است. این هتل نزدیک دریای مدیترانه و ساحل آنتالیا قرار دارد. در کلیه اتاق‌های هتل Nasa Flora Hoter وسایل شیکی چیده شده است. شما می‌توانید با قرارگرفتن در هر نقطه این هتل از اتصال به شبکه اینترنت لذت ببرید. در رستوران هتل ناسا فلورا انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی می‌شود. برخی دیگر است خدمات این رستوران مواردی از قبیل امکان اجاره خودرو، پارکینگ و استخر روباز است.

آدرس: Sirin Yali Mah. Lara Cad No:245, 07100 Antalya, Turkey

هتل ۲ ستاره Hadrian Gate Hotel

هتل دوستاره دروازه هاردین یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا است، که در بافت قدیمی آنتالیا و در نزدیکی دروازه تاریخی هاردین وجود دارد. وجود هتل دوستاره هاردین در یک ‌خانه قدیمی بازسازی شده می‌تواند حال و هوای شما را متحیر سازد. این هتل یک استخر روباز و باغ کوچک دارد که شما می‌توانید صبحانه خود را در کنار استخر و یا باغ نوش جان کنید. اتاق‌های این هتل کاملا تمیز هستند. در نتیجه می‌توان گفت هرآنچه را که شما برای یک اقامت متوسط لازم دارید، در هادریان گات هتل فراهم شده است.

آدرس: Barbaros Mahallesi, Hesapçı Sokak 8, Kaleiçi, 07030 Antalya

هتل دوستاره Kervan Boutique Hotel

اقامت در بوتیک هتل Hotel Kervan که در بافت قدیمی آنتالیا قرار دارد، می‌تواند برای شما کاملا مقرون‌به‌صرفه باشد. نزدیکی هتل دوستاره کروان از مناره شکسته آنتالیا موجب می‌شود تا شما بتوانید با پای پیاده به جاذبه‌های تاریخی آن مراجعه کنید. کلیه امکاناتی که در اتاق‌های این هتل در اختیار میهمانان قرار می‌گیرند بسیار عالی و کاملا تمیز هستند. شما می‌توانید با اقامت در این هتل صبحانه خود را هر روز به ‌صورت رایگان میل کنید. این هتل امکاناتی مانند استخر روباز و امکانات رایگان دارد.

آدرس: Kilincarslan Mahallesi,Hesapci Sokak 59,Kaleici,07100 Antalya,Muratpasa

هتل های 2 ستاره آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا 2023

قطعا اقامت در بهترین هتل‌های آنتالیا 2023 می‌توانند به حضرت بسیار خوشی را برای شما فراهم سازد. اما ممکن است برای شما این سال مطرح شود که بهترین هتل‌های آنتالیا 2023 کدام‌ها هستند؟

هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا

هتل (Susesi Luxury Resort Hotel) مجلل و لوستر دقیقا روبروی دریای مدیترانه واقع شده است. اتاق‌های این هتل فضایی گرم همراه با دکوراسیون مدرن دارند. در کلیه این اتاق‌ها تلویزیون‌های صفحه تخت، وای‌فای و مینی بار در اختیار شما قرار می‌گیرد. سوئیت‌های کناره استخر این هتل بخش نشیمن جداگانه دارند و حداکثر ظرفیت آنها چهار نفر است. در این هتل ویلاهای زیبای پنج خواب وجود دارد که برخی از آنها کنار ساحل واقع شده‌اند. برخی از امکانات این ویلاها شامل آشپزخانه، سونا خصوصی و خدمات پیشخدمت ۲۴ ساعته می‌شود. از دیگر امکانات هتل سوسیسی لاکچری ریزورت می‌توان به هفت رستوران، ۱۳ بار متنوع، خانه استیک اشاره کرد. همچنین در این هتل سرگرمی‌های زنده، استخر، ساحل خصوصی، پارک آبی و کلوپ کودکان نیز وجود دارد.

آدرس: Belek, İskele Mevkii, 07450 Serik/Antalya, Turke

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد آنتالیا (Concorde De Luxe Resort) یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس این شهر است، که در منطقه لارا قرار دارد. بنای این هتل از هواپیمای معروف کنکورد الهام گرفته است. شما با اقامت در این هتل مجلل می‌توانید تنها با ۴ دقیقه پیاده‌روی به ساحل برسید. در این هتل ۱۸ رستوران و بار فعالیت می‌کنند، که از میان آنها می‌توان به رستوران داوینچی با منوی غذای سفارشی ایتالیایی، خانه استیک، کافه ساحلی و کافه هاوانایی اشاره کرد. شما می‌توانید از ورزش‌های آبی این هتل مانند چتربازی روی آب، جت اسکی، اسکی روی آب، قایق موتوری، قایق بادبانی، کلاس‌های آموزشی، قایق پارویی و پدالی، قایق موزی و سواری نهایت لذت را ببرید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به تهویه هوای مطبوع، وجود سیستم سرمایشی و گرمایشی، مرکز همایشی با مساحت ۱۱۰۰ مترمربع، ۶ تالار با اندازه‌های مختلف و مجهز به تکنولوژی روز که مناسب برگزاری مراسمت ازدواج، همایش‌ها، سمینارها و مناسبت‌های خاص است، اشاره کرد.

آدرس: Güzeloba, Site, Tesisler CD No:358 D:1, 07980 Aksu/Antalya, Turkey

سوسسی لاکچری ریزورت و کنکورد دلوکس

هتل گرانادا لاکچری

گرانادا (Granada luxury belek) هتلی شیک و لاکچری همراه با امکانات کامل است. در هتل گرانادا ردیفی از درختان نخل وجود دارد، و طراحی کاخ آن به سبک آسمانی صورت‌گرفته است. این هتل در فاصله ۳۰ کیلومتری پارک ساحلی بلک و حدود ۳۳ کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است. کلیه اتاق‌های هتل گرانادا دارای امکاناتی از قبیل بالکن، ال‌سی‌دی و مینی بار هستند. همچنین در اتاق‌های وی‌آی‌پی این هتل وان چرخ‌دار قرار دارد. کلیه این اتاق‌ها به وای‌فای رایگان دسترسی دارند، و روزانه سرویس نظافت در آنها صورت می‌گیرد. در این هتل به مشتریان خدمات رایگانی مانند سرویس غذا و نوشیدنی چند رستوران و بار دو ارائه می‌شود. علت همچنین وجود امکانات دیگر خواننده پارک آبی با استخر سرپوشیده و روباز، وان‌های آب گرم، سرگرمی‌های زنده و کلوپ کودکان و... توانسته موجب مجهزتر شدن این هتل زیبا شود.

آدرس: Belek, Cumhuriyet Cd., 07506 Serik/Antalya, Turkey

شیک‌ترین هتل‌های آنتالیا - لوکس‌ترین هتل‌های شهر زیبای آنتالیا برای اقامت

هتل لند آف لجندز

هتل پادشاهی لجندز (The Land Of Legends Kingdom Hotel) یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس شهر آنتالیا است، که تقریبا در ۳۰ کیلومتری فرودگاه، و حدود ۳۵ الی ۴۰ کیلومتر در مرکز شهر فاصله دارد. اگر فاصله هتلی که قصد اقامت در آن را دارید با ساحل برای شما اهمیت دارد، بهتر است این نکته را نیز بدانید که فاصله هتل لند آو لجندز از ساحل آنتالیا حدود ۱۵ الی ۲۵ کیلومتر است. این هتل زیبا و مجلل در منطقه لارا قرار دارد. از امکانات هتل لند آف لجندز می‌توان به تلویزیون ال‌سی‌دی، تهویه مطبوع، آشپزخانه، اتاق نشیمن، مینی بار، حمام، تخت کودک و نوزاد، دستگاه قهوه و چای‌ساز و از همه مهم‌تر یک بالکن با ویوی شهر اشاره کرد. البته این هتل نیز مانند سایر هتل‌های لوکس ۵ ستاره دارای امکانات سالن کنفرانس، آرایشگاه، مراکز تفریحی، استخر و... است. به‌ جرئت می‌توانیم این هتل زیبا را یکی از بی‌نظیرترین هتل‌های آنتالیا معرفی کنیم.

آدرس:  Kadriye Mahallesi Atatürk Caddesi No:1, D:No 515, 07506 Serik/Antalya, Turkey

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل زیبای دلفین امپریال لارا (Delphin Imperial) دارای ۳۳ سال سابقه درخشان و ۱۰۰۰۰ ظرفیت تخت است. هتل دلفین امپریال در لیست بهترین هتل‌های جهان قرار دارد و موفق شده است تا امتیاز کامل را به خود اختصاص دهد. در این هتل لوکس امکانات غیر قابل ‌تصوری برای میهمانان فراهم شده است که در آن به جزئیات برای رفاه حال آنها نهایت توجه شده است. بهتر است بدانید این هتل نیز در لیست هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا قرار دارد.

آدرس:  Kemerağzı Mahallesi Yaşar Sobutay Bulvarı No:344, Lara Cd., 07112 Aksu/Antalya, Turkey

 لند آف لجندز و دلفین امپریال و گرانادا

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

آنتالیا به هتل‌های مجلل و زیبا معروف است که همه مسافران اعم از ایرانیان و خارجیان از هتل‌های آنتالیا تعریف می‌کنند. همچنین اغلب این هتل‌ها در مجاورت دریا هستند که مسافرین می‌توانند درکنار اقامت و استراحت از تفریحات ساحلی هم بهره ببرند. اما چه هتل‌هایی برای ایرانیان خوب است؟ از بهترین هتل‌ها برای مسافران کشور عزیزم می‌توان به:

  • هتل کرون پلازای 5 ستاره
  • هتل آکرا باروت 5 ستاره
  • هتل رامادا پلازای 5 ستاره 
  • هتل آکوا لند سو آنتالیا
  • هتل ریکسوس آنتالیا
  • هتل دلفین دیوا پریمیر
  • تایتانیک بیچ لارا
  • رکسوس پریمیوم بلک
  • تایتانیک دلوکس گلف بلک
  • هتل آدالیا الیت لارا
  • دلفین بی ای گرند ریزورت

هزینه سفر به آنتالیا - هزینه تور، غذا و تفریحات در آنتالیا

سخن پایانی

آنتالیا شهری است که در فصل بهار و تابستان جزو یکی از مکان‌های دنج برای مسافرت توریست‌ها محسوب می‌شود. مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش سفر با تور آنتالیا به این شهر زیبا، هتل‌های لوکس و زیبای آن است. شما با اقامت در هر یک از این هتل‌های مجلل می‌توانید در کنار ساحل آرام و دلنشین آنتالیا بنشینید و از خوردن خوراکی‌های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید. قطعا انتخاب یک هتل خوب نقش پررنگی در لذت بردن شما از سفر دارد و می‌تواند لحظات خوشی را برای اقامت شما رقم بزند. از این ‌رو شناخت هتل‌های آنتالیا برای اقامت، اهمیت بسیار زیادی دارد. ما در اینجا برخی از بهترین هتل‌های آنتالیا را به شما معرفی کردیم. امیدواریم با اقامت در هر یک از این هتل‌ها لحظات خوشی را داشته باشید.

نظرات کاربران

  1. صنم صنم 1402/04/19
    1 نفر پسندیدند
    واقعا واقعا واقعا هتل‌های آنتالیا حرف ندارن.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر