رستوران نمونه چابهار

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/28
بازدید: 512

اگر به دنبال رستورانی می‌گردید که انواع غذاهای پاکستانی، بلوچی و اصیل ایرانی در آن تهیه و طبخ شوند، رستوران نمونه چابهار که به رستوران مکران هم معروف است، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این رستوران در نزدیکی ساحل دریا واقع شده و تنوع غذایی بسیار بالایی دارد. محیط رستوران نمونه بسیار بزرگ و دلباز بوده و میز و صندلی‌های راحتی دارد. رفتار گارسونان کاملا صمیمی و بی‌تکلف بوده و باعث القا حس آرامش در افراد می‌شود. از خوراک‌های محبوب این رستوران می‌توان به کراهی ماهی و کراهی مرغ اشاره کرد. کراهی غذایی است که ریشه پاکستانی داشته؛ اما در نواحی جنوبی ایران مانند سیستان و بلوچستان طبخ می‌شود و طرفداران زیادی دارد. کراهی خورشتی است که به صورت قرمز رنگ یا سفید رنگ سرو می‌شود. برای طبخ نوع سفید از ماست و نوع قرمز از پوره گوجه فرنگی استفاده می‌کنند. قیمت خوراک‌های این رستوران نسبت به حجم آن‌ها مناسب است. خوشبختانه رستوران نمونه از حیث داشتن پارکینگ و سرویس بهداشتی کامل بوده و به مشتریان خود سرویس‌دهی مناسبی ارائه می‌کند. فضای بسته این رستوران باعث می‌شود که سرو غذا بهداشتی‌تر انجام شده و غذا به زودی سرد نشود. یکی از بهترین آیتم‌های این رستوران پختن نان تنوری گرم برای مشتریان عزیز است که لذت خوردن خوراک‌های آن را دو برابر می‌کند.

فاصله رستوران نمونه چابهار تا مراکز مهم چابهار

بازار سنتی بلوکان

2 کیلومتر

مرکز تجاری الماس مال

5.8 کیلومتر

رستوران آقا بزرگ

1.2 کیلومتر

کافه قهوه بلوچستان

1.7 کیلومتر

فواره بلوچستان

2.9 کیلومتر

تور چابهار - سفری لذت بخش به جنوب ایران با بهترین قیمت از تهران و سایر شهرها

دسترسی به رستوران نمونه چابهار

  • آدرس: چابهار، بلوار امام خمینی، روبروی درمانگاه سید شهدا
  • شماره تماس: 05435333310
  • ساعت کاری: همه روزه از 12 ظهر تا نیمه شب

رستوران نمونه چابهار
عکس رستوران نمونه چابهار

نظرات کاربران

  • جلیلی جلیلی 1402/09/28
    0 نفر پسندیدند
    حجم خوراک‌های این رستوران واقعا فوق العاده بود. غذا کاملا گرم و تازه به دستمون رسید و سرویس دهی خوبی داشت. راستی این رستوران سالاد فصل رایگان رو در کنار غذا برای همه مشتری ‌ها سرو می ‌کنه.
  • هاله هاله 1402/09/28
    0 نفر پسندیدند
    برای تجربه غذاهای سنتی بلوچ به اینجا اومده بودم. با وجود اینکه علاقه زیادی به غذاهای دریایی ندارم اما خواستم کراهی ماهی این رستوران رو امتحان کنم. طعمش بی نظیر بود و اصلا بوی بد ماهی توش احساس نمیشد. جالبه که در کنار غذاهای محلی، غذاهای سنتی و اصیل ایرانی هم طبخ می ‌شد.
  • صارمی صارمی 1402/09/28
    0 نفر پسندیدند
    فضای داخلی رستوران خیلی شیک و تمیز بود. میز و صندلیا کاملا راحت بودن و روی همشون دستمال کاغذی و نمکدون وجود داشت. با وجود اینکه تابستون به این منطقه اومدیم و هوای قشم خیلی شرجی بود؛ این رستوران تهویه خوبی داشت و احساس گرما کلافمون نمی ‌کرد.
  • زهرا سهیلی زهرا سهیلی 1402/09/28
    0 نفر پسندیدند
    وقتی خواستیم از ساحل چابهار بیایم بیرون تابلوی رستوران نمونه رو از دور دیدیم و تصمیم گرفتیم که یه سر به اونجا بریم. وقتی وارد رستوران شدیم محیط تمیز و آرام رستوران حس خوبی بهمون داد. رفتار گارسونا هم خیلی گرم و صمیمی بود و مدت زمان انتظارمون برای دریافت سفارش کمتر از بیست دقیقه بود.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.8 از 5 | از 104 کاربر