بهترین رستوران های بدروم

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/16
بازدید: 1571
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا قصد سفر به شهر زیبای بدروم را دارید؟ مسلماً در طول سفر به چیزی که نیاز دارید خوراکی‌ها و غذا‌ها هستند. بنابراین شناخت بهترین رستوران‌های بدروم شما را برای وعده‌های صبحانه، شام و ناهار سردرگم نخواهد کرد. شهر بدروم از بهترین شهر‌های کشور توریستی ترکیه در همسایگی ایران به حساب می‌آید. تفریحات جذاب و سرگرم‌کننده در کنار تمام مکان‌های دیدنی و گردشگری، سواحل آن هم بی‌نظیر هستند که هوش از سر خواهند برد. خوردن غذا‌های سنتی ترکیه به همراه صد‌ها نوع خوراکی‌های متنوع دیگر و دسر‌های خوشمزه سفر به بدروم را برای هر کسی خاطره ساز می‌کنند.

رستوران ماچاکیزی بدروم

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

رستوران ماچاکیزی بدروم

هتل ماچاکیزی یکی از هتل‌های معروف بدروم است که رستورانی بسیار لاکچری داخل خود دارد و به عنوان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های این شهر نیز به حساب می‌آید. رستوران ماچاکیزی بسیار استثنایی در میان گل‌ها و گیاهان طبیعی و همچنین حیوانات بومی با چشم‌اندازی زیبا ساخته شده است. رستوران بدروم برای هر وعده غذایی خود غذا‌های خاص و پر طرفدار زیادی را در لیست منوی خود قرار داده است. جان دوری آب پز شده با برگ گردو، گوشت بره سرخ شده با نوعی سس مخصوص به نام پستوی فتای خشک شده نمونه‌هایی از غذای شام این رستوران هستند.

همه چیز درباره بدروم - معرفی کامل شهر تاریخی تفریحی بدروم ترکیه

علاو بر آن پورسلان خرد شده، اسپاگتی سیر و روغن به همراه فلفل خشک و... از دیگر غذا‌های خوشمزه رستوران بدروم به حساب می‌آیند. غذا‌های این رستوران بعد از سفارش به صورت کاملاً متفاوت و عالی برای مشتریان روی میز‌های مخصوصی سرو می‌شوند. پیشنهاد ما این است که حتماً بعد از صرف شام در ساحل زیبای نزدیک این رستوران قدم بزنید و از آرامش بی‌نظیر دریا لذت ببرید. همچنین شما می‌توانید یک لیوان آب و یا نوشیدنی خنک و یا گرم دیگر را هم با خود بیاورید و در کنار دریا بنوشید.

رستوران ماچاکیزی بدروم

رستوران لیمون

رستوران لیمون بدروم نیز از دیگر گزینه معروف‌ترین رستوران‌های بدروم محسوب می‌شود. قطعاً منوی غذایی را در این رستوران خواهید دید که اگر سیر هم باشید اشتهای شما را باز می‌کنند. منظره خیره‌کننده غروب خورشید و طبیعت زیبا و باغ سرسبز با صندلی‌های کلاسیک و میز‌های مخصوص شما را غرق در خود خواهند کرد. توصیه می‌شود قبل از صرف غذا یک لیوان نوشیدنی دلخواه راش در زیر درختانی که لامپ‌های رنگی بامزه دارند روی صندلی بنوشید.

کباب چیچگی دولماسی که یکی از پر طرفدارترین سفارشات این رستوران است به همراه ده‌ها نوع غذای خوشمزه دیگر را می‌توانید انتخاب کنید. منوی رستوران بدروم به ظاهر ساده اما تمامی غذا‌های آن خوشمزه و ارزش امتحان کردن دارند.شما می‌توانید میز خود را از میان آن‌هایی انتخاب کنید که در زیر درختانی که با چراغ‌های حبابی تزئین شده‌اند قرار دارند. همچنین قرار‌های رمانتیک و دو نفره در این رستوران بسیار خاطره ساز می‌شوند.

رستوران لمون بدروم

رستوران ماوی سورگن

مشتاقان و علاقه‌مندان به غذا‌های دریایی حتماً به این رستوران بیایند. رستوران ماوی سورگن از محبوب‌ترین رستوران‌های بدروم که انواع غذا‌های دریایی که در این شهر معروف هستند را در منوی خود قرار داده‌اند. صید روز را در این رستوران در غذا‌های خود به صورت تازه استفاده می‌کنند که همین موضوع باعث استقبال مشتریان این رستوران شده است. فضای رستوران ماوی سورگن بسیار خانوادگی و صمیمی به نظر می‌رسد بنابراین مکان خوبی برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی شما خواهد بود. اگر در لیست منوی آن بگردید برای کودکان نیز غذا‌های مخصوصی تدارک دیده‌اند.

بهترین زمان سفر به بدروم - بهترین فصل سفر به شهر زیبای بدروم

شما می‌توانید با خیال راحت برای آن‌ها غذای مورد علاقه شما را سفارش بدهید. اکثر غذا‌های این رستوران با محصولات دریایی عجین شده هستند بنابراین تصمیم خود را بگیرید و اگر دوست ندارید برای شما مناسب نخواهد بود. همچنین انتظار یک محیط کاملاً رمانتیک و عاشقانه را از این رستوران را نداشته باشید زیرا همان طور که گفتیم فضای آن خانوادگی و دوستانه است.

رستوران ماوی سورگن

رستوران Hocanin Yeri

رستوران هوکانین یری در یک جای بسیار دنج و آرام و در مجاور یک منظره آبی قرار گرفته است. بنابراین برای دوستداران به دریا و محیط آرام و ریلکس بهترین گزینه خواهد بود. نکته جالب این است که در این رستوران غذا‌های دریایی سرو نمی‌شود و برای کسانی که دنبال تنوع هستند این رستوران پیشنهاد می‌شود. غذا‌های خوشمزه‌ای مانند: مانتی و بورک که غذا‌های اصیل ترکیه نیز به شمار ‌می‌روند را حتماً در رستوران هوکانین یری امتحان کنید. اگر عاشق غذا‌های تازه و خوشمزه‌ی ترکی هستید تمامی آن را می‌توانید در این رستوران بچشید.

هزینه و مبلغ غذا‌ها در این رستوران بسیار به صرفه و بسیار نرمال هستند پس نگران قیمت غذا‌های آن نباشید. رفتن به رستوران هوکانین یری در کنار سرو غذا سرگرمی‌های جذاب و دیدنی دیگری هم دارد که می‌توانند برای مسافران خاطره برانگیز باشند. میز غذای شما درست در مقابل آب‌های آرام قرار گرفته است حتی اگر غذای خاصی هم سفارش ندهید با لذت و حس خوب همراه خواهد بود.

رستوران Hocanin Yeri

رستوران اورفوز بدروم

رستوران Orfoz، رستورانی بسیار محبوب و پر طرفدار در شهر زیبا و ساحلی بدروم است. غذا‌های این رستوران بیشتر توسط محصولات صید شده از دریا تهیه می‌شوند یعنی اکثر منوی این رستوران را غذ‌های دریایی تشکیل داده‌اند. خوردن غذا‌های عالی و متنوع رستوران اورفوز روی میز‌های چوبی بامزه و دکوراسیون و تم دریایی ا دارند هر نگاهی را به خود غرق می‌کند. حلزون دریایی در سس شراب، ساردین ساشیمی، مار ماهی دودی، صدف دریایی تازه به همراه لیمو از بهترین غذا‌های این رستوران هستند. به علاوه صدف دو کپه‌ای تازه پخته شده و ده‌ها نوع غذای دیگر که همگی به نوبه خود خاص‌ترین به شمار ‌می‌روند. تمامی غذا‌های این رستوران تازه و لذیذ و در عین حال از قیمت مناسب برخوردار هستند. بنابراین در انتخاب خود هیچ جای تردیدی راه ندهید و با خیال راحت در رستوران اورفوز بدروم غذای مورد علاقه خود را با آرامش نوش جان کنید.

رستوران اورفوز بدروم

رستوران Sogan Sarmisak  

رستوران محبوب سوقان در مجاورت دریا و نزدیک گوموشلوک در شهر بدروم ترکیه است که یک غذاخوری مدیترانه‌ای و ترکی محسوب می‌شود. آشپزان ماهر این رستوران به طور روزانه ده‌ها مدل غذا‌های خانگی محلی را برای وعده‌های شام و ناهار برای مشتریان آماده و سرو می‌کنند. قرار داشتن این رستوران در نزدیکی ساحل فضایی بسیار آرامش‌بخش را به وجود آورده است. غذا‌های این رستوران با عشق و محبت پخته و تهیه می‌شوند و در نوبت‌های شام و ناهار در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

می‌توانید حتی پا‌های خود را در شن‌های ساحل فرو ببرید و با کمال آرامش غذای خود را میل نمایید. نام این رستوران به اصطلاح فارسی پیاز و سیر است و برای کسانی که دلشان یک طعم و مزه غذای خانگی می‌خواهد بهترین انتخاب خواهد بود. راه رفتن و قدم زدم با پای برهنه روی شن‌های ساحل در این رستوران غذا خوردن را برای شما متفاوت می‌کند. قرار‌های رمانتیک در فضای باز در رستوران پیاز و سیر بدروم خاطره برانگیزترین قرار شما خواهد شد.

مراکز تفریحی ترکیه - معرفی جاهای تفریحی و مکان های هیجان انگیز ترکیه

رستوران ممدوف

از دیگر رستوران‌های غذای مدیترانه‌ای و دریایی در شهر بدروم ترکیه، رستوران Memedof در ترکیه است. رستوران از محبوب‌ترین رستوران‌های دریایی ترکیه نیز بر شمرد. شما باید از قبل میزی را برای خود رزرو کنید تا بتوانید در این رستوران زیبا و لاکچری غذایی را میل کنید. اگر می‌خواهید از صدای آرامش‌بخش دریا لذت ببرید میز‌های نزدیک دریا را انتخاب کنید و بنشینید. انواع غذا‌های دریایی در بهترین حالت ممکن و با کیفیت و همچنین صید روز برای مشتریان تهیه خواهند شد. علاوه بر غذا‌های دریای، غذا‌های خوشمزه دیگری هم در این رستوران به همراه پیش غذا‌های رنگارنگ دیگر برای شما وجود دارند. مشتریان خاص این رستوان می‌توانند برای وعده‌های شام و ناهار سر‌زده و غذا‌های ویژه‌ای را نوش جان کنند. میز‌های این رستوران نه تنها در فضای بسته بلکه در فضای باز هم چیده شده‌اند.

رستوران ممدوف

رستوران Cetimek

رستوران چتیمک مانند خیلی دیگر از رستوران‌های بدروم رستورانی با غذا‌های مدیترانه‌ای و ترکی است. شاید گمان کنید که قیمت غذا‌ها در این رستوران شیک و باکیفیت گران باشد اما چنین نیست و به نسبت مرغوبیتی که دارد از قیمت‌های معمولی برخوردار هستند. موقعیت جغرافیای این رستوران در یک محیط دنج و به دور از همه مسیر‌های شلوغ و توریستی است. یک درخت بسیار بزرگ با کلی فانوس‌های سنتی در کنار این رستوران وجود دارد که جلوه خاصی به اطراف می‌دهند. اگر می‌خواهید میزتان در کنار دریا و چشم‌انداز قایق‌های رنگارنگ ماهیگیری باشد حتماً از قبل رزرو نمایید.

رستوران میموزا

رستورانی با غذا‌های مدیترانه‌ای و ترکی که فضای آن با فانوس‌های رنگارنگ و گل و گیاه متنوع تزئین شده‌اند. رستوران می‌موزا دقیقاً در کنار آب‌های خروشان قرار دارد که غذا خوردن را لذت بخش و دوستداشتنی‌تر می‌کند. بهترین غذا‌ها و پیش غذا‌ها با انواع محصولات دریایی در این رستوران برای مشتریان سرو خواهند شد. قیمت غذا‌های این رستوران به خاطر شیک بودن و لوکس بودن جایی که قرار دارد نسبتاً زیاد‌تر از تصورات است.

غذا‌های بسیار بسیار لذیذ و گوناگون به همراه امکانات دیگری که در اختیار افراد قرار داده می‌شود ارزش یک وعده غذای گران‌تر را خواهد داشت. باید توجه داشته باشید که حتماً میز خود را از قبل رزرو کنید. فضای داخلی و بیرونی این رستوران هر دو زیبا، رمانتیک و آرامش‌بخش هستند.

رستوران میموزا

کلام پایانی

شهر بدروم ترکیه یک مقصد بسیار خوب برای فصل تابستان است که پر از مکان‌های جذاب و دیدنی برای گشت و‌ گذار دارد. دریای بی‌نظیر به همراه سواحل آرامش‌بخش آن، دمای معتدل و نور خورشید درخشان همگی سفر در این شهر را لذت‌بخش کرده است. رستوران‌های معروف و محبوب بدروم اکثرا در مجاور دریا و سواحل شاخته شده‌اند. می‌توانید به یکی از این رستوران‌های ساحلی بروید و از فضای آرام آن در کنار انواع غذا‌های لذیذ دریایی و غیر دریایی استفاده کنید. رستوران می‌موزا، لیمون، ممدوف، ماوی سورگن، اورفوز و... از بهترین و مشهورترین رستوران‌های بدروم هستند.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر