بهترین رستوران های مارماریس

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/16
بازدید: 1481

از محبوبیت‌ترین کشورهای توریستی برای ایرانیان کشور ترکیه است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای دلنشین نزد افراد مورد استفاده قرار گرفته است. مارماریس، شهری کوچک بندری در کنار سواحل مدیترانه در استان موغلا جنوب غربی ترکیه قرار دارد. این شهر از نظر مکان‌های تفریحی و رستوران‌ها مکانی بسیار مناسب برای گذراندن تعطیلات است. این شهر قدیمی فوق‌العاده وجود ساحل‌هایی که در این شهر قرار دارد و همچنین طبیعت بکر و بی‌نظیر آن، مارماریس شهری که در آن انواع هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید آماده پذیرش گردشگر است.

بهترین رستوران های مارماریس

رستوران Mia Marmaris Restaurant

رستوران میل در شهر مارماریس را از بهترین‌های شهر می‌توان در نظر گرفت. غذا‌هایی با کیفیت و لذیذ این رستوران مورد علاقه مردم محلی گردشگران قرار گرفته است. برای صرف غذای محلی خوشمزه و عالی این رستوران بی‌شک جز بهترین‌ها بوده، از مزایای رستوران ‌ می‌توان به قیمت مناسب، سرویس دهی خوب و نظم بالا، منظره زیبا اشاره کرد.

ساعت کاری رستوران :Mia Marmaris Restaurant : هر روز از ساعت هفت عصر تا دوازده و سی دقیقه بامداد پذیرا مهمان است.

منوی رستوران Mia Marmaris Restaurant : انواع غذا‌هایی محلی و سنتی ترکیه

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

رستوران استیک اند بار

از رستوران لوکس مارماریس می‌توان به رستوران استیک اند بار آن اشاره داشت. رستورانی که در نظر افراد مختلف به عنوان (جواهری پنهان از دید) گفته شده است. این رستوران به دلیل قرار گیری در کنار ساحل می‌توانید هنگام میل کردن غذایتان از منظره لذت ببرید. از مزایا‌های رستوران استیک اند بار به امکان رزرو برای مسافران، بیرون بر، کیفیت بالای غذا، سرو صبحانه، ناهار، شام، سرویس دهی عالی، گزینه فضای باز آن و منظره ساحلی آن اشاره داشت.

ساعت کاری رستوران استیک اند بار مارماریس: هر روز از هفت صبح تا یازده بامداد باز است.

منوی رستوران استیک بار مارماریس: انواع غذا‌هایی ترکی، اروپایی، انواع استیک

رستوران استیک اند بار

رستوران ریکیز چیپی

اگر در شهر توریستی مارماریس به دنبال رستوران قیمت مناسب می‌گردیم به شما رستوران ریکیز چیپی را پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران با سرو غذا‌هایی با کیفیت و تازه خانگی و همچنین برخورد گرم و صمیمانه از شما پذیرایی می‌کند. از مزایای رستوران می‌توان به غذای خانگی، سرو صبحانه، میان وعده، ناهار، شام، فضایی خانوادگی، نشستن در فضای باز، صندلی مخصوص کودکان، غذای بیرون بر اشاره داشت.

ساعت کاری رستوران ریکنز چیپی مارماریس: هر روز از ساعت هشت صبح تا ده شب باز است.

منوی رستوران ریکیز چیپی مارماریس: غذا‌هایی اروپایی، فست‌ فود

رستوران کازینز استیک هاوس

به دلیل موقعیت جغرافیایی و سواحل متعدد شهر مارماریس دارای رستوران‌های زیادی است. از رستوران‌های خوب مارماریس می‌توان به رستوران کازینز استیک هاوس اشاره داشت. این رستوران به ‌دلیل سرو غذا‌هایی با کیفیت و متفاوت جز بهترین‌ها بوده، رستوران کازینز استیک هاوس مانند رستوران‌های دیگر ترکیه فضایی بسیار گرم و صمیمی دارد. از مزایای این رستوران می‌توان به داشتن امکان رزرو، بیرون بر، نشستن در فضای باز، صندلی مخصوص کودک، ویلچر، تلویزیون، اینترنت اشاره کرد و همچنین می‌توانید هر سه وعده غذایی خود را در این مکان میل کنید.

منوی رستوران کازینز استیک هاوس: غذای اروپایی، غذای انگلیسی، غذای وجیترین( گیاه‌خوران)، غذا ترکی

آدرس رستوران کازینز استیک مارماریس: ترکیه، مارماریس Merkez, Yunus Nadi Cd., 48700، Armutalan/Marmaris/Muğla, Turkey

رستوران کازینز استیک هاوس

رستوران لافر چون

مارماریس علاوه بر زیبایی شهر بندری بودن، وجود کافه و رستوران‌های ساخته شده در سواحل آن باعث محبوبیت هر چه بیشتر شده است. رستوران لافر چون در سال ۲۰۰۹ میلادی در شهر مارماریس افتتاح گردید و از دسته رستوران‌های مارماریس است که در سرویس دهی و نظم، منظره دید عالی و همچنین کیفیت غذا جز بهترین‌ها قرار دارد. این رستوران به دلیل سرو غذا در فضایی زیبا بین افراد مورد محبوبیت قرار گرفته است.

ساعت کاری رستوران لافر چون مارماریس: هر روز از ساعت هفت صبح تا دو بامداد آماده پذیرایی است.

منوی رستوران لافر چون مارماریس: انواع غذا‌هایی محلی، بین‌المللی، غذای دریایی

مارماریس - شهر زیبای مارماریس ترکیه کجاست و آشنایی با این شهر زیبا

رستوران تاج ‌محل

رستوران تاج‌محل مارماریس از آن دسته رستوران‌ها است که شما را به خوردن غذای آسیایی دعوت می‌کند. از غذا‌های منوی آن که نزد افراد بسیار معروف بوده غذای هندی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به این رستوران بزنید و از غذای هندی آن میل نمایید. از مزایای این رستوران می‌توان به موجود بودن ناهار و شام در دیر هنگام، امکان رزرو، بیرون بر، صندلی چرخدار، صندلی مخصوص کودک، بار کامل، بوفه، اینترنت رایگان، آب‌نما اشاره داشت.

منوی این رستوران تاج‌محل مارماریس: از انواع غذای آسیایی، هندی، حلال، گیاهی، غذای بدون گلوتن، غذای وجیترین ( گیاه‌خواران)

آدرس رستوران تاج‌محل مارماریس: ترکیه، مارماریس، جاده ساحلی مارماریس-ایچملر، منطقه سیتلر

رستوران تاج ‌محل مارماریس

رستوران Pineapple

رستوران پین اپل مارماریس نسبت به رستوران‌های دیگر مارماریس قیمت بالاتری داشته اما کیفیت و فضای فوق‌العاده آن ارزش هزینه کردن را دارد. هنگامی که شما غذایی در این رستوران سفارش می‌دهید پس از صرف آن به خوبی متوجه این اختلاف قیمت می‌شوید. از مزایای رستوران پین اپل فضای داخلی و خارجی فوق‌العاده زیبا و لوکس، امکان رزرو میز، بیرون بر، مسیر حمل ویلچر، پارکینگ اختصاصی، نشستن در فضای بیرونی این رستوران لاکچری و... اشاره داشت.

منوی رستوران Pineapple: غذای دریایی و مدیترانه‌ای، غذای اروپایی، غذا وجیترین (گیاه‌خواران)، غذا بدون گلوتن، افرادی که از رژیم استفاده می‌کنند در رستوران غذا‌هایی متفاوتی سرو می‌شود.

سواحل مارماریس - زیباترین سواحل مارماریس برای تفریح و استراحت

رستوران bono good times

از بهترین  مارماریس می‌توان به رستوران bono good times  اشاره کرد. این رستوران در تفریحگاه‌ قایق بادی مارماریس و شعبه دیگر رستوران بونو گود تایمز در ساحل اوزونیالی واقع شده است. از مزایای رستوران می‌توان به داشتن موسیقی زنده، فضای ساحلی و منظره جذاب آن، کیفیت خوب غذاها اشاره کرد.

منوی رستوران bono good times: غذای گیاهی، غذا ترکیبی، غذای وجیترین (گیاه‌خواران)، غذا بدون گلوتن

رستوران bono good times

رستوران tep restaurant

رستوران tep در پارک ساحلی جذابی در شهر مارماریس قرار دارد که با دریاچه‌ای کوچک بر‌ روی تپه‌ای قرار گرفته است. از مزایای رستوران tep restaurant می‌توان به امکان رزرو کردن و نشستن در فضای باز اشاره کرد. همچنین فضای بیرونی رستوران به شدت دیدنی و زیبا بوده شما در هنگام صرف غذا می‌توان از دیدن این منظره لذت ببرید.

منوی رستوران tep restaurant : انواع غذاهای ترکی، بین‌المللی

مراکز خرید مارماریس - بهترین مراکز خرید در مارماریس برای خرید و گردش

سخن پایانی

مارماریس شهری که مورد علاقه توریست‌ها است که علاوه بر آن‌ها، برای مردم ترکیه هم جالب است. صرف غذا در مارماریس یکی از تجربه‌های منحصربه‌فرد بوده و همیشه در خاطرتان طعم لذیذ و خوشمزه غذا بهترین رستوران‌‌های این شهر می‌ماند. به علاقه‌مندان کافه و رستوران پیشنهاد می‌دهیم هنگام سفر به مارماریس سری به این رستوران‌ها بزنید، در بعضی از رستوران‌های و کافه‌های این شهر موسیقی زنده اجرا می‌شود و شما می‌توانید از اجرا گوش‌نواز آن در کنار منظره زیبای این رستوران‌ها لذت ببرید.

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر