بهترین رستوران‌ ایرانی در تفلیس

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/04/24
بازدید: 3804
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهر تفلیس پایتخت کشور گرجستان، یکی از زیباترین شهر‌های این کشور است. سالانه تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر جهان برای بازدید از مکان‌های تاریخی و تفریحی گرجستان، به این کشور سفر می‌کنند. در این شهر رستوران‌های ایرانی بسیاری وجود دارند که مسافران و گردشگران ایرانی می‌توانند برای سرو غذاهای ایرانی به این رستوران‌ها سری بزنند. در ادامه سعی داریم شما را با بهترین رستوران‌های ایرانی در شهر تفلیس گرجستان آشنا کنیم.

رستوران‌ ایرانی

بهترین رستوران های تفلیس - آشنایی با بهترین رستوران‌های پایتخت گرجستان مخصوص گردشگران

رستوران شاندیز تفلیس

رستوران شاندیز تفلیس یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در شهر تفلیس و در کشور گرجستان است. ایرانی‌هایی که به این شهر سفر می ‌کنند می‌توانند برای میل کردن غذا‌های بی نظیر و اصیل ایرانی به این رستوران سری بزنند. از جمله غذا‌های ایرانی که در این رستوران سرو می‌شوند می‌توان به باقالی پلو با ماهیچه‌، زرشک پلو با مرغ، انواع کباب‌ها، جوجه، چلو قورمه سبزی و... اشاره کرد. کیفیت غذا‌هایی که در این رستوران سرو می‌شوند بسیار بالا است و اغلب افرادی که حداقل یک بار به این رستوران رفته‌ باشند، از کیفیت غذا‌ها و ارائه خدمات آن راضی هستند. 
به علاوه در رستوران شاندیز تفلیس انواع دسر‌های محبوب و معروف ایرانی همچون شیرینی باقلوا و بستنی سنتی نیز سرو می‌شوند که افرادی که علاقه بسیاری به شیرینی‎‌ها و دسر‌های ایرانی دارند می‌توانند پس از صرف غذا، این دسر‌ها را سفارش داده و از طعم بی‌نظیر آن‌ها بهره‌مند شوند. بنابراین پشنهاد می‌شود در صورت سفر به کشور گرجستان و شهر تفلیس حتما سری به این رستوران بزنید.

آدرس رستوران شاندیز تفلیس

آدرس رستوران شاندیز تفلیس به شرح زیر است:
Loanw shavtell st, Tbilisi 0105, Georgia 13

شماره تماس رستوران شاندیز تفلیس

+995 514 68 66 86

با کدام تور به تفلیس سفر کنیم؟

رستوران هزار و یک شب تفلیس

یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی که در شهر تفلیس قرار دارد، رستوران هزار و یک شب تفلیس است. از آنجایی که این رستوران در نزدیکی میدان آزادی شهر تفلیس قرار دارد، گردشگران و مسافران می‌توانند پس از گشت و گذار در اطراف این میدان و خرید از مراکز خریدی که در نزدیکی این میدان واقع شده‌اند، برای استراحت و همچنین صرف یک غذای با کیفیت و لذیذ ایرانی به این رستوران بروند. 
رستوران هزار و یک شب جزو شلوغ‌ترین و پر طرفدارترین رستوران‎‌های ایرانی واقع در شهر تفلیس است. در این رستوران انواع غذا‌های اصیل ایرانی به همراه دسر‌ها و پیش غذا‌های متنوع و لذیذ این کشور سرو می‌شوند. بنابراین پیشنهاد می‌شود در سفر خود به شهر تفلیس حتما سری به رستوران ایرانی هزار و یک شب بزنید.

آدرس رستوران هزار و یک شب تفلیس


Kote abkhazi st, Tbilisi, Georgia 1/9

شماره تماس رستوران هزار و یک شب تفلیس

+995 599 88 86 61

رستوران هزار و یک شب تفلیس

رستوران غذای حلال در تفلیس |معرفی+آدرس 7 رستوران غذای حلال در تفلیس 

رستوران نایب حلال تفلیس

رستوران نایب حلال تفلیس یکی دیگر از بهترین رستوران‌های ایرانی در شهر تفلیس است. از جمله نکات قابل توجه در خصوص این رستوران این است که در نزدیکی میدان آزادی شهر تفلیس قرار دارد. بنابراین دسترسی به آن برای مسافران و گردشگران بسیار ساده و راحت بوده و آن‌ها می‌توانند به راحتی برای صرف غذا‌های لذیذ ایرانی به این رستوران بروند. در رستوران نایب حلال انواع غذا‌های ایرانی با کیفیت بسیار بالایی سرو می‌شوند. 
همچنین اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به فضا‌های ساکت و آرام دارند، این رستوران گزینه مناسبی برای شما است زیرا جو و حال و هوای این رستوران بسیار آرام و دلنشین است. به علاوه لازم به ذکر است که قیمت غذا‌هایی که در این رستوران سرو می‌شوند نسبت به دیگر رستوران‌های ایرانی در شهر تفلیس بسیار کمتر بوده و مسافران و گردشگران می‌توانند با صرف هزینه کمتری از طعم بی‌نظیر غذا‎‌های اصیل ایرانی بهره‌مند شوند. 

آدرس رستوران نایب حلال تفلیس

Freedom square beside burberry 12 shalva dadiani street, Tbilisi, georgia

شماره تماس رستوران نایب حلال تفلیس

+995 551 15 37 60

رستوران ایرانی در باتومی - معرفی رستورانی ایرانی با غذاهای ایرانی در باتومی گرجستان

رستوران کباب هاوس تفلیس

یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین رستوران‌های ایرانی در شهر تفلیس، رستوران کباب هاوس است و همان طور که از نام این رستوران پیداست کباب‌های بی‌نظیری در این رستوران طبخ و سرو می‌شوند. بنابراین اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیار زیادی به طعم عالی کباب‌های ایرانی دارند، پیشنهاد می‌شود در سفر خود به کشور گرجستان و شهر تفلیس حتما به رستوران کباب هاوس سری بزنید. 
علاوه بر انواع کباب‌های ایرانی، انواع غذا‌های دیگر ایرانی همچون آبگوشت و دیزی نیز در این رستوران سرو می‌شوند. در خصوص مزیت‌های این رستوران نسبت به دیگر رستوران‌ها لازم به ذکر است که با این که کیفیت غذا‌های سرو شده و شیوه برخورد با مشتریان در این رستوران بسیار خوب است، اما قیمت‌های آن بسیار معقول و به صرفه هستند. 

آدرس رستوران کباب هاوس تفلیس

Dzveli Tbilisi, tbilisi

شماره تماس رستوران کباب هاوس تفلیس

+995 557 56 97 13

رستوران کباب هاوس تفلیس

رستوران کندو تفلیس

اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به فضا‌های شیک و لوکس دارند، رستوران کندو تفلیس گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. رستوران کندو جزو لوکس‌ترین و شیک‌ترین رستوران‌های ایرانی در شهر تفلیس محسوب می‌شود. کیفیت غذا‌های سرو شده در این رستوران و همچنین برخورد کارکنان با مشتریان و مسافران بسیار گرم و صمیمی است. این امر سبب می‌شود مسافران بتوانند شبی به یاد ماندنی را در این رستوران زیبا سپری کنند. 
آشپز‌های خبره و حرفه‌ای که در این رستوران مشغول به کار هستند و همچنین مواد مرغوب و با کیفیتی که در پخت و طبخ غذا‌ها استفاده می‌شوند، سبب شده طعم غذا‌های این رستوران بسیار خاص و لذیذ باشند. بنابراین پیشنهاد می‌شود در سفر خود به شهر تفلیس در کشور گرجستان حتما سری به این رستوران بزنید.

آدرس رستوران کندو تفلیس

Vake park, 5 archil mishveladze st, Tbilisi 0162

شماره تماس رستوران کندو تفلیس

+995 555 41 35 73

جاذبه های گردشگری تفلیس - جاذبه های گردشگری که در سفر به تفلیس باید ببینید

رستوران آکوا پاب تفلیس 

رستوران آکوا پاب یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در شهر تفلیس است. از جمله نکات قابل توجه در خصوص این رستوران می‌توان به سبک دکوراسیون آن که مدرن و امروزی بوده، اشاره کرد. در رستوران آکوا پاب غذا‌های با کیفیت ایرانی با طعم بی‌نظیری برای مشتریان و مسافران سرو می‌شوند. همچنین برخورد کارکنان این رستوران با مشتریان بسیار گرم و صمیمی است که این امر سبب می‌شود افراد بتوانند شبی به یاد ماندنی را در این رستوران زیبا سپری کنند. به علاوه از جمله مزیت‌های این رستوران منو متنوع آن خواهد بود. 

آدرس رستوران آکوا پاب تفلیس

Leselidze 14, Tbilisi, georgia

شماره تماس رستوران آکوا پاب تفلیس

+995 322 93 41 11

رستوران پالز تفلیس

رستوران پالز یک رستوران ایرانی گرجی در شهر تفلیس است که در بخش تاریخی این شهر واقع شده است. در این رستوران غذا‌های ایرانی و گرجی با کیفیت بالایی طبخ و سرو می‌شوند. پیشنهاد می‌شود در سفر خود به کشور گرجستان و شهر تفلیس حتما سری به این رستوران بزنید.

آدرس رستوران پالز تفلیس

Kostava st, Tbilisi, Georgia, 70

شماره تماس رستوران پالز تفلیس

+995 320 67 42 43

رستوران پالز تفلیس

رستوران کلاب ایرانی تفلیس

یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در شهر تفلیس در کشور گرجستان، رستوران کلاب ایرانی تفلیس نام دارد. از جمله نکات قابل توجه در خصوص این رستوران، منظره 360 درجه از شهر است. از جمله غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند می‌توان به انواع غذاهای ایرانی، غذاهای گرجی و انواع فست فود‌ها اشاره کرد. 

آدرس رستوران کلاب ایرانی تفلیس

گرجستان تفلیس/  میدان اولاباری، کوچه متخی، بالای هتل گراکو

شماره تماس رستوران کلاب ایرانی تفلیس

+995 51 68 66 86

رستوران ایرانی هندی اسپایس لانج تفلیس 

رستوران ایرانی هندی اسپایس لانج تفلیس یکی دیگر از رستوران‌های معروف ایرانی است که در شهر تفلیس کشور گرجستان قرار دارد. از آنجایی که این رستوران در قسمت تاریخی شهر تفلیس واقع شده است، افراد می‌توانند پس از گشت و گذار در این منطقه برای استرحت و صرف غذا به این رستوران بروند. این رستوران دارای فضایی بسیار گرم و صمیمی است و همواره موسیقی زنده در آن پخش می‌شود.
 

معرفی شهر تفلیس گرجستان - همه آنچه که باید در مورد پایتخت گرجستان بدانید!


سخن پایانی
شهر تفلیس یکی از زیباترین شهر‌ها در کشور گرجستان بوده و پایتخت این کشور نیز محسوب می‌شود. شهر تفلیس دارای مکان‌های طبیعی، تفریحی و تاریخی بسیاری است و به همین سبب سالانه تعداد زیادی از گردشگر تور گرجستان از سراسر جهان برای بازدید از این مکان‌ها به کشور گرجستان و شهر تفلیس سفر می‌کنند. همچنین هر ساله تعداد بسیاری از ایرانی‌ها نیز به این شهر رفته تا از جاذبه‌های طبیعی، تفریحی و تاریخی این کشور لذت ببرند. در شهر تفلیس رستوران‌های ایرانی بسیاری وجود دارند که ایرانی‌ها می‌توانند در سفر خود به این شهر به این رستوران‌ها سری بزنند. در نهایت از طعم بی‌نظیر غذا‌های ایرانی در رستوران ایرانی در تفلیس بیشترین لذت را ببرند.
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
14 بازار شگفت انگیز جهان که هر گردشگری باید ببیند!!
14 بازار شگفت انگیز جهان که هر گردشگری باید ببیند!!
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر