بهترین رستوران چابهار

زمان مطالعه: 0 دقیقه
بروزرسانی: 1402/09/11
بازدید: 2305
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از استان‌های جنوب شرقی سیستان و بلوچستان چابهار است. این شهر تنها بندر اقیانوسی ایران بوده که کشتی‌های اقیانوس‌پیما می‌توانند در آن کناره‌گیری کنند. این بندر اقیانوسی از مهم‌ترین چهارراه‌های کریدور شمال_ جنوب بازرگانی جهانی است. چابهار، مثل همه‌ی شهرک‌های ایران غذاهای سنتی مخصوص خود را دارد همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی محصولات و خوراک این منطقه نقش مهمی در آشپزی و غذاها دارند. اصولا بیشتر غذاهای چابهاری از میگو، ماهی و یا خرما تهیه می‌شود و در بهترین رستوران چابهار آن‌ها را خواهید یافت.

رستوران بام

رستوران لاکچری بام چابهار

یکی از بهترین رستوران‌های چابهار که فضایی لوکس و دلچسب دارد، رستوران بام است. منوی متنوع رستوران بام، امکان انتخاب انواع غذاهای دریایی و فست فودی و محلی و بلوچی را برای شما فراهم می‌کند. همچنین وای‌فای رایگان همیشه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این رستوران به‌دلیل کیفیت بالا غذا و داشتن فضای مناسب اغلب اوقات، شلوغ است. داشتن پارکینگ و امکان کشیدن انواع قلیان، جزو نکات مثبت این رستوران برای بسیاری از گردشگران محسوب می‌شود. اجرای موسیقی زنده به‌همراه طراحی و فضای زیبای این رستوران، لذت غذا خوردن را برای شما چند برابر می‌کند. رستوران بام، ساعت ۱۲ تا ۱۴ ظهر و ساعت ۲۰ تا ۲۴ شب، پذیرای شما عزیزان خواهد بود‌.

آدرس: ایران، سیستان و بلوچستان، چابهار، بالاتر از مجتمع تجاری صدف، روبه‌روی مجتمع تجاری پردیس

تلفن: 05435313800

سفر به چهار بهار ایران

میگو کباب با رستوران مدرن تهرانی‌

اگر از طرفداران غذاهای کبابی هستید و به غذاهای دریایی علاقه زیادی ندارید، ما به شما رستوران تهرانی‌ را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران منویی لوکس و گران‌قیمت دارد که نسبت به طعم فوق‌العاده و کیفیت بالا غذاها، ارزشش را دارد! اگر قصد رفتن به رستوران تهرانی‌ را داشتید، هرگز طعم بی‌نظیر میگو کباب را از دست ندهید. کباب کوبیده، جوجه کباب، کباب برگ و ماهی کباب، از غذاهای بسیار معروف رستوران تهرانی هستند. این رستوران کم‌نظیر از ۱۱و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲و ۳۰ دقیقه شب، میزبان گردشگران عزیز خواهد بود.

آدرس: چابهار، حافظ، بلوار امام خمینی، کنارگذر امام خمینی، بین ملت و امام خمینی ۴۹

تلفن تماس: 05433334836

میگو کباب با رستوران مدرن تهرانی‌

رستوران بلوچ

اگه به غذاهای محلی علاقه دارید و قیمت رستوران برایتان مهم است ما به شما رستوران بلوچ چابهار را پیشنهاد می‌دهیم. رستوران بلوچ، یکی از معروف‌ترین‌ها است. البته نباید انتظار فضای لوکسی از این رستوران را داشته باشید اما غذا‌هایی که در این رستوران سرو می‌شود آنقدر فوق‌العاده بوده که طعم غذاهایشان تا مدت‌ها در خاطرتان می‌ماند. رستوران بلوچ، با تنوع غذایی دریایی‌اش، ماهی که با سبزی مخصوص خودشان سرو می‌شود، توانسته طرفداران بسیاری پیدا کند. پس اگر به غذاهای تند و چرب علاقه دارید حتما سری به این رستوران بزنید.

آدرس: ایران، سیستان و بلوچستان، چابهار، خیابان امام خمینی، روبه‌روی ناحیه مرکزی شرکت نفت

رستوران بلوچ

رستوران تهرانی

رستوران تهرانی از نظر خوراک کباب بسیار معروف بوده و علاقه‌مندان کباب اصولا این رستوران را به دیگران پیشنهاد می‌دهند. قیمت رستوران تهرانی نسبتا بالا بوده اما به کیفیت غذاهایشان می‌ارزد. از غذا‌هایی موجود در منوی رستوران تهرانی در چابهار به میگو کباب، جوجه کباب، کباب کوبیده، کباب برگ و ماهی اشاره کرد که این غذا‌ها جزو محبوب‌ترین غذای منوی این رستوران هستند.

آدرس: ایران، سیستان و بلوچستان، چابهار، بلوار امام، مقابل مرکز بهداشت

جاهای دیدنی چابهار - طبیعت، تاریخ و سواحل شگفت انگیز!

رستوران تهرانی

لحظاتی رمانتیک با ویوی دریا، در رستوران مکران

با هرنوع سلیقه غذایی که دارید، مطمئن باشید از رستوران مکران با نارضایتی خارج نمی‌شوید. منوی این رستوران درجه‌یک دارای انواع فست‌فود، غذای دریایی، غذای ایرانی، غذای محلی و بلوچی و… است. خدمات کافی‌شاپ و قهوه‌خانه نیز در این رستوران ارائه می‌شود و شما با خیال راحت می‌توانید استراحت کنید و انواع خوردنی‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار داشته باشید. چشم‌انداز زیبای رستوران مکران روبه‌دریا قرار دارد و با اجرای موسیقی زنده و فضایی دل‌انگیز که هر لحظه زیبایی و شکوه را به نمایش می‌گذارد، لحظات رمانتیک و آرامش‌بخشی برای شما رقم خواهد خورد. 
اگر به این رستوران می‌روید، قطعا ماهی کنجدی یکی از خوشمزه‌ترین انتخاب‌های شما خواهد بود. رستوران مکران از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب آماده‌ی خدمت رسانی به گردشگران عزیز است.

آدرس: ایران، سیستان و بلوچستان، چابهار، دریا کوچک، جنب هتل بین‌المللی لاله

تلفن تماس: 05435323494

سواحل چابهار - آشنایی با سواحل و دریای چابهار و راه‌های دسترسی به آن

رستوران مکران

رستوران براسان( برادران)

رستوران براسان یا برادران، از بهترین رستوران‌های چابهار با ویویی زیبا و فضایی دل‌پذیر است. ادویه‌های محلی این منطقه، طعم غذاهای این رستوران را بسیار دل‌پذیر و وصف‌نشدنی کرده است. در این رستوران که در آغوش یکی از پلاژهای ساحلی قرار دارد، می‌توانید انواع کباب مخصوص و کرایی( کراهی) خوشمزه نوش‌جان کرده و از ویوی زیبای روبه‌دریا لذت ببرید. در نزدیکی رستوران براسان مرکز خرید ساورز و آلاچیق‌های سنتی قرار دارند. ساعت کاری این رستوران از ۱۸ عصر شروع می‌شود و تا ۱ و ۳۰ دقیقه نیمه شب، ادامه دارد. 

آدرس: ایران، سیستان و بلوچستان، چابهار، پلاژ ساحلی تیس، مجتمع تفریحی براسان

شماره تماس: ۰۹۱۵۵۴۵۲۳۳۰

کنارک چابهار - زیباترین بندر در چابهار

رستوران سنتی خلیج

اگر از غذاهای دریایی و سنتی چابهار خسته شدید و غذای دیگری می‌خواهید، رستوران ساحلی خلیج می‌توانید در لیست شما قرار بگیرد. این رستوران با فضایی لوکس و دکوراسیون زیبا، گل آرایی و گیاه و همچنین نورپردازی فوق‌العاده فضایی بسیار دلچسب دارد. البته به‌ جز فضای زیبا، در کنار ساحل قرار گرفتن این رستوران آن را نسبت به دیگر جاها متمایز می‌کند. از آنجایی که رستوران لوکسی است، نسبتا قیمت‌های بالایی دارد. بهترین غذای منو آن میگو سوخاری و کرایی میگو بوده و حجم غذا‌های آن زیاد است و برای دو نفر کافی به نظر می‌رسد.

آدرس: ایران، سیستان و بلوچستان، چابهار، میدان شیلات، خیابان دریا

رستوران سنتی خلیج

رستوران مارال شعبه 1 - 2

رستوران مارال با دوشعبه‌ی بی نظیر و با کیفیت، جزو رستوران‌های زنجیره‌ای بوده که با طبخ انواع غذاهای متنوع ایرانی، پذیرای شما خواهد بود. اگر اهل صبحانه هستید و به دنبال وعده‌های گرم و باکیفیت صبحانه می‌گردید، حتما  به شعبه دوم مارال سر بزنید! این رستوران ساعت ۱۱ صبح الی ۱۱ عصر آماده‌ی خدمت رسانی است.

آدرس شعبه ۱: ایران، سیستان و بلوچستان، چابهار، منطقه آزاد مجتمع طلا

آدرس شعبه ۲: ایران، سیستان و بلوچستان، چابهار، خیابان توحید، تقاطع مکران

شماره تماس: 0543333034

رستوران مارال

مجموعه رستورانی بزرگ دوبرا

رستوران دوبرا چابهار با دکوری مدرن و امروزی متناسب با همه ذائقه‌‌ها است. این رستوران در چهار طبقه طراحی شده و در هر طبقه نوع خاصی غذا ارائه می‌شود. اگر طرفدار پیتزا و برگر هستید، طبقه اول این مجموعه بهترین انتخاب برای شماست. اگرهم به غذا ایرانی علاقه دارید، دومین طبقه این رستوران بزرگ و با شکوه، پذیرای شما خواهد بود. طبقه سوم این رستوران برای مراسمات مختلف شما تدارک دیده شده است و در طبقه چهارم نیز کافه‌ای روباز قرار دارد که در هر زمان با انواع دسر و نوشیدنی‌های خوشمزه، میزبان شما و دورهمی‌هایتان خواهدبود. نورپردازی فوق‌العاده این رستوران، فضایی بسیار شیک و مناسب را برای عکس‌های دسته‌جمعی شما فراهم کرده است. این مجموعه از ساعت ده صبح تا دوازده نیمه شب، با منویی متنوع و بی‌نظیر، با آغوش باز از حضور گرم شما استقبال خواهد کرد.

آدرس: چابهار، محله ریگی، بلوار امام خمینی، امام خمینی ۳۴

شماره تماس: 05435337641

رستوران بزرگ کلاسیک چابهار

غذاهای دریایی و پیتزا و ساندویچ‌های رستوران کلاسیک چابهار، معروف است. اگر طرف‌دار این نوع غذاها هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به رستوران کلاسیک چابهار سربزنید. با اینکه از نظر خیلی‌ها رنج قیمت این رستوران کمی بالاست، اما غذاهای بسیار تازه و باکیفیتی ارائه می‌دهد. این رستوران فضای باز ندارد و با دکوراسیونی مدرن طراحی شده است که می‌تواند لحظات خاطره‌انگیزی را در کنار خانواده برای شما رقم بزند. این رستوران با فضایی بزرگ و بسیار شیک، از ۱۱ صبح تا نیمه شب پذیرای گردشگران عزیز است.

آدرس: منطقه آزاد چابهار، جنب هتل لیپار

شماره تلفن: 05435313001

رستوران مارال

رستوران آبی و طلایی پیتو در هتل لاله

رستوران پیتو رستورانی هشتاد نفری و سربسته با دکوری مدرن و شیک بوده که در هتل لاله قرار دارد. صندلی‌ها، مبلمان و دکور این رستوران، ترکیبی از دو رنگ جذاب آبی و طلایی هستند که چشم هر ببینده ای را نوازش می‌دهد. منوی متنوع این رستوران شامل انواع غذاهای محلی و بلوچی و دیگر غذاهای ایرانی است. این رستوران ساعت ۷ تا ۸ و نیم برای صرف صبحانه، ۱۲ تا ۱۴و ۳۰ دقیقه برای صرف ناهار و ۱۹ عصر تا ۲۲ شب برای صرف شام، پذیرای گردشگران عزیز خواهد بود.

آدرس: چابهار، انتهای بلوار امام خمینی، مقابل پارک الغدیر، خیابان تیاب

شماره تماس: 05435324850

شگفت‌برگرهای خاطره‌انگیز با فست فود ویکولند

فست‌فود ویکولند مکان مناسبی برای علاقه‌مندان برگر و پیتزا است؛ چراکه غذاها را بالاترین کیفیت و طعم فوق‌العاده ارائه می‌دهد. این مجتمع در دوطبقه‌ی شیک و مدرن بنا شده و از ساعت ۱۱ صبح تا نیمه شب آماده‌ی استقبال از شما عزیزان خواهد بود.

آدرس: چابهار، میدان توحیدی، خیابان نشاط

تلفن تماس: 05435312413

فست فود ویکولند

کافی‌شاپ دنج هتل لیپار

اگر در چابهار قصد کافه‌گردی با دوستان را داشتید، کافی‌شاپ لیپار می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. این کافی شاپ با فضای دل‌باز و بسیار جذاب، در هتل لیپار قرار دارد. شما در این کافی‌شاپ دنج، می‌توانید ساعت‌ها با دوستان‌تان وقت بگذرانید، انواع نوشیدنی گرم و سرد مورد علاقه را میل کنید و از مشاهده مناظر طبیعی پیش‌ِرو و زیبایی‌های خلقت لذت ببرید.

آدرس: چابهار، منطقه آزاد تجاری

شماره تماس: 05435312100

کافه ۲۴ ساعته آزادی چابهار

اگر قصد کافه‌گردی در چابهار را دارید، این کافه‌ محبوب در فضایی دلباز و زیبا پذیرای شما برای یک میان وعده خوشمزه خواهد بود. منوی متنوع این کافه به‌راحتی، انواع سلیقه‌ها را پوشش داده و رنج قیمت متوسطی دارد. در نزدیکی کافه آزادی، کلبه هنری، بوستان سنگی لیپار و کلبه غواصی قرار دارد. شما می‌توانید پس از گشت‌وگذار و سرگرم شدن در این مناطق تفریحی، تنها با دقایقی پیاده‌روی خود را به کافه آزادی برسانید و انرژی خود را با نوشیدنی‌های خوشمزه تمدید کنید. کافه آزادی چابهار همه روزه و به‌صورت شبانه‌روزی پذیرای جمع گرم و صمیمی شما خواهد بود.

آدرس: چابهار، محله توحیدی، بلوار ریگی

شماره تماس: 09122877346

کافه ۲۴ ساعته آزادی چابهار

کافی‌شاپ کالچر بر فراز چابهار

کافی شاپ کالچر یا کافه فرهنگ یکی از شیک‌ترین کافه‌ها با منظره‌ای زیبا و رویایی است. کافی‌شاپ فرهنگ در فضایی دل‌باز، در بالاترین طبقه از یک ساختمان قرار دارد و شما می‌توانید در این کافه، برفراز چابهار چای بنوشید و به تماشای ویو بی‌نظیری از کل شهر بنشینید. کافه کالچر از ساعت ۱۸ غروب، تا ۱ و ۳۰ دقیقه شب میزبان شما عزیزان خواهد بود.

آدرس: چابهار، روبه‌روی پارکینگ مرکز خرید پردیس، انتهای تونل نور، طبقه دوم

شماره تماس: 09384908488

کافی‌شاپ کالچر بر فراز چابهار

کافی‌شاپ ایران زمین

کافی‌شاپ ایران زمین با ویویی بی‌نظیر از دریای عمان، یکی از آرامش‌بخش‌ترین کافه‌های چابهار است. شما می‌توانید بعد از ساعت‌ها تفریح در کلبه هنری خود را به کافی شاپ ایران زمین برسانید و با خوشمزه‌ترین میان‌وعده و نوشیدنی‌ها، خستگی خود را کاهش دهید. کیفیت منوی این کافی‌شاپ علی‌الخصوص صبحانه آن، بسیار معروف و عالی است. کافی‌شاپ ایران زمین با بهترین کیفیت و با آغوش باز به‌صورت ۲۴ ساعته پذیرای شما خوبان خواهدبود.

آدرس: چابهار، محله توحیدی، بلوار ریگی، پايين‌تر از هتل ليپار ( پارك سنگي)، نرسيده به كلبه غواصي

شماره تماس: 09909762493

کلام آخر

در سفر به چابهار تجربه چشیدن غذاهای پر ادویه دریایی، عطر و بوی فوق‌العاده آن‌ها از این بندر در خاطرتان می‌ماند. اگر به چابهار سفر کردید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به این رستوران‌ها بزنید و با خوردن خوراک دلچسب و لذیذشان خاطره‌ای خوشمزه در ذهنتان ثبت کنید. از غذا‌های محلی که طرفداران زیادی دارند می‌توان به بریانی بلوچی، کرایی ماهی، پکورا و چای شیر اشاره کرد.

نظرات کاربران

  1. Ehsan Ehsan 1402/05/17
    0 نفر پسندیدند
    ممنون از محتوای خوبتون، فقط کاش درمورد کافه ها و کافه رستوران های چابهار هم می نوشتین..

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید! جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر