رستوران های بندر انزلی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/09/05
بازدید: 1467
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا تا به حال تصور جهانی سبز را داشته‌اید؟ قدم نهادن در دنیایی زمرد مانند چه مقدار شما را شگفت‌زده خواهد کرد؟ تماشای طبیعتی زمردین در کنار فیروزه دریا و در قلب استان باصفای گیلان! تجسم کنید که چقدر لذت‌بخش خواهد بود اگر در دنیایی این چنینی، در کنار عزیزانتان به صرف غذا بپردازید. حال اگر مطمئن شوید که این رویا محقق می‌شود، دیگر صبر کردن را جایز نمی‌دانید. رستوران‌های بندر انزلی مشتاقانه در انتظار شما هستند تا این تصورات را در دنیای واقعی به شما هدیه کنند. استان سرسبز گیلان، مادر بندر انزلی، یکی از زیباترین شهرهای ایران است که سالانه توجه گردشگران و توریست‌های بسیاری را به خود جذب می‌کند. زمانی که شما قدم به مکان‌ها و شهرهای جدیدی بگذارید، مسلماً علاوه بر تفریح و سرگرمی علاقه دارید تا با آداب و رسوم، فرهنگ، غذای محلی و... آن شهر آشنا شوید. ناگفته نماند که میل کردن غذا در محلی بی‌همتا قطعاً تجربه‌ای متفاوت خواهد بود. بنابراین قصد داریم در این مطلب به معرفی بهترین رستوران بندر انزلی بپردازیم. اگر شما قصد شناختن رستوران‌های فرزند زیبای استان گیلان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

سفر به زیباترین شهرهای داخلی با لحظه آخر

رستوران لوتکاچی

یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های بندر انزلی رستوران لوتکاچی است. این رستوران با دکوراسیونی جدید و مدرن و با ارائه غذاهایی متنوع و بسیار باکیفیت به ارائه خدمات می‌پردازد. منوی غذا این رستوران شامل انواع کباب‌ها، غذاهای ایرانی و غذاهای محلی استان گیلان است. از ویژگی‌های خاص این رستوران می‌توان به نمای روبه‌روی مرداب معروف بندر انزلی اشاره کرد. اگر به بندر انزلی سفر کردید، حتما از غذاهای بی‌نظیر این رستوران میل کنید تا لحظات خاطره‌انگیزی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

آدرس و شماره تلفن رستوران لوتکاچی:

رستوران لوتکاچی واقع در بندر انزلی، خیابان تکاوران و روبه‌روی خانه‌های رنگی است.
شماره تماس: 01343510334 

رستوران لوتکاچی

رستوران و خونه باغ یارماشالله

رستوران و خونه باغ یارماشالله نمونه‌ای دیگر از بهترین رستوران‌های بندر انزلی است. این رستوران فضایی شیک و مجلل دارد. به همین سبب شما می‌توانید بسته به سلیقه خود در یکی از فضاهای سرباز یا سربسته این رستوران اقدام به صرف کردن غذا نمایید. منوی این رستوران دارای انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی گیلان است. علاوه بر این از بهترین غذاهای این رستوران می‌توان به مرغ ترش و سینی گیلانی اشاره کرد. اگر شما قصد دارید از یک مکان بسیار زیبا با غذاهای بسیار لذیذ استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما رستوران و خونه باغ یارماشالله است.

آدرس و شماره تلفن رستوران و خونه باغ یارماشالله

رستوران و خونه باغ یارماشالله واقع در بندر انزلی، غازیان، روبه‌روی آتش‌نشانی، خیابان سنایی
شماره تماس: 01344442321

بندر انزلی - جاهای دیدنی انزلی را می‌شناسید؟ اروپای شمال ایران اینجاست!

رستوران

رستوران حاج مرتضی

از دیگر رستوران‌های بندر انزلی رستوران سه طبقه‌ای حاج مرتضی با فضایی بسیار بزرگ و وسیع است. معماری داخلی این رستوران در عین سادگی، قطعاً اشتهای شما را باز خواهد کرد. منوی غذا این رستوران با در بر داشتن غذاهای سنتی و محلی، معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاها، تجربه‌ای لذیذ را برای شما به ارمغان می‌آورد. از غذاهای این رستوران می‌توان به زرشک پلو با مرغ، انواع ماهی و باقالاقاتق اشاره کرد. 

آدرس و شماره تلفن رستوران حاج مرتضی

رستوران حاج مرتضی واقع در بندر انزلی و بین میدان مالا و میدان معراج است.
شماره تماس: 01344444410

جاهای دیدنی انزلی - معرفی بهترین و زیباترین جاها و جاذبه‌های بندرانزلی!

رستوران

رستوران گرند شف

یکی از رستوران‌های خوش آوازه در بندر انزلی رستوران گرند شف است. این رستوران معماری داخلی و خارجی بسیار زیبایی دارد. سقف‌های بلند و رنگ‌بندی اصولی و زیبای این رستوران فضای بسیار زیبا و آرام‌بخشی را برای میهمانان خود ایجاد می‌کند. منو غذایی این رستوران دارای غذاهای فرنگی، ایرانی و محلی است که معمولا اکثر مشتریان از همبرگرهای این رستوران تعریف می‌کنند. رستوران گرند شف جزو رستوران‌های گران قیمت شهر بندر انزلی محسوب می‌شود.

آدرس و شماره تلفن رستوران گرند شف

رستوران گرند شف واقع در شهر بندر انزلی، بلوار شهید فاتحی است.
شماره تماس: 01334438597

آکواریوم انزلی - اطلاعات کلی از آکواریوم انزلی را می‌دانید!؟

گرند شف

رستوران اکبر جوجه در بندر انزلی

رستوران اکبر جوجه جزو رستوران‌های زنجیره‌ای است که در اکثر نقاط کشور شعبه دارد. این رستوران به دلیل سرو غذای پر طرفدار اکبر جوجه در بندر انزلی مشهور است. از دلایل استقبال مردم از این رستوران می‌توان به کیفیت خوب غذا و قیمت مناسب آن اشاره کرد. این رستوران فاقد پارکینگ اختصاصی است و مسافران محترم می‌بایست ماشین‌های خود را در پارکینگ خیابانی پارک کنند.

آدرس و شماره تلفن رستوران اکبر جوجه در بندر انزلی

رستوران اکبر جوجه واقع در شهر بندر انزلی، جاده رشت انزلی، بلوار ابوطالب پیشوایی است.
شماره تماس: 01344404915

آبشار ویسادار - بکر ترین و زیباترین آبشار گیلان کجاست؟!

اکبر جوجه

رستوران دریاکده انزلی

یکی دیگر از خوش نام‌ترین و قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر انزلی رستوران دریاکده انزلی است. این رستوران فضایی بزرگ و زیبایی دارد که دلیل معروف بودن این رستوران نیز همین فضای آرام و دلنشین محسوب می‌شود. منو این رستوران دارای انواع غذاهای محلی و سنتی است. رستوران دریاکده انزلی نیز مانند رستوران اکبر جوجه پارکینگ اختصاصی ندارد. 

آدرس و شماره تلفن رستوران دریاکده انزلی

رستوران دریاکده انزلی واقع در جاده انزلی به رشت، دو کیلومتر مانده به دانشگاه آزاد است.
شماره تماس: 01344425151

رستوران های ملل تهران - بهترین رستوران های ملل در تهران برای صرف غذایی بین المللی

رستوران

رستوران ساحلی هتل دلفین

اگر می‌خواهید غذای خود را در کنار آب‌های نیلگون دریای خزر با منظره‌ای دل‌انگیز میل کنید، پیشنهاد ما به شما رستوران ساحلی هتل دلفین است. زیبایی بی‌همتای دریا، حتماً به شما لحظات خوشی را هدیه خواهد کرد. این رستوران غذاهای ایرانی و محلی متنوع و با کیفیتی دارد. همچنین شما می‌توانید انواع غذاهای فست فودی را در این رستوران سفارش داده و میل کنید.

آدرس و شماره تلفن رستوران ساحلی هتل دلفین

رستوران ساحلی هتل دلفین واقع در بندر انزلی، ساحل قو، خیابان اطبا است.
شماره تماس: 013018132440

انواع رستوران ها - همه انواع رستوران ها رو بشناس

رستوران

بهترین رستوران های تهران - لیستی از معروف ترین رستوران های تهران در این لینک وجود دارد. 

به طور حتم نیاز انسان‌ها به غذا غیر قابل انکار است. اما سوال اینجاست که آیا هر غذایی را در هر مکانی می‌توان میل کرد؟ قطعاً پاسخ این سوال منفی است. بنابراین انتخاب یک مکان مناسب و با کیفیت مخصوصاً در مسافرت، اهمیت بسیاری دارد. به همین سبب در این مطلب به معرفی رستوران‌های شهر بندر انزلی پرداختیم و ویژگی‌ها و امکانات این رستوران‌ها را جهت شناخت شما و انتخاب بهترین رستوران، بررسی کردیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله بیشترین بهره را ببرید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.8 از 5 | از 101 کاربر