بهترین رستوران های قشم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/09/08
بازدید: 3475
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از دغدغه های مهم مسافران شناخت مکان‌هایی‌ست که بتوان در آن وعده‌های غذایی را بدون نگرانی نسبت به سلامت و کیفیت آن‌ها و با طعمی مطبوع میل کرد. قشم یکی از مقاصد گردشگری بکر است و رستوران های متنوعی دارد. . اگر از طرفی هم دوست‌دار غذاهای متنوع و با کیفیت هستید، می‌توانید در این مطلب، بهترین رستوران های قشم را بشناسید. اگر هم شکم‌گردی و امتحان کردن رستوران‌های مختلف جزو تفریحاتتان است، حتماً رستوران های خوب قشم در این لیست را دنبال کنید. رستوران‌هایی که علاوه بر غذاهای باکیفیت، محیط پذیرایی مناسبی هم دارند و در مجموع جزو بهترین‌ها هستند. البته در این میان، گاهی مؤلفه قدمت، از زیبایی پیشی می‌گیرد و ارزش بیشتری پیدا می‌کند که این کاملاً بستگی به اولویت‌های شما دارد.در ادامه به معرفی بهترین رستوران های قشم می پردازیم.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. رستوران نعیم قشم | در لیست بهترین رستوران های قشم
  2. رستوران قلعه قشم | بهترین رستوران قشم
  3. رستوران الوند قشم | جزو رستوران های خوب قشم
  4. رستوران حاج غفور قشم | پرطرفدارترین رستوران جزیره
  5. رستوران خاله قشم | فست فود و سنتی
  6. رستوران آبشار قشم | از قدیمی ترین رستوران های قشم
  7. رستوران شب های دفاری قشم
  8. رستوران خوان بوم قشم | رستوران صخره ای
  9. فست فود لبنانی فطائر قشم | برترین رستوران های قشم
  10. رستوران دریا قشم | غذاهای لذیذ دریایی
  11. رستوران امیران قشم | رستورانی مجلل در جزیره
  12. رستوران شب‌ های طلایی قشم
  13. رستوران پرشین گلف قشم | بهترین رستوران های قشم از نظر مسافران
  14. رستوران اپل قشم | دارای متنوع ترین منو
  15. رستوران ایران زمین قشم
  16. رستوران گلدن فود درگهان | بهترین رستورانهای جزیره قشم
  17. رستوران شب‌ های جزیره قشم
  18. رستوران جی جیان | محبوب ترین رستوران در قشم
  19. رستوران سی رول | پیشنهاد بسیاری از گردشگران قشم
  20. رستوران بادیل | بهترین رستوران بومی قشم
  21. رستوران مطعم سلطان | بهترین فست فود قشم
  22. رستوران سنتی ناخدا علی صالح

رستوران نعیم قشم | در لیست بهترین رستوران های قشم

این رستوران در میان رستوران‌های معروف قشم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که بعد از خوردن غذایی ایرانی و غذای دریایی در این رستوران متوجه تفاوت آن و علت شهرتش می‌شوید. مرغ، انواع کباب‌ها، انواع خوراک‌ها، خورش قلیه ماهی، ماهی شیر، ماهی کبابی، استیک و در نهایت میگو پفکی معروف‌ترین غذاهای منوی این رستورانند. در رستوران نعیم قشم غذاها به صورت سلف سرویس صرف می‌شود و قیمت غذاها کاملاً معقول و مناسب است. فضای بزرگ و دنج رستوران به علاوهٔ غذاهای رنگارنگ و رفتار محترمانهٔ کارکنان موجب می‌شود تا مسافران بخواهند برای حتی یک‌بار سراغ این رستوران بروند. این رستوران برای وعدهٔ ناهار از ساعت 12 تا 15 و برای شام از ساعت 19 تا 24 آمادهٔ خدمت به مشتریان است. این رستوران در میدان امام‌قلی خان، جنب شهرک ساحلی در پلاک 985 و طبقهٔ هم‌کف قرار دارد که در حوالی مرکز خرید خورشید است. 

تور قشم - تضمین کمترین قیمت تور قشم در بازار را از لحظه آخر بخواهید

رستوران قلعه قشم | بهترین رستوران قشم

در نزدیکی قلعهٔ پرتغالی‌ها و در حواشی سواحل نیلگون خلیج فارس، یک رستوران محبوب با معماری‌ای زیبا که از قلعه الهام گرفته وجود دارد. فضای داخلی رستوران به نوعی طراحی شده که مشتریان حس صمیمیت و آرامش بگیرند. دریا را می‌توانید از پشت پنجره‌های داخلی رستوران ببینید و در کنار غذای خوش‌طعم از دیدن آن نیز لذت ببرید. البته می‌توانید در فضای باز رستوران بنشینید و در نزدیکی ساحل همراه با صدای آرام‌بخش امواج غذایتان را میل کنید. این رستوران یکی ویژگی جالب و عجیب دارد و آن نداشتن منوی کاغذی است. در حقیقت منوی رستوران قلعه قشم، وابسته به صید صیادان در آن روز است. در این رستوران می‌توانید غذاهای دریایی هم‌چون خوراک کوسه، صدف، ماهی مرکب، خرچنگ و میگو را با طبخ خوب و مناسب میل کنید. این رستوران توسط افراد محلی اداره می‌شود و معمولاً شب‌ها میزبان مشتریان خواهد بود. اگر در طول روز صید مناسبی فراهم نشود، این رستوران باز نخواهد شد که نشان از تازگی خوراک‌های این رستوران است. قیمت‌گذاری این رستوران نیز با توجه به کیفیت و حجم غذا منصفانه است. همان‌طور که گفته شد رستوران قلعه جنب قلعهٔ پرتغالی‌ها، در میدان ولایت ساخته شده است. 

رستوران قلعه قشم

رستوران الوند قشم | جزو رستوران های خوب قشم

این رستوران برای کسانی که می‌خواهند یک مهمانی ترتیب دهند یا جلسه‌ای مهم برگزار کنند، گزینه‌ای مناسب است. این رستوران طراحی شیک و لوکسی دارد که درون هتل الوند قرار گرفته است. غذاهای معروف این رستوران خوراک کوسه و بشقاب میکس دریایی هستند. این بشقاب متشکل است از کباب شیرماهی، قلیه ماهی، میگو سوخاری و ماهی سوخاری. این رستوران 15 درصد حق مالیات دارد اما با پرداخت آن شما می‌توانید از بوفهٔ رستوران نیز بهره ببرید. این رستوران در همهٔ روزهای هفته به جز چهارشنبه‌ها از ساعت 12 ظهر تا 1 بامداد فعالیت دارند. 

  • آدرس: رستوران الوند در بلوار آزادگان، جنوب غربی میدان شهدا، نبش خیابان الهیه در هتل الوند واقع شده است. 

جاهای دیدنی قشم - دیدنی های قشم را بهتر بشناسید

رستوران حاج غفور قشم | پرطرفدارترین رستوران جزیره

رستوران حاج غفور قشم، از پرطرفدارترین رستوران‌های این جزیره محسوب می‌شود. بسیاری از مشتریان می‌دانند که اولین جایی که می‌توانند برای چشیدن طعم واقعی یک غذای جنوبی روی آن حساب کنند، این رستوران است. در این رستوران می‌توانید غذاهای تند و تیز دریایی و قلیه ماهی معروف آن را امتحان کنید. طبق نظر مردم بهترین خوراک میگوی جزیره در این رستوران طبخ می‌شود. اگر از طعم تند خوشتان نمی‌آید نیز می‌توانید با ذکر این مورد به پرسنل، غذایی باب طبعتان را میل کنید. در این رستوران شما از انصاف در قیمت‌گذاری با توجه به کیفیت نیز مطمئن خواهید بود. فضای رستوران حاج غفور کاملاً خانوادگی و آرام است و یک شب خوشمزه در کنار خانواده برای شما رقم می‌زند. این رستوران واقع در جنب مسجد شیخ حاجی رمضان در بلوار خلیج فارس شرقی است. 

رستوران خاله قشم | فست فود و سنتی

شهرهای جنوبمنی به فلافل و سمبوسه معروفند. رستوران سنتی و فست‌فود خاله، از آن مکان‌هایی است که می‌توانید به راحتی غذاهای خوشمزه و با کیفیت جنوبی را مزه کنید. این بانوی بومی جزیره که آشپز و صاحب این رستوران است، میزبان کسانی است که می‌خواهند غذاهای اصیل جنوبی را بچشند. در منوی این رستوران می‌توانید غذاهای محلی مانند فلافل و سمبوسه و غذاهای سالم دریایی مانند صدف، عنکاس، ماهی مرکب، کوسه و میکس کوسه و میگو را سفارش دهید و مطمئن باشید تا مدت‌ها از طعمی که چشیده‌اید تعریف می‌کنید. غذاهای این رستوران به صورت ساندویچی و بیرون‌بر هستند و در فضای باز به شما عرضه می‌شوند. رستوران خاله قشم غذاهای با کیفیت اما ارزانی دارد و هر شب از ساعت 7 تا 10 پذیرای شما است. این رستوران در کنار قلعهٔ پرتغالی‌ها و به سمت اتوبان واقع شده است. 

رستوران خاله قشم

رستوران آبشار قشم | از قدیمی ترین رستوران های قشم

این رستوران از قدیمی ترین رستوران‌های قشم است که امروزه با  دو شعبهٔ نزدیک به هم خود، در شمار بزرگترین و بهترین رستوران‌های قشم قرار می‌گیرد. این رستوران اگرچه بیشتر به دلیل غذاهای دریایی پر ادویه و خوش‌طعم به خصوص میگوی سوخاری و ماهی هامور شهرت دارد، اما غذاهای غیردریایی هم با کیفیت بالا طبخ می شوند تا هر ذائقه‌ای را راضی نگه دارد. سالن بزرگ و نورانی رستوران با یک مبلمان تیره و سنگین، جلوه‌ای خاص و اصیل به رستوران بخشیده و آن را مناسب جمع‌های خانوادگی کرده است.  قیمت‌گذاری این رستوران با توجه به حجم کافی و کیفیت غذاها و فضای دل‌پذیر، بسیار معقول انجام شده است. برای خوردن بهترین غذاهای قشم این رستوران انتخاب خوبی است.

آدرس:

  • آدرس شعبهٔ یک: میدان شهدای گمنام، روبه‌روی مرکز خرید مرجان. 
  • آدرس شعبهٔ دو: بلوار ولی‌عصر، بالاتر از میدان گل‌ها، روبه‌روی مرکز خرید خلیج فارس.

کافه های قشم - معرفی 7 تا از بهترین کافه های قشم + آدرس

رستوران شب های دفاری قشم

این رستوران یک رستوران سنتی جنوبی تمام عیار است. رستوران شب‌های دفاری قشم در روستایی با همین نام و در ۸ کیلومتری قشم واقع شده است. در زمان دیدن فضای بیرونی رستوران و مناظر اطراف آن ممکن است باور نکنید که درون آن فضایی جادویی خلق شده باشد. بعد ازورود به رستوران دیدن فضایی شگفت‌انگیز که معماری سنتی و محلی جنوب را به نمایش می‌گذارد، شما را به حظی بی‌نهایت دعوت می‌کند و به این موضوع پی می‌برید که این رستوران یکی از بهترین انتخاب‌های شما در سفر خواهد بود. این رستوران در سه طبقه با طراحی ویژه و منحصر به فرد آینهٔ تمام نمای معماری بومی و محلی است. در نقاط مختلف رستوران مبلمان و دکوراسیون متفاوتی وجود دارد و این تفاوت تا جایی است که حتی در بعضی از سالن‌ها به جای تخت روی فرش می‌نشینید و به پشتی تکیه می‌دهید. رستوران دفاری در دسته‌بندی رستوران‌هایی با موسیقی زنده است که ترکیب نوای دلنشین موسیقی و خنکای حوض فضایی دل‌انگیز می‌سازد. در این‌جا انواع غذاهای ایرانی، دریایی، محلی و عربی در بالاترین کیفیت طبخ می‌شوند. معروف‌ترین غذاهای رستوران قوزی گوشت، قوزی مرغ، ماهی شکم‌پر، هواری ماهی سور، بشقاب دریایی، قلیه ماهی و در نهایت انواع کباب های ایرانی هستند. سنتی بودن رستوران در تک تک اجزای آن به چشم می‌خورد، مانند سرو کردن غذا در مجمع‌های بزرگ و ظروف چوبی.هم‌چنین در این رستوران شما می‌توانید ادویه‌های کارآمد در غذاهای جنوبی را تهیه کنید. این رستوران از ساعت 12 ظهر تا 12 شب آمادهٔ سرویس‌دهی می‌باشد. این رستوران جنب مسجد جامع روستای دفاری قرار دارد. 

شب های دفاری شم

رستوران خوان بوم قشم | رستوران صخره ای

رستوران خوان بوم قشم، با طراحی الهام گرفته از طبیعت خویش می‌تواند شما را برای ساعاتی از زندگی پر هیاهو و ماشینی دور کند و لذت حضور در یک غار را فراهم کند. دیوارهای این رستوران به شکل صخره سنگ‌هایی طراحی شده که تخت‌های پذیرایی نیز در فضاهای خالی و پر آن قرار می‌گیرند. منوی این رستوران نیز مانند طراحی‌اش خاص و منحصر به فرد است. یک منو تحت عنوان آمیتیس دارند که منوی کافی شاپ این رستوران است. منوی ایرانویچ برای فست‌فودهای خوان بوم طراحی شده است. منوی آریانا غذاهای دریایی و کباب‌ها را مشاهده می‌کنیم و در نهایت در منوی جهانگیر از آیتم‌های بخش چای‌خانه مطلع می‌شویم. این رستوران از ساعت 11 صبح تا 11 شب فعالیت دارد. 

آدرس رستوران خوان بوم قشم: بلوار امام‌قلی، خیابان خلیج فارس، روبه‌روی درب جنوبی مجتمع تجاری ستاره، هم‌کف هتل مارینا ٢.

تفریحات قشم- شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از تفریحات جالب و دیدنی جزیره زیبای قشم بر روی لینک کلیک کنید.

فست فود لبنانی فطائر قشم | برترین رستوران های قشم

درست است که در جنوب خوردن غذاهای محلی، بسیار دل‌چسب است. اما ممکن است از این سبک غذا خسته شوید یا مایل به امتحان غذاهای دیگر باشید. فست فود لبنانی فطائر مناسب شما است. غذاهای این رستوران توسط آشپزهای خبرهٔ لبنانی و سوری طبخ می‌شود و با تنوعی نزدیک به 100 غذا عرضه می‌شود. شما می‌توانید در این مکان غذاهایی چون شامیات، لقمه‌های عربی، دنگیات و به خصوص وجبهٔ مخصوص فطائر، نقانق جبه پیتزا، لحم جبنه و شیرینی بسبوسه را بچشید. این غذاها سالمند و سرخ نمی‌شوند. این رستوران از ساعت 6 عصر تا 2 بامداد آمادهٔ پذیرایی از مهمانان است. شما می‌توانید در خیابان دانش، واقع در چهار راه رسالت به فست‌فود لبنانی فطائر بروید.

رستوران های قشم

رستوران دریا قشم | غذاهای لذیذ دریایی

رستوران دریا به عنوان اولین و بزرگترین رستوران دریایی و یکی از زیباترین مکان‌های دیدنی قشم شناخته می‌شود. استفاده از چوب در طراحی فضای داخلی رستوران از گرما و صمیمیت بیشتری به وجود می‌آورد و یاری می‌کند تا مهمانان غذای خود را در آرامش میل کنند. از معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای رستوران می‌توان به خوراک بشقاب دریایی (که شامل ماهی سوخاری، پودنی، میگو و قلیه است) خوراک ماهی سرخ شده، چلو کباب کوبیده و چلو  میگو سوخاری اشاره کرد. فضای صمیمی رستوران دریا باعث می‌شود مشتریان همواره از خدمات این رستوران راضی باشند. همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۶ بعد از ظهر می‌توانید به رستوران دریا که در منطقه درگهان واقع شده مراجعه کنید. این رستوران در مجتمع تجاری دریا قرار دارد. 

راهنمای سفر به قشم - اطلاعاتی کامل از بزرگترین جریره خلیج فارس!

رستوران دریا قشم

رستوران امیران قشم | رستورانی مجلل در جزیره

این رستوران هم در لیست بهترین‌ها و هم در لیست مجلل‌ترین رستوران‌های جزیرهٔ قشم قرار دارد. این مجموعه سالنی با طراحی‌ای چشم‌گیر به رنگ قرمز دارد. اگر به این جزیره رفتید حتماً دیدن آسمان پرستارهٔ طراحی شده بر سقف رستوران امیران را در برنامهٔ خود قرار دهید. در این مکان علاوه بر سالن عادی، یک سالنVIP نیز وجود دارد که برای برگزاری مجالس خصوصی و مهمانی مناسب است. هم‌چنین می‌توانید علاوه بر لذت بردن از انواع غذاهای ایرانی و دریایی، از موسیقی زنده نیز لذت ببرید. این رستوران در طبقهٔ دوم سیتی سنتر 1 قرار دارد.

معرفی جزیره قشم - با جزیره زیبای قشم آشنا شوید

رستوران امیران قشم

رستوران شب‌ های طلایی قشم

این رستوران، شما را در ساحل میزبانی می‌کند. در این مجموعه برای هر ذائقهٔ غذایی، غذایی فراهم شده است. از فست‌فود تا غذاهای سنتی. در این‌جا می‌توانید آلاچیق یا تخت روبازی انتخاب کنید و در کنار دریا و صدای امواج غذای خود را میل کنید. در این رستوران علاوه بر غذاهای دریایی و ایرانی، غذاهای اروپایی مانند پاستا، پیتزا و بیف استراگانوف، با طعمی فوق‌العاده‌ طبخ می‌شود. نباید از یاد برد که این رستوران به گیاه‌خواران نیز توجه ویژه‌ای داشته و برای آن‌ها غذاهای گیاهی تدارک می‌بیند. این رستوران توسط یک زوج ایرانی-آلمانی اداره می‌شود که یک محیط دل‌پذیر خلق کرده‌اند و با موسیقی زنده پذیرای مهمانانند. ساعت کاری این رستوران از ساعت ۵ عصر تا ١:٣٠ بامداد است. رستوران شب‌های طلایی در پارک زیتون قرار دارد. 

بهترین رستوران های قشم

رستوران پرشین گلف قشم | بهترین رستوران های قشم از نظر مسافران

این رستوران زیبا در هتل پرشین گلف قشم واقع شده است. برای خیلی از مسافرین مهم است که در غذای طبخ‌شده گوشت هیچ موجود حرامی نباشد و به عبارتی غذای حلال میل کنند. رستوران پرشین گلف شما را از این قضیه مطمئن خواهد کرد. این رستوران در وعده‌های ناهار و شام با کارکنانی محترم، عهده‌دار میزبانی شما خواهند بود. 

آدرس

  • آدرس: میدان انقلاب درگهان، خیابان امام شافعی، جنب مرکز خرید دریا، ساختمان تجاری پرشین گلف. 

رستوران پرشین گلف قشم

رستوران اپل قشم | دارای متنوع ترین منو

این رستوران یک رستوران مدرن و لوکس می‌باشد که غذاهای متنوعی در منوی آن وجود دارد و گردشگران می‌توانند با هر سلیقه و ذائقه‌ای از حضور در این رستوران لذت ببرند. هم‌چنین در رستوران اپل قشم، مواد تازه و با کیفیت تهیه می‌شود و توسط آشپزهای حرفه ای طبخ می‌شوند تا غذایی خوش‌‌طعم را درمحیطی آرام و دل‌پذیر به مشتریان عرضه کنند. این رستوران بخش‌های دیگری مانند کافی‌شاپ و فست‌فود را هم دارد که می‌توانید از آن نیز لذت ببرید. 

  • آدرس: خیابان امام قلی‌خان، خیابان ولیعصر، روبه‌روی بازار ستاره

رستوران ایران زمین قشم

این رستوران که در درگهان قشم واقع شده است دارای پارکینگ خیابانی رایگان است که باعث می‌شود دغدغهٔ جای پارک نداشته باشید. در این رستوران غذاهای ایرانی سرو می شود و البته امکان رزرو غذا از پیش نیز وجود دارد. رستوران ایران زمین برای وعدهٔ شام و ناهار میزبان شما خواهد بود. 

  • آدرس: این رستوران روبه‌روی میدان اصلی درگهان در جزیرهٔ قشم قرار دارد. 

غذا در قشم

رستوران گلدن فود درگهان | بهترین رستورانهای جزیره قشم

طراحی رستوران شبیه یک قلعهٔ بزرگ است که فضای آن با تخت‌های سنتی و میز و صندلی چیده شده است. در بخش دریایی رستوران غذاهایی نظیر قلیه ماهی، قلیه میگو و ماهی کباب سرو می‌شود. از پرطرفدارترین غذاهای رستوران می‌توان به بشقاب طلایی گلدن‌فود، ماهی و میگو سرخ شده، میگو پفکی، ماهی کبابی و پودنی (کوسه ماهی و سبزیجات مخصوص) اشاره کرد. در منوی کافی شاپ رستوران نیز انواع نوشیدنی‌ها برای مهمانان سرو می‌شود.

  • آدرس: این رستوران در منطقهٔ درگهان، ضلع غربی بازار دو دلفین، 100 متر مانده به کلانتری واقع شده است.

رستوران شب‌ های جزیره قشم

این رستوران به عنوان یکی از پرطرفدار‌ترین رستوران‌های جزیره به‌شمار می‌آید که در طبقه فوقانی مرکز خرید پردیس قرار دارد. از ویژگی‌ها و مزیت‌های رستوران‌های شب‌های جزیره می‌توان به مساحت بزرگ و کیفیت غذا‌های آن اشاره کرد. در این رستوران یک آسانسور اختصاصی تعبیه شده که مهمانان را از درب ورودی به رستوران می‌رساند. از معروف‌ترین غذا‌های رستوران شب‌های جزیره قشم می‌توان قلیه ماهی، شیر ماهی و خوراک میگو را نام برد. این رستوران در بلوار ولیعصر پس از فلسطین و در بازار پردیس واقع شده است.

رستوران شب‌ های جزیره

رستوران جی جیان | محبوب ترین رستوران در قشم

از بهترین رستوران‌های جزیره قشم که در آن انواع کباب‌ها و غذا‌هایی مانند دل و جگر طبخ می‌شوند، رستوران سنتی جی جیان است. در رستوران جی جیان یکی از کباب‌های بسیار لذیذی که سرو می‌گردد کباب بز نام دارد. این کباب در تهران معمول نیست و کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. محیط این رستوران دارای اتاقک‌های چوبی با پشتی‌های سنتی بوده و در زمان سفر به این رستوران از حال‌و‌هوای خاصی بهره‌مند خواهید شد. سالن‌ها و اتاقک‌هایی که در این رستوران تعبیه شده‌اند بسیار تمیز و دارای نورپردازی مناسب هستند. کباب کهره، کباب بره و برخی از کباب‌های دیگر مانند دنده کباب بوقلمون، کباب شیشلیک و کوات از مهم‌ترین کباب‌هایی به‌شمار می‌روند که در این رستوران طبخ می‌شوند. علاوه‌بر این انواع کباب‌های دریایی و کباب میگو نیز در منوی این رستوران وجود دارند.

رستوران شب‌ های جزیره

در صورتی که علاقه زیادی به غذا‌های دریایی دارید پیشنهاد می‌شود تا از رستوران جی جیان قشم استفاده کنید. نکته مهمی که در رابطه با این رستوران وجود دارد این است که در حال حاضر دارای سه شعبه بوده که شعبه اول آن در روستای جی جیان قرار دارد. شعبه دوم آن نیز در محله گلشهر قشم و بلوار ولیعصر واقع شده است. ساعات کاری رستوران جی جیان همه روزه از ساعت 7:30 عصر تا 1:30 بامداد خواهد بود. مراکز خرید و جا‌های دیدنی زیادی در نزدیکی این رستوران وجود دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شهربازی سرپوشیده پارک کودک و موزه ژئوپارک اشاره کرد.

رستوران سی رول | پیشنهاد بسیاری از گردشگران قشم

این رستوران یکی از خاص‌ترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های موجود در جزیره قشم است. در صورتی که به دنبال غذا‌های دریایی هستید پیشنهاد می‌شود تا به این رستوران مراجعه کنید. در این رستوران می‌توانید از خوردن انواع غذا‌های دریایی مانند صدف، سوخت، شنیسل و ماهی مرکب شکم‌پر لذت ببرید. از پرطرفدارترین غذا‌های این رستوران می‌توان به بشقاب دریایی آن اشاره کرد. حجم این غذا برای دو نفر کاملاً کافی است. به عنوان فست فود‌های دریایی این رستوران نیز می‌توان انکاس سوخاری را پیشنهاد کرد. شعار این رستوران لقمه‌ای از دریا است و در محیطی ساده و شیک می‌توانید در فضا‌های بیرون و فضای داخلی این رستوران به صرف غذا بپردازید.

رستوران سی رول

رستوران بادیل | بهترین رستوران بومی قشم

در صورتی که به دنبال میل کردن انواع غذا‌های سنتی و دریایی در یک فضای سنتی و مدرن هستید می‌توانید از رستوران بادیل استفاده کنید. این رستوران دارای سالن‌های سنتی با المان‌های بومی هرمزگان بوده که یک مجموعه کاملی از انواع خوراک‌های دریایی معروف و محلی هرمزگان را در اختیار گردشگران و مسافران قرار می‌دهد. از جمله این غذا‌ها باید به میگو دو پیازه یا ماهی شکم‌پر و قلیه ماهی جنوبی اشاره کرد. تمامی مواد غذایی این رستوران با ذائقه جنوبی طبخ می‌شوند و از ادویه‌های مخصوصی در طبخ آن‌ها استفاده می‌گردد. دکوراسیون و فضای رستوران بادیل شباهت بسیار زیادی به جنوب ایران دارد و کاملاً سنتی و آرامش بخش طراحی شده است. مهمانان می‌توانند از سالن‌های VIP نیز استفاده کنند. معمولاً این سالن‌ها برای شب عروسی بومیان هرمزگان طراحی شده است و امکان عکاسی و ثبت لحظات به یادماندنی در آن وجود دارد. رستوران بادیل در قشم، نخل زرین، خیابان پیام و روبه‌روی برج‌های دوقلوی آپادانا واقع گردید. منوی غذایی این رستوران شامل غذا‌های دریایی، غذا‌های فرنگی و سوپ می‌شود.

رستوران بادیل

رستوران مطعم سلطان | بهترین فست فود قشم

رستوران و فست فود مطعم سلطان یکی از بهترین فست فود‌های جزیره به‌شمار می‌آید که انواع غذا‌های باکیفیت را به مسافران و توریستان ارائه می‌دهد. کادری که در این فست فود در حال ارائه خدمات به مسافران و گردشگران هستند کاملاً بومی بوده و به محض ورود به این فست فود می‌توانید دکوراسیون بومی موجود در آن را مشاهده نمایید. ساعات کاری این رستوران معمولاً از عصر تا نیمه شب است. در ایام نوروز فست فود مطعم سلطان از ساعت ۱۲ ظهر تا نیمه شب خدمات مناسبی را در اختیار توریستان قرار خواهد داد.

رستوران مطعم سلطان

رستوران سنتی ناخدا علی صالح

این رستوران سنتی در نزدیکی روستای سهیلی و در فاصله یک ساعتی از شهر قشم و در مجاورت جنگل‌های حرا قرار گرفته است. در صورتی که به دنبال یک فضای سنتی به سبک بومی هستید که بتوانید در نهایت آرامش اقدام به صرف انواع غذا‌های دریایی نمایید، پیشنهاد می‌شود تا به رستوران سنتی ناخدا علی صالح مراجعه کنید.

رستوران سنتی ناخدا علی صالح

کلام پایانی

جزیره قشم یکی از بزرگ‌ترین جزایر ایران به‌شمار می‌رود که هر ساله پذیرای تعداد بسیار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است که این جزیره را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌نمایند. وجود انواع جاذبه‌های تاریخی و طبیعی در کنار رستوران‌ها و غذا‌های سنتی قشم، دلیل محکمی بر محبوبیت آن بوده است. با در نظر گرفتن این‌که غذا‌های سنتی دارای طعمی بسیار بی‌نظیر هستند؛ بنابراین با شناخت بهترین رستوران‌های قشم می‌توانید از باکیفیت‌ترین غذا‌های موجود در جزیره استفاده نمایید. از رستوران‌های مطرح و معروف قشم می‌توان به رستوران شب‌های جزیره و رستوران بادیل اشاره کرد که انواع غذا‌های محلی و دریایی در منوی آن‌ها وجود دارند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 100 کاربر