بهترین فست فودهای تهران

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/14
بازدید: 4721
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

با اینکه غذاهای اصیل ایرانی میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار هستند اما پیتزا و فست فود به قدری وسوسه کننده است که شما را از رژیم خود دور می کند. زمانی که میخواهید یک فست فود ویژه بخورید باید به بهترین فست فود های تهران بروید تا روح این غذاهای خوشمزه را بهتر درک کنید.

بهترین فست فود تهران

گریل گاردن

گریل گاردن یکی از فست فودی هایی است که محیط بسیار دلچسبی دارد و و همانطور که از نام پیداست میزهای این رستوان در فضایی سبزی قرار گرفته شده است . برگر های لذیذ، پیتزاهای خوشمزه و ساندویچ پنینی گریل گاردن را از دست ندهید و بد نیست بدانید این مجموعه امتیاز 4.5 را میان کاربران دارد.

آدرس دقیق گریل گاردن: خیابان خالد اسلامبولی، هتل بیمارستان گاندی
شماره تماس: 8819770

مترو تهران - آشنایی با خطوط مترو تهران + دانلود جدیدترین نقشه مترو تهران با کیفیت بالا + (معرفی ایستگاه های ویژه افراد دارای معلولیت)

رستوران ایتالیایی بونو

اگر میخواهید یکی از بهترین و خوشمزه ترین ساندویچ های عمرتان را بخورید یکی از بهترین انتخاب ها رستوران ایتالیایی بونو شعبه ظفر است. بسیاریاز افرادی که به این رستوران رفته اند توصیه کرده اند که از خوردن پیتزا و نان سیر و سالاد کاهو غافل نشوید زیرا بهترین غذاهای منوی این رستوران می باشد. کارکنان خوشرو، محیط جذاب و زیبا با جای پارک لذت خوردن طعم های لذیذ را دو چندان می کند.

رستوران ایتالیایی بونو

ساندویچ آرمن

آرمن در مجموع سه رستوران است که کباب و ساندویچ و فست فود ارائه میدهند. اما چیزی که باعث شهرت بیشتر آرمن شده سادویچ های لذیذ و کباب چوبی است. ساندویچ های خوشمزه ای که صرفا با پنیر پر نشده و سرشار از طعم های منحصر به فرد است.

آدرس دقیق ساندویچ آرمن: خیابان مطهری، نبش کوچه سنندج
تلفن: 88834943

پیتزا میخوش

میخوش آنقدر پیتزاهای خوشمزه ای به مشتریان ارائه داد که امروز به پیتزاهای خوشمزه اش مشهور شده است. این فست فودی چند شعبه دارد که میخوش اندرزگو امتیاز بیشتری نسبت به بقیه دارد. حجم زیاد غذا و طعم فوق العاده آن رضایت زیادی میان کاربران به وجود می آورد.

پیتزا میخوش

آدرس پیتزا میخوش شعبه اندزگو: بلوار اندرزگو، خیابان فرمانیه
شماره تماس: بلوار اندرزگو، خیابان فرمانیه

فست فود آوان

فست آوان یکی از فست فود های دنج تهران است که با طراحی اساده و شیک خود توانسته مستریان زیادی را جذب کند. برگر لقمه ای این مجموعه روی برگز های بزرگ قرار میگیرد و با پنیر مزه دار میشود اگر عاشق پنیر باشید احتمالا یکی از بهترین برگر های عمرتان را خواهید خورد. آوانامتیاز 5.8 از فیدیبوو امتیاز 4 از اسنپ نشان داده که یکی از پرطرفدارترین فست های تهران است.

فست فود جنارو

آدرس دقییق فست فود آوان: میدان ونک، بین خیابان سئول و آفتاب
تلفن: 88056692

رستوران جنارو

رستوران جنارو که در گذشته با نام ژوانی شهرت پیدا کرده بود توانسته میان کاربران تریپ ادوایزر امتیاز 4 را کسب کند. این رستوران دارای شعبه های زیادی است که شعبه مرزداران از طرفداران بیشتری برخوردار است. قیمت های نسبتا بالای این رستوران به کیفیت و طعم بی نظیر وآرامش در دکوراسیون جذابش می ارزد . از طرفی کراکنان خوشروی آن شما را رغیب میکند که بار دیگر به این رستوران بروید.

رستوران جنارو

آدرس دقیق رستوران جنارو: بلوار مرزداران، نبش خیابان ناهید
تلفن: 44260008

بلک برگر

اگر در میان فست فودهای تهران دنبال مکانی جذاب و هیجان انگیز میگردید این رستوران را در میان انتخاب های خود قرار دید. بلک برگر رستوران کوچکی در محله نیاوران است که توانسته مشتریان ثابت زیادیرا جذب کند. دکوراسیون چوبی و چیدمان خاص این رستوران حسابی به دل مشتریان نشسته است. البته فضای این رستوران خیلی بزرگ نیست و گاهی باید غذای خود را بیرون از ستوران میل کنید. برگر های این فست فود در نان های سیاهی سرو می شود و همین باعث خاص بودن این رستوران شده است. در این رستوران در کنار برگر سیب زمینی های خوشمزه ای نیز ارائه میشود که فقط با خوردن آن میتوانید طعم واقعی آن را درک کنید. پیتزا، سالاد، برگرهای مخصوص این مجموعه را از پرسنل خوش برخورد بخواهید و از خوردن آن لذت ببرید.

بلک برگر

آدرس دقیق بلک برگر: نیاوران، خیابان مژده، خیابان مریم، کوچه صادقی، کوچه افتخاری، پلاک 18
تلفن: 22578996

برگر ذغالی

فست خورها میدانند که یکی از بهترین برگرهای تهران را برگر ذغالی دارد که یکی از مشهورترین برگرهای تهران را دارد. سرعت بالای پرسنل برای ارائه غذا و رفتار صمیمانه آن ها نیز تاثیر زیادی در حس خوب خوردن فست فود دارد. در این مجموعه انواع برگرها از قارچ برگر تا اسموکی برگر را میتواندی در منوی آن بیابید.اگر در داخل رستوران نتوانستید بنشینید نگران نباشید زیرا سروس بیرون بر این مجموعه بسیار تکمیل است. قیمت های این بگر ها به طعم لذیذ و فضای زیبای آن می ارزد.

برگر ذغالی

آدرس دقیق برگر ذغالی: تهران ، خیابان شریعتی ، خیابان ظفر
تلفن: 22221249

برگر فکتوری

برای خوردن خوشمزه ترین و لذیذترین برگرها همراه با سیب زمینی ها فرازمینی این برگری را از دست ندهید . این برگری چند شعبه  دراد که همه شهرت دارند و در میانشان شعبه پالادیوم ( فودکورد پالادیوم) از محبوبیت بیشتری برخوردار است . برگر فکتوری تمامی سفارشات شما را با سرعت بالایی آماده میکند که به جز برگر سیب زمینی های بی نظیر و سس قارچ معرکه ای دارد. سالاد های این رستوران نیز در میان متنوع آن توجه شما را جلب خواهد کرد.
آدرس برگز فکتوری: خیابان مقدسی اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی، مرکز خرید پالادیوم، طبقه سوم شمالی

فودکورت پالادیوم

پرپروک

پرپروک یکی از فست فودهای به یادماندنی و معروفی است که کیفیت و طعم بی نظیر غذاهایش زبانزد است. این رستوران با پیتزاهای خاص و لذیذش معروف شد. در میان منوی این رستوران پیتزای پپرونی یکی از بهترین انتخاب ها است که مشتریان زیادی را بار دیگر به این مجموعه میکشاند. محیط ساده و دلنشین این رستوران با پرسنل خوش برخورد آن شبی به یاد ماندنی و شاد برای شما ایجاد خواهد کرد.

فست فود پرپروک

آدرس دقیق پرپروک: سعادت آباد، سرو غربی، خیابان بخشایش ریاضی، نبش خیابان 13 غربی
تلفن:22180492

عطاویچ

احتمالا آوازه ی غول برگرها و بمب های عطاویچ را شنیده اید. عطاویچ یکی از گزینه های محبوب برای خوردن برگرهای خوشمزه و حجیم است و شعبه های مختلفی دارد. در نوی این رستوران میتواندی انواع ساندویچ و غذاهای لذیذ و خوشمزه را با قیمت معقول نوش جان کنید. عطاویچ در نارمک،مرزداران، تهرانپارس، آیت الله کاشانی، میرداماد، پیروزی، پونک و... شعبه دارد و منوی خود پیتزا و ساندویچ و سوخری های متنوعی را ارائه میدهد.

عطاویچ

آدرس دقیق ساندویچ عطاویچ شعبه میرداماد: بلوار میرداماد، بعد از پل مدرس، نبش خیابان قدوسی
تلفن:26420510

رستوران زنجیره ای آواچی

اگر میخواهید در فضای دوستانه و زیبا برگری لذیذ و خوشمزه در کنار خانواده و دوستان میل کنید و کیفیت غذا برایتان مهم است آواچی میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. انواع ساندویچ پیتزا و برگرهای لذیذ در این رستوران به مشتریان ارائه میشود که آن ها را به مشتریان ثابت تبدیل می کند.

رستوران آواچی

آدرس دقیق رستوران زنجیره ای آواچی: تهران ، خیابان نیلوفر، پایین تر از میدان نیلوفر

فردیکال

سلیقه های غذایی هر کس متفاوت است بعضی افراد از سبزیحات را میپسندند و برخی ترجیح میدهند ساندویچی از گوشت و پنیر میل کنند. این رستوران پاسخ بسسیار درستی به این نیاز داده است . زیرا شما میتواندی تمامی محتویات داخل غذایتان را خودتان انتخاب کنید. برگر های فردیکال بسیار زبانزد است البته از سیب زمین های خوشمزه و حجیم آن نیز نمی توان گذشت. رفتار صمیمانه پرسنل باعث میشود شما رد این رستوران احساس راحتی کنید و مزه های لذیذ را با لذت بیشتری تجربه کنید.

فردیکال

آدرس فردیکال: خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان 64، برج های آ ا س پ

غذاهای ایتالیایی بوکا

رستوران های ایتالیایی زیادی در پایتخت وجود دارد که هرکدام مشتریان خاص خود را دارند. یکی از جذاب ترین و محبوب ترین رستوران های ایتالیایی پایتخت رستوران ایتالیایی بوکا است. بهتر است قبل از رفتن به این رستوران حتما رزرو کنید زیرا این رستوران مشتریان بسیار زیادی دارد و ممکن است جا برای غذا خوردن نداشته باشد. البته جای نگرانی وجود دارد زیرا میتوانید غذایتان را در بیون از رستوران میل کیند. پیتزا، برگر، سالادهای خوشمزه متنوعی میان منو آن وجود دارد که در میانشان، لازانیا، استیک، پاستا هاوانا، پیتزا ناپل، چیزبرگر ایتالیایی و میکس گریل جزو بهترین ها هستند. رفتار محترمانه پرسنل و محلی برای سرگرمی کودکان نیز تاثیر زیادی در مهروفیت آن داشته است.

غذای ایتالیایی بوکا

آدرس رستوران ایتالیایی بوکا: نیاوران، شمال کاخ نیاوران، خیابان پوابتهاج، پلاک 303

ساندویچ شیک شک

ساندویچ شیک شک یکی از بهترین فست فودهای ترهان است که ساندویچ های پرملات و خوشمزه ای داردو فضای این رستوران ساده است و میزو صندلی های چوبی ان در کنار دکوراسیون سبز رنگ آن هارمونی ساده و زیبایی است و برعکس دیگر اغلب فست فودها که رنگ های تندی دارند این رستوران فضای آرام بخشی دارد. تخصص اصلی آشپزهای این رستوران ساندویچ و پیتزاهای خوشمزه و همبرگر و فراورده های گوشتی می باشد. در روزهای شلوغ شیک شک بسیار شلوغ میشود و احتمالا کمی معطل بمانید از یان رو کمی زودتر خودتان را به آن برسانید و از اوقات خوش خوردن برگر لذت ببرید.

رستوران شیک شک

آدرس شیک شک: تهران، بزرگراه مدرس به سمت شمال، ابتدای بلوار میرداماد، پلاک 366

ساندویچ ژوزوف

همانطور که از این رستوران انتظار میرود ژوزف رستورانی نوستالژی و قدیمی متعلق به ارامنه است که در قلب پایتخت قرار گرفته است . ساندویچ های ژوزف لقمه های جذاب و کوچکی هستند که با نان بولکی، پیاز و جعفری طعم بهتری و مخصوصی پیدا میکنند. صاحب این مغازه فردی بسیار مهربان و خوش اخلاق است و حس راحتی بیشتری برای مشتریان به وجود می آورد. اگر هوس یک ساندویچ خوشمزه و جذاب کردید حتما به این فست فودی سر بزنید.

ساندویچ ژوزف

آدرس فست فود ژوزف: خیابان قائم مقام فراهانی، پایین تر از مطهری، کنار بانک شهر، پاک 116

منهتن برگر

زمانی که در محدوده دربند در گشت و گذار هستید و هوس یک ساندویچ و فست فودهای لذیذ و خوشمزه کردید رستوران منهتن را انتخاب کنید. رستوران منتهتن رستورانی کوچکی  با غذاهای خوشمزه و با کیفیتی ماند برگرهای آبدار و سس های خوشمزه نان سیر لذیذ، چیز استیک و نوشیدنی های متنوع است. سسهای خوشمزه منهتن با فرمول های مختلفی تهیه شده اند که افرا بسیار ی را جذب خود میکنندو در ایام تعطیلات با ازدحام جمعیت زیادی روبرو میشود که باید منتظر بمانید اما به خوردن یک وعده ی خوشمزه می ارزد.

منهتن برگر

رستوران ایتالیایی مازتی

طرفداران رستوران های شیک و لوکس احتمالا رستوران لوکس و شیک مازتی را می شناسند. این رستوران شیک و جذاب یکی از بهترین فست فودهای تهران است که محیط زیبا و لوکسی نیز دارد و در آنجا میتوانید انواع پاستا و غذاهای ایتالیایی و حتی غذاهای دریایی میل کنید و به طعم های لذیذ فکر کنید. کارکنان خوش رو هستند و غذای شما را در کمترین زمان ممکن برای تان آماده می کنند. این رستوران برای قرار های مهم گزینه خوبی است.

رستوران ایتالیایی مازتی

آدرس: سعادت آباد، خیابان سروغربی، بین چهارراه شهرداری و سرو

مرغ سوخاری کوپال

یکی دیگر از رستوران پایتخت که به عنوان فست فود تهران نیز شناخته می شود میتوان به مرغ سوخاری کوپال اشاره کرد . این رستوران با اینکه فضای ساده ای دارد اما طعم و عطر سوخاری های خوشمزه با سس های مخصوص همگان را به سمت خود میکشاند و به مشتری دائمی تبدیل می کند.فیله استریپس و سیب زمینی یکی از بهترین انتخاب هایی است که میتواند در این رستوران داشته باشید.

مرغ سوخاری کوپال

آدرس مرغ سوخاری کوپال: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بعد از چهارراه دریا، نبش بهاران دوم

فست فود بیگ بوی

بیگ بوی فست فود کوچک و جمع جوری است که به دلیل مشتریان زیاد به راحتی جا برای نشستن پیدا نخواهید کرد. این فست فودی سال هاست که غذاهای خوشمزه ای ارائه میدهد و چیزی از طعم و کیفیت غذاهای خود کم نکرده است. در این رستوران، انواع پیتزا، برگر و ساندویچ با بهترین کیفیت  مزه های بی حد و مرز سرویس داده میشود. در منوی متنوع این رستوران همبرگرهای معروفش را امتحان کنید. ساندویچ های بزرگ و پرملات با سس های خوشمزه و پنیر فراوان حساب سیرتان می کند.

فست فود بیگ بوی

آدرس: تهران، عباس آباد، خیابان سهروردی و تختی، پلاک 217

تلفن:

رستوران سنسو

سنسو یا حس خوب یکی دیگر از رستوران های زنجیره ای می باشد که در بلوار فردوس اوین شعبه خود را تاسیس کرد و سپس به واسطه حجم و کیفیت خوب غذاها و قیمت مناسبش توانست خیلی زو به شهرت برسد. غذاهای ایتالیایی مرغ سوخاری و سالاد سزار بی نظیرش باعث شد مشتریان برای چشیدن طعم های لذیذ مقابل این رستوران صف بکشند. شعبه  های دیگر سنسو در فلکه اول تهرانپارس و نیاوران نیز افتتاح شد. پیش غذاهایی مانند سالاد سزار فیله سوخاری، نان سیر، سالاد چیکن، سالاد سزار، انواع پیتزا مانند سوجوک، تاکینو، گوشت و قارچ هوش از سر میبرد. برای غذا هم میتوانید ساندویچ پیتزا، پاستا را با تنوع زیاد در منو انتخاب کنید.

رستوران سنسو

آدرس دقیق رستوران سنسو: فردوس، رامین جنوبی 
آدرس رستوران سنسو شعبه تهرانپارس: فلکهاول تهرانپارس، خیابان امیری طائمه، پلاک 15

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر