آزمون آیلتس در ارمنستان

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/07
بازدید: 5249
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آزمون آیلتس یکی از مهم‌ترین و معتبرترین آزمون‌های سرتاسر دنیا به شمار می‌آید. این آزمون هر ساله برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن سنجش میزان مهارت‌های زبان انگلیسی متقاضیان است. در این قسمت سیر تا پیاز آزمون آیلتس در ارمنستان را خواهیم گفت و متقاضیان و افرادی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند می‌توانند از شرایط و هزینه ثبت نام در این آزمون در کشور ارمنستان مطلع شوند. در حال حاضر قوانین جدیدی در رابطه با آزمون آیلتس در کشور ایران ثبت شده است؛ بنابراین بسیاری از متقاضیان نگران نحوه شرکت در این آزمون هستند. از این رومی‌توانند با شرکت در آزمون آیلتس در کشور ارمنستان از این فرصت استفاده نمایند. با ثبت نام در آزمون آیلتس ارمنستان و خرید تور ارمنستان با کمترین و نازل‌ترین قیمت می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید؛ هم به کشور مورد نظر سفر داشته باشید و هم در آزمون آیلتس شرکت کنید.

آیلتس در ارمنستان

آزمون آیلتس در خارج از ایران - آزمون آیلتس در ایران یا خارج! صفر تا صد راهنمای آزمون آیلتس در خارج کشور + مزایا

تفاوت آزمون آیلتس در ایران و ارمنستان

یکی از کشور‌های پرطرفدار برای برگزاری آزمون آیلتس کشور ارمنستان به شمار می‌آید. بسیاری از دانشجویان و متقاضیان ایرانی هر سال به شهر ایروان ارمنستان سفر می‌کنند تا بتوانند از شرایط برگزاری این آزمون استفاده کنند. به دلیل نزدیکی و هم مرز بودن کشور ارمنستان با ایران امکان استفاده از تور ارمنستان برای سفر و شرکت در این آزمون فراهم است. در واقع این موضوع یکی از مزیت‌های سفر به ارمنستان و شرکت در این آزمون به شمار می‌آید و تنها تفاوت آزمون آیلتس در ایران و ارمنستان در رابطه با هزینه آزمون است. بسیاری از افراد که تمایل به سفر هوایی و استفاده از تور ارمنستان برای شرکت در آزمون آیلتس را دارند، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و با کم‌ترین هزینه به شهر ایروان سفر نمایند.

زمانی که افراد به واسطه تور ارمنستان اقدام به شرکت در این آزمون می‌کنند بسیاری از هزینه‌ها مانند هزینه‌های هتل و هزینه بلیط هواپیما به میزان چشمگیری کاهش خواهد داشت. علاوه بر این استفاده از تور ارمنستان باعث کاهش هزینه خورد و خوراک و ایاب ذهاب می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که ارمنستان جزء کشور‌هایی است که از نظر امنیت اجتماعی در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارد و متقاضیان و دانشجویان می‌توانند از شرایط مناسب برای شرکت در آزمون آیلتس در این کشور بهره ببرند.

آیلتس در ارمنستان

هزینه ثبت نام آزمون آیلتس در ارمنستان

آزمون آیلتس در کشور ارمنستان به صورت مرتب و هر ماه برگزار خواهد شد. هزینه ثبت نام آزمون آیلتس در کشور ارمنستان در سال ۲۰۲۲ حدود ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تخمین‌زده می‌شود. در صورتی که قصد شرکت در آزمون آیلتس در ارمنستان را دارید می‌توانید بدون هیچ گونه مشکل و نگرانی با تهیه تور ارمنستان اقدام به شرکت و ثبت نام در آن کنید. نکته بسیار مهم و حائز اهمیت این است که متقاضی فقط تا ۵ هفته مانده به تاریخ آزمون می‌تواند اقدام به کنسل کردن امتحان خود کند، در غیر این صورت هیچ هزینه‌ای به متقاضی عودت داده نخواهد شد.

آیلتس در ارمنستان

 چرا در آزمون آیلتس ارمنستان شرکت کنیم؟

همان طور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردیم کشور ارمنستان یکی از پر طرفدار‌ترین کشور‌ها برای برگزاری آزمون بین‌المللی آیلتس است. لازم به ذکر است به دلیل اینکه کشور ارمنستان هم مرز با ایران بوده و به عنوان یکی از نزدیک‌ترین کشور‌ها به شمار می‌آید؛ تقاضا برای شرکت در آزمون آیلتس آن بسیار بالاست. 
همچنین امکان سفر زمینی به کشور ارمنستان به واسطه مرز نوردوز امکان‌پذیر است و این موضوع برای دانشجویان یک مزیت بسیار مناسب محسوب می‌شود. علاوه بر تمامی این موارد امکان ثبت نام در آزمون آیلتس در ارمنستان و خرید تور ارمنستان با کمترین قیمت امکان‌پذیر است و دانشجویان و متقاضیان می‌توانند بدون هیچ نگرانی به کشور ارمنستان سفر کنند و در آزمون مورد نظر شرکت داشته باشند. 
یکی دیگر از موارد بسیار مهم که باعث می‌شود تا بسیاری از متقاضیان کشور ارمنستان را برای شرکت در آزمون انتخاب کنند، راحتی استفاده از خودروی شخصی یا اتوبوس در شهر ایروان است که این موضوع بسیار می‌تواند از نظر اقتصادی برای فرد متقاضی مقرون به صرفه باشد. 
توجه داشته باشید متقاضیان با پرداخت هزینه بسیار پایینی می‌توانند در آزمون آیلتس در ارمنستان حضور داشته باشند. با توجه به اینکه این آزمون به فاصله یک تا دو روز به صورت متوالی در شهر ایروان برگزار می‌شود، نیاز به اقامت چند روزه در کشور ارمنستان نخواهد بود.

آیلتس در ارمنستان

مراکز برگزاری آزمون آیلتس در ارمنستان

از آنجایی که آزمون آیلتس در کشور ارمنستان با در نظر گرفتن ضوابط و قوانین خاصی برگزار می‌شود، بنابراین افراد متقاضی باید اطلاعات کافی در رابطه با این امتحان را داشته باشند. شایان ذکر است محل برگزاری آزمون آیلتس در کشور ارمنستان شهر ایروان است و هر ماه این آزمون برگزار خواهد شد. 
این موضوع این امکان را به متقاضی می‌دهد تا اگر به هر دلیلی نتوانسته در موعد مشخص اقدام به شرکت در آزمون آیلتس نماید در ماه بعدی خود را آماده برای شرکت کند. مؤسسات بسیار زیادی در زمینه برگزاری آزمون آیلتس در کشور ارمنستان خدمات مناسبی را ارائه می‌دهند. مؤسسات به صورت تیمی کار می‌کنند تا بتوانند هزینه‌های داوطلبان را به صورت چشم‌گیری کاهش دهند.

نحوه ثبت نام در آزمون آیلتس ارمنستان

برای ثبت نام در آزمون آیلتس در کشور ارمنستان باید اقدام به تکمیل فرم ثبت نام کنید. همچنین متقاضیان به منظور دریافت فرم و تکمیل سؤالات درج شده در این فرم باید دقت کافی داشته باشند. این فرم به واسطه مسئول ثبت نام اسکن شده و به همراه اسکن عکس پرسنلی، اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی و تأییدیه‌های لازم برای ثبت نام انجام خواهد شد.

آیلتس در ارمنستان

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون آیلتس ارمنستان

برای شرکت در آزمون آیلتس در کشور ارمنستان نیاز است تا برخی از مدارک مورد نیاز و ضروری را فراهم کنید. این مدارک شامل فرم تکمیل شده آزمون و اسکن رنگی از صفحات اول و دوم پاسپورت است. علاوه بر این اسکن رنگی از کارت هوشمند ملی نیاز بوده و در صورت نداشتن آن باید متقاضی اقدام به اسکن شناسنامه یا کارت گواهی‌نامه هوشمند نماید. توجه داشته باشید یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آیلتس، اسکن عکس پرسنلی داوطلب با زمینه سفید است.

آیلتس در ارمنستان

کلام پایانی

برخی از متقاضیان در کشور ایران قصد شرکت در آزمون آیلتس در خارج از کشور را دارند. بسیاری از این متقاضیان ترجیح می‌دهند تا کشور‌های همسایه مانند ارمنستان را به عنوان مقصدی برای شرکت در این آزمون انتخاب نمایند. با توجه به قوانینی که در حال حاضر تحت عنوان قوانین جدید برای شرکت در آزمون آیلتس ثبت شده است بسیاری از متقاضیان نگرانی زیادی برای شرکت در آن دارند اما به سادگی می‌توان با خرید تور ارمنستان در این آزمون بین‌المللی شرکت کرد. بنابراین این متقاضیان می‌توانند با ثبت نام در آزمون و خرید تور ارمنستان با قیمت بسیار پایین و مقرون‌به‌صرفه‌تر به کشور مورد نظر سفر کنند و در آزمون مربوطه شرکت داشته باشند.

تور ایروان - سفری رویایی به ارمنستان را با مناسب ترین قیمت تجربه کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 106 کاربر