آزمون آیلتس در گرجستان

زمان مطالعه: 0 دقیقه
بروزرسانی: 1401/10/27
بازدید: 4323
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیلتس یکی از آزمون‌های ورودی برای پذیرش در دانشگاه‌ها و دریافت اقامت بسیاری از کشور‌ها است. داشتن اطلاعات کافی درباره سیر تا پیاز آزمون آیلتس در گرجستان باعث می‌شود تا راحت‌تر بتوانید در این آزمون شرکت کنید و زمان برگزاری آن را بدانید. به دلیل وجود قوانین جدیدی که در کشور وجود دارد بسیاری از متقاضیان در صدد شرکت در آزمون آیلتس در کشور‌های همسایه مانند گرجستان هستند، اما بسیاری از این متقاضیان نگرانی‌های زیادی دارند. این نگرانی‌ها در رابطه با نحوه پذیرش و ثبت نام در این آزمون است.  

آزمون آیلتس در گرجستان

آزمون آیلتس در خارج از ایران - آزمون آیلتس در ایران یا خارج! صفر تا صد راهنمای آزمون آیلتس در خارج کشور + مزایا

تفاوت آزمون آیلتس در ایران و گرجستان

برخی از متقاضیان بر این باور هستند که شرکت در آزمون آیلتس در کشور گرجستان دارای مزیت‌های بیشتری است، اما از نظر آزمون و طرح سؤالات هیچ تفاوتی با ایران ندارد. هدف از شرکت در این آزمون ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها و رشته‌های مختلف به زبان انگلیسی است. افرادی که به دنبال ادامه تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه‌های کشور‌های مختلف هستند باید در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت کنند. برای این گونه افراد دانشگاه‌های کشور‌هایی مانند انگلستان، کانادا و استرالیا مهیا است. برخی دیگر از متقاضیان به منظور اشتغال در این کشور به دنبال اخذ مدرک آیلتس هستند. علاوه بر این متقاضیان  خواستار مهاجرت نیز به مدرک آیلتس نیاز دارند و باید اقدام به شرکت در آزمون آن نمایند. 
دسته سوم متقاضیانی هستند که قصد دارند میزان مهارت و دانش خود را افزایش دهند و این افراد باید در آزمون آیلتس که در چهار حیطه برگزار می‌شود شرکت کنند. این آزمون تحت عنوان مهارت‌های چهارگانه آیلتس شناخته می‌شود. توجه داشته باشید هر چه امتیاز کسب شده در آن بیشتر باشد امکان دریافت گزینه‌های بهتر بالا خواهد رفت. همین موضوع باعث شده تا متقاضیان تمایل زیادی برای شرکت در آزمون آیلتس در گرجستان را داشته باشند. 

هزینه ثبت نام آزمون آیلتس در ایران و گرجستان

تنها سازمان مجاز برای دریافت مجوز برگزاری آیلتس در ایران، سازمان آموزش کشور است. لازم به ذکر است که این سازمان هزینه شرکت در این آزمون را به صورت ریالی دریافت می‌نماید. توجه داشته باشید در صورت افزایش نرخ ارز احتمال افزایش هزینه آزمون وجود دارد و دانشجو باید متناسب با این نوسان هزینه را پرداخت کند. 
هزینه ثبت نام در آزمون آیلتس در ایران در سال ۲۰۲۳ حدود ۲۲۰ دلار است که این هزینه با توجه به نوسانات دلار حدود ۶۰۰۰۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰۰۰ تومان خواهد بود. این هزینه در کشور‌های مختلف متفاوت است اما به طور کلی هزینه‌ای بین ۲۱۰ تا ۲۵۰ دلار باید پرداخت کرد. هزینه ثبت نام در کشور گرجستان ۴۶۲ لاری تخمین‌زده می‌شود.

آزمون آیلتس در گرجستان

چرا در آزمون آیلتس گرجستان شرکت کنیم؟

با شرکت در آزمون آیلتس ۳ کشور گرجستان می‌توانید اقدام به دریافت گواهینامه کنید. این گواهینامه دارای اعتبار بالایی است و به عنوان یک گواهینامه معتبر به صورت گسترده به رسمیت شناخته می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که این گواهینامه به واسطه بسیاری از دانشگاه‌ها و مؤسسات از سراسر جهان پذیرفته خواهد شد. با اخذ این مدرک از کشور گرجستان می‌توانید یک رزومه قوی را برای خود به وجود بیاورید. یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود تا در آزمون آیلتس گرجستان شرکت کنید بهبود مهارت‌های انگلیسی است، چراکه در این آزمون مهارت‌های زیادی در حوزه خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش کردن پیدا می‌کنید. 
همچنین افزایش انگیزه و استفاده گسترده از مدرک آیلتس باعث استقبال متقاضیان برای شرکت در این آزمون شده است. برای شرکت در این آزمون نگران نباشید چراکه به وسیله خرید تور گرجستان می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب و بدون هیچ مشکلی اقدام به انجام این امر در کشور گرجستان کنید. ناگفته نماند دانشجویان و متقاضیانی که موفق به اخذ مدرک می‌شوند، می‌توانند در کارگاه‌ها و کلاس‌های آمادگی آیلتس شرکت کنند. 

آزمون آیلتس در گرجستان

مراکز برگزاری آزمون آیلتس در گرجستان

محل برگزاری آزمون آیلتس در شهر تفلیس گرجستان است. این شهر در چند ماه گذشته به یکی از محبوب‌ترین مقاصد تحصیلی برای بسیاری از دانشجویان تبدیل گشت. در حال حاضر نیز آزمون آیلتس در این شهر برگزار می‌شود و یکی از دلایل محبوبیت آن نمره دهی مناسب در حوزه خواندن و نوشتن در این آزمون است. یکی دیگر از دلایل برگزاری آزمون در شهر تفلیس دسترسی آسان به آن است تا متقاضیان و دانشجویان بتوانند به راحتی با خرید تور گرجستان به تفلیس سفر کنند و اقدام به شرکت در این آزمون نمایند. 

نحوه ثبت نام در آزمون آیلتس گرجستان

برای ثبت نام در آزمون آیلتس گرجستان باید اقدام به ثبت نام آنلاین و رزرو اینترنتی کنید و تاریخ مورد نظر برای شرکت در آزمون آیلتس را انتخاب نمایید. علاوه بر این ترانسفر مدرک ثبت نام و هزینه ثبت نام باید توسط متقاضی پرداخت شود. واریز وجه به حساب مرکز آزمون و ارائه فیش و مدرک از دیگر ملزومات ثبت نام در آزمون آیلتس در کشور گرجستان است. 
پس از آن فرد متقاضی باید اقدام به دریافت ‌ایمیل تأییدیه و اخذ نمره آنلاین و اخذ اصل کارنامه کند. پس از آن مدارک دریافت شده را باید به مؤسسه ملل ارسال کند که این موضوع یکی از مراحل بسیار مهم در ثبت نام آزمون آیلتس به شمار می‌آید. به این شکل ثبت نام در آزمون آیلتس در کشور گرجستان انجام می‌شود و متقاضی بدون هیچ دغدغه و نگرانی می‌تواند در جلسه امتحان حضور پیدا کند.

 آزمون آیلتس گرجستان

اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس گرجستان را دارید نگران هزینه سفر به این کشور را نباشید. با استفاده از تور گرجستان لحظه آخر می‌توانید با تضمین کمترین قیمت موجود در بازار به این کشور زیبا سفر کرده و در کنار تفریح آزمون خود را بدهید.

سفری ارزان به کشوری اروپایی

کلام پایانی
یکی از مشکلات افرادی که به دنبال ثبت نام آزمون آیلتس هستند، نداشتن اطلاعات کافی درباره نحوه برگزاری و شرایط آن در کشورهای دیگر مانند کشور گرجستان است. از این رو با دانستن سیر تا پیاز آزمون آیلتس در گرجستان و همچنین نحوه شرکت در آن می‌توانید محل آزمون خود را انتخاب کرده و تصمیم بگیرید که شرکت در این آزمون در ایران بهتر است یا گرجستان. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که برای شرکت در این آزمون استرس و نگرانی دارید، باید گفت با داشتن اطلاعات کافی به سادگی می‌توانید این آزمون را با خرید تور گرجستان و سفر به تفلیس پشت سر بگذارید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر