بهترین هتل‌ های سه ستاره استانبول

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/16
بازدید: 2824
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

استانبول با طبیعت بکر و جاذبه های تاریخی و گردشگری فراوان، در طی سال مسافران زیادی را میزبانی میکند. یکی از اصلیترین نیازهای هر مسافر در سفر به استانبول، اقامت در یک هتل خوب است. دسترسی محلی مناسب، نزدیکی به جاذبههای گردشگری و خدمات رفاهی ایدهآل از جمله ویژگیهای یک هتل مناسب هستند. استانبول به عنوان یک شهر توریستی، هتلهای متعدد و متنوعی دارد. یکی از انواع هتلها در استانبول، هتلهای سه ستاره است. این هتلها در کنار ارائه خدمات با کیفیت بالا، قیمت مقرون‌بهصرفه‌ای نیز دارند. در این مقاله به بررسی هتلهای سه ستاره استانبول و ویژگی‌های هر یک میپردازیم؛ تا شما را در انتخاب اقامتگاهی مناسب در سفر به این شهر یاری کنیم.

هتل های ارمنستان

هتل سانتا لوسیا

هتلی در مرکز استانبول که با خیابان استقلال و میدان تقسیم فاصله کمی دارد، هتل سانتا لوسیا نامیده می‌شود. موزه پرا و برج گالاتا از جاذبههای گردشگری نزدیک هتل هستند. خدمات اتاق به صورت 24 ساعته، وای فای رایگان و سرو رایگان صبحانه در بوفه هتل از جمله امکانات این هتل محسوب می‌شوند. اتاقهای هتل سانتا لوسیا مجهز به تلویزیون، کانالهای ماهوارهای، وسایل سرمایشی و مینی بار هستند. این هتل ۲۰ اتاق دارد و تمام اتاق-‌های آن از خدمات بالایی دارند.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

هتل سانتا

هتل پرمیست

هتلی در مجاورت میدان تقسیم و واقع در خیابان استقلال، که لذت تجربه اقامت در فضایی لوکس و آرام را به شما هدیه میدهد. موزه مادام توسو در فاصله ۱۰۰ متری هتل، برج گالاتا در فاصله ۱۵۰۰ متری و موزه اورهان کمال در فاصله ۶۵۰ متری هتل، از جاذبههای گردشگری استانبول، در نزدیکی این هتل هستند. برای دیدن این اماکن میتوانید پيادهروی کرده یا از مترو استفاده کنید. هتل ۴۲ اتاق مجهز به چایی ساز، کمد، تلویزیون، مینی بار و تجهیزات سرمایشی است. در برخی از اتاقها تراسی با چشم‌انداز زیبای شهر نیز وجود دارد. صبحانه و وایفای رایگان از دیگر امکانات این هتل هستند. برای دسترسی به فرودگاه آتاتورک از هتل پرمیست، به ایستگاه مترو هاواباسی در مجاورت هتل مراجعه کنید.

رزرو هتل در استانبول - رزرو آنلاین و آنی هتل‌های استانبول با تضمین بهترین قیمت | برای رزرو هتل و آگاهی از قیمت‌ها کلیک کنید

هتل کایا Kaya Hotel istanbul

از محبوبترین هتلهای استانبول، هتل کایا Kaya Hotel Istanbul است که در منطقه فیندیکزاده قرار دارد. بازار بزرگ و ایاصوفیه در نزدیکی این هتل واقع شده است. همه اتاقهای این هتل مجهز به تلویزیون، تخت، چایی ساز، وسایل آرایشی و بهداشتی، حمام مخصوص و.... هستند. گراند بازار در فاصله 2.5 کیلومتری هتل کایا Kaya Hotel Istanbul قرار دارد. کاخ توپکاپی، ایاصوفیه و مسجد آبی با فاصله حدودی 3.5 کیلومتری از هتل، از جاذبههای دیدنی نزدیک هتل محسوب می‌شوند. هتل کایا در فاصله ۲۰ متری ایستگاه مترو Findikzade واقع است؛ که دسترسی به اماکن مختلف از هتل را تسهیل می‌بخشد. 

هتل 5 ستاره با خدمات ALL در استانبول - خدماتی که هتل های استانبول در اختیارتان قرار می دهند را بشناسید.

امکانات هتل کایا

در هتل کایا امکانات رفاهی به طور کامل، در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. ارائه خدمات تور، امکان تبدیل ارز، سرویسهای شست‌وشو، انبار چمدان، اجاره ماشین و وای فای رایگان از امکانات این هتل هستند. رستوران هتل کایا با ظرفیت پذیرش 360 نفر به طور همزمان، انواع غذاهای ترکی را ارائه میدهد و به صورت 24 ساعته فعال است. می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز، غذای مورد نظر خود را سفارش دهید. برای این هتل باری برای میان وعده و نوشیدنی نیز در نظر گرفته شده است و صبحانه به صورت رایگان سرو میشود.

هتل کایا

هتل ویلا زوریخ

هتل ویلا زوریخ سه ستاره در فاصله ۶۰۰ متری میدان استقلال قرار گرفته است. اتاقهای این هتل، مجهز به تراس با چشمانداز زیبایی از تنگه بسفر و تلویزیون با کانال‌های مختلف ماهوارهای هستند. در این هتل میتوانید از کتاب‌ها و فضای ساکت کتابخانه و دوچرخههای اجارهای استفاده کنید. رستوران این مجموعه دارای طراحی داخلی منحصربهفرد، به سبک دهه ۶۰ میلادی است. غذاهای ترکی، اروپایی و انواع غذاهای دریایی در رستوران هتل ویلا زوریخ سرو می‌شوند.

هتل ویلا زور یخ

هتل تایتانیک کامفورت شیشلی Titanic comfort Sisli

هتل تایتانیک کامفورت شیشلی در منطقه شیشلی و میدان تقسیم واقع شده است و مشهورترین هتل سه ستاره در میدان تقسیم محسوب میشود. اتاق‌های هتل همگی به سیستم تهویه هوا، تلویزیون، حمام خصوصی، کتری برقی و وسایل آرایشی و بهداشتی مجهز هستند. صبحانه هر روز صبح، در بوفه باز هتل سرو میشود. این هتل با نزدیکترین مرکز خرید، حدود ۷۰۰ متر فاصله دارد.

هتل تایلتانیک

لوکس ترین هتل های استانبول - با مجلل ترین هتل های استانبول آشنا شوید.

هتل عثمان هان Osmanhan Hotel

هتل عثمان هان در استانبول، یکی از برترین هتلهای سه ستاره است و در لیست ۱۰ هتل برتر با فضایی صمیمی، رمانتیک و خانوادگی قرار دارد. رفت و آمد به مرکز شهر از این هتل، با وسایل نقلیه به سادگی امکان‌پذیر است. ایا صوفیا، کاخ توپکاپی، موزه باستان شناسی، مسجد سلطان احمد و بازار بزرگ از جاذبههای گردشگری نزدیک هتل هستند. این هتل یکی از مجموعههای معروف تجاری در استانبول است. 

هتل عثمان هان

امکانات هتل عثمان هان

خدمات اتاق، صبحانه در بوفه باز، اینترنت رایگان، پارکینگ بزرگ، رستوران با غذاهای لذیذ، استخر و سیستم حمل‌و‌نقل فرودگاهی از امکانات هتل عثمان هان هستند. رفتوآمد حیوانات خانگی به داخل هتل غیرمجاز است. کودکان کمتر از ۳ سال، به صورت رایگان در این هتل پذیرش میشوند. 

ساعت تحویل اتاق

شما در ساعت ۱۴روز اول، کلید اتاق خود را از پذیرش هتل تحویل میگیرید و در ساعت ۱۲ روز آخر، کلید آن را تحویل میدهید.

هتل عثمان

بهترین هتل های استانبول - بهترین هتل های استانبول برای اقامت

هتل تکسیم استار

هتل تکسیم استار در فاصله 50 متری از خیابان استقلال قرار دارد و چشماندازی 360 درجه از مرکز شهر و تنگه بسفر را به مراجعهکنندگان خود ارائه میدهد. اتاقهای این هتل مجهز به تلویزیون، مینی بار و سیستم تهویه هوا هستند. در رستوران این هتل غذاهای محلی و بینالمللی در انواع مختلف سرو می‌شوند. کاخ دلماباغچه و ایستگاه مترو تکسیم در نزدیکی این هتل قرار دارند. ارائه خدمات ماساژ، حمام بخار و استخر سرپوشیده از سایر امکانات هتل تکسیم استار هستند.

هتل تکسیم

هتل آدا استانبول Ada Hotel Istanbul

هتل آدا یکی از بهترین هتلهای استانبول از دید گردشگران است. این هتل در یکی از بهترین مناطق استانبول به نام سلطان احمد واقع شده است و دسترسی محلی مناسبی به مناطق مختلف استانبول دارد. از پنجره‌های اتاق این هتل، مسجد تاریخی و زیبای استانبول و دریای آرام مرمره دیده میشود.

هتل آدا

امکانات هتل آدا استانبول

سرویس فرودگاه، تمیز کردن و سرویس اتاق، صبحانه رایگان، پارکینگ رایگان و وای‌فای پر سرعت از امکانات هتل آدا استانبول هستند. رفتوآمد حیوانات خانگی به داخل هتل ممکن نیست. کودکان ۲ تا ۶ سال، به صورت رایگان در این هتل اقامت خواهند داشت. 

ساعت تحویل اتاق

شما در ساعت ۱۳ روز اول، کارت اتاق را تحویل میگیرید و در ساعت ۱۲ روز پایان اقامت، کارت آن را تحویل قسمت پذیرش هتل میدهید.

آدرس

Binbirdirek Mah. Sehit Mehmet Pasa Yokusu Sok. No:30 Sultanahmet, Fatih, Istanbul 34122, Turkey

هتل

هتل ورلد هریتیج استانبول World Heritage Hotel Istanbul

هتل ورلد هریتیج یکی از مشهورترین هتلهای سه ستاره در استانبول است که در بافت تاریخی و قدیمی این شهر قرار دارد. در اطراف این هتل جاذبه‌های تاریخی متعددی وجود دارد که میتوانید به سادگی به آنها دسترسی پیدا کنید. موزه رسانه، مسجد محمد پاشا، بازار ادویه و ایاصوفیه از مکان‌های تاریخی نزدیک هتل هستند. 

امکانات هتل ورلد هریتیج استانبول

رستوران با کیفیت بالای غذایی، سرو صبحانه، پارکینگ رایگان، رستوران با کیفیت بالای غذایی، ترانسفر فرودگاهی و اینترنت رایگان از جمله خدمات ارائه شده در هتل ورلد هریتیج استانبول هستند. شما اجازه حمل حیوانات خانگی به داخل هتل را ندارید. افراد با رنج سنی ۲ تا ۸ سال، به صورت رایگان در این هتل پذیرش میشوند.  

ساعت تحویل اتاق

شما در ساعت 13:30 روز اول، کلید اتاق را از پذیرش هتل تحویل میگیرید و در ساعت ۱۲ روز آخر، کلید آن را به مسئولان هتل تحویل میدهید.

آدرس

Binbirdirek Mahallesi Terzihane Sokak No 17 Oldcity Sultanahmet, Istanbul 34122, Turkey

هتل

هتل باسیلوس در منطقه تاریخی استانبول Basileus Hotel

هتل باسیلوس در لیست برترین هتلهای استانبول قرار دارد. کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، بازار بزرگ، موزه باستان شناسی، باسیلیکا سیسترن و حمام‌های سنتی ترکی از جمله جاذبههای گردشگری اطراف هتل هستند. صبحانه رایگان، خدمات اتاق، پارکینگ، تاکسی فرودگاه و اینترنت از جمله امکانات این هتل محسوب می‌شوند. رفتوآمد حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع  است. کودکان با سن کمتر از ۶ سال، می‌توانند به صورت رایگان در این هتل اقامت داشته باشند. 

ساعت تحویل اتاق

شما در ساعت ۱۳ روز اول، کلید اتاق را تحویل میگیرید و در ساعت ۱۲ روز آخر کلید آن را تحویل میدهید.

آدرس هتل باسیلوس

Kadirga Liman Cad. Sehit Mehmet Pasa Sok. No:1 | Sultanahmet, Fatih, Istanbul 34122, Turkey

هتل

هتل آدا کاراکوی در استانبول  Ada Karakoy Hotel

این هتل ۲۵ اتاق دارد و در نزدیکی مسجد مصطفی پاشا قرار واقع است. میدان تقسیم، برج گالاتا و محله بشیکتاش از جمله جاذبههای استانبول، در نزدیکی هتل آدا کاراکوی قرار دارند. خدمات اتاق، سرو صبحانه، ماشین برای فرودگاه، وای‌فای رایگان، پارکینگ و رستوران از جمله خدمات این مجموعه هستند. رفتوآمد حیوانات خانگی به داخل ساختمان هتل امکان‌پذیر نیست. کودکان با سن کمتر از ۶ سال، به صورت رایگان در این هتل پذیرش خواهند شد. 

ساعت پذیرش هتل آدا کاراکوی

شما در ساعت ۱۴ روز اول، کلید اتاق را تحویل میگیرید و در ساعت ۱۲ روز آخر کلید اتاق را تحویل پذیرش میدهید.

آدرس هتل آدا کاراکوی

Kemankes Mahallesi, Gumruk Sokak, No: 18 | Karakoy, Istanbul 34425, Turkey

هتل ارمنستان

جاهای دیدنی استانبول - لیستی از جاهای دیدنی استانبول را در لینک مشاهده کنید. 

حرف آخر

هتل‌های سه ستاره یک انتخاب بسیار عالی برای افرادی است که به دنبال سفری اقتصادی و با هزینه‌های نسبتا کم‌تر هستند. در این هتلها همه امکانات مورد نیاز مسافران با کیفیت بالا، در اختیار شما قرار میگیرد؛ تا لذت اقامتی آرام و دلنشین را تجربه کنید. در این مقاله برترین هتلهای سه ستاره استانبول را بررسی کردیم. شما میتوانید با توجه به علاقه و سلیقه شخصی خود، یکی از این هتل‌ها را انتخاب کنید و لحظات نابی را در سفر به استانبول و اقامت در این هتل‌ها رقم بزنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر