بهترین هتل های وان

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/16
بازدید: 14102
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

کشور ترکیه از سمت خاور با کشور ایران همسایگی دارد و دارای مزرهایی مشترک با ایران است. به دلیل همین نزدیکی که کشور ترکیه با کشور ما دارد از مقاصدی برای مسافرت ایرانیان به شمار می‌رود. در کشور ترکیه شهری به نام وان وجود دارد در این شهر یکی از بزرگ­ترین دریاچه‌های ترکیه قرار گرفته است و وجود همین دریاچه باعث می‌شود تا گردشگران زیادی به این شهر سفر کنند. به همین دلیل است که در اطراف دریاچه بسیاری هتل‌های زیبا ساخته شده که در اینجا قصد داریم بهترین هتل‌های وان را به شما معرفی کنیم.

هتل Doubletree by Hilton

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

هتل Doubletree by Hilton

یکی از بهترین هتل‌های وان هتل هیلتون است که این هتل فضایی بسیار زیبا و لوکس دارد و فاصله آن تا فردوگاه وان فقط 5 دقیقه است. هتل هیلتون به دلیل فضایی بسیار دوستانه و صمیمی که دارد بسیار مناسب زوج‌های جوان است. این افراد حتما با دیدن برخورد صمیمی که پرسنل این هتل دارند بسیار احساس راحتی خواهند کرد.

از دلایل دیگری که باعث محبوبیت هتل هیلتون شده است، نزدیک بودن هتل به دریاچه شهر وان بوده که قدم زدن در ساحل این دریاچه از سرگرمی‌های جذاب برای افرادی که در آنجا اقامت دارند به شمار می­رود. علاوه بر این هر یک از اتاق‌های هتل هیلتون نمایی رو به دریا دارد و دیدن غروب دریا در این هتل افراد را بسیار به وجد می‌آورد.

هتل هیلتون به دلیل اینکه در کنار جادبه‌های گردشگری زیادی ساخته شده از بهترین هتل‌های وان شمرده می‌شود که سالانه پذیرای مسافران بسیاری است. جاذبه‌هایی که در اطراف این هتل قرار دارند آختامار، ایستگاه قطار وان و کلیسای صلیب مقدس و خدمات داخلی این هتل شامل رستوران، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، حمام بخار و حمام ترکی هستند. علاوه بر همه­ ویژگی‌هایی که درباره هتل هیلتون گفته شده این هتل پنج ستاره و دارای پارکینگ اختصاصی است. این هتل درخواست شاتل دادن یا درخواست گرفتن تاکسی برای مسافرین خود را نیز فراهم می‌کند و دارای چهار بار بوده که سرو کوکتل، اسنک، نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکی برای مهمانان انجام می‌شود.

آدرس هتل Doubletree by Hilton

İpek Yolu Cd. 8.km, 65300 Van Merkez/Van, Turkey

آشنایی با شهر وان ترکیه - با شهر وان ترکیه آشنا شو

هتل Elite World hotel Van

یکی دیگر از بهترین هتل‌های وان هتل الیت ورلد وان است که ظاهری بسیار مجلل و شیک دارد و این هتل به دلیل پذیرایی خوبی که از مسافران داشته امروزه امتیاز بالایی را میان مردم کسب کرده است. شما با گرفتن اقامت در هتل الیت ورلد وان یک تخفیف دریافت می‌کنید و می‌توانید از صبحانه‌های این هتل به صورت رایگان استفاده نمایید. الیت ورد وان یک هتل پنج ستاره است و در کنار هتل هلیتون و دریاچه وان قرار دارد. این هتل جز تجملاتی‌ترین هتل‌ها در وان شناخته شده است.

هتل Elite World hotel Van

امکاناتی که هتل الیت ورلد وان دارد شامل سالن‌های بزرگ ورزشی و استخر سر پوشیده، حمام سنتی، سونا، سالن زیبایی، سالن ماساژ و... می‌شود. علاوه بر امکانات گفته شده، تمامی اتاق‌های این هتل عایق صدا هستند و شما می‌توانید با آرامش در این محل به استراحت کردن بپردازید. اتاق‌های هتل الیت ورلد وان مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی بار و حمام اختصاصی داشته و از دیزاینی بسیار لوکس و دلنشین برخوردار هستند.

هتل الیت ورلد وان غذاهای ترکی و بین‌المللی را در رستوران خود سرو می‌کند و شما می‌توانید این غذاهای بسیار لذیذ را در کنار خانواده یا دوستان خود تجبه کنید و خاطراتی به یاد ماندنی برای آن‌ها بسازید. هتل ورلد وان از موقعیت مکانی بسیار عالی دارد طوری که 6 کیلومتر با دریاچه وان فاصله داشته و در فاصله 8 کیلومتری از دریاچه وان قرار گرفته است.

آدرس هتل Elite World hotel Van

Bahçıvan Mh., Kazım Karabekir Blv. No:67, 65030 İpekyolu/Van, Turkey

شهر وان - با شهر زیبای وان در ترکیه آشنا شوید

هتل Sardur Hotel

از دیگر هتل‌هایی که می‌توان آن را عنوان بهترین هتل‌های وان نام برد هتل ساردور است که این هتل سه ستاره داشته و امکانات بسیار عالی دارد. مسافرانی که در هتل ساردور وان اقامت بگیرند خدمات ویژه­ای نظیر پارکینگ اختصاصی و رایگان که 24 ساعته است و همچنین اینترنت رایگان استفاده می‌کنند. در اتاق‌های هتل ساردور تراس‌هایی وجود دارد که بسیار زیبا هستند و شما می‌توانید لحظات خوشی را در این مکان با دیدن مناظر اطراف داشته باشید.

هتل Sardur Hotel

هتل ساردور تا شهر وان 1.5 کیلومتر فاصله دارد اما فاصله آن با پارک بزرگ شهر بسیار کمتر است. اگر شما در این هتل اقامت دارید به راحتی می­توانید با کمتر از نیم ساعت پیاده­روی کردن به جنگل بزرگسال جمهوری بروید. این هتل 69 اتاق دارد و هر روزه صبحانه مخصوص کشور ترکیه در هر کدام از اتاق‌ها که مسافر در آن باشد پخش می­شوند.

آدرس هتل Sardur Hotel

Bahçıvan, Kazım Karabekir Blv. No:15, 65130 Merkez/Van, Turkey

جاهای دیدنی وان - برای سفر به وان با جاهای دیدنیش آشنا شو

هتل Dimet park hotel

هتل دیمت پارک یکی از ارزان­ترین و بهترین هتل‌های وان است. این هتل 2 ستاره دارد که به دلیل نزدیک بودن آن به ساحل دریاچه وان سبب شده تا بسیاری از مسافران این هتل را را انتخاب کنند. در هتل دیمنت پارک وان صبحانه به صورت رایگان بین اتاق‌ها تقسیم می­شود و از مزیت‌های دیگر این هتل این است که در خیابان جمهوریت قرار دارد. فاصله هتل دیمنت پارک با موزه وان فقط 6 دقیقه پیاده‌روی است و شما بعد از تفریحات نیز می‌توانید از حمام ترکی هتل دیمت پارک استفاده کنید.

هتل Dimet park hotel

آدرس هتل Dimet park hotel

 Serefiye Mahallesi Irfan Bastug Caddesi, Van

هتل Imperial Tower Hotel

هتل امپریال تاور به دلیل اینکه در مرکز شهر قرار دارد یکی از بهترین هتل‌های وان شناخته شده و از مزیت‌های دیگر این هتل قرار داشتن مرکز خرید در زیر این هتل است. شما با رزرو کردن یک اتاق از 120 اتاق در هتل امپریال تاور می‌توانید بهترین لحظه‌ها را در وان تجربه کنید. صبحانه در این هتل رایگان است و این هتل پارکینگ اختصاصی و اینترنت وای فای رایگان نیز دارد.

هتل Imperial Tower Hotel

آدرس هتل Imperial Tower Hotel

Bahçıvan, Uzun 1. Sk., 65130 İpekyolu/Van, Turkey

هتل تامارا

هتل تامارا در مرکز شهر وان قرار دارد و هتلی 4 ستاره است که به دلیل قرار گرفتن آن در مرکز شهر و دسترسی آسان به مراکز خرید از بهترین هتل‌های وان شمرده می‌شود. اتاق‌ها در این هتل بسیار تمیز هستند و پرسنل این هتل به نظافت هر یک از اتاق‌ها توجه ویژه­ای دارند. این اتاق‌ها به طور کلاسیک طراحی شده‌اند. از امکانات این هتل می‌توان تلویزیون ماهواره­ای، حمام اختصاصی، مینی بار، تهویه هوا مطبوع، اینترنت بی‌سیم رایگان و سشوار در هر اتاقی نام برد.

هتل تامارا 3 رستوران داخلی و یک کافه بار در داخل خود دارد و اجرای موسیقی زنده در این هتل یکی از دلایل محبوبیتش در میان مهمانان است. یکی دیگر از امکانتی که این هتل دارد وجود مرکز سلامت و بهداشتی و اتاق بازی با بازی‌هایی مثل بیلیارد است.

هتل تامارا

آدرس هتل تامارا

Bahçıvan, Yüzbaşıoğlu Sk. No:1, 65100 Merkez/Van, Turkey

هتل هالدی

یکی از بهترین هتل‌های وان هتل هالدی است که در قلب شهر وان قرار دارد این هتل 4 ستاره و برای پیاده رفتن تا موزه وان کافی است تا 1 دقیق پیاده‌روی کنید. به همین دلیل است که هتل هالدی از بهترین هتل‌های وان شناخته شده و شامل امکاناتی همچون حمام ترکی و عمومی، ماساژ، سونا و... است. در این هتل غذاهای متنوع و بسیار لذیذ فراوان هستند و غذاهای آن کیفیت بسیار بالایی دارند.

به طوری که مسافرینی که در این هتل اقامت دارند به هیچ وجه علاقه‌ای به سفارش دادن غذا از بیرون از این هتل را نخواهند داشت. این هتل با استدیوم آتاتورک 2 کیلومتر و با تئاتر شهر وان 500 متر فاصله دارد و این موضوع هم در پذیرش مسافران در این هتل بسیار تاثیر گذار بوده است.

هتل هالدی

آدرس هتل هالدی

Şerefiye, Demirciler Cd. No.21, 65100 İpekyolu/Van, Turkey

هتل رسمینا

هتل رسمینابه دلیل فاصله 700 متری­ خود تا موزه وان از بهترین هتل‌های وان شناخته شده و هتل رسمینا دارای امکاناتی مانند تهویه هوا در اتاق‌ها، تلویزیون و حمام اختصاصی است. هتل رسمینا یک تراس دارد که به سمت نمای شهر بوده و در محوطه این هتل فروشگاه‌های مختلفی هستند. رفت و آمد از هتل به فرودگاه برای مسافرین رایگان است. فاصله هتل رسمینا تا تئاتر شهر وان فقط 1.1 کیلومتر و برای رفتن به آنجا با استفاده از ایستگاه اتوبوس رانی در فاصله 105 کیلومتری هتل، بسیار کار مسافران را راحت می‌کند.

هتل رسمینا

آدرس هتل رسمینا

Bahçıvan, Zübeyde Hanım Cd. No:17, 65100 Van Merkez/Van, Turkey

کلام آخر

وان یک شهر بسیار بزرگ و تاریخی است که دارای قدمت بسیار زیادی بوده و دارای جاذبه‌های تاریخی بسیار زیادیست. در این مقاله به همراه بهترین هتل‌های وان برای شما شرح دادیم. این شهر هر ساله گردشگران بسیار زیادی را پذیرا است و به همین دلایل هتل‌ها و مکان‌ها بسیار زیبا را برای اقامت مسافران آماده کرده و ما در بالا به توضیح پرداختیم.

نظرات کاربران

  1. mina mina 1402/09/12
    0 نفر پسندیدند
    من به تازگی از سفر به وان بازگشته‌ام و در هتل الیت ورلد وان اقامت داشتم. این هتل امکانات و خدمات رفاهی خوبی داشت و من از اقامت خود در این هتل بسیار راضی بودم.
  2. مریم مریم 1402/09/12
    0 نفر پسندیدند
    اگر قصد سفر به وان رو دارین، توصیه می‌کنم که قبل از سفر، در مورد هتل‌های وان تحقیق کنین تا گزینه‌ای مناسب برای اقامت پیدا کنین.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 104 کاربر