بهترین هتل های صخره ای کاپادوکیا

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/16
بازدید: 2271

کاپادوکیا شهر پرواز بالون ها، در مرکز آنتالیا و در کشور ترکیه قرار دارد. سازه های سنگی، صخره ها، دره ها و غارهایی که به طور طبیعی شکل گرفته اند؛ از جمله جاذبه های گردشگری این شهر هستند. این شهر سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر جهان است. کاپادوکیا در کنار هتل های معمولی، هتل های صخره ای با اتاق‌های موجود در غار دارد که به امکانات روز مجهز شده اند. شما با اقامت در این هتلها در کنار استفاده از امکانات لوکس، میتوانید به قرون گذشته سفر کنید و با کلیساها و مکان های قدیمی آشنا شوید. در این بین به بررسی هتل های کاپادوکیا می پردازیم.

بهترین هتل های صخره ای کاپادوکیا

هتل های کاپادوکیا

کاپادوکیا از زیباترین شهرهای ترکیه برای سفر است. این شهر از منحصر بفرد ترین نقاط دنیا برای سفر و تفریح است که با داشتن خانه‌ها و مراکز غاری و طبیعت صخره‌ای زیبایی که دارد شبیه به هیچ یک از مناطق دنیا نیست. از دلایل جذابیت سفر به کاپادوکیا اقامت در هتل های غاری و صخره ای کاپادوکیا است که سفر به این شهر را جذاب کرده است.

هتل های کاپادوکیا

هتل صخره ای آیدینی

این هتل صخره ای با نمای بینظیر از کل شهر، بر روی تپ های در قلب گورمه قرار دارد. دکوراسیون اتاق ها به سبک ساده انجام شده که فضایی گرم و صمیمی ایجاد میکند و یکی از بهترین هتل ها برای اقامت خانوادگی است. تمام اتاق ها به تلویزیون، اینترنت، شومینه، کاناپه و... مجهز هستند. فضای اختصاصی نگهداری کودک، خشک‌شویی، پارکینگ اختصاصی، سالن ماساژ و... از جمله امکانات این هتل سه ستاره هستند. ورود حیوانات خانگی به درون این هتل مشکلی نداشته و کاملا مجاز است.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

هتل صخره ای ویژه کلبک Kelebek Special Cave Hotel

هتل صخره ای ویژه کلبک Kelebek Special Cave Hotel با منظرهای زیبا از شهر گروم مورد توجه گردشگران است. حمام ترکی، استخر و سونا در فضای باز امکان تفریح را در این مکان فراهم کرده اند. پارچه ها، سنگها و چوب های استفاده شده در این بنا همگی سنتی هستند تا بتوانید سبک زندگی سنتی مردم کاپادوکیا را تجربه کنید. بسیاری از اتاق های این مجموعه شومینه و بالکن های اختصاصی نیز دارند تا زیبایی این شهر به طور ویژه را به اتاق شما بیاورند.

هتل های کاپادوکیا

هتل غاری MDC

از دیگر هتل های معروف در کاپادوکیا، هتل غاری MDC با اتاق های غاری بینظیر و امکانات خارق العاده است که به سبب غاری بودن اتاق ها برای گردشگران جذابیت زیادی دارد. نورپردازی رویایی اتاق ها، تجهیز اتاق ها به حمام اختصاصی مدرن، تلویزیون بزرگ، اینترنت رایگان و... از امکانات این مجموعه هستند. برای رفت و آمد درون شهری یا هماهنگی تورهای گردشگری، سرویس هایی مانند دوچرخه در این هتل قرار دارند.

آشنای با کاپادوکیا ترکیه - شهر کاپادوکیای ترکیه زیباترین شهر ترکیه

هتل غاری charming 

هتلی با چشم‌انداز صخره های آتشفشانی بینظیر گورمه در مرکز منطقه زیبای گورمه قرار دارد. طراحی نمای بیرونی این هتل به سبک ترکی انجام شده است که هنر محلی و زیبای ترک را به نمایش میگذارد. از جمله امکانات جذاب این مجموعه، وجود رستوران هایی است که غذاهای محلی با مواد اولیه ارگانیک سرو میکنند. صبحانه ها در این مجموعه رایگان عرضه میشوند و مربا، خامه، عسل، خامه و پنیر صبحانه، به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک تهیه شده اند.

هتل غاری charming 

هتل موزه museum 

بهترین هتل در کاپادوکیا، هتل موزه با معماری بینظیر است. این هتل مانند اسم خود درست مثل یک موزه باستانی طراحی شده که جایزه های جهانی بیشماری را در طی این سالها کسب کرده است. در این هتل اتاق های صخرهای و غاری برای اقامت به شما معرفی میشوند و میتوانید یکی از آنها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. 

از امکانات هتل موزه museum میتوان به چند استخر، اسپای لاکچری، تراس با نمای 360 درجه از شهر زیبای کاپادوکیا، اتاقهای راحت و شیک مجهز به اینترنت رایگان و... اشاره کرد. استخرها با کنده کاری و سنگ های زیبا تزئین شده اند و نورپردازی خارق‌العاده این هتل را به مکانی رویایی تبدیل کرده است. طراحی و معماری این هتل تلفیق هنر باستانی و مدرنیته بوده و امکانات این هتل، لوکس و مدرن هستند.

هتل های کاپادوکیا

هتل old town stone house 

اقامتگاهی بی همتا برای کسانی که تمایلی به ماندن در اتاق های غار مانند ندارند؛ اما کماکان به مکان های تاریخی علاقه مند هستند. محیط هتل گرم و صمیمی بوده و تلفیقی از تاریخ باستان و مد روز است. در این مکان میتوانید از پنجره های نورگیر، محیط صخره ای کاپادوکیا را مشاهده کنید. 

هتل صخره ای ترا Terra Cave Hotel

هتل ترا یکی از خانه هایی است که در قرن ۱۹ مردم در آن زندگی میکردند. اقامت در این هتل شما را با زندگی مردم در قرنهای گذشته آشنا میکند. هتل صخره ای ترا بهترین امکانات را در اختیار گردشگران قرار میدهد. اسب سواری، اینترنت بیسیم رایگان، صرف صبحانه و نشستن در کنار آتش از جمله این امکانات هستند.

هتل صخره ای ترا Terra Cave Hotel

هتل صخره ای یوناک اولری Yunak Evleri Cave Hotel 

هتل صخره ای یوناک اولری Yunak Evleri Cave Hotel  در اورگاپ Urgup واقع شده است و قدمت آن به قرن ۵ میلادی باز میگردد. یک عمارت یونانی متعلق به قرن ۱۹ نیز در کنار این هتل قرار گرفته است که میتوانید هر کدام از این  ساختمانها را برای اقامت انتخاب کنید. حمام سنگی و مبلمان دستباف حکاکی شده در این هتل یافت میشوند. این هتل ۵ دقیقه با پارک ملی تاریخی گروم فاصله دارد که در آنجا میتوانید به قدم زدن، اسب سواری و تماشای مناظر زیبای کاپادوکیا بپردازید.

مراکز خرید کاپادوکیا - معرفی بهترین مراکز برای خریدهای برند در کاپادوکیا

هتل kayatas

از هتلهای لوکس کاپادوکیا که با داشتن اتاقهای غاری و صخرهای یک هتل تمام عیار است. تراس‌های بزرگ و گسترده با نمای طبیعت زیبای کاپادوکیا یکی از امکانات بینظیر این هتل به شمار می‌رود. شما میتوانید صبحانه خود را در این تراس ها و با نمای بینظیر کوه های جن و پری میل کنید. کنده کاری، نقوش جذاب و طراحی خاص دیوارههای هتل، فضای شیک و چشمنوازی را به نمایش میگذارند. این هتل یک رستوران بسیار خوب نیز دارد که انواع غذاهای محلی با کیفیت بالا را ارائه میدهد.

هتل های کاپادوکیا

هتل seraphim  

هتل  seraphim از جمله هتلهای گران قیمت و مشهور کاپادوکیا است که اتاق های غاری و طراحی نمای داخلی و بیرونی آن بسیار محبوب است. اتاقهای این هتل همگی مجلل بوده و مجهز به حمام های مدرن هستند. فضای بیرونی این هتل محوط های سرسبز است که علاوه بر سرو  غذاهای رستوران، میتوانید غذاهای خود را نیز در این مکان میل کنید. هتل دارای اسپای عالی لاکچری، استخر، اینترنت رایگان و هزاران امکانات دیگر است و در فهرست برترین هتل های کاپادوکیا قرار دارد.

هتل روکس Rox Cappadocia hotel 

هتل روکس در مجاورت قلعه اوچیسار نوشهیر چشم اندازی پاناروما از شهر زیبای گورمه دارد. معماری و طراحی این هتل به سبک یونانی است و امکانات رفاهی هتلهای ۵ ستاره را دارد. دکوراسیون و طراحی اتاق‌های این هتل از دوران باستان نشات گرفته شده و مجهز به تمامی امکانات رفاهی مانند اینترنت، تلویزیون و... است. کاناپه و شومینه در همه اتاقها با چشماندازی از مناظر زیبای بیرون، وجود دارند. در بعضی اتاقها یک وان مسی بزرگ نیز قرار دارد. بوفه، پارکینگ رایگان و استخر از امکانات دیگر این هتل هستند. ورود حیوانات خانگی به درون هتل مجاز است.

هتل روکس Rox Cappadocia hotel 

هتل غارهای بی نظیر کایاکاپی Kayakapi Premium Caves  

هتل غارهای بی نظیر کایاکاپی Kayakapi Premium Caves صرفا چند مایل با جاذبههای مهم تاریخی مانند موزه فضای باز زلوه Zelve و کلیسای النظر Al Nazar فاصله دارد. در این هتل میتوانید در یکی از اتاقهای سنگی قرون وسطایی، با دکور مجلل و حکاکی های روی دیوار اقامت داشته باشید. استخر شنا در فضای باز و دو رستوران با منوی غذاهای محلی از امکانات این مجموعه هستند. برخی از اتاق های این هتل به حمام خصوصی سنتی نیز مجهز شده اند.

دره کبوتر کاپادوکیا - زیباترین پرواز کبوترها در دره کبوتر کاپادوکیا

سخن آخر

کاپادوکیا با داشتن مناظر صخره ای، کوه های آتشفشان و غارهای طبیعی با کنده کاری ها و نقوش خاص، مقصدی بی همتا برای گردشگران است. اقامت در هتل های لوکس و مدرن کاپادوکیا، تجربه اقامت در مکانی رویایی بوده که طراحی و معماری آن تلفيقی از سنت و مدرنیته است. در این شهر زیبا میتوانید در اتاق های غاری و صخره ای به انتخاب خود اقامت کنید. به سال‌های دور سفر کنید و با فرهنگ، تمدن و شیوه زندگی مردم محلی در قرون گذشته آشنا شوید. با بررسی ویژگی های هر یک از این هتل ها، میتوانید با توجه به سلیقه خود، هتل مورد نظر خود را برای اقامت در این شهر دوست داشتنی انتخاب کنید. 

نظرات کاربران

  • سارا حسینی سارا حسینی 1401/12/16
    12 نفر پسندیدند
    چقدر هتل های خوشگل و شیکی توی کاپادوکیا هست. ممنون از مطالب مفیدتون

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر