قیمت پوشاک در گرجستان

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/11
بازدید: 21153
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

همیشه قبل از سفر یکی از بزرگ‌ترین دغدغه مسافران هزینه‌های آنجا است. حال اگر در این سفر قصد خرید لباس را هم داشته باشید باید هزینه بیشتری را برای این سفر کنار بگذارید. یکی از قسمت‌های لذت‌بخش سفر برای ما ایرانی‌ها خرید لباس از برندهای معتبر است. خوشبختانه باید گفت قیمت پوشاک در گرجستان بسیار مناسب‌تر از کشورهای دیگر هست. شما در کشور گرجستان می‌توانید از بهترین برندهای پوشاک باقیمت‌های بسیار مناسب خرید نمایید. در این مقاله درباره قیمت پوشاک در کشور گرجستان و همچنین فروشگاه‌های عرضه پوشاک با قیمت پایین خواهید دانست، پس همراه ما باشید.

قیمت پوشاک در گرجستان

قیمت پوشاک در گرجستان چقدر است؟

در گرجستان البسه قیمت بسیار پایین و مناسبی دارد. شما می‌توانید بهترین و برند ترین لباس را با قیمتی پایین‌تر از کشورهای دیگر در آنجا خرید کنید. گرجستان یک کشور بسیار مناسب برای ما ایرانیان در جهت خرید لباس است. هزینه اقامت و پرواز این کشور نسبت به کشورهای دیگر کمتر بوده و همچنین مرکزهای خرید و فروشگاه‌های بسیار زیادی با قیمت‌های عالی در این کشور وجود دارد. 

فروشگاه‌های بسیاری در زمینه عرضه لباس در کشور گرجستان وجود دارند که اقدام به فروش لباس با قیمت مناسب می‌کنند. در فصل‌های مختلف سال حراج‌های فصلی مختلفی در  گرجستان به عرضه پوشاک می‌پردازند. یکی از فروشگاه‌های بسیار مناسب جهت خرید پوشاک در کشور گرجستان فروشگاه گود ویل تفلیس است که در تمامی مناطق گرجستان شعبات زیادی دارد. همچنین در این مراکز می‌توانید انواع پوشاک مردانه و بچگانه و زنانه را در طرح‌ها و مدل‌ها و قیمت‌های مختلف جست‌وجو و تهیه نمایید.

سفری ارزان به کشوری اروپایی

حراجی‌های گرجستان

در فصل‌های حراجی لازم است تا به فروشگاه ال سی وایکیکی بروید؛ چرا که در این فروشگاه انواع اجناس از پوشاک نوزادی تا کفش و کتانی مشاهده خواهد شد. همچنین در فصل مخصوص تور گرجستان حراجی از نظر قیمتی اجناس در این کشور بسیار پایین و دارای قیمت مناسبی است. شما یک تیشرت جنس خوب را در این فصل و در این کشور می‌توانید با قیمت ۱۰ دلار خریداری کنید. شاید این موضوع برای شما مقداری عجیب باشد؛ ولی کاملاً واقعیت دارد.

علت تفاوت قیمت لباس در گرجستان

قیمت پوشاک در کشور گرجستان بر اساس نوع فروشگاه و شهرهای مختلف با هم تفاوت دارند. برای مثال قیمت لباس کشور گرجستان در شهر باتومی و در شهر تفلیس علت یکسان نبودن هزینه‌های حمل در این دو شهر مقداری با هم متفاوت هستند. در واقع قیمت پوشاک در شهر باتومی به دلیل نزدیک بودن به مرز ترکیه و کم بودن هزینه‌های حمل‌ونقل مقایسه با شهر تفلیس کمتر است.

متوسط قیمت پوشاک در گرجستان

متوسط قیمت پوشاک در گرجستان در سال 2022

در این قسمت قیمت بعضی  از انواع پوشاک‌ها را در کشور گرجستان بررسی می‌کنیم. همچنین این قیمت‌ها به طور متوسط ارائه می‌شود. امکان دارد بعضی پوشاک‌ها در فروشگاه‌های مشابه و در شهرهای مختلف اندکی با هم متفاوت باشند که این موضوع امری طبیعی است. چرا که قیمت پوشاک در فروشگاه‌های برند در مقایسه با فروشگاه‌های معمولی بالاتر است.

  • یک جفت  شلوار جین اصلی معادل ۱۳۹  لاری
  • یک‌دست لباس تابستانی مانند تیشرت‌های مردانه و زنانه معادل ۷۹ لاری
  • یک جفت کفش ورزشی در برندها و مدل‌های گوناگون مانند آدیداس و نایک معادل ۲۰۲ لاری
  • یک جفت کفش مردانه با کیفیت مناسب معادل ۲۳۴ لاری
  • یک جفت کفش زنانه با کیفیت خوب معادل ۱۵۷ لاری
  • قیمت یک‌دست کت‌ و شلوار مردانه باکیفیت مرغوب ۳۵۰ لاری 
  • یک‌دست کت ‌و شلوار اداری زنانه باکیفیت مناسب ۲۸۰ لاری
  • یک کاپشن زمستانی مردانه ۱۰۰  لاری
  • کاپشن زنانه معادل ۹۰ لاری
  • یک ژاکت زمستانی مردانه ۶۰ لاری
  • ژاکت زمستانی زنانه ۵۰ لاری
  • انواع لباس‌های زیر زنانه ۲۵ لاری 

معرفی کشور گرجستان - دین، مذهب، زبان و هر آنچه را که از گرجستان می خواهید بدانید! 

انواع فروشگاه‌ های پوشاک در گرجستان

در کشور گرجستان انواع بسیار زیادی از برندهای مختلف پوشاک مانند برندهای نایک و آدیداس و زارا و برندهای ترکیه‌ای مانند برندهای کوتون و ال سی وایکیکی و دفکتو وجود دارد. در بین تمامی این برندهای ترک در کشور گرجستان به علت قیمت مناسب و همچنین کیفیت بسیار بالا و مرغوب از استقبال  بیشتری برخوردار هستند و مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند. در ادامه به معرفی تعدادی از لوکس ترین مراکز خرید تفلیس می‌پردازیم.

فروشگاه گود ویل تفلیس

فروشگاه گود ویل تفلیس یکی از فروشگاه‌های شناخته شده در گرجستان برای خرید انواع لباس به‌ حساب می‌آید. این فروشگاه در بیشتر مناطق گرجستان شعبه‌های زیادی دارد که اقدام به عرضة انواع پوشاک مانند پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه می‌کنند.

فروشگاه گود ویل تفلیس

فروشگاه ال سی وایکیکی

یکی از فروشگاه‌های بسیار معروف و شناخته شده در کشور گرجستان فروشگاه ال سی وایکیکی است در واقع این فروشگاه یکی از بهترین و همچنین مناسب‌ترین قیمت پوشاک در گرجستان را دارا هست لازم به ذکر است فروشگاه ال سی وایکیکی در بعضی از فصول حراجی پوشاک خود را عرضه می‌کنند. برای مثال در فصل‌های حراجی شما می‌توانید از این فروشگاه یک تیشرت با جنس بسیار مرغوب و خوب را با قیمت ۱۰ لاری که حدوداً این قیمت برای ما خریداری کنید. 

فروشگاه ال سی وایکیکی یکی از فروشگاه‌هایی است که انواع پوشاک خود را  از برندهای اصلی و باکیفیت بسیار بالا و مرغوب به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند. به همین دلیل این فروشگاه بسیار مورد استقبال مشتریان  است و سالانه میزان قابل‌توجهی از مشتریان برای خرید به این فروشگاه می‌آیند.

جاهای دیدنی باتومی - معرفی جاذبه‌های گردشگری شهری ساحلی، با طبیعتی سرسبز و جذاب!

فروشگاه مانگو و کوتون

فروشگاه مانگو و کوتون یکی از فروشگاه‌های کشور گرجستان است که اقدام به عرضة انواع پوشاک باکیفیت و قیمت مناسب می‌پردازند. همچنین این فروشگاه‌ها در مقایسه با  فروشگاه ال سی وایکیکی قیمت‌های بالاتری را دارا هستند؛  ولی بعضی اجناس در این فروشگاه‌ها قیمتی بسیار مناسب در مقایسه با اجناس مشابه در ایران دارند. به ‌عنوان ‌مثال یک شلوار جین اصلی در این فروشگاه‌ها حدود 30 لاری یعنی برابر 51 هزار تومان است. 

کتانی اورجینال در این فروشگاه‌ها نیز قیمت مناسبی دارد. به طور مثال یک کتانی مارک منگو یا کوتون با قیمت 70 لاری معادل 75 هزار تومان است. این در حالتی است که همین جنس با همین مارک و برند و کشورهای دیگر 4 تا 5 برابر بیشتر خواهد بود. لذا یکی از دلایلی که بسیاری از افراد را مجاب به مسافرت به کشور گرجستان می‌کند؛ همین قیمت بسیار مناسب در کنار کیفیت فوق‌العاده این اجناس است که خود یکی از جاذبه‌های گردشگری به ‌حساب می‌آید.

فروشگاه مانگو و کوتون

فروشگاه دیکا

فروشگاه دیکا یکی از برندهای معتبر در کشور گرجستان است. شهروندان تفلیسی و مابقی گردشگران از این فروشگاه استقبال بسیاری می‌کنند. برند دیکا برای خرید کفش و پیراهن بسیار مناسب است. اگر به دنبال محصولی با کیفیت و همچنین قیمت مناسب هستید بازدید از این فروشگاه را فراموش نکنید. متوسط قیمت در فروشگاه دیکا از 40 لاری شروع و تا 300 لاری ادامه دارد. این فروشگاه مناسب‌ترین گزینه برای خرید کفش و همچنین پیراهن با کیفیت است که در کنار این کیفیت قیمت مناسبی نیز را خواهند داشت.

همه چیز درباره باتومی - هر آن چیزی که باید در مورد باتومی گرجستان بدانید!

فروشگاه زارا

یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌ها در بین تمامی مردم دنیا فروشگاه زارا است. دسترسی بسیار راحت و همچنین قیمت عالی و مناسب این فروشگاه باعث شده تمامی گردشگران حداقل یکبار به آنجا سر بزنند. در فروشگاه زارا از لباس نوزادی تا لباس بزرگسالان، زنانه یا مردانه پیدا می‌شود. کیفیت لباس‌های این برند بسیار بالا بوده و همین موضوع باعث محبوب شدن این برند شده است.

اجناس در این فروشگاه از قیمت 30 لاری تا نهایتاً 200 لاری پیدا می‌شود. این فروشگاه نیز یکی از بهترین فروشگاه‌های موجود در کل دنیا است که شعبات متعدد زیادی را نیز در کشور گرجستان دارد. به‌ جرئت می‌توان گفت این برند جز شناخته ‌شده‌ترین برندها در زمینه پوشاک است.

فروشگاه دیکا

فروشگاه گس

هر یک از فروشگاه‌های موجود در کشور گرجستان برای خرید پوشاک خاصی مناسب است به ‌عنوان ‌مثال در  فروشگاه گس بیشتر تیشرت و شلوارهای مردانه پیدا می‌شود. در این برند اجناس با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب عرضه می‌گردند. قیمت در فروشگاه گس از 60 تا 300 لاری هست.

فروشگاه لیوایز

فروشگاه لیوایز به طور انحصاری در زمینه پوشاک زنانه فعالیت می‌کند. اگر بخواهیم در کشور گرجستان به یکی از فروشگاه‌های برند که در آن پوشاک زنانه وجود داشته باشد اشاره کنیم، باید فروشگاه لیوایز را معرفی نمود. در این فروشگاه در کنار لباس زنانه، کیف و کفش‌های بسیار با کیفیتی نیز عرضه می‌گردد. قیمت‌های این فروشگاه از 60 تا 300 لاری است. 

فروشگاه پوما

فروشگاه پوما لباس‌های ورزشی زنانه و مردانه را عرضه می‌کند. این برند در تمامی کشورها سروصدای زیادی به پا کرده است و مشتریان بسیاری از این برند خرید انجام می‌دهند. قیمت اجناس در فروشگاه‌های پوما تقریباً از 40 لاری شروع می‌شود و حدوداً به 250 لاری می‌رسد. 

فروشگاه پوما

 

فروشگاه کالینزا

در فروشگاه کالینزا بیشتر لباس‌های شیک و رسمی، همچنین کت‌ و شلوار، پیراهن، کروات، کفش و... عرضه می‌شود. قیمت در فروشگاه کالینزا نسبت به کیفیت محصولاتی که ارائه می‌دهد بسیار مناسب است. حدوداً قیمت محصولات از 50 لاری شروع می‌شود و حداکثر قیمت به 200 لاری می‌رسد. 

بهترین زمان سفر به گرجستان - چه زمانی به کشور اقتصادی اوراسیایی گرجستان سفر کنیم؟

فروشگاه نایک

دیگر کسی نیست که فروشگاه نایک را نشناسد و نداند این فروشگاه لباس‌های ورزشی را عرضه می‌نماید. در این فروشگاه اجناس بسیار مرغوب است و در عین ‌حال قیمت مناسبی را به خود اختصاص داده‌اند. حدوداً قیمت لباس ورزشی در این فروشگاه از 60 تا 250 لاری پیدا می‌شود. 

سخن پایانی

در کشور گرجستان بازارهای محلی برای لباس هم وجود دارد. در این بازارها لباس‌ها با کیفیت‌های متفاوتی پیدا می‌شود و باید در آنجا به دنبال مرغوب‌ترین کالا باشید. قیمت این پوشاک در بازار خیلی پایین‌تر از قیمت لباس در برندهای اروپایی است. اما در کل همان‌ طور که در بالا هم گفته شد پوشاک در گرجستان بسیار بیشتر و قیمت پایین‌تر از دیگر کشورها پیدا می‌شود. البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که هر برندی قیمت محصولاتش از دیگر برندها متفاوت است. گردشگرانی که برای سفر کشور گرجستان را انتخاب می‌کنند بیشتر در زمان حراجی فصل‌ها به این کشور زیبا می‌روند. 

گرجستان بهتر است یا ارمنستان - کدام کشور برای سفر بهتر است؟

نظرات کاربران

  1. سارا سارا 1402/09/11
    20 نفر پسندیدند
    فکرشم نمی کردم برم گرجستان از نظر خرید لباس بهتر از استانبول باشه پیشنهاد می کنم حتما برید قیمتاش خیلی خووووبه

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.4 از 5 | از 102 کاربر