پلاژ سیمین قشم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/18
بازدید: 2298
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

تا به حال از خودتان پرسیده اید که جزیره قشم که امروزه به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است، قبل از این به چه شکل بوده؟ روزگاری جزیره توریستی قشم دارای امکانات تفریحی زیادی نبود و میزان بازدید از آن در این ابعاد اتفاق نمی افتاد. اغلب مسافران از بوشهر و بندرعباس به این جزیره سفر می کردند. از این رو برای جذب بیشتر گردشگران در دهه ی 70 اقدام به تاسیس پلاژ سیمین قشم شد و امکانات زیادی برای رفاه توریست های جزیره در نظر گرفتند. پلاژ سیمین جزیره قشم خیلی زود میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرد و تفریحات ساحلی مهیجش سالانه این پلاژ در قشم را تبدیل به پر بازدیدترین مکان تفریحی جزیره کرد. با ما همراه باشید تا در ادامه اطلاعات کاملی از پلاژ سیمین در قشم را بررسی کنیم.

پلاژ سیمین قشم

سفر به قشم، بزرگترین جزیره خلیج فارس!

پلاژ سیمین قشم در کجا قرار دارد؟

پلاژ سیمین یکی از قدیمی ترین و معروف ترین پلاژ های جزیره قشم بوده که امروزه به عنوان بخشی از ساحل اختصاصی هتل گلدن بیچ، هتل ساحل طلایی قشم، به شمار می رود. این هتل حدود 15 کیلومتر در مرکز قشم، در سال 87 ساخته و سال 97 بازسازی شده است. هتل ساحل طلایی قشم خدمات زیادی همچون تور گردشگری، تفریحات ساحل اختصاصی در پلاژ، کافی شاپ، فروشگاه، استخر، اینترنت و ... ارائه می دهد. بدون شک در سفر به قشم پلاژ سیمین می تواند در لیست جاهای دیدنی و تفریحی اصلی شما قرار گیرد. این پلاژ از ابتدا دارای تفریحات آبی مانند قایق سواری، منطقه حفاظت شده برای شنا، آلاچیق های ساحلی و ... بوده است. امروزه تفریحات پلاژ سیمین قشم افزایش یافته که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

سوئیت های پلاژ سیمین قشم

سوئیت های پلاژ سیمین قشم | راهنمای رزرو

اگر می خواهید صبحتان را با چشم انداز دریا شروع کرده و شب ها به صدای امواج خلیج فارس گوش دهید سوئیت های پلاژ سیمین قشم شما را به خواسته هایتان می رساند. همانطور که اشاره کردیم هتل ساحل طلایی در ساحل پلاژ سیمین قشم احداث شده و با 58 باب اتاق و سوئیت میزبان گردشگران تور قشم است. از میان هتل های قشم، این هتل 4 ستاره جزو محبوب ترین ها از نظر امکانات و ساحل تمیز و اختصاصی اش است. پرسنل آموزش دیده و خوش برخورد هتل نیز بهترین خدمات را ارائه می کنند تا تجربه بهترین اقامت در این هتل را داشته باشید. هتل پلاژ سیمین قشم دارای اتاق های 2 تا 4 تخته معمولی و VIP، سوئیت های تک خوابه 5 نفره و سوئیت دوبلکس 8 نفره برای بهترین میزبانی است. برای رزرو پلاژ سیمین قشم کافیست سری به سایت پلاژ سیمین قشم زده و یا در سایت لحظه آخر به صفحه ی هتل ساحلی ساحل طلایی رجوع کنید و اتاق مورد نظرتان را در پلاژ سیمین قشم رزرو نمایید.

پلاژ سیمین طلایی قشم

قیمت پلاژ سیمین قشم چگونه است؟

قیمت گذاری رزرو اتاق های پلاژ سیمین در قشم به موارد مختلفی بستگی دارد. قطعا هوای شرجی و بسیار گرم جزایر خلیج فارس به علت موقعیت مکانیشان در فصل های گرم سال غیر قابل تحمل بوده و تعداد مسافران تور قشم نیز در این فصول کاهش می یابد که این خود دال بر کاهش شگفت انگیز قیمت اجاره سوئیت پلاژ سیمین قشم خواهد بود. نوع اتاق و تعداد تخت ها نیز تاثیر مستقیمی بر هزینه اجاره پلاژ سیمین قشم و اقامتتان خواهد داشت.

تفریحات قشم- شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از تفریحات جالب و دیدنی جزیره زیبای قشم بر روی لینک کلیک کنید.

معرفی امکانات و تفریحات آبی در پلاژ سیمین جزیره قشم

لذت بخش ترین و مهیج ترین تفریحات آبی در پلاژ سیمین قشم برای خانم ها و آقایان در نظر گرفته شده است. البته شنا کردن در این پلاژ برای خانم ها تنها با لباس ممکن خواهد بود. امکانات دیگر پلاژ شامل این موارد می شود:

  • شنا در ساحل اختصاصی سیمین
  • اسکی روی آب
  • قایق سواری ( اجاره قایق پارویی و پدالی )
  • جت اسکی
  • زمین بازی کودکان
  • فضای پیاده روی
  • بوفه های ساحلی برای صرف غذا و انواع نوشیدنی
  • آلاچیق در ساحل
  • دوش آب گرم
  • سرویس بهداشتی
  • تخت و چتر ساحلی

عکس های پلاژ سیمین قشم

سواحل قشم - معرفی بهترین ساحل‌های بزرگترین جزیره اقتصادی خلیج فارس یا قشم!

بهترین فصل اقامت در پلاژ سیمین قشم

گرمای طاقت فرسای تابستان های جزیره قشم برای همه افراد، به ویژه آن هایی که از مردم بومی جنوب کشور نیستند غیر قابل تحمل است. بنابراین پاییز و زمستان زمان مناسبی برای سفر به قشم و استفاده از تفریحات ساحل پلاژ سیمین قشم است. البته اوایل بهار نیز می تواند زمان خوبی تلقی شود. در این زمان ها دیگر نیازی نیست تنها شب ها از هتل بیرون بروید، و شنا کردن در آب های خلیج فارس و یا هرگونه تفریح ساحلی دیگری برایتان ممکن خواهد بود.

مسیر دسترسی به پلاژ سیمین در قشم چگونه است؟

روش های مختلفی برای جا به جایی در سطح جزیره وجود دارد. شما می توانید به کرایه خودرو پرداخته و یا با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی موجود در قشم که شامل ون و تاکسی های مسافربری می‌شود‌ استفاده کنید. برای رفتن به پلاژ سیمین نیز از هر سه روش می توان به مقصد رسید. نا گفته نماند که اقمت در هتل ساحل طلایی کار را برای شما راحت تر می کند و با بخش اختصاصی پلاژ سیمین در این هتل همیشه به آن دسترسی خواهید داشت.

پلاژ در قشم

غار خربس قشم - غار خربس قشم غاری زیبا برای سفر به دل کوه

جاذبه های گردشگری نزدیک به پلاژ سیمین قشم کدامند؟

یکی از ویژگی های عالی پلاژ سیمین، دسترسی اش به برخی از معروف ترین مناطق گردشگری قشم است که شامل موارد زیر می شود:

  • غارهای صخره ای خربس: حدود 1 کیلومتری پلاژ سیمین قشم غار خربس قرار دارد که با 2 ای 3 دقیقه رانندگی می توانید به آنجا بروید و از کنده کاری ها، معابد و دیگر جاذبه های این مجموعه تاریخی از دوران مادها دیدن کنید.
  • دره ستارگان جزیره قشم: با طی کردن 9 کیلومتر از پلاژ می توانید 12 دقیقه ای به دیدنی ترین جای قشم یعنی دره معروف ستارگان برسید. ستون ها، دالان ها و حفره های عجیب غریب صخره های این منظقه شما را شگفت زده خواهد کرد.
  • ژئوپارک: یک پدیده زمین شناسی منحصر به فرد در غرب جزیره مملو از آثار باستانی و میراث فرهنگی که حتما باید از آن ها دیدن کنید در ژئوپارک قشم وجود دارند. کمتر از 10 دقیقه از هتل ساحل طلایی تا این مقصد راه هست.
  • زیارتگاه شاه شهید: اگر دوست دارید در جایی خلوت کنید و به زیارت بروید، فقط 5 دقیقه با زیارتگاه شاه شهید قشم از پلاژ سیمین فاصله خواهید داشت. این مکان از جاهای پر رمز و راز و دیدنی قشم است که روایات زیادی درباره اش بیان شده است.

برای آشنایی با دیگر مناطق توریستی قشم کافیست بر روی لینک جاهای دیدنی قشم کلیک کرده و لیستی از بهترین مناطق تفریحی قشم را مطالعه کنید.

رستوران شب های طلایی قشم

نزدیک ترین رستوران ها به پلاژ سیمین در جزیره قشم

هتل ساحل طلایی دارای رستوران و بوفه با انواع منوی غذایی با 150 نفر ظرفیت است. اما اگر قصد دارید تنوعی به غذاهایتان در زمان اقامت در سوئیت های پلاژ سیمین قشم دهید موارد زیر بهترین دسترسی را به پلاژ خواهند داشت. 

  • رستوران شبهای طلایی قشم در فاصله 1 کیلومتری از پلاژ سیمین قرار دارد و با پیمودن 10 دقیقه به آن دسترسی پیدا می کنید.
  • رستوران عمو لقمان کردستانی نیز حدود یک ربع با پلاژ فاصله دارد و به راحتی می توانید به آن دسترسی داشت.

بهترین رستوران های قشم - در سفرتان به قشم، این رستوران‌های جذاب را از دست ندهید.

هتل‌های نزدیک به ساحل سیمین قشم

برای آن هایی که قصد اقامت در پلاژ سیمین جزیره قشم را ندارند گزینه هایی دیگری با کمترین فاصله به پلاژ برایشان وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

  • هتل بوتیک ایرمان قشم، یک بوتیک هتل 4 ستاره با فاصله ای حدود 12 کیلومتر از پلاژ سیمین قشم است که بهترین خدمات را به مسافرین ارائه می کند و در لیست بهترین هتل ها از نظر مسافرین قرار دارد.
  • هتل ارم قشم: هتل 4 ستاره ارم قشم  حدود 15 کیلومتری پلاژ واقع شده و یکی از بهترین و معروف ترین هتل های قشم است که بهترین تجربه اقامت در جزیره را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

شماره تلفن هتل پلاژ سیمین قشم

آدرس پلاژ سیمین یا هتل ساحل طلایی قشم

جزیره قشم، دهستان رمچاه، جاده ساحلی جنوبی، ساختمان هتل ساحل طلایی

شماره پلاژ سیمین قشم

  • 076-7635342919
  • 7- 35342900 - 076
  • 09025342900

شماره تماس پلاژ سیمین قشم

کلام آخر

وقتی می خواهیم از جزیره ی زیبای قشم دیدن کنیم اطلاع از بهترین مکان های تفریحی و اقامتی نجات بخش ما در فراهم کردن بهترین تجربه در طول سفر است. پلاژ سیمین قشم از آن دسته از مناطق تفریحی اقامتی معروف و قدیمی قشم است که به هیچ وجه نباید بازدید از آن را از دست داد. با توجه به اینکه یکی از هدف های اصلی تور های قشم ارائه تفریحات آبی است، بهترین امکانات تفریحات ساحلی را می توان در این مجموعه تجربه کرد.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تعرفه خدمات ناوبری و فرودگاهی _ به تفکیک هر هواپیما
تعرفه خدمات ناوبری و فرودگاهی _ به تفکیک هر هواپیما
بیشتر بخوانید
باغ وحش تورنتو | قیمت بلیط + ساعت بازدید و ادرس + عکس
باغ وحش تورنتو | قیمت بلیط + ساعت بازدید و ادرس + عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر