اتاق فرار مشهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/09
بازدید: 2543
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

در این صفحه می توانید لیست کاملی از مجموعه اتاق فرار های مشهد را پیدا کنیدو با توجه به علاقه و ترجیح خود و هم تیمی هایتان، یکی از بازی ها را انتخاب کنید. مشهد پایتخت معنوی ایران است و یکی از قطب های گردشگری ایران. این شهر سالانه تعداد زیادی زائر و گردشگر را به خود جذب می کند. مشهد یکی از شهرهای پرطرفدار برای سفر است که تعداد زیادی جاذبه گردشگری دارد از حرم امام هشتم تا آرامگاه فردوسی، نادر، طرقبه، کوه سنگی، باغ پرندگان و حتی سرزمین موج های آبی ، که تعدادی از آنها را هم ممکن است حتی نشناسید و یا به گوشتان نخورده باشد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که همواره به فکر کسب تجربه های جدید و متفاوت استو البته مهیج هستید، اتاق فرار یا اسکیپ روم مشهد آماده ی پذیرایی از شما است.

اتاق فرار مشهد

اتاق فرار چیست

بازی‌ مهیج و تیمی اتاق فرار یک فضای بازی از پیش ساخته شده است. همه ی اتاق های فرار ترسناک نیستند و تنوع زیادی دارند، برخی از آنها معمایی هستند، برخی کاراگاهی، دلهره آور، هیجانی، جنگلی، تخیلی، جنی و روحی و برخی هم ترسناک هستند. در بین انواع اتاق فرارها، اتاق فرار ترسناک از همه شناخته شده‌تر و محبوب‌تر است. این بازی به صورت تیمی انجام می شود و روند بازی بر اساس بازی های کامپیوتری اجرا می شود. اتاق فرار یا اسکیپ روم هیجان و آدرنالین زیادی را به شما هدیه می دهد و برای کسانی که علاقه زیادی به بازی های کامپیوتری دارند، بهترین بازی است، چرا که همان بازی ها را در فضای واقعی تجربه می کنند و به عنوان نقش اول بازی آن را پیش می برند.

علت محبوبیت اتاق فرار مشهد

اسکیپ روم یا اتاق فرار مشهد، تنوع زیادی دارد و حتی اگر شما برای بار چندم هم به یک اتاق فرار برگردید، باز هم برای شما هیجان انگیز خواهد بود و روند ماجراجویی های آن تکراری نمی شود. مشهد، یکی از شهرهایی است که تعداد زیادی اتاق فرار با ژانرهای مختلف دارد و در این زمینه خدمات خوبی ارائه می دهد.

بهترین زمان سفر به مشهد - اگر قصد سفر به مشهد رو داری در این فصل ها به اون سفر نکن

علت محبوبیت اتاق فرار مشهد

تاریخچه اتاق فرار

ایده اتاق فرار برای اولین بار در سال 1988 میلادی توسط جان ویلسون مطرح شد. او یک بازی تئوری ساخت که در ابتدا، شرکت کننده در یک اتاق تنها خواهد ماند و باید بتواند معماهایی را حل کند تا آزاد شود. اسکیپ روم از اینجا آغاز شد و به مرور بین مردم شناخته تر شد و تمایل برای تجربه اتاق فرار افزایش یافت. بعد از 15 سال که اسکیپ روم بین مردم محبوب شد، در سال 2004 از آنجایی که بیشتر بازی ها تحت وب بودند و روی موبایل اجرا می شدند، اتاق فرار روی بستر موبایل اجرا شد و اولین بار، کمپانی تاکاگیسم به مدیریت توشیمیتسو تاکاگی اولین اسکیپ روم موبایلی با نام اتاق کریمسون را ساخت. در این بازی اتاق فرار شما در داخل اتاقی هستید و باید با سرنخ ها و حل معماها، درب اتاق را باز کنید و وارد مرحله بعدی شوید.

تاریخچه اتاق فرار

مزیت های رفتن به اتاق فرار مشهد

بهبود قدرت تصمیم گیری
تقویت روحیه تیم ورکینگ یا کار گروهی
مواجهه با ترس
تقویت تمرکز ذهن
احساس شادی و ترشح آدرنالین
افزایش دقت در زندگی
بهبود مهارت های ارتباطی در اتاق فرار
تقویت مدیریت زمان در زندگی و کار
تقویت حافظه و قدرت حل مساله
کنترل استرس
کسب تجربه های جدید

جاهای تفریحی مشهد - هم زیارت و هم سیاحت

اتاق فرار‌های مشهد

اتاق فرار یوما مشهد

اتاق فرار یوما مشهد

تیم 4 تا 10 نفره

قیمت : 120 هزار تومان

ژانر : ترسناک و تعاملی

آدرس: مشهد، شهرک غرب

اتاق فرار دخمه شوم مشهد

اتاق فرار دخمه شوم 

تیم 4 تا 10 نفره

قیمت : 130 هزار تومان

ژانر : ترسناک و دلهره آور

آدرس: مشهد، شهرک غرب

اتاق فرار گروه ضربت در مشهد

اتاق فرار گروه ضربت

تیم 5 تا 10 نفره

قیمت : 130 هزار تومان

ژانر : پلیسی

آدرس: مشهد، منطقه گردشگری سپاد

اتاق فرار آوای خونین مشهد

اتاق فرار جنگل جیغ

تیم 5 تا 10 نفره

قیمت : 170 هزار تومان

ژانر : ترسناک و دلهره آور

آدرس: مشهد، بلوار سجاد

اتاق فرار حمام شوم مشهد

اتاق فرار حمام شوم

تیم 4 تا 9 نفره

قیمت : 170 هزار تومان

ژانر : ترسناک و دلهره آور
آدرس: مشهد، خیابان دکتر حسابی

اتاق فرار قتل مرموز

اتاق فرار قتل مرموز   

تیم 4 تا 10 نفره

قیمت : 100 هزار تومان

ژانر : ترسناک و تعاملی

آدرس: مشهد، شهرک غرب

اتاق فرار آزمایشگاه زامبی 

اتاق فرار پارادوکس  

تیم  4 تا 6 نفره

قیمت : 100 هزار تومان

ژانر : ترسناک و تعاملی

آدرس: مشهد، بین وکیل آباد ۴۴ و ۴۶ 

اتاق فرار سجین

اتاق فرار سجین

تیم  5 تا 10 نفره

قیمت : 180هزار تومان

ژانر : ترسناک و دلهره آور

آدرس: مشهد، وکیل آباد

اتاق فرار جنگل عزازیل

اتاق فرار جنگل عزازیل

تیم  5 تا 10 نفره

قیمت : 150هزار تومان

ژانر : ترسناک و دلهره آور

آدرس: مشهد، وکیل آباد

اتاق فرار اقامتگاه شیطان

اقامتگاه شیطان

تیم  5 تا 10 نفره

قیمت : 150هزار تومان

ژانر : ترسناک و دلهره آور

آدرس: کوهسنگی
مشهد

سناریو اتاق فرار یوما مشهد

١١٤سال پيش خانواده‌ای ٤نفره از جنوب كشور به اين شهر آمدند و در خانه‌ای كه سال‌ها كسی حاضر به زندگی در آن نبود ساكن شدند. همه چيز خوب بود تا اينكه هيچ خبری از اين خانواده نشد و در پی آن جنازه‌ي پدر و فرزندان در آن خانه كشف شد. از آن موقع به بعد هركس به اين خانه مي‌آمد ديگر باز نميگشت اين خانه تسخير شده است. حالا شما و گروهتان بايد وارد اين خانه شده و طلسم اين خانه را باطل كنيد.

سناریو اتاق فرار دخمه شوم مشهد

در زمان‌های قدیم در روستایی مرد رمالی به نام کاووس در خانه قدیمی و اجدادی‌اش از طریق طلسم نویسی روزگار می‌گذراند. زندگی کاووس و همسرش خاتون بعد از مرگ نوزاد تازه متولد شده‌شان دچار تغییرات عجیب و ترسناکی می‌شود. و بنا به گفته مردم روستا، از آن زمان دیگر کسی خاتون را ندید و این اتفاق پس از مرگ کاووس نیز ادامه داشت… آیا شما حاضرید برای کشف سرنوشت خاتون به آن مکان که الان متروکه‌ای مخوف شده بروید؟

بههترین اتاق فرارها در مشهد

سناریو اتاق فرار گروه ضربت مشهد

اتاق فرار (Escape room) یک بازی تیمی است که ماهیتی معما گونه داشته و شما با استفاده از هوش فردی و جمعی، در یک زمان محدود، با دقت در اطراف و جزئیات محیط، نشانه ها را دنبال کرده و سرنخ هایی برای فرار پیدا می کنید. این بازی در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و قطعا برای شما نیز ساعتی پر از هیجان و به یاد ماندی برجای خواهد گذاشت.

سناریو اتاق فرار جنگل جیغ مشهد

سال 1320 ، روستای سربرج تو یک شب طوفانی پسری به دنیا می آید که ظاهری عجیب الخلقه و ترسناکی دارد. شبی طوفانی که صدای زوزه گرگها لحظه ای قطع نمی‌شود. مادر یحیی سر زا میره و صبح روز بعد ملخها به روستا حمله میکنند و تمام محصول روستا را از بین میبرند. همه اینها باعث می‌شود که اهالی روستا یحیی رو نحس بدانند و او و پدرش را از روستا ترد کنند. پدر یحیی مجبور می‌شود یک کلبه در جنگل بسازد و یحیی را به تنهایی بزرگ کند. وقتی یحیی ۱۳ ساله میشود پدرش را از دست میدهد و تنهاتر میشود. بعد از چند سال یحیی دختر کدخدا را کنار چشمه میبیند و عاشقش میشود و به خودش جرات میدهد که به خواستگاریش برود ولی کدخدا یحیی را به خانه راه نمیدهد. یحیی با یک دنیا کینه از آنجا میرود و چند وقت بعد ، شب عروسی دختر خان دوباره همه چیز تکرار میشود : طوفان ، زوزه گرگها ، صدای ملخها. خبر همه جا پخش میشود !! « عروس گم شده » از آن ماجرا چند سالی میگذرد ، همه چیز آن جنگل لعنتی مخوف است، هر شب صدای جیغ‌های دیوانه کننده یک زن جوان می آید. لعنت به صدای جیغ لعنت به صدای جیغ.

سناریو اتاق فرار حمام شوم مشهد

شما گروهی هستید که توسط نامه‌ای محرمانه از طرف فردی مجهول‌الهویه به یک روستای دور افتاده دعوت می‌شید. عجله کنید، اما مراقب باشید.

اتاق فرار حمام شوم مشهد

سناریو اتاق فرار قتل مرموز مشهد

شما به محل زندگی یکی از مافیاهای معروف لندن میروید. کسی که مسئول قتل بسیاری از مقامات کشور است. شما متوجه میشوید که یکی از مقامات کشور که قصد سخنرانی دارد، قرار است توسط این شخص یه قتل برسد. حال شما یک ساعت زمان دارید تا محل قرار مافیا با قاتلین را کشف و از محل فرار کنید وگرنه …

سناریو اتاق فرار پارادوکس مشهد

  • سناریو اول: در این اتاق فرار وایکینگ ها آداب و رسوم خاصی را دارند که هر سال یکی از دوستان خود را برای خدایشان یعنی اودین قربانی می کنند تا از شر او در امان بمانند. امسال شما یک گروه از این وایکینگ ها هستید که قصد دارید مراسم را اجرا کنید.
  • سناریو دوم: در داستان این اتاق فرار چندین سال قبل در ساختمان مرکزی شهر انفجار بزرگی رخ داده است که در این حادثه خانه های بسیاری در آتش سوختند و تعداد زیادی از افراد کشته شدند. دوستان صمیمی شما در بین افرادی که کشته شدند، بودند. پس از این حادثه شما سال های سال به کمک یک فیزیکدان تلاش کردید تا دستگاهی اختراع کنید که زمان را به عقب باز گردانید. حال شما باید در این اتاق فرار ترسناک مشهد دستگاه را آزمایش کنید اگر این دستگاه کار کند شما قادر خواهید بود زمان را ۶۰ دقیقه قبل از آن حادثه انفجار برگردانید و زندگی افراد بسیاری را نجات دهید.

اتاق فرار پارادوکس مشهد

سناریو اتاق فرار سجین مشهد

دریکی از روستاهای ترکیه پدربزرگتان بعد از مرگش شما را صاحب میراث بزرگی می‌کند. تمام اسناد و مدارک این میراث نزد کدخدای روستا است و شما اجازه ورود به خانه کدخدا را ندارید و برای رفتن به خانه‌ی کدخدا یک نفر از شما پیش دعانویس معروف روستا میرود که دعاهای شیطانی انجام‌ میدهد.

سناریو اتاق فرار اقامتگاه شیطان

سال‌ها قبل به همراه گروه طبیعت‌گردی 10 نفر داخل جنگلی مخوف شدند که صداهای عجیبی شنیده می‌شد. تنها بازمانده آن گروه من هستم. به کمک شما احتیاج دارم تا از سرنوشت دوستانم و راز آن جنگل شیطانی اطلاع پیدا کنم. در حال حاضر از سرنوشت مردمان روستا هیچ اطاعتی در دسترس نیست.

سخن پایانی

تمام این اتاق فرارها برای گذراندن اوقاتی خوش کنار دوستان و خانواده طراحی شده است. اتاق فرار، یک سرگرمی جذاب و مکان‌محور است که در چند سال اخیر طرفداران زیادی در ایران و دیگر کشورهای دنیا پیدا کرده است. در بازی اتاق فرار، شما به همراه دوستان، خانواده یا همکارانتان، ضمن غرق شدن در یک سناریو جذاب، با چالش‌ها و معماهای مختلفی رو‌به‌رو می‌شوید. در واقع اتاق فرار یا همان اسکیپ روم، یک بازی فکری معمایی و در عین حال ماجرایی است. اتاق فرارهای مشهد از جمله اتاق فرارهای معروف ایران است که سناریوهای خوبی را ترتیب داده اند و به اکثر کاربران رضایت بالایی از این بازی ها و کیفیت برگزاری آنها دارند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تعرفه خدمات ناوبری و فرودگاهی _ به تفکیک هر هواپیما
تعرفه خدمات ناوبری و فرودگاهی _ به تفکیک هر هواپیما
بیشتر بخوانید
باغ وحش تورنتو | قیمت بلیط + ساعت بازدید و ادرس + عکس
باغ وحش تورنتو | قیمت بلیط + ساعت بازدید و ادرس + عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر