جا‌های لاکچری کیش

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/23
بازدید: 5638
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

جزیره کیش با تمامی جذابیت‌های تفریحی و جا‌های دیدنی به عنوان یک قطب گردشگری شناخته می‌شود. این جزیره تلفیقی از مدرنیته و سنتی در کنار یکدیگر است، به همین دلیل برای تمامی سلیقه‌ها مکانی بسیار بی‌نظیر محسوب می‌شود. جا‌های لاکچری کیش از جمله رستوران‌های با کیفیت و مراکز تفریحی مدرن باعث شده تا این جزیره یکی از برترین مقاصد مهم تفریحی و گردشگری به شمار رود. جزیره کیش علاوه بر تفریحات آبی از تفریحات غیرآبی زیادی نیز برخوردار است به همین دلیل زمانی که به این جزیره سفر می‌کنید می‌توانید از تمامی امکانات موجود بهره ببرید.

جاهای لاکچری در کیش

تور کیش - امکان مقایسه آنلاین قیمت و خدمات تورهای کیش از آژانس های مجری مستقیم در لحظه آخر

غواصی در جزیره زیبای کیش و سفر به دنیای زیر آب | معرفی جا‌های لاکچری کیش

به طور کلی می‌توان گفت غواصی یکی از تفریحات آبی به شمار می‌آید که تمامی گردشگران و مسافران علاقه دارند حداقل یکبار آن را تجربه کنند. دنیای زیر آب بسیار شگفت‌انگیز است و به همین دلیل غواصی به عنوان یکی از تفریحات لاکچری در کیش شناخته می‌شود. تماشای انواع ماهی‌های رنگارنگ در خلیج فارس و همچنین مشاهده مرجان‌ها و صدف‌ها و انواع حیوانات آبزی می‌تواند بسیار خاطره‌انگیز باشد. شایان ذکر است که برای غواصی نیازی به آموزش قبلی نخواهد بود؛ چرا که پیش از شروع به غواصی به وسیله مربیان حاضر در مرکز، آموزش‌هایی جهت غواصی سطحی به شما ارائه داده خواهند شد. علاوه بر این در طول مدت غواصی مربی نیز همراه شما خواهد بود تا با خیالی آسوده از این دنیای زیبا لذت ببرید.

غواصی در کیش

غواصی در کیش - دیدن شگفتی های زیر آب | معرفی سایت ها | وسایل لازم | قیمت

پاراسل سواری تفریحی لاکچری در جزیره کیش

یکی از تفریحات بسیار محبوب و مورد علاقه گردشگران و مسافران پاراسل سواری است. در واقع این تفریح به صورت دسته جمعی و همچنین خانوادگی انجام می‌شود؛ به این صورت که به کمک یک چتر می‌توانید در بالای خلیج فارس مشغول به پرواز شوید. پاراسل در واقع یک چتر بوده که در یک قایق موتوری نصب می‌شود و با حرکت سریع قایق چتر از روی زمین بلند شده و به پرواز در می‌آید. علاوه بر جذابیت این تفریح امکان عکاسی در هنگام پرواز نیز وجود دارد.

پاراسل کیش - اطلاعات دقیق + عکس + قیمت بلیط پاراسل

جت اسکی | تفریح لاکچری در کیش

یکی دیگر از تفریحات لاکچری و لوکس در جزیره کیش جت اسکی نام دارد. برای انجام این تفریح نیاز است تا به کمک مربیان تحت آموزش قرار بگیرید. در واقع این تفریح مناسب تمامی افراد نخواهد بود. شایان ذکر است که پس از اتمام آموزش‌های لازم توسط مربیان، می‌توانید اوقاتی را به تنهایی روی آب سپری کنید که یکی از تفریحات بسیار لاکچری در کیش به شمار می‌آید که استفاده از آن می‌تواند خاطراتی بی‌نظیر را برای شما رقم بزند. مسافران و گردشگران که به جزیره کیش سفر می‌کنند معمولاً از کلوپ‌های دریایی و سواحل کیش که از جاهای لاکچری کیش به حساب می‌آیند نیز دیدن می‌نمایند و به همین دلیل جت اسکی یکی از تفریحات رایج در جزیره به شمار می‌رود.

جت اسکی در کیش

جت اسکی کیش - لذت سواری بر روی آبهای نیلگون خلیج فارس + شرایط استفاده + قیمت

سافاری تفریحی لاکچری در کیش

سافاری تفریحی هیجان‌انگیز است که در یک منطقه بیابانی در جزیره کیش قرار دارد. در این مجموعه حدود ۱۰ نوع بازی متفاوت در نظر گرفته شده که تمامی گردشگران و مسافران می‌توانند با هر سنی از بازی‌های این مجموعه استفاده کنند. در صورتی که  به سرعت و همچنین هیجان علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌شود تا به سافاری کیش مراجعه نمایید. خودرو‌های چند دیفرانسیلی و همچنین ماشین‌های لندکروزر در این مجموعه وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در مسیر‌های پرپیچ و خم بیابانی تفریحی بسیار لذت‌بخش و هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. 
علاوه بر این انواع موتور‌های چهار چرخ نیز برای افراد مبتدی در نظر گرفته شده است. زمانی که به این مجموعه سفر می‌کنید می‌توانید از شتر سواری و قسمت‌های جذاب دیگر این مجموعه نیز بهره ببرید. شایان ذکر است از جمله بازی‌هایی که در مجموعه سافاری جزیره در نظر گرفته شده‌اند می‌توان به پینت بال، بانجی شوتینگ و ترامپولین اشاره کرد.

سافاری در کیش

پارک آبی کیش | از مقاصد لاکچری کیش

این پارک آبی یک پارک آبی روباز در جزیره کیش است که برای تجربه یک تفریح جذاب و هیجان‌انگیز پیشنهاد می‌شود. در این مجموعه خدمات و امکانات مناسبی هم برای آقایان و هم برای بانوان در نظر گرفته شده و در استفاده از این خدمات سانس‌های متفاوت امکانپذیر خواهد بود. بدون شک پارک آبی کیش یکی از جا‌های لاکچری کیش به شمار می‌آید. در این پارک آبی می‌توانید از استخر نیز استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این استخر می‌توانید در سانس‌های ۶ ساعته یا نه ساعته بهره ببرید. این مجموعه به طور کلی رو باز است و از معدود استخر‌های جزیره کیش محسوب می‌شود که استفاده از آن برای بانوان آزاد خواهد بود. در واقع همین ویژگی باعث شده تا بسیاری از بانوان این پارک آبی را به عنوان یک منطقه تفریحی انتخاب نمایند.

تفریحات لاکچری در کیش

پارک آبی کیش - معرفی پارک آبی کیش یا پارک آبی اوشن، اولین و بزرگترین پارک آبی تم دار ایران

کشتی تفریحی کیش | جایی لاکچری در کیش

کشتی‌های تفریحی بسیاری برای گردشگران و مسافرانی که به جزیره سفر می‌کنند وجود دارند. در واقع در زمان استفاده از کشتی‌های تفریحی می‌توانید یک مسافرت کاملاً متفاوت را تجربه نمایید. کشتی تفریحی به عنوان یکی از تفریحات لاکچری در جزیره کیش ساخته می‌شود. این کشتی‌ها به صورت شبانه روزی اقدام به برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح خواهند کرد. همچنین از معروف‌ترین و زیبا‌ترین کشتی‌های تفریحی در این جزیره می‌توان به کشتی کف شیشه‌ای اشاره نمود. زمانی که در این کشتی به سر می‌برید درست مانند این است که در یک آکواریوم قرار گرفته‌اید و می‌توانید اطراف خود را ببینید و از کف کشتی به تماشای دنیای زیبای زیر آب بپردازید.

مجتمع آوای خلیج فارس | لاکچری ترین جاهای کیش

این مجتمع در واقع یک مجتمع فرهنگی و تفریحی به شمار می‌رود و به عنوان یکی از بهترین مناطق جزیره شناخته می‌شود. امکانات بسیار زیادی در مجتمع آوای خلیج فارس وجود دارند که برخی از آن‌ها شامل کلوپ کودکان، اسکله، کافی شاپ و سالن کنسرت می‌شوند. همچنین بزرگ‌ترین آبنمای موزیکال خاورمیانه نیز در این مجتمع قرار دارد. 
در واقع وجود امکانات مناسب در این مکان باعث شده تا این مجتمع به عنوان یکی از جا‌های لاکچری کیش شناخته شود. شایان ذکر است که جاذبه‌های جزیره تنها به مکان‌های لوکس مربوط نخواهند شد؛ چرا که در این جزیره جاذبه‌های تاریخی بسیار زیادی نیز وجود دارند که برای افرادی که به بازدید از مکان‌های تاریخی علاقه‌مند هستند بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

مجتمع آوای خلیج فارس

رویان مال کیش، از مراکز خرید لاکچری کیش

این مرکز خرید یکی از مجهزترین مراکز خرید در کیش به شمار می‌رود که از محبوبیت بسیار زیادی بین شهروندان و مسافران خارجی برخوردار است. همچنین قیمت اجناس در این مرکز بالا بوده و تمامی برند‌ها در آن حضور دارند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در نتیجه همین موضوع باعث شده تا این مرکز خرید طرفداران خاص خود را داشته باشد. علاوه بر این وجود رستوران مجلل و بسیار زیبا در قسمت پشت بام این مرکز خرید سبب گردیده تا بتوان پس از یک خرید با کیفیت از غذا‌های بسیار خوشمزه این رستوران نیز لذت برد.

رستوران کوه نور کیش

رستوران پدیده شاندیز | رستورانی لاکچری در کیش

این رستوران به دلیل این که یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های سرپوشیده جهان به شمار می‌آید از محبوبیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل یکی از جا‌های لاکچری و لوکس کیش محسوب می‌شود. رستوران بزرگ پدیده شاندیز مساحتی در حدود ۶۵۰۰ متر داشته و به عنوان بزرگ‌ترین رستوران سرپوشیده جهان معرفی گردید. این رستوران ورودی بسیار جذاب و زیبا دارد که به دروازه ورودی بابل مانند است. 
یکی از زیباترین و بی‌نظیر‌ترین قسمت‌های این رستوران کف شیشه‌ای آن است که در ارتفاع ۴۵ متری قرار دارد. دقیقاً در روبه‌روی این رستوران یک لنگر زرد به چشم می‌خورد که بیش از ۱۰۰ تن وزن دارد. این لنگر تنها در ۳۵ روز ساخته شده که همین موضوع سبب گردید تا در رکورد‌های کتاب گینس به ثبت برسد. غذا‌های بسیار زیاد و متنوعی در رستوران پدیده شاندیز طبخ می‌گردند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به غذا‌های محلی و همچنین سنتی جنوب اشاره کرد.

رستوران پدیده شاندیز

کیش - همه چیز درباره جزیره زیبا و مرجانی کیش !

کلام پایانی
در صورتی که قصد سفر به جزیره کیش را دارید نیاز است تا بسیاری از مناطق تفریحی و همچنین گردشگری این جزیره را بشناسید. از مهم‌ترین جا‌های لاکچری کیش می‌توان به مراکز خرید و برخی از مکان‌های تفریحی اشاره کرد. در صورتی که به دنبال تفریح با مدرن‌ترین و بهترین امکانات هستید می‌توانید به مجموعه سافاری و همچنین غواصی به این جزیره مراجعه نمایید تا بتوانید از امکانات و همچنین دنیای زیر آب در این مرکز لذت ببرید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
انواع کلاس نرخی هواپیما | تاثیر کلاس های پروازی + نرخ هر ایرلاین
انواع کلاس نرخی هواپیما | تاثیر کلاس های پروازی + نرخ هر ایرلاین
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.5 از 5 | از 100 کاربر