تفریحات شبانه آنتالیا

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/15
بازدید: 1148
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا به دنبال سفری متفاوت در خارج از کشور هستید و می‌خواهید سفری پر ماجرا و هیجان‌انگیز برای خود و خانواده خود ایجاد کنید؟ آنتالیا می‌تواند برای شما سفری متفاوت را همراه با بهترین و مناسب‌ترین تفریحات شبانه ایجاد کند. هر کدام از این تفریحات در جایگاه خود به عنوان بهترین تفریح به حساب می‌آیند که شما می‌توانید در سفر به آنتالیا آن‌ها را انتخاب کرده و به خوشگذرانی در شب بپردازید.

تفریحات آنتالیا

تجربه قدم زدن در سواحل رویایی آنتالیا

آنتالیا تفریحات مختلف و متنوعی داشته که مسافران می‌توانند به هنگام سفر به این شهر جذاب از تفریحات مختلف آن نیز بهره‌مند شوند. بخشی از این تفریحات، تفریحاتی هستند که اگر در زمان شب به آن‌ها بپردازید لذتی چند برابر دریافت خواهید کرد. پیاده‌روی و قدم زدن در سواحل آنتالیا از دیگر تفریحاتی است که می‌تواند سفر شما را خاص‌تر و پرهیجان‌تر کند. شما می‌توانید به هنگام شب و با پیاده‌روی در سواحل این شهر از هوای دلپذیر شبانه و از آرامش مخصوص به آن نهایت لذت را ببرید. همچنین شما با رفتن به سواحل آنتالیا به هنگام شب، از بازار پر شلوغ این شهر خرید کرده و در بین رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی این شهر بهترین و لذیذترین غذاها را انتخاب کرده و میل کنید. 

اگر شما قصد دارید به هنگام شب به سواحل موجود در آنتالیا رفته و از تفریحات مخصوص به سواحل در شب استفاده کنید ما به شما سواحل کنیالی، پاترا، کمر، لارا و سیده را پیشنهاد می‌کنیم. تمامی این سواحل آمادگی پذیرایی از شما به هنگام شب را داشته که شما می‌توانید علاوه‌بر پیاده‌روی، در فروشگاه‌ها، از بازارهای جذاب آن‌ها دیدن کرده و با سفارش غذاهای محلی و دریایی موجود در رستوران‌های آن‌ها شب خود را به صبح برسانید.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

تفریح و شادی در شهربازی های آنتالیا

آنتالیا شهری است که در خود مراکز تفریحی و رفاهی بسیار زیادی را جای داده است. یکی از پرهیجان‌ترین تفریحات در این شهر شهربازی‌های آنتالیا بوده که هر کدام از آن‌ها می‌توانند با داشتن بازی‌های مختلف، آدرنالین خون شما را افزایش دهند. شما با تجربه‌ی بازی‌های شهربازی‌های این شهر به هنگام شب می‌توانید از لحظه‌های خود نهایت لذت را ببرید. شهربازی‌های مختلفی در سطح شهر آنتالیا وجود دارند.

اکثر این شهربازی‌ها تا پاسی از شب باز بوده و خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند. خدماتی که می‌تواند بچه‌ها را با بازی‌های خود سرگرم کند و بزرگ‌ترها را نیز شریک هیجان آن‌ها کند. نکته قابل توجه در خصوص شهربازی‌هایی که در هنگام شب باز هستند، این است که برخی از این شهربازی‌ها تنها به کودکان و برخی دیگر به تمامی سنین سرویس می‌دهند. شهربازی تکنو شهربازی است که به کودکان خدمات داده و شهربازی اکتورلوناپارک، شهربازی است که به همه‌ سنین خدمات مختلف و متنوعی را ارائه می‌دهد.

شهربازی آنتالیا

تمشای نمایش در تئاتر آچنو

تماشای تئاتر‌های مختلف آن هم در یکی از قدیمی‌ترین تئاتر‌های شهر آنتالیا در ساعات شب می‌تواند تفریحی هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیز باشد. تئاتر آچنو تئاتری قدیمی با قدمتی برابر با ۲۰۰۰ سال است که نمایش‌های مختلفی در آن برگزار می‌شود. در کنار تئاتر آچنو، یک سالن همایش‌های بین المللی نیز قرار گرفته است. در این سالن برنامه‌های متنوع، شاد و خاص برگزار می‌شود. این آمفی تئاتر به عنوان آمفی تئاتر مدرن و دیگری به عنوان آمفی تئاتر تاریخی به حساب می‌آید. پس اگر می‌خواهید جهت شرکت در یکی از آن‌ها بلیط تهیه کنید مراقب باشید که بلیط درست و مربوط به هر کدام را تهیه نمایید چرا که هر کدام از آن‌ها دارای برنامه‌های مختلف و متنوعی هستند که می‌توانند شبی متفاوت برای شما ایجاد کنند.

تفریحات آنتالیا - سرگرمی تفریحات به یادماندنی در آنتالیا ترکیه

تفریحات شبانه آنتالیا

پیاده‌روی در خیابان های آنتالیا

اگر روز خود را با تفریحات پر شور و هیجان‌انگیز موجود در شهر آنتالیا آغاز کرده‌اید و می‌خواهید شب خود را به صورت آرام بگذرانید پیاده‌روی در خیابان‌های پر رمز و راز آنتالیا پیشنهاد عالی است. تمامی خیابان‌های این شهر در زیر لامپ‌های رنگی از جمله زرد و قرمز قرار گرفته که می‌تواند مسیر شما را روشن نگه دارد. این موضوع باعث می‌شود تا خیال شما از بابت پیاده‌روی در ساعات نیمه شب راحت باشد و با آرامش بیشتری به سراغ قدم زدن در بین کوچه پس کوچه‌های شهر آنتالیا باشید. رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز خرید و پاساژهای مختلفی در شهر آنتالیا وجود دارند که شکل می‌توانید به هنگام پیاده‌روی سری به آن‌ها بزنید و با گشت‌وگذار در آن‌ها، شب خود را سپری کنید.

تفریات شبانه تایلند

تجربه چشیدن طعم غذاهای خیابانی

بدون شک سفر کردن به یک منطقه و میل غذاهای مخصوص به آن بخشی جدای ناپذیر در هر سفری است. در شب‌گردی‌های آنتالیا و به هنگام قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های این شهر دکه‌ها و دست فروشان مختلف و زیادی را خواهید دید. دکه‌هایی که با گذشت از کنار آن‌ها می‌توانید بوی غذاهای محلی را در کنار هر کدام از آن‌ها حس کنید. از غذاهای ترکی مانند کباب ترک، بورک نانی، ذرت و بلوط کبابی، پیده و ماهی سرخ شده ساده رد نشوید و حتما برای یک بار هم شده آن‌ها را میل نمایید.

غذاهای سنتی آنتالیا - لیستی کامل از بهترین و لذیذترین غذاهای شهر آنتالیا

تفریحات هتل آنتالیا را از دست ندهید

به دلیل حجم بالای سفر به کشور ترکیه و رفت و آمد گردشگران به شهر آنتالیا، هتل‌هایی با امکانات مختلف و متنوعی ساخته شده‌اند. این هتل‌ها علاوه‌بر مکانی جهت استراحت و اقامت، تبدیل به مراکز گردشگری و تفریحی شده‌اند. خدمات مختلفی که تمامی این هتل‌ها در خود دارند شامل موارد مختلفی می‌شوند که می‌توان به باشگاه‌های بدنسازی، خدمات آرامش و ماساژ، یوگا، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، زمین تنیس، پارک آبی، رستوران‌های مختلف، کافه‌های ساحلی و کلاب‌های شبانه اشاره کرد. بیشتر این امکانات به صورت ۲۴ ساعته بوده و شما می‌توانید با خیالی راحت در هنگام شب نیز از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

بهترین هتل ‌های آنتالیا - هتل‌های 5، 4 و 3 ستاره معروف آنتالیا کدامند؟

کشتی های تفریحی آنتالیا

آیا می‌خواهید شبی رویایی و خاطره‌انگیز برای خود و خانواده خود ایجاد کنید؟ آیا به دنبال تفریحی خاص در شهر آنتالیا هستید؟ کشتی‌های مختلفی در شهر آنتالیا وجود دارند که خدمات، برنامه‌ها و تفریحات مختلفی از جمله تور دیسکو شبانه و نایت کلاب‌هایی روی کشتی‌های بزرگ برگزار می‌کنند. تمامی این فعالیت‌ها روی دریا و داخل کشتی‌های بسیار بزرگ برگزار می‌شوند. کشتی‌های مختلفی تحت عنوان کلاب وجود دارند که بزرگ‌ترین و معروف‌ترین کلاب‌های کشتی، کشتی باربوسا است. کشتی‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند شب شما را با تفریحات مختلف و متنوع بسازند. تفریحاتی که هر کدام از آن‌ها شور و نشاط شما را افزایش می‌دهند و خواب را از سرتان می‌اندازند.

کشتی های تفریحی آنتالیا

سخن پایانی

شهر آنتالیا شهری است که تفریحات مختلفی را در خود جای داده است. تفریحاتی که هر کدام از آن‌ها می‌توانند شور و نشاط خاصی را برای شما به وجود بیاورند. در کنار این تفریحات برخی از تفریحات موجود در این شهر مناسب برای ساعات پایانی شب است. تفریحاتی که هر کدام از آن‌ها می‌توانند خواب و استراحت شبانه شما را از بین ببرند و یک روز کاملا پر هیجان و پر خاطره را برای شما ایجاد کنند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر