تفریحات مجردی دبی

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/07/01
بازدید: 1802
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

دبی در ساعات پایانی روز تفریحات متعددی را برای گردشگران فراهم کرده، به‌گونه‌ای که گردشگران مشتاق آن هستند تا زودتر ساعات روز را پشت‌سر بگذارند و تفریحات هیجان‌انگیز شب را تجربه کنند. مطمئنا تفریحاتی همچون سافاری، تماشای دبی از بالای یک برج، اسکی روی برف در دبی برای هر شخص هیجان‌انگیز بوده، یک‌سری از تفریحات در دبی قرار داشته که امکان اینکه با خانواده به سراغ آن‌ها رفت نبوده، زیرا دارای هیجانات بالایی هستند که مناسب افراد مسن خانواده نیست. از همین رو شما را در ادامه با یک‌سری از تفریحات مجردی دبی آشنا خواهیم کرد.

تفریحات مجردی در دبی

اسکی دبی در مرکز خرید امارات

یکی از فوق‌العاده‌ترین جاذبه‌های گردشگری دست ساز دبی اسکی است و مکان این را به‌وجود آورده‌اند تا در یک فضای سرد و زمستانی برروی برف‌ها قدم بزنید و اسکی کنید. در صورتیکه بیرون از آن باید برروی تپه‌های داغ شنی قدم بگذارید. مطمئنا دیدن این دو فضا در کنار هم باعث به وجه امدن شما خواهد شد. اسکی دوبی در مرکز خرید امارت حس و حال واقعی کوهستان را برای شما ایجاد می‌کند و همچنین یکی از بهترین تفریحات مجری دبی شمرده می‌شود. به‌گونه‌ای که می‌توانید روزهای سفر به سراغ کایاک سواری بروید و در هنگام شب اسکی سواری کنید. اسکی مرکز خرید امارات از یکشنبه تا چهارشنبه ۱۰ صبح الی ۱۱ شب، پنجشنبه ۱۰ صبح الی ۱۲ شب و جمعه‌ها ۹ صبح الی ۱۲ شب، شنبه‌ها نیز از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب آماده خدمت‌رسانی هستند. شما برای تفریح در اسکی دبی لازم است بلیطی به بهای ۷۱ دلار برای هر شخص پرداخت کنید.

  • آدرس اسکی دوبی در مرکز خرید امارات: مرکز خرید امارات، خیابان شیخ زاید

تور دبی - تضمین کمترین قیمت بازار + امکان مقایسه انلاین قیمت و خدمات معتبرترین آژانس های چارتر کننده پرواز دبی

تفریحات مجردی در دبی

کویرنوردی در صحرای عرب

شما در هنگامی که در سفر به دبی به سراغ کویرنوردی در صحرای عرب می‌روید می‌توانید تفریحاتی همچون آفرودسواری، موتور چهارچرخ سواری، اسکی روی شن و شتر سواری را تجربه کنید. اما یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحاتی که در این صحرا برای مسافران به‌وجود آمده امکان سافاری در ساعاتی پس از غروب آفتاب بوده که حس و حالی عالی انتقال می‌دهد. در هنگام شب در صحرای عرب مهمانی‌های زیادی بر شن‌های این صحرا و همچنین نمایش‌های متعددی برگزار می‌شود. البته باید به مراسم‌هایی همچون پایکوبی تانورا، بلی و آتیش بازی که در صحرا عرب برگزار می‌گردد اشاره کرد، تفریحات متعدد این صحرا باعث شده تا این مکان جزو بهترین تفریحات مجردی دبی قرار گیرد. اگر قصد سفر در فصل زمستان به دبی را دارید از تفریحات دبی در زمستان غافل نشوید.

کویرنوردی در صحرای عرب

ورزش‌های آبی در لاست چمبرز

لاست چمبرز یک آکواریوم فوق‌العاده بزرگ زیر زمینی در دبی بوده که میزبان تمام آبزیان دریایی است. آبزیانی چون کوسه، سفره ماهی، اسب دریایی و... آنقدر تنوع آبزیان دریایی در این آکواریوم بالا بوده که در همان نگاه اول شما را مغلوب خود می‌کند. این زیبایی به‌گونه‌ای بوده که می‌توان گفت جزو بهترین تفریح مجردی دبی برای شما می‌شود، زیرا علاوه‌بر مشاهده آبزیان، می‌توانید به سراغ غواصی با لباس فضانوردی، غواصی در دنیای گم‌شده زیرزمینی و غذا دادن به سفره ماهی‌ها را از نزدیک مشاهده کنید و لذت ببرید. ورزش‌های آبی در لاست چمبرز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب آماده خدمت‌رسانی بوده و نیاز است برای ورود هر شخص به این آکواریوم ۲۸ دلار پرداخته شود.

  • آدرس: ورزش آبی در لاست چمبرز: آتلانتیس، پالم دوبی امارات

موزه آینده دبی - موزه آینده دبی جایی برای خلق آینده

تفریحات مجردی در دبی

جستجوی آرامش در قصری در مرکز شهر

یکی دیگر از تفریحات مجردی دبی که حال و هوایی دیگر را به دور از شور و نشاط برای شما ایجاد می‌کند و آرامش را به تک تک سلول‌هایتان انتقال می‌دهد مرکز سلامت و آب درمانی پلی دان‌تان است. شما در هنگام ورود به این مرکز با گزینه‌های متفاوت همچون ماساژ شکلات برروی بدن، عطر درمانی، ماساژ با روغن بادام و... روبه‌رو خواهید شد، هر کدام از این موارد به دست افراد توانمند و جادوگر صورت می‌گیرد. این ماساژ به طوری بوده که ذهن و بدن شما را خالی از هر استرسی کرده و آرامش را به تک تک سلول‌هایتان برمی‌گرداند.

تفریحات دبی - کارهایی که در دبی باید تجربه کرد!

جستجوی هیجان در فِراری ورلد

این پارک بزرگ و فوق‌العاده، اولین پارک فراری بوده که به عشق دوست‌داران این کمپانی که در سراسر جهان هستند ساخته شد و کسانی که عاشق سرعت هستند می‌توانند در این پارک این حس را تجربه کنند. اگر شما عاشق هیجان و سرعت هستید حتماً فراری ولد را در لیست تفریحات مجردی دبی خود قرار دهید. هنگامی که شما وارد این پارک می‌شوید این امکان فراهم شده تا با ماشین‌های مسابقه با سرعت هرچه تمام وارد پیست اتومبیل رانی شوید و هیجان خود از طریق سرعت بالا و صدای موتور تخلیه کنید.  همچنین علاوه‌بر اینکه می‌توانید از رانندگی با سرعت بالا لذت ببرید و به سراغ بازی و نمایش‌هایی که این جاذبه گردشگری فراهم کرده بروید. فراری ورلد همه روزه به‌جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ ظهر الی ۸ شب باز بوده و برای ورود هر شخص لازم است ۶۴ دلار پرداخته شود.

  • آدرس فراری ورلد: یاس آیلند، ابوظبی

تفریحات مجردی دبی

پایکوبی در بیس دوبی

یکی دیگر تفریحات مجردی دبی که حتماً باید در هنگام سفر به دبی به سراغ آن بروید بیس دوبی است‌. بیس دوبی یک مرکز به ‌شدت شلوغ بوده و در آن موسیقی زنده اجرا می‌شود، نوع اجرای این موسیقی به‌طور فوق‌العاده‌ای انرژی‌ انتقال می‌کند و باعث می‌شود سطح آدرنالین خون بالا رود. بیس دوبی یکی از خفن‌ترین مراکزی بوده که در ساعات پایانی روز در دبی می‌توانید به سراغش روید و تا صبح به رقص و پایکوبی بپردازید. این مرکز اصولاً در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ شب تا چهار صبح باز بوده و هزینه ورودی که هر دو نفر باید پرداخت کند ۱۳۶ دلار خواهد بود.

  • آدرس بیس دوبی: محله دوبی دیزاین 

راهنمای سفر به دبی - راهنمای سفر به یکی از لاکچری ترین شهرهای خاورمیانه

تجربه دنیای هالیوود در موشن‌گیت دوبی 

یک مجموعه رویایی و فانتزی در دل دبی موشن‌گیت بوده که به ‌عنوان پارک‌ها و ریزوت‌های دبی در هالیوود است. شما می‌توانید در این شهربازی سوار انواع وسیله‌های نقلیه شوید و به قسمت‌های مختلف آن سر بزنید و مکانی جدید کشف کنید. آنقدر گردش در این پارک از همه نظر جذاب بوده که توجه همه را به خود جلب کرده است و افراد، مشتاق تماشای آن هستند. موشن‌گیت دوبی از شنبه تا چهارشنبه ۲ ظهر الی ۱۰ شب و پنجشنبه و جمعه‌ها از ساعت ۲ ظهر الی ۱۱ شب باز بوده و لازم است هر شخص برای ورود به این مجموعه جذاب ۶۷ دلار پرداخت کند.

  • آدرس موشن‌گیت دوبی: خیابان شیخ زاید

تفریحات مجردی در دبی

کلام آخر
از آن‌جایی که دبی همیشه در لیست سفر ایرانیان قرار داشته و جزو بهترین مکان‌ها برای سفر مجردی حساب می‌شود؛ دانستن تفریحات آن جزو واجبات است. تفریحات مجردی دبی دارای هیجانات بالایی بوده و باعث به‌وجود آمدن خاطره‌هایی زیبا و به یاد ماندنی می‌شود. تفریحات مجردی دبی تنها به این موارد خلاصه نمی‌شود اما جزو محبوب‌ترین تفریحات در دبی شمرده شده است.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 100 کاربر