تفریحات شبانه در دبی

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/09/01
بازدید: 1170
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

دبی در چند سال اخیر توانسته به یکی از قطب‌های گردشگری دنیا تبدیل گردیده است. دبی شهری پر از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی متنوع بوده و تفریحات شبانه دبی بسیار جذاب هستند و به راحتی می‌توانند حال و هوای دیگری را برای شما رقم بزنند. سفر به دبی نه تنها سبب آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم جذاب این شهر می‌شود بلکه شرکت در تفریحات شبانه و وقت گذراندن در این شهر جذاب باعث تغییر حال و هوای شما خواهد شد. دبی از آن دسته شهرهای خاورمیانه است که برنامه‌ها و تفریحات شبانه آن دارای شهرت جهانی در میان گردشگران است. یک شب تجربه تفریحات شبانه دبی می‌تواند برای گردشگران بسیار سرگرم کننده و هیجان‌انگیز باشد.

تفریحات شبانه در دبی

تجربه سافاری دبی در شب

اگر شما هم برای تجربه تفریحات متفاوت و خاص به دبی، شهر لوکس خاورمیانه سفر می‌کنید پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ عنوان سافاری در شب دبی را از دست ندهید. سافاری دبی در شب بدون شک شما را جذب و شیفته خود خواهد کرد. همزمان با نوشیدن یک فنجان قهوه لذیذ عربی اصیل، می‌توانید به تماشای غروب زیبا و دل انگیز خورشید هم بنشینید. برای اینکه حسابی تفریح و لذت خود را از این مکان تکمیل کنید بهتر است شتر سواری را در صحراها و بیابان‌های دبی از دست ندهید. بعد از تفریح و گشت و گذار بدون شک گرسنه خواهید شد که می‌توانید در رستوران‌های این منطقه انواع غذاهای عربی و بین‌المللی را تجربه کنید و طعم خاطره انگیز آن‌ها را هیچ‌گاه فراموش نکنید. بدون شک در هر جای دنیا بهترین و جذاب‌ترین بخش هر صحرا گردی در شب، اقامتی یک شبه در چادر است. در دبی تجربه یک شب اقامت در چادرهای عربی و آشنا شدن با فرهنگ و نحوه زندگی مردم چارد نشین صحرایی عرب خالی از لطف نیست.

تمامی چادرهای اقامتی در صحراهای دبی، امکانات هتل‌های لوکس و گران قیمت این شهر را دارند. بعد از غروب آفتاب که هوا کمی خنک‌تر می‌شود رانندگی روی شن‌های صحرای دبی، شتر سواری و یا شکار شاهین، همگی از تفریحات شبانه سافاری هستند که تجربه آن‌ها برای شما بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. بهتر است از قبل اقدام به رزرو این تفریحات شبانه در سافاری کنید. با سفر به سافاری دبی می‌توانید جاذبه‌ها و فعالیت‌های بسیار متفاوتی در دبی را کشف کنید و از آن‌ها نهایت لذت را ببرید. بوفه شام باربیکیو، شام اختصاصی اماراتی، موسیقی زنده سنتی و تماشای رقص زیبای عربی از جمله خاطره‌انگیزترین تفریحات در سافاری دبی هستند. حتماً یک شب زندگی در چادرهای عربی و نشستن و تماشایآسمان پر ستاره کویر را در دبی تجربه کنید.

تفریحات شبانه دبی

ارزان ترین تور دبی - تضمین کمترین قیمت بازار + خدمات و آفر ویژه تور دبی در لحظه آخر

بازدید از آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی

یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین اماکن گردشگری در دبی، بازدید از آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آبی مرکز خرید دبی مال است. دبی مال بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید سطح شهر دبی است. بیشتر گردشگران برای بازدید از آکواریوم و باغ وحش زیر آبی به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند. از داخل خود محوطه مرکز خرید، شما تنها قادر به دیدن قسمت کمی از آکواریوم و باغ وحش زیر آب هستید و برای بازدید کامل و لذت بردن از تماشای این آکواریوم و باغ وحش زیبا باید از گیت دبی مال بلیط تهیه کنید. ساعت کاری این آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی از ساعت کاری مرکز خرید دبی مال جداست. شما می‌توانید از 10 صبح تا 24 بامداد به این مکان جذاب مراجعه کنید. گاهی به علت شلوغی و بازدید بالای مردم تا 2 بامداد هم این آکواریوم و باغ وحش زیر آب فعالیت دارند.

آکواریوم دبی

تماشای دبی بر فراز برج خلیفه

یکی از جذاب‌ترین تفریحات شبانه دبی بدون شک تماشای شهر بر فراز برج خلیفه است. برج خلیه با ارتفاعی 828 متری و با شاهکاری مهندسی، یکی از حیرت‌انگیزترین آسمان خراش‌هایی است که با نوکی سوزنی توانسته به طور خارق‌العاده‌ای خط افقی دبی را برای دنیا ترسیم کند. سفر به دبی بدون دیدن و تجربه بالا رفتن از برج خلیفه کامل نخواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم شب به بالای برج خلیفه بروید و شهر دبی غرق در نور را از آن بالا نظاره کنید. برای بالا رفتن و تماشای دبی بر فراز برج خلیفه شما دو گزینه دارید؛ اول اینکه برج خیلفه در بالا را ببینید و دوم اینکه برج خلیفه در بالای آسمان را نظاره کنید. اگر انتخاب شما تماشای برج خلیفه در بالا باشد باید به طبقات 124 یا 125 بروید و با استفاده از تلسکوپ‌های تعبیه شده روی عرشه به تماشای شهر مشغول شوید. اما اگر انتخاب شما تماشای دبی در برج خلیفه و در بالای آسمان باشد باید به طبقه 148 بروید. با رفتن به این طبقه بدون شک شگفت زده خواهید شد که چگونه یک آسمان خراش تا این اندازه می‌تواند بلند باشد. در این طبقه نه تنها دبی بلکه جهان زیر پای شماست.

برج خلیفه

صرف شام در کشتی تفریحی 

صرف یک شام معرکه با چاشنی‌هایی از موزیک، رقص و شادی تنها روی کشتی تفریحی دبی امکان‌پذیر است. در سفر به دبی می‌توانید یک شب با همسفران خود برای صرف یک شام بی‌نظیر برروی یکی از کشتی‌های کروز تفریحی بروید. کشتی‌های وارسیکس در دبی جزو بهترین و فوق‌العاده‌ترین انتخاب‌ها برای یک شام خوشمزه در شب‌های زیبای دبی هستند. با صرف شام در این کشتی‌های تفریحی با یک تیر دو نشان خواهید زد؛ هم شامی لذیذ میل می‌کنید و هم خاطراتی فراموش نشدنی در ذهن شما حک می‌شود.

تفریحات دبی - کارهایی که در دبی باید تجربه کرد!

بازدید از دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی در واقع یکی از روادید هرساله این شهر است که می‌توان در آن مهیج‌ترین سرگرمی‌ها، بهترین مراکز خرید، خوشمزه‌ترین غذاها و دیگر جاذبه‌های بکر را در آن تجربه کرد. در سال 1997 برای اولین بار این دهکده جهانی شکل گرفت و 90 میلیون نفر برای تماشای آن رفتند. در کل دهکده جهانی دبی جزو 4 مقصد اول تفریحی در دنیا است. در دهکده جهانی یکی از بهترین و جذاب‌ترین غرفه‌ها مربوط به ایران است. این غرفه بیشتر به کاخ‌های ایران شباهت دارد تا یک غرفه عادی و هر گردشگری را به خود جذب می‌کند. همچنین یکی از تفریحات جدید و متنوعی که به تازگی در این دهکده شکل گرفته است "منطقه ماجراجویی پیتر خرگوشه" بوده که بازدید کنندگان متعدد و بسیاری دارد.

تفریحات شبانه دبی

لیزر شو در دبی مال

لیزر شو دبی مال همان رقص نورهای رنگانگ در شب هستند که از مرکز دبی مال در سطح شهر پخش می‌شوند. رقص نور دبی مال در شب یکی از تفریحات شبانه دبی است که کاملاً رایگان در اختیار مردم قرار گرفته شده و بدون شک از دیدن رقص نورهای زیبا شگفت زده خواهید شد درنتیجه به هیچ عنوان این تفریح رایگان و جذاب را از دست ندهید.

راهنمای سفر به دبی - راهنمای سفر به یکی از لاکچری ترین شهرهای خاورمیانه

قدم زدن شبانه در تفریحگاه‌های ساحلی دبی

یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین بندرگاه‌های دنیا را می‌توانید در دبی پیدا کنید. دبی مارینا بندرگاهی لوکس و کم نظیر در تمام جهان است. اگر به دبی سفر کردید قدم زدن شبانه در کناره‌های بندر مارینا را از دست ندهید. دبی مارینا به وسلیه ساختمان‌های بلند و آسمان خراش‌های دبی احاطه گردیده و همین موضوع سبب شده تا در شب این لنگرگاه از هر زمان دیگری به لطف نورهای این ساختمان‌ها زیباتر به چشم آید. اگر در سفر خود به دنبال مکانی برای گرفتن عکس‌های زیبایی هستید، شب‌های مارینا بهترین گزینه برای شما است. همچنین در دبی مارینا رستوران‌های لوکس و معروفی وجود دارند که می‌توانید تجربه یک شام دلپذیر را در فضایی زیبا تجربه کنید. لنج‌های موجود در بندر مارینا آماده بردن شما به دل دریا هستند. بر روی آب‌های دبی هم رستوران‌های شناوری تعبیه شده‌اند که می‌شود تجربه یک نوشیدنی و یا غذایی دلپذیر را داشته باشید.

تفریحات شبانه دبی

تفریح شبانه در کلاب‌های گلف دبی

در دبی، زمین‌های گلف مجهز و پیشرفته‌ای ساخته شده‌اند. در زمین‌های گلف دبی مسابقات بزرگ گلف از جمله منا و دیزرت کلاسیک با حضور بزرگ‌ترین و معروف‌ترین گلفبازان جهان برگذار می‌شود. در ماهای سپتامبر تا مه مسابقات گلف جایزه بزرگ در دبی برگزار می‌گردد. تماشای این بازی‌ها در هوای مطبوع و دلپذیر دبی در این فصول بسیار دل‌انگیز است. یکی از تفریحات جذاب شبانه دبی بازی در زمین گلف امارات با 18 حفره فالدو است. این زمین با نورپردازی بی‌نظیر قطعاً تبدیل به یک بازی و تفریح هیجان‌انگیز خواهد شد. کلاب‌های شبانه گلف در دبی یکی از مهیج‌ترین تفریحات در دبی است که بسیاری از افراد را در سراسر دنیا به سمت خود جذب می‌کنند.

آب و هوای دبی - قبل از سفر به دبی وضعیت آب و هوای آن را بررسی کنید

بازدید از آبنمای دبی

آبنمای شگفت‌انگیز دبی در دریاچه برج خلیفه واقع شده است. آبنمای موزیکال دبی جزو یکی از زیباترین و حیرت‌انگیزترین آبنماهای دنیا است. آبنمای دبی با هر بار که زیبایی خود را به نمایش می‌گذارد 25 هزار گالن آب را به ارتفاع حدود 150 متر به آسمان پرتاب می‌کند. ریتم رقص آبنما با موزیکی که پخش می‌شود هماهنگ است. دیدن و لذت بردن از این آبنمای جذاب را در شب‌های دبی از دست ندهید.

تفریحات شبانه در دبی
 

آخرین کلام...

دبی به شهر همیشه بیدار معروف است. در سفر به دبی حتماً از تفریحات شبانه آن استفاده کنید. زندگی و تفریح در شب‌های دبی بسیار هیجان‌انگیز و جذاب است. کلاب‌های معروف و لوکس شهر، صحرای زیبای سافاری، بندرگاه جذاب مارینا و.... ازجمله تفریحات شبانه‌ای هستند که می‌توان در طول شب از دیدن آن‌ها به وجد آمد. در سفر به دبی هرگز تفریحات شبانه آن را از دست ندهید و برنامه‌ریزی درستی برای سفر خود کنید تا بتوانید از همه تفریحات و جاذبه‌های جذاب این شهر مدرن لذت ببرید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر