تفریحات استانبول

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/07
بازدید: 5599
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

هنگامی که به استانبول ترکیه سفر می‌کنید، تنها راهی که می‌تواند لذت سفرتان را تضمین کند، خوش‌گذرانی و تفریح است. همچنین هرساله تعداد زیادی از توریستان تصمیم می‌گیرند تا از توریستی‌ترین منطقه ترکیه دیدن کنند. استانبول تلفیقی از یک شهر مدرن و سنتی است که همین امر باعث شده توجه جهانیان به این شهر جمع شود. اما در این مقاله از سایت لحظه آخر قصد داریم تا شما را با بهترین تفریحات استانبول آشنا کنیم.

خانه خون آشام استانبول

اولین تفریحی که می‌تواند چندین دقیقه آدرنالین خونتان را افزایش دهد، خانه خون آشام است که از مهیج‌ترین تفریحات هم به حساب می‌آید. اگر از سبک بازی‌های ترسناک فرار می‌کنید، هیچگاه به تفریح خانه خون آشام سر نزینید. در این خانه موجودات ترسناک و عجیب و غریبی وجود دارد که قصد ترساندن افراد ورود به خانه را دارند. همچنین از این خانه می‌توانید عکس‌های یادگاری بگیرید تا لحظات این تفریح همیشه به یاد بماند.

افرادی که قصد دارند تا در این تفریح شرکت کنند، باید شرایطی را در نظر بگیرند که این شرایط عبارت‌اند از:

  • برای رزرو باید از قبل اقدام کنید.
  • در حین بازی نباید آسیبی به وسایل خانه برسد.
  • افرادی که دارای بیماری‌هایی نظیر قلبی، صرع، کلاوستروافوبیا و ... هستند، نباید در این تفریح شرکت کنند!
  • برای شرکت در بازی باید به فکر یک گروه باشید.

آدرس

"Kocatepe Mahallesi , No:11 , Kocatepe , 34437 Beyoğlu/İstanbul , Turkey , Aydede Cd , 34437 Beyoğlu/İstanbul , Turkey"

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

خانه خون آشام استانبول

پارک آبی آکوامارین

از دیگر تفریحاتی که در شهر مدرن و سنتی ترکیه می‌توانید تجربه کنید، پارک آبی آکوا مارین است که در دسته تفریحات آبی محسوب می‌شود و همچنین طرفداران بسیار زیاد دارد. این تفریح دوست داشتنی، در محله فاتح قرار دارد. از سرسره‌هایی که در این تفریح می‌توانید مشاهده کنید، چاله‌سیاه، سرسره بلند و کامیکاز است که باعث می‌شود لذت سرسره را بهتر تجربه کنید. علاوه بر سرسره می‌توایند، از بازی‌هایی نظیر استخر کودک، رفتینگ، انیمیشن و ... هم لذت ببرید که از دیگر امکانات این تفریح محسوب می‌شود. تعداد افرادی که قادر هستند تا در پارک آبی آکوا مارین مشغول تفریح باشند، حدود 3000 نفر می‌باشد.

همچنین باید به وضعیت آب و هوا استانبول هم دقت داشته باشید؛ چون این استخر، یک استخر روباز محسوب می‌شود و زمانی که هوا بارانی و سرد است امکان دارد این محل بسته باشد. اما در ماه‌های تابستان، این فضا به قدری شلوغ می‌شود که امکان دارد جایی برای استراحت پیدا نکنید. دسترسی و رفتن به این تفرحی بسیار ساده و آسان است، توریستان و علاقه‌مندان می‌توانند از سرویس‌های رایگان آکوامارین استفاده کنند. سرویس‌های آکوامارین به این گونه می‌باشد که افراد با یک تماس ساده به مرکز تفریحات می‌توانند تاکسی‌های این مرکز را فرا بخوانند تا در زمان مشخص توریستان را به این پارک آبی ببرند.

پارک آبی آکوامارین از ساعت 9 صبح تا 19 عصر پذیرا حاضرین است؛ اما بهترین زمان برای اینکه بتوانید از این پارک لذت ببرید قبل از ساعت 12 می‌باشد.

آدرس

"Fatih, Komando Sk. No:4, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Turkey"

شهر استانبول - معرفی کامل استانبول یکی از زیباترین شهر های ترکیه

پارک آبی آکوامارین

جاهای دیدنی استانبول - لیستی از جاهای دیدنی استانبول را در لینک مشاهده کنید. 

Quest استانبول

بازی هیجان‌انگیز Quest باعث شده که توجه بسیاری از افرادی که قصد دارند تا سفرشان را هیجان‌انگیز سپری کنند، قرار گرفته. یکی از سناریوهایی که برای این بازی در نظر گرفته شده، دکتر سلیم آکسوی است؛ این دکتر، بیماران و مراجعین را به کشتن می‌دهد و به عنوان یک قاتل شناخته می‌شود. سپس شما به عنوان بازیکنان این بازی باید بتوانید تا از تله‌های این دکتر سردربیاورید و جان خود را نجات دهید. این بازی یکی از تفریحات استانبول محسوب می‌شود که بسیار هیجان‌انگیز است و همچنین این بازی در سبک بازی‌های فکری – ترسناک قرار دارد.

یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده تا این بازی مورد توجه و طرفداران بسیاری پیدا کند، پایان بدون پیش‌بینی بازی است که برای همه افراد یک نوع پایان رقم می‌خورد. از قوانین که باید برای شرکت در این بازی دقت کنید، عبارت‌اند از:

  • بازی به صورت گروه‌های 2 الی 5 نفره انجام می‌شود.
  • افرادی که قصد شرکت در این بازی را دارند باید بالای 16 سال سن داشته باشند.
  • مدت زمانی که هر تیم بازی Quest را انجام می‌دهد، 60 دقیقه است.

آدرس

"Osmanaga Mah. Kalfaoglu Sokak No: 17 | Kadikoy, Gunay Apartmani, Istanbul"

بازی ترسناک و هیجان انگیز Quest

پارک های آبی استانبول - آشنایی با معروف ترین پارک های آبی که می توانید از تجربه آن لذت ببرید.

فان لب اگلنس دانیاسی

اگر به دنبال بزرگ‌ترین مرکز تفریح در استانبول هستید، فان لب اگلنس دانیاسی بهترین گزینه محسوب می‌شود. هنگامی که در فصل زمستان و پاییز تمایل و اشتیاق افراد برای رفتن به تفریحات آبی کم می‌شود، مراکز تفریحی نظیر شهربازی فان لب اگلنس دانیاسی مورد توجه بسیاری از توریستان قرار می‌گیرد که در داخل این شهربازی می‌تواند اوقات خوشی را تجربه کنید. این شهربازی سرپوشیده، قادر است تا هر سن و سلیقه‌ای را جذب کند.

این شهربازی دارای شعبه‌های زیادی است که مهمترین آن در توریستی‌ترین شهر ترکیه یعنی استانبول قرار دارد. این شهربازی دقیقا می‌تواند همه افراد خانواده درگیر وسایل موجود بکند و هر فردی را به گونه‌ای شاد کند. امنیتی بالا، استاندارد بودن وسایل، انواع وسایل و ... از امکانات و ویژگی‌هایی این شهربازی زنجیره‌ای محسوب می‌شود.

آدرس

" ۱۹ Mayıs Mahallesi, Büyükdere Cd. No:22, 34400 Şişli/İstanbul, Turkey"

فان لب اگلنس دانیاسی

سواحل استانبول - آشنایی با زیباترین سواحل شهر استانبول

پارک ویالند استانبول

از دیگر تفریحات محبوب و پرطرفداری که در استانبول می‌توانید پیدا کنید، پارک ویالند است که برای تمام سنین مناسب می‌باشد. همه افراد می‌توانند در این پارک بی‌نظیر تفریحات زیادی را تجربه می‌کنند؛ علاوه بر آن وجود رستوران‌ها عالی می‌تواند شکم گردی سفر را تضمین کند. وسایل‌های تفریحی زیادی در پارک ویالند استانبول می‌توانید استفاده کنید که از استاندار و امن بالایی برخودار است و همین امر می‌تواند خیال والدین را آسوده کند.

از وسایلی که در این مجموعه تفریحی می‌توانید پیدا کنید، عبارت‌اند از:

  • جت اسکی
  • ترن هوایی اسرار آمیز
  • تونل سافاری
  • چرخه فلک‌های غول پیکر و...

برای اینکه بتوانید در این مجموعه تفریح کنید و با درب‌های بسته مواجه نشوید؛ لازم است تا در ساعات 10 تا 19 به این مجموعه سر بزنید که همه روزه پذیرا حاضرین هستند.

پارک ویالند استانبول

توزک استانبول

از دیگر تفریحات پرطرفداری که در استانبول می‌توانید تجربه کنید، توزک استانبول است. افراد برای اینکه بتوانند نهایت لذت را از توزک استانبول ببرند، باید با یک تیم وارد این تفریح شوند و بازی‌ها را به صورت گروهی انجام دهند. توزک استانبول در سبک ماجراجویی قرار گرفته که افراد برای اینکه بتوانند مراحل این بازی را یکی پس از دیگری رد کنند، باید اتاق‌ها و بخش‌های مختلف را رد کنید.

آدرس

"Osmanaga Mah. Kirtasiyeci Sok. Ankara Is Hani. No:25 Kat:1 | Kadikoy, Istanbul 34"

توزک استانبول

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 101 کاربر