بهترین شیرینی فروشی تهران

زمان مطالعه: 0 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/11
بازدید: 21152
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از خوراکی هایی که در کنار نوشیدنی ها میل می شود، شیرینی جات ها هستند از قنادی تهیه می شوند. شیرینی ها همواره به صورت مکمل برای برخی نوشیدنی های نظیر چای تلقی می شود که مزه ها و طعم ها و همچنین شکل های متنوعی دارند که می تواند لذت هر شیرینی را منحصر به فرد کند. اما آیا می دانید که بهترین قنادی ها در تهران کدامند؟ در این مقاله از سایت لحظه آخر قصد داریم تا شما را با بهترین شیرینی فروشی تهران آشنا کنیم تا هموراه بتوانید بهترین و با کیفیت ترین شیرینی ها را تهیه نمایید.

بهترین شیرینی فروشی تهران

کافه قنادی لرد

کافه قنادی لرد که در لیست یکی از بهترین شیرینی فروشی تهران قرار دارد، توسط یک زوج عاشق (لئون و آنیک) که با پول پسندازشان در سال 1345 بنا شد. سپس این زوج عاشق با افرادی دیگری آشنا شدند تا بتوانند این کافه را گسترش بدهند. اما تنها قوانینی که این زوج برای شراکت با افراد دیگر تعیین نموده بودند، زوج بودن و متاهل بودن شریک و کارمندان بود که بانوان در بالا به استقبال و سفارشات مشتریان بپردازند و آقایان در زیر زمین قنادی می کردند. کافه قنادی لرد بعد از مدت دو سال توانست موفقیت هایی را رقم بزند و صف طولانی از مشتریان برای سفارش شیرینی های تر و ترد را تجربه نماید. پیشرفت ها و مشتریان ثابت این کافه باعث شد تا این زوج عاشق شعبه ای را سال 1376 در لس آنجلس آمریکا تاسیس کنند. همچنین نتیجه این عشق با فوت شدن لئون در سال 1377 خاتمه یافت. امروزه کافه قنادی لرد به گاتا و شیرینی پروک که مخصوص ارامنه است معروف می باشد.

آدرس کافه قنادی لرد

"خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، نرسیده به خیابان کریمخان زند، پلاک ۱۸۶"

شیرینی کافه قنادی لرد

قنادی بی بی

یکی از قنادی هایی که از قدیم الایام در تهران واقع شده، قنادی بی بی می باشد که در بیش از 40 سال توانسه بهترین شیرینی های پایتخت را به دست مشتریان برساند. این شیرینی فروش از سال 1359 در یکی از کوچه های فرعی یوسف آباد افتتاح شده که در اوایل مشتریان برای سفارش شیرینی باید به داخل حیاطی می رفتند و محصولات اندکی را انتخاب می کردند، علت این امر هم کمبود مواد اولیه برای پخت شیرینی بود؛ اما همچنان لذیذ بودن و خوشمزه بودن شیرینی ها در آن زمان حس میشد.

همواره خوشمزه بودن شیرینی ها لقب بی بی را به این قنادی داد که در اوایل فقط محصولات و شیرینی های خشک در این قنادی وجود داشت، سپس با گذشت زمان پای شیرینی های شکلاتی، دو رنگ، توت فرنگی و ... که شیرینی های مدرن نام دارند هم به این قنادی باز شد تا مشتریان انتخاب های بیشتری داشته باشند.

کیک های شکلاتی و خامه ای بی بی

کمتر کسی را امروزه می توانید پیدا کنید که حداقل یکبار طعم شیرینی ها یا کیک های بی بی را تجربه نکرده باشد یا برای مهمانی ها و یا جشن های خاص این محصولات را تهیه نکرده باشد. این قنادی امروزه به قدری زبانزد پایخت نشینان شده که به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی تهران و همچنین منطقه یوسف آباد نام برده می شود.

کیک های شکلاتی بی بی با طعم منحصر به فردی که دارد می تواند با سلیقه و مزاج هر فردی سازگار باشد. همچنین لازم به ذکر است بدانید تا کیک ها و شیرینی های این قنادی به تعداد محدود پخته می شود و اگر دیر اقدام به خرید کیک های این قنادی بکنید امکان دارد تا دست خالی به منزلتان بازگردید.

از گران ترین شیرینی که این قنادی به مشتریان ارائه می دهد می توان به باقلوا اشاره داشت. باقلواهای بی بی هم همانند دیگر محصولات این قنادی، بسیار لذیذ و خوشمزه هستند و پیشنهاد می شود که حتی برای یکبار هم که شده از این محصول میل نمایید تا تفاوت این قنادی را با دیگر قنادی ها متوجه شوید.

هم اکنون این قنادی دارای دو شعبه دیگر در سطح پایتخت می باشد که در منطقه قیطریه و شهرک غرب افتتاح و دایر هستند.

کیک های شکلاتی و خامه ای قنادی بی بی

آدرس قنادی بی بی

  • شعبه یوسف آباد

"يوسف آباد، میدان کلانتری، خیابان مهرام (مدبر)، نبش خیابان سی ام"

  • قیطریه

"خیابان دکتر شريعتی، بالاتر از پل صدر، خیابان مهندس میرزاپور (سهیل)، خیابان شهيد محمدی"

  • شعبه شهرک غرب

"خیابان دکتر شريعتی، بالاتر از پل صدر، خیابان مهندس میرزاپور (سهیل)، خیابان شهيد محمدی "

شیرینی فروشی ناتلی

از دیگر قنادی های قدیمی و بسیار عالی که می توانید در تهران پیدا کنید، شیرینی فروشی ناتلی می باشد که اولین شعبه این قنادی میان دهه 10 الی 20 در گرجستان به نام ناتالی بنا شد؛ اما در دهه 40 شعبه دیگری از این شیرینی فروشی در پایتخت ایران یعنی تهران تاسیس شده است.

علل تاسیس این قنادی در تهران باز میگردد به جنگ جهانی دوم که به علت فرار موسس قنادی به آذربایجان شرقی یا تبریز، تصمیم به بنا نمودن قنادی جدیدی به نام قنادی وطن گرفت. سپس برای گسترش این قنادی در سال 1343 به تهران آمد تا شعبه های جدیدی را افتتاح کند. از این رو شعبه های جدیدی در انقلاب، لاله زار بنا نمود، سپس در سال 1349 تصمیم نمود تا این دو شعبه را باهم ادغام کند و شیریتی فروشی ناتالی را بنیان گذاری کند.

هنگامی که شعبه سوم این قنادی بنا شد، تصمیم بر این بود تا نام ناتالی به ناتلی تغییر پیدا کند و رنگ و بوی نام اصیل ایرانی را به خود بگیرد. از این رو این شیرینی فروشی ناتالی به ناتلی تغییر نام پیدا کرد و همچنین دکوراسیون مدرن و تولیدات جدیدی را در خود جای داد که امروزه در این قنادی می توانید مزه های گوناگونی را تجربه نمایید.

تنوع محصولات در این قنادی به 70 محصول می رسد که از معروف ترین آن ها می توان به ناتلی، شاتوت اشاره داشت. لازم به ذکر است بدانید که حتی در فصل های زمستان هم میتوانید شاتوت های جدید را در این شیرینی فروشی تجربه نمایید. دسرهای بی سابقه و خوشمزه این قنادی می تواند دل هر مشتری را بدست بیاورد.

فضای شیرینی فروشی ناتلی شعبه سهروردی

آدرس شیرینی فروشی ناتلی

  • شعبه سهروردی

" خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان خرمشهر (آپادانا)، نبش خیابان توپچی"

  • شعبه تهرانپارس

" ضلع جنوب شرقی فلکه سوم تهرانپارس (دور فلکه)، نبش خیابان میرزا زاده ، پلاک ۹۲"

  • شعبه نیاوران

"نیاوران، - خیابان پور ابتهاج شرقی، نبش خیابان محمدی"

  • شعبه پاسداران

"خیابان پاسداران، خیابان گیلان غربی - خیابان فرخی یزدی، نبش پنجم شرقی"

  • شعبه پونک

"اتوبان اشرفی اصفهانی، بالاتر از پونک، نبش خیابان ۱۷"

  • شعبه هروی

"میدان هروی، نبش خیابان ضابطی"

شیرینی دانمارکی

خیابان ویلا در تهران یکی از جاهای گردشگری می باشد که زیبایی ها این خیابان از معماری تا مغازه های صنایع دستی تشکیل شده است. وجود قنادی شیرینی دانمارکی میتواند جذابیت و خاص بودن این خیابان را دوچندان بکند. همانطور که نام شیرینی دانمارکی نمایان می باشد، این قنادی شیرینی های دامارکی داغ را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهد که می تواند جذب هر فردی را جذب خودش بکند. این قنادی قدیمی همواره توانسته است تا کیفیت و قیمت مناسب برای محصولات را حفظ نماید تا همواره بتواند مشتریان خودش را حفظ نماید.

شیرینی دانمارکی خیابان ویلا در سال 1339 تاسیس شده و از همان ابتدا شروع به پخت شیرینی های دانمارکی نمود. امروزه این شیرینی فروشی شعبه جدیدی در پاسداران تاسیس نموده که مشتریان می توانند در دوشعبه بهترین شیرینی های دانمارکی را تجربه نمایند.

فضای بیرونی قنادی شیرینی دانمارکی

آدرس شیرینی دانمارکی

  • شعبه ویلا

"خیابان استاد نجات‌اللهی (ویلا)، بالاتر از طالقانی"

  • شعبه پاسداران

"خیابان پاسداران، پایین‌تر از نیستان چهارم، پلاک ۲۲۶"

شکلات و شیرینی سرای مینیون

از قدیمی ترین و یکی از بهترین شیرینی فروشی که می توانید در پایتخت پیدا کنید، شکلات و شیرینی سرای مینیون می باشد که از سبک های قدیمی تا سبک جدید شیرینی می توانید میل کنید.

این قنادی قدمتی حدود 90 ساله دارد که توسط یک فرد اوکراینی تاسیس شده است. عاملی که شکلات و شیرینی سرای مینیون را منحصر به فرد می کند، ثبت نمودن این قنادی در میراث ملی ایران می باشد که در سال 1399 این ویژگی رخ داد. همچنین این قنادی لقب سلطان شکلات را به خود اختصاص داده که کارکنان به صورت دست ساز آن را درست می کنند.

محیط بیرونی و شکلات های قنادی سرای مینیون

قصه و کارنامه ای که قنادی مینیون دارد به جنگ جهانی دوم باز می گردد که فردی به نام اوسب ترپوگوسیان به علت فرار از جنگ در اروپا به ایران مهاجرت کرد و بعد از مدتی تصمیم به باز کردن نانوانی در تهران کرد. هنگامی که جنگ به پایان رسید، این نانوانیی تبدیل به شیرینی فروشی با نام مینیون شد؛ سپس امروز این شیرینی سرا به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی تهران شناخته می شود.

از تنها خوراکی که به صورت انحصاری در این شیرینی سرا وجود دارد، پاسکا و رسپی می باشد.

روبن ترپوگوسیان که پسر اوسب ترپوگوسیان می باشد در سال 1399 خبری از فوت وی آمد که همچنین آخرین بازمانده از این نسل به حساب می آمد. اما همچنان این شیرینی سرا نامی بلند آوازه دارد و بوی شکلات مخصوص باکیفیت هنوز در این شیرینی سرا حس می شود. البته درکنار شیرینی ها، نوشیدنی هایی هم وجود دارد که از رولت، اکلر شکلاتی، ناپلئون و ... تشکیل شده تا نوشیدنی هایی خوشمزه را به مشتریان هدیه دهد.

هزینه و مبالغی که شکلات و نوشیدنی های شکلات و شیرینی سرای مینیون دارد نسبت به دیگر جاهای مقداری گرانتر هستند اما محصولات منحصر به فردی که دارد می تواند دل هر مشتری را بقاپد.

 انواع شکلات و شیرینی سرای مینیون

آدرس شکلات و شیرینی سرای مینیون

" خیابان سعدی شمالی، نبش خیابان قائدی، نبش چهارراه هدایت، رو‌به‌روی بیمارستان امیراعلم"

مترو تهران - آشنایی با خطوط مترو تهران + دانلود جدیدترین نقشه مترو تهران با کیفیت بالا + نقشه (ویژه افراد دارای معلولیت)

شیرینی فروشی لادن

از شیرنینی فروشی لادن به عنوان اولین قنادی زولبیا و بامیه پایتخت نام برده می شود که توسط پسران حاج احمد لادن مقدم ساخته شد. حاج احمد لادن مقدم، در خانواده ای بدنیا آمد که پدر او در زمینه قنادی ماهر بود، او حدود 90 سال پیش کار پدرش را جنوب شهر تهران ادامه داد و قنادی تاسیس نمود. سپس محمود پسر دوم حاج احمد لادن مقدم کار پدرش را ادامه داد و مغازه امیریه را کنترل میکرد. محمود و قاسم لادن مقدم، دو برادری هستند که به عنوان اولین افراد برای پخت زولیا بایمه شناخته می شوند.

بعد از گذشت 90 سال همواره این قنادی به قدری محبوب و معروف می باشد که طعم شیرینی های این قنادی هنوز بر سر زبان ها وجود دارد و برای خرید  کردن از محصولات لادن باید حتما صفی را تحمل کنید.

شهرت و معروفیت این شیرینی فروشی به قدری است که برخی افرادی برای اینکه بتوانند فروش خود را بالا ببرند، از اسم و برند این شیرینی فروشی استفاده می کنند.

لازم به ذکر است بدانید که برای خرید شیرینی حتما باید به شعبه تجریش لادن مراجعه داشته باشید و در شعبات دیگر شیرینی وجود ندارد!

شیرینی فروشی لادن

آدرس شیرینی فروشی لادن

  • امیریه

" میدان منیریه، چهارراه امیر بهادر، نبش سینما فلور سابق "

  • تجریش

"تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، پلاک ۳۱۲۵"

  • ولنجک

" ولنجک، بلوار دانشجو، بالاتر از دانشگاه شهید بهشتی، پلاک ۱۰ "

  • سعادت آباد

"سعادت آباد، خیابان سرو غربی، نبش بلوار شهرداری "

شیرینی فروشی هانس

از دیگر بهترین شیرینی فروشی های تهران که باید به آن اشاره داشت، شیرینی فروشی هانس که بیش از نیم قرن در زمینه شیرینی پزی سابقه دارد. زمان شروع قنادی هانس باز می گردد به سال 1342 که سبک شیرینی پزی این از ادغام شدن ارمنی – آلمانی الهام گرفته شده است.

قنادی هانس

هنگامی که برای اولین بار قصد رفتن به این شیرینی فروشی را دارید با فضای عجیب و سنتی روبرو می شوید که باید از درب سبز رنگی عبور کنید تا با دنیایی از انواع شیرینی های خوشمزه برسید. شهرت و معروفیت این قنادی به قدری است که کارکنانش قصد ندارند تا حضور این قنادی را به مشتریان و عابران نشان دهند! همه مشتریانی که به این شیرینی فروشی سر میزند یا مشتری سابق و همیشگی هستند یا از فرد دیگری تعریف خوراکی های خوشمزه شیرینی فروشی هانس را شنیده اند.

یکی از کیک هایی که این شیرینی پزی به مشتریان ارائه می دهد، کیک توت فرهنگی است که مزه و طعم خاصی این کیک باعث شده است تا مشتریان برای خرید این کیک صف بکشند. در شیریتی فروشی هانس علاوه بر کیک توت فرهنگی، محصولات دیگری هم وجود دارد که طرفداران زیادی دارند، مانند: شیرینی بادام عسلی، کیک میوه ای، کلوچه، شیرینی خامه ای و کره ای.

از دیگر دلایلی که باعث ازدحام مشتریان می شود، ساعت کاری است که از ساعت 10 الی 5 عصر می باشد؛ همچنین قیمت و هزینه محصولات این شیرینی فروشی نسبت به دیگر جاها بالاتر هستند که با کیفیت و مزه لذیذی که دارد می توان قانع شد.

شیرینی فروشی هانس

آدرس شیرینی فروشی هانس

" خیابان کریم خان زند، آبان جنوبی، کوچه عقیلی، پلاک ۳"

کافه قنادی اوریانت

کافه قنادی اوریانت از دیگر شیرینی فروشی هایی ارمنی است که توانسته توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند، این قنادی قدمتی 80 ساله دارد، دکوراسیون و حال و هوای این قنادی از دهه 30 شمسی الهام گرفته شده و میتوان گفت حسی قدیمی، سنتی و آرام به مشتریان انتقال می دهد.

اوایل سال تاسیس این قنادی صرفا یک نانوایی بود که فقط نان به مشتریان اما هنگامی که خانواده ارمنی تبار این نانوایی را خریداری کردند؛ به پخت نان و بیسکوییت پرداختند، سپس این نانوایی به طعم و مزه بیسکوییت شهرت پیدا کرد. از این رو تصمیم نمودند تا یک کافه دنج را بنا نمایند و نام آن را کافه قنادی اوریانت بگذارند.

صندلی های چوبی، پرده های چهارخانه، ویترین قرمز، تابلوهای قدیمی، شیرینی های نوستالژی، همه و همه می تواند خاطرات و حال و هوای کافه های سنتی لهستان را به مشتریان بدهد.

میل نمودن قهوه اصیل ترکی درکنار کیک های کولیچ و شکلاتی میتواند از دیگر دلایل خاص بودن این کافه دانست. همچنین طرز و دستور پخت کیک ها از دستورهای قدیمی تبعیت می کند تا تجربه کیک های را به صورت واقعی تجربه نمایید.

افرادی که قصد دارند تا از محصولات و کیک های کافه قنادی اوریانت استفاده نمایند، باید قبل از ساعت 20:30 مراجعه داشته باشند تا با درب ها بسته مواجعه نشوند.

محیط کافه قنادی اوریانت

آدرس کافه قنادی اوریانت

" خیابان شهید مفتح جنوبی، نرسیده به انقلاب، جنب زیرگذر دروازه دولت، پلاک ۱۶ "

قنادی بهار

قنادی بهار، به عنوان قدیمی ترین، معروف ترین و محبوب ترین قنادی تهران شناخته می شود که در سال 1317 تاسیس شد. مشتریان ثابت و سرشناسی نظیر دکتر محمد مصدق، پروین اعتصامی و فریدون آدیمت از این قنادی خرید کردند. شخص و فردی که این قنادی را تاسیس کرده، حاج علی اکبر ماها می باشد. حاج علی اکبر ماها، به عنوان اولین فردی محسوب می شود که شیرینی های سنتی را در پایتخت به مشتریان ارائه داده است. او در اوایل در قنادی اردیبهشت کار می کرد و هنگامی که از شریک کاری اش جدا شد، قنادی بهار را تاسیس نمود تا شغل شیرینی پزیری را ادامه دهد.

امروزه حاج علی اکبر ماها در سنی قرار گرفته که دیگر نمی تواند شیرینی پزی را ادامه دهد و فقط می تواند نظارت داشته باشید تا مطمئن شود شیرینی ها با بهترین کیفیت پخته می شوند.

برای طعم دادن کیک ها و شیرینی ها، این قنادی از مواد طبیعی همچون عسل، تخم مرغ رسمی، زعفران، گلاب و ... استفاده می شود. با گذشت زمان همچنان شیرینی های سنتی این قنادی زبانزد مردمان بوده و هست؛ همچنین در این قنادی می توانید پادرازی را که اهل مشهد می باشد، تهیه کنید.

ویترین قنادی بهار

آدرس قنادی بهار

  • بهارستان (شعبه اصلی)

"بهارستان، پایین‌تر از چهارراه سرچشمه، جنب بانک کشاورزی، پلاک ۶۵۹"

  • شریعتی

"خیابان شریعتی، ورودی همت شرق (سه راه ضرابخانه)"

  • فشم

"جاده لشگرک، فشم، ابتدای بلوار امام خمینی، رو‌به‌روی کتابخانه عمومی"

کافه قنادی فرانسه

خیابان انقلاب تهران یکی از معروف ترین و قدیمی ترین محسوب می شود که امروزه در این خیابان مدارس، کتاب فروشی و ... زیادی وجود دارد. کافه قنادی فرانسه، از دیگر مواردی است که در این خیابان وجود دارد. این کافه قدیمی و محبوب توانسته برای مشتریانش فضای مدرن و باز را تدایی کند تا همه افراد از محیط این کافه نهایت لذت را ببرند. هنگامی که از جلوی درب این کافه رد می شوید، امکان ندارد تا بوی قهوه را حس نکنید! بیشتر افرادی که از این کافه دیدن می کنند، به فرهنگ و هنر اهمیت ویژه ای می دهند.

کیک ها و شیرینی های فرانسه

کافه قنادی فرانسه کار خود را از سال 1344 در همکف مجتمع مسکونی توسط فردی به نام ژیلبرت بارو شروع کرد، همچنین از این فرد به عنوان اولین شیرینی پز فرانسوی یاد می شود که پخت شیرینی های فرانسوی را بر عهده داشت. در سال 1357 هنگامی که انقلاب شد، ژیلبرت بارو به کشور خود بازگشت.

امروزه در این کافه می توانید شیرینی ها و نوشیدنی های گوناگونی را تجربه کنید که بر اساس کیفیتی که دارند، قیمت مناسبی هم دارند. از معروف ترین و شیرینی هایی که در این کافه می توانید پیدا کنید، کیک پنیر ویژه اشاره داشت. پاپیونی، کشمکشی، ناپلئون از شیرینی های قدیمی و سنتی این کافه محسوب می شود. اگر در فضای سرد زمستانی هوس قهوه یا شیرکاکائو داغ را کرده اید، می توانید به صورت ایستاده میل بفرمایید.

تایم و زمان کاری که می توانید به کافه قنادی فرانسه مراجعه داشته باشید از ساعت 9 الی 13:30 و 14:30 الی 9 شب می باشد؛ اما این را هم در نظر داشته باشید که این کافه در روزهای تعطیل رسمی (جمعه – ایام عذاداری)، تعطیل هستند.

کافه قنادی فرانسه

آدرس کافه قنادی فرانسه

"خیابان انقلاب، رو‌به‌روی خیابان وصال، نبش خیابان ابوریحان، پلاک ۱۲۷۲"

فروشگاه رفاه تهران - در فروشگاه دولتی رفاه خریدهای ارزان داشته باشید.

قنادی سولدوش

قنادی ساقدوش که امروزه نام سولدوش دارد از مدرن ترین قنادی شمالی پایتخت محسوب می شود که مشتریان برای سفارش کیک های چند طبقه با بهترین کیفیت به سراغ این قنادی می آید؛ همچنین قیمت و هزینه ای که در این قنادی لوکس باید بپردازید نسبت به سایر قنادی های تفاوت بسیاری دارد از همین رو بسیاری از مراجعین این قنادی برای مراسم ها و جشن های لوکس و مهم می آیند.

در این قنادی شیرینی های فرانسوی خاصی وجود دارد که مزه و طعمش را نمی توانید در هر جایی تجربه نمایید. تزئین و خلاقیتی که این قنادی بر روی کیک ها پیاده سازی می شود به قدری جذاب و منحصر به فرد هستند که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.

قنادی سولدوش لوکس از سال 1345 کار خودش را شروع کرد و سپس حدود 20 سال بعد نام این قنادی به سولدوش تغییر پیدا کرده است. علاوه بر کیک های عروسی و نامزدی، تارت ها و دسرهای فرانسوی قنادی سولدوش هم حرف اول را می زند.

کیک ها و شیرینی های قنادی سولدوش

آدرس قنادی سولدوش

  • میدان هروی

"میدان هروی، انتهای گلستان پنجم، نبش استاد حسن بنا شمالی"

  • پاسداران

"پاسداران، بوستان هشتم، نبش پایدارفرد"

نظرات کاربران

  1. عاطفه مشکات عاطفه مشکات 1402/10/11
    1 نفر پسندیدند
    من خیلی ادم شکمویی ام پس پیشنهادام بد نیست به نظرم بهترین شیرینی فروشی تهران اصل تبریزه
  2. کشاورز کشاورز 1402/09/27
    0 نفر پسندیدند
    بهترین شیرینی فروشی تهران اونیه که بهت نزدیک باشه! اینو تعمیم بده به تمام خوردنی های دیگه! تعمیم بده به کل زندگیت!
  3. سارا سارا 1402/09/27
    0 نفر پسندیدند
    یادم انداختی شیرینی بخرم! تخفیف اومده بود. حالا هی بگین این مطالب کاربرد نداره!

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 107 کاربر