بهترین سینماهای کیش

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/04/07
بازدید: 1713

دیدن فیلم‌های سینمایی جذاب، از تفریحاتی است که حتی در حین مسافرت هم دلپذیر است. خیلی از افراد علاقه‌مند هستند به هر شهری که سفر می‌کنند، سری هم به سینمای آن شهر بزنند. در این بین سفر به شهر ساحلی کیش و رفتن به سینما به‌خصوص سینمای ساحلی در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس و دیدن فیلم سینمایی با موضوع مورد علاقه خود؛ هم فال است و هم تماشا !

در این مقاله از لحظه آخر با ما همراه شوید تا شما را با سینماهای کیش آشنا کنیم.

بهترین سینماهای کیش

سینما لبخند کیش

این سینما اصلی‌ترین سینمای جزیره کیش است. در گذشته تنها سینمای کیش، سینما لبخند بود که در آن فیلم‌های مختلف اکران می‌شد و استقبال مردم از فیلم‌های به نمایش در آمده خوب بود. اما این مرکز فرهنگی تعطیل شد و تا مدت زیادی بلا استفاده باقی ماند. تا اینکه بازسازی گسترده‌ای بر روی آن در سال ۱۳۸۷ انجام شد و در بازه زمانی حدود ۷ ماه درب این مرکز به روی علاقه‌مندان به هنر هفتم باز شد. فیلم‌های اکران شده در این سینما، مطابق با فیلم های به‌روز اکران شده در سراسر کشور هستند و دوستداران سینما در حین سفر به کیش می‌توانند از تماشای فیلم‌های مورد علاقه‌شان لذت ببرند. سانس های این سینما از ساعت ۸ صبح شروع شده تا ۲۳ ادامه دارد.

 خوشبختانه نظم خاصی در این سینما برقرار است و نیم ساعت قبل از اکران فیلم درب سینما به روی علاقه‌مندان باز است. اما با شروع پخش فیلم از ورود سایر افراد جلوگیری می شود. اکران فیلم هم بدون هیچ‌گونه تاخیری انجام می‌شود.

آدرس سینما لبخند کیش کجاست؟

سینما لبخند برخلاف سایر سینماهای کیش فصلی نبوده، در همه ایام سال باز است. برای رفتن به سینما لبخند و تماشای فیلم مورد علاقه‌تان بایستی به شهرک صدف کیش مراجعه کنید. در فاز اول شهرک، به خیابان خراسان مراجعه کنید. سالن سینما لبخند در این خیابان قرار دارد.

سینما لبخند کیش

سینما ساحلی صبا

اگر تا به حال تجربه دیدن یک فیلم سینمایی جذاب در کنار امواج دریا و مرغ‌های دریایی را نداشته‌اید؛ به شما توصیه می‌کنیم در حین سفر به کیش حتما سری به سینما ساحلی صبا بزنید. دیدن فیلم در سینمایی روباز در زیر آسمان، در اسکله تفریحی کیش یکی از تفریحات جذاب سفر به کیش است که بهتر است آن را در این سفر تجربه کنید. پس از دیدن فیلم در سینما ساحلی صبا می‌توانید همراه با عزیزانتان در کنار ساحل قدم بزنید و از سایر امکانات تفریحی اسکله استفاده کرده اوقات خوشی را سپری کنید.

شاید با خود فکر کنید صداهای اطراف اجازه نخواهد داد تا از محتوای فیلم سردر بیاورید! اما این‌طور نیست. در این سینمای ساحلی، کلیه امکانات به‌روز است. متصدیان سینما ساحلی صبا یک هدست در اختیار شما قرار می‌دهند که با استفاده از آن و با کمک امواج رادیویی صدای فیلم با کیفیت بالا به گوش شما می‌رسد.

البته اگر بخواهید می‌توانید فیلم را در محل اتراق خود با خانواده تماشا کنید. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید روی صندلی‌های مخصوص سینما به تماشای فیلم بپردازید.

چطور به سینما ساحلی صبای کیش برویم؟

 دیدن یک فیلم هیجان انگیز در سانس شب سینمای ساحلی صبا، تجربه‌ای وصف ناپذیر و زیبا از سفر به کیش برایتان به یادگار خواهد گذاشت. این سینما در فصول گردشگری در جزیره کیش فعال بوده، پذیرای مسافرین محترم می‌باشد. برای رفتن به این سینما بایستی به اسکله تفریحی کیش مراجعه کنید.

سینما ساحلی صبا

سینما تک

این سینما در یک مجموعه فرهنگی بنام موزه هنری خلیج فارس قرار دارد. ویژگی خاص این سینما نمایش فیلم‌های خاص در آن است. در واقع در این سینما مانند سایر سینماهای دیگر فیلم‌های به روز ایرانی اکران نمی‌شود. بلکه فیلم های مطرح فیلم‌سازان خارجی با زبان اصلی به نمایش درمی‌آید. زیر نویس فارسی برای کسانیکه زبان انگلیسی نمی‌دانند در پایین هر سکانس نوشته می‌شود. اما انتخاب دیدن این فیلم‌ها بستگی به علاقه شخصی افراد دارد و هر کسی به سراغ دیدن این فیلم ها نمی‌رود.

تجربه دیدن فیلم‌های در حال اکران سایر کشورها در جزیره زیبای کیش برای علاقه‌مندان خالی از لطف نیست. شاید در شهر محل زندگیتان این فرصت برای شما هرگز فراهم نشود!

آدرس سینما تک کیش کجاست؟

برای رفتن به سینما تک بایستی ابتدا به جاده جهان کیش بروید. حوالی میدان غروب روبروی کشتی یونانی، مجموعه هنری و موزه خلیج فارس قرار دارد که با مراجعه به آن می‌توانید از سالن سینما استفاده کنید.

سینما تک

پردیس سینمایی میکامال کیش

این سینما در یکی از بزرگترین مراکز تجاری تفریحی کیش یعنی مجموعه میکامال قرار دارد. در این مجموعه امکانات کامل خریدی جذاب وجود دارد اما تفریحاتی جذاب‌تر مانند تله کابین، اسکی روی یخ، تونل باد، سینما و غیره نیز وجود دارد که در نوع خود بی نظیر هستند.

نمای داخلی سالن سینما بسیار زیبا طراحی شده و کیفیت صدای پخش شده هنگام نمایش فیلم از کیفیتی فوق‌العاده برخوردار است. نظم حاکم بر سینما موجب آرامش خاطر تماشاگران شده، عدم ایجاد مزاحمت در حین نمایش فیلم، موجب رضایت بسیاری از بینندگان می‌شود. به شما توصیه می کنیم در صورت سفر به کیش حتما از مجموعه بزرگ تجاری تفریحی میکامال دیدن کرده تجربه تماشای فیلم‌های در حال اکران کشور را از دست ندهید.

پردیس سینمایی میکامال کیش در کجا قرار دارد؟

برای مراجعه به سینمای میکامال، بایستی به میدان آبشار کیش بروید. مجموعه تجاری تفریحی میکامال در این میدان قرار دارد. با مراجعه به طبقه چهارم مرکز تجاری میکامال، می‌توانید از سالن این پردیس سینمایی بهره‌مند شوید.

پردیس سینمایی میکامال کیش

 کلام آخر

سفر به جزیره کیش یک سفر بسیار جذاب برای گذران اوقات فراغت شما در کنار عزیزانتان خواهد بود. به‌خصوص که این سفر را با شرکت‌های معتبر خدمات مسافرتی نظیر لحظه آخر تجربه کنید. زیرا لحظه آخر تجربه کافی در ارائه انواع خدمات گردشگری به مسافرین محترم را داشته در زمینه جلب رضایت گردشگران از سوابق درخشانی برخوردار است. شما نیز در صورتی که تصمیم گرفتید از جزیره زیبای کیش دیدن کنید می‌توانید با مراجعه به سایت لحظه آخر از خدمات این شرکت مطلع شده، برای گذراندن اوقاتی خوش برنامه نهایی سفر خود را بچینید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 3.7 از 5 | از 100 کاربر